/spanien/barcelona/forum/24954.aspx/spanien/barcelona/forum/24954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiago
2006-06-15 12:51
Jontteee

tänk om han visar sig ösa in mål då? ge han e chans för fan och sluta klaga på han
Barcelona Jontteee
2006-06-15 12:49
Jag gillar inte Eidur Gudjohnsen. That's it..
Men alla måste kunna hålla med att 12mille euro för en bänkare plus för att ha på bänken är onödigt med pengar..
Barcelona Tiago
2006-06-15 12:48
hammabarça

ja men det e bara såna här småbarn som inte fattar riktigt vrf dom värvar dom dom vill bara ha hit superstjärnor.föressten har ni tankat den nya filmen med henke Farwell otroligt bra man bli lite tårögd:P
Barcelona Schubert
2006-06-15 12:47
Tycker också att ni är alldeles för gnälliga. Argumenterade också mot Gudjohnsen och för Oliveira men nu när han väl värvats får man försöka va lite positiv. Visst får man kritisera men det får va lite mer konstruktivt.
Barcelona hammabarça
2006-06-15 12:47
Ämne: hammabarça

håller....
Roligt att se. Kommer ihåg hur folk kritiserade att man värvat "gamlingen" Larsson. Alla fick äta upp sina ord och Kung Henke gjorde allt rätt och var hur bra som helst.
Barcelona Tiago
2006-06-15 12:45
hammabarça

håller med dig fattar inte hur folk orkar klaga på han 1 dag efter värvningen
Barcelona Marcos
2006-06-15 12:43
Sluta klaga, det är inte ni som ska sitta på bänken utan han. Varför bli så arga. Gudjonsen verkar vara en trevlig figur och lojal, dessutom har han sina kvaliter, han kan i princip spela vart som helst i vårt 3 manna anfall och som offensiv mittfälltare, vilket han gjorde i bl.a. CHelsea. Han var ruggig i Champions League matchen när vi mötte Chelsea på STamford denna säsong.

Välkommen, Gudjohnsen!
Barcelona hammabarça
Ämne: Tiago

Men vafan ....
Hur tänker du igentligen? Han skrev på för en dag sen. Låt honom spela ett par månader, sen efter det kan du utrycka dig.
Barcelona Tiago
Jontteee

snälla försvinn
du skämmer bara ut dig jag kan tänka mig att du aldrig ens sett gudjohnsen spela.
Barcelona Jontteee
2006-06-15 12:40
Tiago

Men vafan 12mille euro för en BÄNKARE det är överdrivet.. sen vill inte Barca betala 20-22mille euro för en va världensbästa högerback som har chans att bli världens bästa om han fick chansen i Barca.. Det är PINSAMT!!!
Barcelona hammabarça
2006-06-15 12:39
Ämne: 12mille Euro är inte....
Du borde bli avstängd, du är rent ut sagt patetisk. Pinsamt att vi håller på samma lag.
Barcelona Tiago
2006-06-15 12:36
Jontteee

snälla lägg av låt grabben få en chans jag tror han kan lyckas riktigt bra i barca sluta klaga för fan innan han knappt kommit till klubben.
Barcelona Jontteee
2006-06-15 12:33
12mille Euro är inte billigt för att värva en bänkis.. Fattar inte föra sesongen ville Eidur Gudjohnsen dra från Chelsea o Chelsea fick med på att sälja honom men inget lag ville ha honom, då var han t.om bättre än vad han är nu.. MEN NEJ barca är så dum att lägger ner 12mille EURO för en bänkis som dom kommer ha på bänken!!!..
HUR FAN TÄNKER MAN.. istället för att köpa Eidur Gudjohnsen för 12mille Euro så kan man köpa A.Cole lr D.Alves för 20-22mille Euro..

Nu kommer ju Giovanni Dos Santos så chansen i A-laget den här sesongen oxå.
Vi har Saviola o Maxi Lopez behöver inte JÄVLA Eidur Gudjohnsen..

Hoppas typ motta tacklar honom under hans första träning så att han inte kan spela fotboll mer!!
Barcelona Schubert
2006-06-15 12:30
Knappast en billig värvning för 110 milj kr. Men visst har han fotboll i kroppen för att vara en PL-spelare. Återstår att se om man kommer att tycka att han har det i Barca också.

Visst har han bättre touch än Larsson. Jag tycker dock Henke var överskattad i alla händelser.
Barcelona Nemo
2006-06-15 11:47
Jag tror att värvningen av Gudjohnsen kan bli något riktigt bra. Billigt, men en spelare som har mycket fotboll i kroppen. Jag hoppas att han får någorlunda med speltid. För att annars har vi slösat bort ännu en spelare.

Gud-johnsen, lycka till.
CarlJensen
2006-06-15 11:45
respekt! "Jag försöker att inte jämföra mig själv med Larsson, men jag kommer att göra allt för att bli lika bra som Larsson, eller bättre." gudjohnsen e en klockren anfallare som kommer va grymn i barca! fint uttalande btw.
Barcelona Ronigoo10
2006-06-15 11:40
ja grabbar vad säger ni vem vill hjälpa mig
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-06-15 11:27
Jag tror att vi kommer att värva en back, det är bara att avvakta och inte tro på allt man läser. Alves har sagt att han vill vänta till efter VM, då bestämmer han sig för vilket lag han ska spela för nästa säsong. Har en känsla av att vi kommer att se han i Barça tröjan trots allt.
2006-06-15 11:13
Underbar bild! (Länktips)
Barcelona Ronigoo10
2006-06-15 11:02
Tja grabbar kan nån hjälpa mig.
Jag vill byta lag spelar i ifk vill spela med barca dem i mitt ålder.Fast behöver nån som e känd som kan hjälpa mig kan ni nån hjälpa mig och fixa det till mig. adda mig ni som vill hjällpa mig heter så i msn jo_jo_king@hotmail.com snälla hjälp mig.

älskar barca och alla ni som hejar på barca och vill hjälpa mig snälla.
Barcelona AzulGrana.
2006-06-15 10:39
Härligt :)
2006-06-15 10:23
Underbart att Gudjohnsen är klar, jag önskar honom all lycka!
Barcelona Valdés
2006-06-15 08:03
Ghazza; jag tycker också att ungdomarna kunde ges mer speltid - först och främst i Copa del Rey - för att man skall se vilka som håller för la liga- och CL-spel. Tre av våra sex försvarare har dock passerat 30 år och kommer att behöva bytas ut (inom en mycket snar!! framtid) och då går det inte att helt förlita sig på att ett flertal canteraspelare håller Puyolklass. Värvningar av ex den 22-åriga Daniel Alvés och någon av de 25/26-åriga Milito respektive Chivu hade därför inneburit att vi underlättat generationsväxlingen (och dessutom förstärkt laget betydligt).

Vi var europas bästa lag under fjolåret och klart värda alla de pokaler som vi vann (och egentligen ännu fler), samtidigt måste man vara medveten om att vi hade tillfälligheterna på vår sida då vi lottades mot Benfica i den match Rodri ersatte Puyol. I frågan om det behövs defensiva förstärkningar håller jag därför med Puyol framför Rijkaard.

Schubert; jag tycker inte att det är 12 (eller 15)miljoner euros skillnad på Maxi och Gudjonsen. Maxi, tror jag, skulle kunna prestera minst lika bra som Gudjonsen med ett större visat förtroende ifrån tränaren. Och vad har Gudjonsen egentligen presterat på avbytarbänken i Chelsea de här två senaste säsongerna.
Barcelona Bopi
2006-06-15 02:18
Helt klart håller ja Puyol som dagena man!...
Real Madrid 10Zidane10
2006-06-15 00:29
La Rambla
jaja jag sa ju bara att dom i spanien redaktionen tyckte Ramos var bäst på plan. Jag tycker personligen att man kunde ta nästa vilken spelare som helst i spanien som den bästa spelaren. Ramos,puyol,senna,Xavi,torres och villa va alla riktig bra. Jag förstår inte vad det är som jag inte förstår?Jag förstår att xavi blev matchens lirare och Ramos fick bästa betyg spanien redaktionen.

Xavi

Iniesta fabregas

Sen tycker jag att spanien borde prov denna uppställningen i sista gruppspelmatchen när dom är vidare för att testa hur mycket offensivt och hur mycket dom äger bollen/skapar chanser om för att se hur de skulle funka om de skulla ligga under i kvartfinal och längre fram.
Barcelona La Rambla
2006-06-15 00:22
10Zidane10:

Vem har påstått det. Officiellt så blev Xavi matchens lirare. Vad är det du inte förstår? Även enligt Marca, se länk.

El jugador del partido
Xavi
Barcelona Ghazza
2006-06-15 00:17
Valdés,

Dock måste man ju ge ungdomar chansen någongång... Mycket handlar om tur och timing när man testas som ung spelare. Tänk om inte Puyol skulle fått spela pga olika anledningar. kanske för att tränaren inte gillade honom eller dylikt. (Nu har jag väldigt svårt att tro att ngn skulle kunna ogilla kungen men ni fattar.)

Våga chansa, det kan finnas en blivande världsstjärna.
Real Madrid 10Zidane10
2006-06-15 00:16
Det är inte jag som har get spelarbytgen.
Barcelona Schubert
2006-06-15 00:11
Har argumenterat mot Gudjohnsen och anser att han har en del att bevisa. Men det är helt klart att han i dagsläget är betydligt bättre än Maxi som i min mening inte har visat nånting hos oss. Helt rätt att låna ut honom.

Ramos var definitivt inte bäst på plan. Han är ingen högerback och borde få ersätta Pablo som mittback. Själv tyckte jag att det var solklart att Torres var bäst på plan. Givetvis var Puyol mkt bra men Ukraina var ju patetiska och han hade få chanser att glänsa. Torres hade desto fler.

Jag vill ha in Iniesta så fort som möjligt, på Alonsos plats.
Barcelona La Rambla
2006-06-15 00:07
Ämne: La Rambla; jag hålle....
Heh, nej inte under den här säsongen. Vi får väl ge honom minst en säsong som inskolningsperiod. Det är bara att hålla tummarna ännu en gång att Puyol inte skadar sig.
Annons: