/spanien/barcelona/forum/24947.aspx/spanien/barcelona/forum/24947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-01-23 15:11
"kompisar... jag orkar inte hålla på med er"

Alltså vilket fjanteri. För det första så var det du som startade skiten, sen när vi inte håller med dig då blir det jobbigt. Varför gör du oss inte alla en tjänst och lägger ner såna där fjantiga jämförelser helt och hållet?
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-23 15:09
om du inte orkar hålla på är det ju jättesmart att påstå att zidane och ramos är bättre än eto´o. inte
Real Madrid Rebo R.Madrid
2006-01-23 15:01
kompisar... jag orkar inte hålla på med er... men jag skrev rätt Ramos är bättre än etoo.. han kämpar med hela sitt hjärta... och zidan är bättre... så punkt slut.

Hala Madrid!!
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-23 14:58
zidane har VARIT bättre än etoó men det är han inte längre. robinho är den ende riktige utmanaren av dom tre du nämnde och om några år kommer han att vara bättre, men inte justa nu. Ramos....skrev du rätt?
Barcelona La Rambla
2006-01-23 14:56
Zidane, Robinho, Ramos är bra. Men inte så bra som du skriver. Så där...end of discussion. :-)~
2006-01-23 14:47
Zidane, Robinho, Ramos..... etoo e bra men inte så bra som du säger
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-23 14:45
Ämne: Messi_2

drömmer d....
nämn tre spelare i real som är bättre än etoó just nu. inte bara teknik eller andra enskilda saker utan som en spelare. JUST NU
2006-01-23 14:42
Messi_2

drömmer du eller.. tror du verkligen att etoo är bättre spelare än alla real spelare... då kan du inte mycket om fotboll!!!
Barcelona Messi_2
2006-01-23 14:33
Karwan10 du verkar ha gett dej nu. Vem bryr sig om Luca Toni är bättre än Etoo? Allt vi vet är att Etoo är bättre än varenda Real spelare ska du snart bytta lag till Fiorentina? Och jag tror inte Toni är en bättre fotbollsspelare än Etoo. Du är verkligen störande vet du det?
Men som sagt Etoo är bättre än hela Real.

gonatt karwan;)
Villarreal villarreal_los argentinos
2006-01-23 14:02
Brasilien är bättre än Italien, inget snack om saken. Men man ska inte glömma att Argentina med spelare som Riquelme, Messi och Ayala kan bli riktigt bra i vm.
Barcelona Haffe
2006-01-23 14:01
Henke var inte jättebra, men bättre än godkänt, ni missar dom små grejjerna som gör så mkt.. tex, han fick svåra bollar i luften som han lyckades nicka ner trots att han inte är speciellt lång. Även så pressade han ut försvararna så dom blev stressade och då la dom en dålig boll så barca kunde kontra. Även den otroligt precisa passen till Iniesta, om henke bara var godkänd så var ronaldinho mindre än godkänd, han felpassade hur mkt som helst.. hursomhelst viktig seger för barcelona, och viktigt mål för henke. sen var det giulys bästa match hittills iaf..Maxi är backup till henke, nästa match kommer det vara messi - larsson - ronnie, och maxi kommer(kanske) in för henke i 80e lr något sådant.
Barcelona Gabriel
2006-01-23 13:57
El trideñte magico

Intressant förslag, det alternativet har ju diskuterats en hel del. Men om det någon gång i framtiden skulle bli aktuellt inom fotboll så finns även risken att spelet stoppas allt för mycket - det gäller då att välja ut rätt situationer när man ska stoppa spelet för att ringa någon som ser allt vid en tvskärm. Risken finns att man kommer att stanna spelet vid varje offside avblåsning - hur övertygande ser inte Inzaghi exempelvis ut när han blivit avblåst för offside?

Bara vid ytterst tveksamma situationer bör man göra detta. En annan sak som slog mig var vad man hade kunnat göra ifall en felavblåsning för offside inträffar och man sedan ser att det var fel. Vad ska man då göra? Det enda jag kommer på nu är antingen att ge bollen till det laget som inte var offside eller att ge frispark precis där spelaren var felaktigt offside. Är det verkligen värt att stanna spelet så mycket för något sådant. NEJ!

Däremot om en spelare gör mål och blir avblåst för offside men inte är det så bör man kolla upp det, samma sak gäller ifall en spelare är offside och motståndarlaget kollar. Alltså - det gäller att bara kolla upp sånna saker när det redan blivit mål och godkänts/inte godkänts eller ifall en spelare kommer helt fri emot målvakten - det minsta man kan göra då är att ge frispark till det laget precis där spelaren blev avblåst för offside.
Barcelona La Rambla
2006-01-23 13:46
karwan10:

Vadå 10000000 bättre? Tvivlar starkt på att du ens kan räkna till 100 själv. :-)~

Plutten, det är snarare du som är avundsjuk över Etóo. Sen har Etóo gjort nästan lika många mål som Toni, 18 mål på 19 matcher. Toni 21 mål på 21 matcher. Så Etóo kommer att fortsätta sin fina målkvot när han kommer tillbaka.

Ta nu och kryp tillbaka under den sten du kröp fram ifrån.
El trideñte magico
2006-01-23 13:46
TILL REDAKTIONEN SAMT ALLA CULÉS///

Jag ska göra ett repotage om fotbollsdommare och hur de kan missbedöma situationer grovt. OCh att de kanske borde göra som i hockey. Det vill säga kolla på repriser eller ringa någon gubbe som sitter fastklistrad vid tv. Oavsett om de underminerar deras självförtroende men rätt ska vara rätt. Därför skulle jag vilja ha klipp som ja ska ha i arbete när de tex; Blåser offside när det inte är offside. Blåser inte mål när det är mål. Rött kort när det inte ska vara rött kort.. Sådana saker skulle ja behöva. Ni kan maila mig eller skriva här på forumet på Moma112@hotmail.com

Tack på förhand!
Barcelona Gabriel
2006-01-23 13:44
Eftersom jag är nyfiken så drar jag igång en omröstning angående vem som är ligans mest hatade spelare, dvs vem hatar/ogillar DU mest i la liga. Kandidater kommer inte tas upp, ni får själva välja eran kandidat till vinnaren. Skicka privat pm till mig. Min egna kandidat till vem jag hatar mest är Guti, det är ett självklart val för mig! klockan 24.00 ikväll kommer jag börja räkna rösterna - sen får vi se.

Som ni ser så har jag mycket fritid över men det är ointressant.
Barcelona Patrik
2006-01-23 13:41
Uppmaning!

karwan10 är bara ute efter att provocera. Ignorera!
Real Madrid Figolina
2006-01-23 13:32
Ämne: Ämne: Voi Voi....
Du glömde Juninho, mycket bra brasse i Lyon.Världens bäste(?) frisparksskytt.
Real Madrid karwan10
2006-01-23 13:26
Luca Toni Är 10000000 bättre Eto...Eto är överskattad. Va inte avundsjuka på Toni för att han gör mer mål en Eto(ki ko)o är en mkt bättre spelare
Barcelona Schubert
2006-01-23 12:52
Toni är inte alls så bra. Folk stirrar sig blinda på målfacit. Han gör en del mål men är en mycket begränsad spelare f ö. Han är inte i närheten av Eto'o.

Håller med om att Iniesta var bra.
Barcelona barcelona-z
2006-01-23 12:06
Ämne: Voi Voi va du e klok....
Att Italien skulle fara längre än Brasilien i Vm så kan du drömma o hoppas på det men dom som kan lite om fotboll så vet att Brasilien kommer att fara längre Än lilla Italien.Brasilien har ju ändå Ronladinho,kaka,Adriano,Robinho,Ronaldo,Dida,Edmilsom.När Brasilien släpper Ett Mål så har dom gjort 5-6 mål redan i Matchen.
Länktips: Del Piero
Barcelona AlexC
2006-01-23 12:01
Brukar inte Gli Azzuri prioritera försvarsspel? Den ende som är ett namn att skryta med bland de du nämner är Toni, världens kanske bäste anfallare med vår kameruan som utmanare.

För övrigt har jag en känsla av att inlägget (även detta) rätt snart raderas då det inte har på detta forum att göra.
Barcelona barcelona-z
2006-01-23 12:00
Voi Voi va du e klok Del Piero aj aj Toni bättre än Ronaldinho,har just vaknat eller sover du ännu om Toni e bättre än Ronaldinho varför får han int guldbollen eller varför väljer man int honom ti världensbästa spelare..Forsätt Å drömma du lilla Del Piero..Ronaldinho e fotbollens Kung
Länktips: Del piero
Real Madrid Figolina
2006-01-23 11:54
Ämne: LUCA TONI ÄR MYCKET ....
Kvalificerat skitsnack!!
Spanien Del Piero
2006-01-23 11:49
LUCA TONI ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN RONALDINHO !!!!!!!!!!!

italien med delpiero toni gilardino och totti kommer vinna VM hur lätt som helst.. brasilien kan åka hem och träna på försvarsspel innan dom ens har nån chans
Real Madrid Figolina
2006-01-23 11:29
Ämne: Ämne: Visst ö....
Det svaret fick jag också när jag fråga, så det är nog rätt :o)
Skön match igår, speciellt andra halvlek.Gillar Giuly.
Eftersom jag inte sett Belletti på ett tag så tror jag att han varit skadad och behövde "luftas" lite.Därför gick Puyol ut.Rätt el fel?Kan iofs vara ute på cykeln igen.
Barcelona Thiago
2006-01-23 10:40
tack så mycket alexC
Barcelona asfaltsbarn
2006-01-23 10:36
Ämne: Mitt senaste klipp
....
Grymt bra film Sam_r9. Sååå kul det kan vara att att kolla på fotboll ibland asså. Vilken helt sjukt grym speed Ronaldo hade för några år sen alltså, helt otroligt. Det är lätt att glömma det när man ser honom idag.
Barcelona Jontteee
2006-01-23 09:12
Iniesta gjorde en av sina bästa matcher på länge, hoppas han får fortsatt förtroenden så att han växer in i rullen mer o mer.

Såg oxå att nån hade klagat på Dinho, säger bara lägg av. Alla e männskliga Dinho spelade minst lika bra om alla andra fast det var larsson som fick Dinho att se dålig ut. Missade två smörpassningar av Dinho..
Flames
2006-01-23 08:49
Grymt skönt med 3 nya p
Kul att se Guily så pigg, bästa matchen på länge från han, tyvärr fick han inte göra mål.
Vet någon varför Puyol fick gå ut i slutet?
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-23 04:53
Skönt med 3 poäng även om spelet inte rullat på som det brukat. Svårt att bjuda på dans när ett lag försvarar sig med alla 11 men man spelar efter sina resurser i guess.

Mittfältet gjorde väl godkänd insats såg lite trögt ut långa stunder men Iniesta tog för sig alltmer ju längre matchen led så det är posetivt framöver.

Visst Henke gör mål men är inte så inblandad i spelet han sliter på som vanligt men så himla inblandad var han inte för att säga att han gjorde dundersucce,godkänd insats.

Försvaret fläckfri så där kommenterar jag inte.

Valdes- haha vad gör karln aja det är målvakts instinkt antar jag kunde ju täckt bollen med foten eller nåt och sen ta med händerna, gick så snabbt så vem kan klandra karln även om jag hoppade nåra meter när incidenten inträffa :/

Måste nog säga trots missarna var Giuly riktigt bra inblandad i princip allt sista 30. Klockren byte från Frank.r vår favorit nätar (Messi)

Luftade även Maxi så bådar gott framöver hur matcherna utspeglar sig kommer Maxi säkert få spela samt Santi.

_Puya_Arsenal

Vardagsmat för Valeron att enkelt ramla så att du ens yttrar dig är ett tecken av dubbelmoral. Nu klassar inte jag Valeron som en filmare precis men är ganska enkel byggd därav så blir det enkla fall.

Ps beklagar skadan
Annons: