/spanien/barcelona/forum/24950.aspx/spanien/barcelona/forum/24950.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-01-22 10:43
Oj, här gäller det verkligen att pinka in revir. Det där ämnet känns ju verkligen som livsviktig detalj att få klarhet i. Varför bara inte strunta i kommentaren? Eller är det så svårt att låta bli att hela tiden försvara Reals färger på alla forum? :-)~
Barcelona Crack Brasileño 10
2006-01-22 10:42
Akram//
Ronaldinho gjorde "hälsningen" när han gick i Gremio. Alltså i hans första år såg jag honom göra det för första gången iallafall, och jag kan nog garrantera att du inte såg Carlos göra den då(tror det va -98(?)).
Real Madrid Akram
2006-01-22 10:37
Ämne: Att Zidane är en leg....
Härmfasoner?

Liten sak att haka upp sig på kanske men Carlos var långt innan Ronaldinho med den "hälsningen". Det är en brassegrej, alla använder den inte men Cicinho har fan använt den bra länge.

Men okej, Ronaldinho grundade den.
Barcelona pablo escobar
2006-01-22 10:28
kom igen nu
om inte barca vinner efter den här första delen av säsongen skulle det vara en enorm sensation. den enda som kanske skulle kunna hota är skador. det börjar ju bli lite ont om mittfältare i år igen.
Barcelona La Rambla
2006-01-22 10:17
Visst är det kul om marängerna kommer igång så det blir lite spänning i ligan. Till skillnad mot vissa andra, tror jag själv inte att ligan på långa vägar är avgjord. Minns förra säsongen då det gick grus i maskinerit för Barça och avslutningen blev åtminstone lite spännande. Men förhoppningsvis så har vi en bredare trupp i år och spelarna tar inte ut något i förskott.
Barcelona pablo escobar
2006-01-22 10:06
är det bara jag som tycker att det är ganska kul att real madrid börjat komma igång. det kanske beror på att jag inte har några kopplingar till spanien men jag har aldrig kunnat hata madrid utan snarare alltid sett dem som en värdig motståndare som precis som barcelona har suveräna spelare och spelar väldigt fin fotboll.

hittills den här säsongen har dem dock varit så dåliga att ligan redan känts avgjord i flera månader. Jag har kanske blivit bortskämd av överlägsenheten men jag känner att madrids uppspottning nu på slutet kommer att göra årets ligavinst mkt skönare och det kommer också att bli mkt roligare att slå dem på camp nou i vår.
Barcelona La Rambla
2006-01-22 09:47
God morgon alla blåröda. Rijkaard har talat ut nu. Det känns skönt att kunna konstatera följande:

"I have a contract with Barca, but the most important thing is that the two parties are happy and, whilst I am working for a great club like Barcelona, no other possibility will even enter my mind," he stated."
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-22 04:17
Jag tycker Cadiz är ursköna, jag menar borta plan mot madrid så försöker de verkligen vinna matchen dvs blotta sig bakåt.

Inte många nykomplingar som vågar sig på detta. All heder går mot nykomplingen Cadiz men Madrid är ett allt för bra motstånd men bra försök.

Barcelona Gabriel
2006-01-22 03:04
Nemo

Verkligen inte. Men när du skriver på det sätt som du gjorde åt dem så tycker jag det var lack of respect - men det är glömt nu :)
Barcelona Nemo
2006-01-22 03:03
Gabriel, all heder åt Cadiz, givetivs. Men det är fortfarande inget lag som skrämmer.

Barcelona Gabriel
2006-01-22 02:18
Nemo

Du har rätt men lite respekt åt Cadiz ska du ha, gillar inte den stilen du körde. De stod för ett bra motstånd idag på Bernabéu - men det är iofs rätt många som gör det nu för tiden. Det som hindrade dem från att vinna (även om jag inte kan veta hur det skulle utvecklat sig) var deras grova försvarsmissar som dem gjorde i muren både på kvittering av Carlos och 2-1 målet av Beckham. Är man så snälla och låtar Beckham lungt springa fram till bollen utan att nån springer fram och stressar honom efter petningen så får man skylla sig själva.
Barcelona Nemo
2006-01-22 02:12
All heder åt Madrid. Snygga mål, hyfsat spel, ett steg åt rätt riktning. Men ni mötte...? Ca... C... Cad... Äsch, inget bra lag iaf.

Barcafans, bry er inte. När dagen är slut så vet jag iaf att vi är Mästare!
Barcelona AlexC
2006-01-22 02:10
Messi, vakna snart och rensa bort skiten härifrån.

Klart. :-)//Messi
Barcelona Gabriel
2006-01-22 01:59
Smarta drag från vissa madridfans. Att få ut sin ilska och skriva va de än vill här på forumet trots att det klart och tydligt inte är tillåtet enligt reglerna som finns på vårat forum. Men visst, då kan man ju alltid skylla på att det inte är man själv som skrivit det, då kan man inte heller bli straffad för det. Jag kanske också borde gå och yttra mig om mina känslor för Real Madrid för att sedan enkelt skylla ifrån mig på min lillebrorsa - så otroligt genomsynligt så det inte är sant, folk tror verkligen att man är dumma.

Även om det nu var så att Robinho(här inne) inte skrev det otroligt omogna inläggen så är det upp till den riktiga användarens ansvar att se till att ingen går in på hans användarnamn och skriver shit. Det är som att nån håller hand i en fest och det hela spårar ur, då är det festfixaren/personen som bor i stället som får ta de största konsekvenserna, på samma sätt anser jag att det fungerar här.

Spärras inte användaren: Robiinho 10 y Beast 8 så är det det mest otroliga dåliga val som denna redaktion gjort. Det är ett skämt att se det han skrivit - spärra annars kan jag lova er att alla andra kommer gå in på andra lags forum och skriva vad de vill för att sedan skylla ifrån sig på andra.

By the way: Eller hur det var din lillebrorsa som var 6 år som skrev allt. Han vet säkert vad ordet provocera betyder;) HAHAHAHA! du gjorde ditt största misstag - aja ser fram emot din LÅNGA avstägning :D

Visca!
Barcelona R.E.M
2006-01-22 01:45
RIverplates nya talang, 14 åringen Otinko är grym ! Nått för framtiden?
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-01-22 01:33
Vilka möter Barca imorgon???????????!!!!!!!!!!!
Barcelona R.E.M
2006-01-22 01:30
barca vinner med 4-1 imorn
Real Madrid El Capitan
2006-01-22 01:17
"Robinho kan inte bli en Ronaldinho"
vad sägs som Ronaldinho kan inte bli en Zidane, eller?

Då betyder det att Zidane är toppkonsumenten, Ronaldinho andrahandskonsumenten och Robinho tredjehandskonsumenten.
El trideñte magico
2006-01-22 01:05
alla maränger kolla här..

Skytteligan Eto´o 18 mål
2: Ronaldinho 11 mål.

...Ronaldo?

Ligan: Vi ledar med 10 poäng, och imorgon blir det återigen 13 poäng.

Perez har sagt att vi vill vinna cupen " det är realistiskt", det vill säga att ligatiteln är utom räckhåll.

Robinho är ingen Ronaldinho, bara tv4+ kommentator som får betalt för att säga sådant struntprat.

Robinho 10 borde bannlysas för ointressanta inlägg
-"o etoo e ingen frisparkskung han e inte kung i ng" Vi har Ronaldinho till det ;)
Barcelona Rambo~
2006-01-22 00:49
vet någon vart jag kan hitta Eto'os mål?
Barcelona barcelona_10
2006-01-22 00:34
Vilket jävla snyggt frisparks mål Eto´o gjorde mot Angola!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-22 00:29
När Ronaldinho spelar på topp så är han i en klass för sig och då finns det ingen annan spelare i dagsläget som kan gemföras med vår nummer 10, världens nummer 10, världens bästa fotbollsspelare Ronaldinho Gaucho, jag är galet stolt att han spelar just i mitt älskade Barça! :)
Barcelona Emperor of doom
2006-01-22 00:24
Eto'o Gjorde Hattrick mot Angola
Barcelona hammabarça
2006-01-22 00:21
Visst, Robinho kan bli grymt stor. Men en Ronaldinho blir han inte.

Själv tycker jag dock att han är grymt överskattad och bör inte nämnas i samma mening som Ronaldinho.
Barcelona La Rambla
2006-01-22 00:14
Visst, Robinho kan få bli Reals Ronaldhino. Fattigmans-Ronaldhino.

Snart säger de väl att Cassano blir deras Messi också. :-)~
danne b
2006-01-22 00:13
Ämne: danne b överdriv int....
Har sett honom spela rätt många gånger den här säsongen och det jag kommer att minnas honom för är att han visar upp en dålig inställning och en jävla attityd mot sina lagkamrater
Barcelona Patrik
2006-01-22 00:11
Håll i er nu grabbar, Real har vunnit och Robinho har gjort ett mål vilket betyder att dem/han är bäst. Och om det inte var nog så nu rusar de förbi oss i ligan av bara farten.

Kan inte vara kul för Barcelona just nu.. ;)

EDIT: Tack Ronaldo_Robinho_Real för länken till Eto'os mål.
Barcelona Rambo~
2006-01-22 00:10
danne b överdriv inte nu...
Barcelona el Flaco
Mr Salgado//

Ja men jisses då, om magnus hedman säger det så måste det stämma. Barcelonas framtid är hjälplös mot sådant expert-utlåtande :P
Barcelona R.E.M
Eto'o --- Vår nya frisparkskung, eller vad säger ni?
Annons: