/spanien/barcelona/forum/24944.aspx/spanien/barcelona/forum/24944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi(as)
2006-01-21 16:45
Wow, etoo nätade!

karwan har du koll på om ronnie spelar bredvid honom?
Barcelona Gabriel
2006-01-21 16:45
karwan10

Nej inte Belletti men åtminstonde så är han bättre än alla era backar! *Skratt* hahahahah!
Barcelona Messi_2
2006-01-21 16:44
Karwan10 kan du inte hålla dej till Reals forum istället för skriva här och bara klaga. Barca är bättre än Real, så är det bara det får du ju tåla.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-21 16:42
Du kan ingen om fotboll så stick härifrån
Real Madrid karwan10
2006-01-21 16:41
vem belleti elr? jag ska för här tål man ingen kritik.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-21 16:41
kolla på eto'o världens bästa anfallare ingen snack om saken
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-21 16:40
måååååååååååååååååååååååål etoooooooooooooo
Barcelona Gabriel
2006-01-21 16:40
karwan10

Du glömde världens bästa back!
Barcelona Messi(as)
2006-01-21 16:38
Någon som har någon länk till kamerun matchen?
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-21 16:38
vi blir glada om du går till ert forum då är vi glada
Real Madrid karwan10
2006-01-21 16:37
ehh vadå ska man bara skriva positiva komentarer på den här sidan elr? ahh ok ni har världens bästa lag,världens bästa spelare,världens bästa målskytt o världens bästa forum...glad nu elr?
Barcelona Rambo~
2006-01-21 16:30
Karwan10 tyst bara schhh du skämmer ut dig.....Det klart en spelare gör mer mål om hela laget spelar bra? på så sätt så får alla anfallare mer chanser på avslut o.s.v så stfu o stick som om de va något nytt...
Real Madrid karwan10
2006-01-21 16:26
Rambo
Skulle eto gör lika många mål om Ronaldinho inte spelade i samma lag?

han gör flera mål i år än förra året för att han har Messi på höger sidan som han oxå gör sköna ásist till han inte som föra året då han hade Giuly som har ingen fotboll i huved
Barcelona Patrik
2006-01-21 16:22
Mitt förslag är att vi breddar truppen med karwan10 till nästa säsong. Fattar inte att en sån succé hänger på ett internetforum och inte på La Masia.
Barcelona Gabriel
2006-01-21 16:22
karwan10

Hahahaaha!
Barcelona Rambo~
2006-01-21 16:21
Ämne: Eto är den största d....
Karwan så du menar att ronaldinho skulle kunna dribbla förbi hela real madrid? o nej du skulle aldrig kunna göra lika många mål om du hade Ronaldinho till vänster om dig och till och med Maradona till höger så försvinn!!
Barcelona La Rambla
2006-01-21 16:20
karwan10

Vilket snille du där, vilka klockrena analyser. :-)~
Real Madrid karwan10
2006-01-21 16:18
Eto är den största divan som finns han skjuter ju från halva plan bara för att vina skytteligan

Om inte Ronaldinho spelade i samma lag skulle Eto gjort som högst 15 mål per säsong...jag skulle oxå vinna skytteligan om ja spelade bredvid ronaldinho de bara att stå innanför straffområdet å vänta tills ronaldinho har dribblat bort 3 försvarare o göra mål när ronaldinho passar efter de
Barcelona Gabriel
2006-01-21 16:17
Ezquerro

"Madrid cabron, saluda al campeon!" "Madrid era jävlar, hylla mästarna!" ;)
Real Madrid Ezquerro
2006-01-21 16:06
tjaa vad var det etoo sa om Real Madrid när vi vunnit ligan? Måste få reda på det!! Saluda el campeon.....
Barcelona pablo escobar
2006-01-21 16:03
Ämne: Vi behöver inte någo....
jag tror att någon av de där tre kommer att försvinna i sommar (hoppas på att giuly säljs och genererar lite pengar) och isf måste någon ny forward köpas eller plockas upp från de bakre leden.
Jag vet inte hur nära dos santos är a-truppen men han är kanske egentligen det bästa alternativet. jättetalanger har ju dock misslyckats med att ta steget förut. haruna babangida (eller hur det stavas) räknades ju länge som den bäste i sin ålder men honom har man inte hört nånting om på flera år sen dess.
Barcelona AlexC
2006-01-21 15:15
Vi behöver inte någon ny anfallsspelare till nästa säsong enligt mig.

Vi har Ezquerro-Maxi-Giuly i backup till nästa säsong. Dessa är lagom bra för att vara backup och vad gäller Ezquerro och Maxi är de hyfsat nöjda med att sitta på bänken.

Vad gäller den "fjäderfotade" fransmannens attityd till att vara reserv är dock för mig ännu okänt. Han har ju inte sett för glad ut när han inte ens fått göra inhopp senaste tiden. För mig får han gärna stanna och vara backup i bortamatcherna där vi inte pressar tillbaka motståndarna alltför långt.
Barcelona Messi
2006-01-21 15:15
Truppen till imorgon:

Porteros: Valdés y Jorquera
Defensas: Oleguer, Belletti, Puyol, Márquez, Gio y Sylvinho.
Centrocampistas: Gabri, Van Bommel, Iniesta´y Edmílson
Delanteros: Giuly, Maxi, Ezquerro, Messi, Larsson y Ronaldinho.
Barcelona Qno
2006-01-21 14:42
Okej kan väl hålla med om att Adriano inte är så snabb men explosiv är han. Men som sagt hellre Torres om vi måste skaffa en ny forward.
Barcelona pablo escobar
2006-01-21 14:19
Angående Tevez till Barcelona är han den spelare jag skulle välja om Laporta nu måste göra någon högprofilvärvning till sommaren.

Jag kan absolut inte tänka mig att Etoo kommer att säljas och därför skulle en eventuell ny anfallsstjärna innebära mer rotation i anfallet och jag tror först och främst att Tevez skulle fungera bättre som fjärdeanfallare än tex Adriano och Henry då han inte är lika etablerad. dessutom tror jag att han skulle passa bättre in i Barcelonas spelsystem (jag har sett honom spela bra både som släpande ytteranfallare och som center i tremanna anfall) plus att jag rankar honom som redan nu en bättre spelare än Henry Villa och Adriano, som även kan utvecklas mycket.

Trots detta hoppas jag dock att barcelona lägger sina pengar på ytterbackar till sommaren
Barcelona Backstrom
2006-01-21 14:17
Chancho
Jag håller med dig, inte en chans i världen att Eto'o byter lag på ett tag.

Och kallt i Sverige? Det är fan inte tropiskt
Barcelona Chancho
2006-01-21 13:03
El Tridente magico,

Titta på information länken här bredvid, där finns det en ytterligare länk till penyan, de kommer nog anordna en resa till barcelona snart. Annars kan du kolla på www.sportsinternational.se dom anordnar Barcelona resor!

Angående Eto säljas till chelsea så är de ryktet lika trovärdigt i nuläget som om jag skulle få guldbollen nästa år. Disskusionen om Maxi är givande, själv anser jag att han har potencial att bli mycket bättre än alla våra centrala anfallare, dvs Larsson, Guily, Ezquerro, förutom Eto.

2 dar kvar här i Barcelona och match i morgon på Nou Camp! Kan det bli bättre än så här? Är det kallt i Sverige ? Visca Barca
Barcelona La Rambla
2006-01-21 12:37
De som vill se Etóo idag när de kameruanska lejonen gör sitt intåg i Africa Nations Cup, så finns det stream i länktips. :-)
Barcelona S.W.A.T
2006-01-21 12:31
Eto"o går inte att ersätta!
Barcelona La Rambla
2006-01-21 12:27
Mr Salgado:
Grattis till ett givande inlägg. Att ens bemöda sig att skriva ett sådant, då det varken är Barça eller fotbollsrelaterat.

Angående Etóo och Chelsea så är det bara ett rykte som säkert AS eller Marca har startat, bara för att skapa oro. Visst har både Roman och Mourinho tidigare varit sugna på honom, men vid det här laget borde de känna till hans ovilja att gå dit så det har nog svalnat även från deras sida. Sen har ju Etóo redan sagt att Barça lämnar han inte senast igår i en intervju. Dessutom så verkar han knappast vara chelseafansens största favorit. :-)~

Qno:
Förstår inte hur du ser Adriano som en snabb spelare. Är det något han är så är det just orörlig och lite trög. Visserligen så blixtrar han till innanför straffområdet och utanför det så har han ju sin berömda vänsterfot. Men att ersätta Etóo med honom hoppas jag aldrig få uppleva. Anser att han inte passar in i Barcelonas spelidé.
Annons: