/spanien/barcelona/forum/24943.aspx/spanien/barcelona/forum/24943.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Arboga bobbie
2006-01-23 19:29
Ordem e Progresso och realmadrid suporten..
Barcelona BARCA BLOD
2006-01-23 19:28
Jag var inne på det tidigare, angående bilder från barcelona osv. Det är så att jag har både korta video klipp och bilder från barcelona milan matchen i CL. jag har "redigera" ihop det. En video på lite mer än 5 min. Vill dela med mig till mina barca bröder/systrar, men vet inte hur jag ska ta mig till väga??!!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-23 19:26
bobbie

Frågar igen, vem pratar du med? Hehe. :)
Arboga bobbie
2006-01-23 19:24
de e espanyol..och den e inte speciellt bra om amn säger så.
2006-01-23 19:22
Rambla

Couldn't agree more :)
Barcelona Kharles
2006-01-23 19:22
Gabriel, hombre jag förstår vad du menar men Paco har faktiskt en poäng här. Själv hatar jag faktiskt Salva Ballesta mer än Guti.
Barcelona La Rambla
2006-01-23 19:16
Denna ständiga diskussion om provokationer i de olika forumen. Gudarna ska veta att det strömmar in en drös genier i tid och otid som man lätt klarar sig utan. Att de knappt har skrivkunskaper när det gäller meningsbyggnad och stavning gör ju inte saken bättre. I ärlighetens namn så ser man ju att flera sk culés även är inne på Reals forum och fjantar sig. Det märkliga är att de ser man nästan aldrig skriva på det här forumet. En tillfällighet?

Kan vi inte fösöka komma överens istället om, både maränger inne på sitt forum och vi på det här forumet, att helt ignorera provokationer? Sen får moderatorerna städa när de får tid, man kan inte begära att de ska sitta här dygnet runt.

Så vi som vill diskutera fotboll och vårt lag kan göra det, och inte dessa ständiga startelvor eller jämförelser om vilken spelare som är bättre än den andret. Sen så behöver inte varken culés eller maränger gå in på respektives fourm och känna sig tvugna att kommentera varendá skitsak som nämns om deras lag. Om det inte passar att läsa sånt som stör en, titta bort eller ge fan i att gå in här. Som Ordem nämnde förut, på det här forumet så skriver vi vad vi känner för om Real. Precis som maränger kan skriva vad de behagar om Barça på sitt forum.

Om alla hjälps åt så kan vi höja nivån på forumet så alla trivs bättre.

Tack för ordet! :-)
2006-01-23 19:16
bobbie

Vem pratar du med ? :)
Real Madrid Fedorov
2006-01-23 19:14
Vad heter den näst största klubben i Barcelona
och hur är rivaliteten dem emellan?
Arboga bobbie
2006-01-23 19:12
Jag kan ju säga att jag e mer barcelona suporter en va du e..
Real Madrid Paco Buyo
2006-01-23 19:01
Jo, jag förstår. Jag förstod efter ditt första svar också.
Tycker det är trist att du inte bara kan skriva att du ser det som en kul grej, och att du inte tror att det kommer att påverka stämningen negativt, punkt.

Och så liksom bortse från det faktum att jag håller på Real och försöka se att jag alls inte var ute efter att provocera.
Pelada
2006-01-23 18:58
Trots att både Real och Valencia också tog tre poäng igår så känns ligan just nu ganska avgjord. Ola Wenström (eller om det var Magnus Hedman) sa att för eller senare måste Barça få en formsvacka. Var dom inte vakna under säsongsinledningen eller? Skulle säga att Barça hade sin svacka just då...
Barcelona Adaminho
Måste säga att det är ganska kul att läsa Real Madrid artikeln, Lunes v.3.
Han verkar på något sätt vara som alla andra Ofotbollskunniga (finns det ordet?:D) real madrid fans. (finns kunniga också). Han tar upp helt onödiga saker som hur kommentatorerna på tv4+ uttalar ord osv. Vad en viss kvinnlig kommentator säger osv. Kanske kvinno hatare? Allt på något litet fult sätt riktat mot oss barcelona supportrar. Men det märkte jag iallafall.
Dom är alltid lika själv goda. Läs får ni se!

"Real Madrid är på gång" obesegrade 2006. 5 vinster på 6 matcher. Ok? grattis

Barca har bara 18 raka vinster och är obesegrade sedan atletico madrid matchen 18 sept 2005.

Tror och vet att det kommer bli mycket mera.
Paco Buyo

Inte för att jag har något emot att du skriver här. Men det här är Barcelonas forum, för Barcelonas supportar, så vi skriver och frågar det vi vill fråga här inne, så länge det inte strider mot reglerna. :)

Det som skiljer oss från alla fjortisar är att vi skriver på ett vuxet och sammanhängande sätt som ingen tar illa upp av eller tycker är dåligt formulerat.
Arboga bobbie
Barcelona fortsätter mot ännu ett ligaguld och de känns riktigt gött..va och kollade på matchen mot alaves e nämligen i barcelona nu..va en ganska dålig match men ett lag som barcelona som kan spela sådär och ändå vinna de e ett beivs på att dom e ett lag som kan vinna precis vad som hellst..hoppas de går bra i championsleaug nu me..hoppas på första champions leaug pokalen..
Barcelona Gabriel
2006-01-23 18:53
Paco Buyo

Vadå svara på frågan istället? Jag svarade. Jag tror inte att det kommer leda till en vettig diskussion men det var inte det som var "målet" från min sida heller, det var mer tänkt som en kul och kanske lite intressant grej att se vem vi alla här inne ogillar mest, precis som jag sa.

Förstår du inte efter detta så kan jag inte hjälpa dig.
Real Madrid Paco Buyo
2006-01-23 18:44
Ämne: Paco Buyo

Excuse....
Vad du hetsade upp dig.
Kan du inte ta och bortse från att tröjan bredvid mitt nick är vit och bara svara på frågan?
Det är ju precis den attityden som gör det svårt att hålla uppe en anständig ton på forumet (ja, det gäller även provocerande snorungar från Real Madrid - självklart!). Hugg inte vilt omkring dig bara för att jag håller på Real Madrid.
Läs istället vad jag har att skriva och svara sedan lugnt och sakligt - eller låt bli, men hetsa inte upp dig så förbannat. Att blanda in annat är bara onödigt.

Vänligen
/Paco Buyo
Barcelona Gabriel
2006-01-23 18:36
Paco Buyo

Excuse me? Det är inte mitt fel om fjortisar kommer in hit och provocerar det får vara på deras ansvar om de vill bli spärrade - lägg inte skulden på att jag skulle bjuda in dom, det är så otroligt blint och långsökt av dig.

Omröstningen gjorde jag med en glimt i ögat och tycker du inte om den så har du valet att totalt skita i den, det är inte direkt något obligatoriskt att rösta. Kan du inte ta det som en kul grej så rekomenderar jag dig dessutom att du bojkottar röstningen.

Sedan så tillför jag väldigt ofta till skillnad från de flästa maränger vettiga diskussioner men detta med "den mest hatade spelaren" var mer tänkt som en kul grej som sagt - synd att du tar det så allvarligt, kanske inte så konstigt eftersom de flesta av spelarna som nämns bland respektiva fans är spelare som spelar i det lag som du håller på.

Må väl visca el Barça!
2006-01-23 18:29
Ämne: Ordem:

Där borde ....
Rambla

Tack så mkt för hjälpen. Nu känner jag mig säker på min sak :)
Real Madrid Paco Buyo
2006-01-23 18:23
Gabriel:

Man kan ant....Är inne på SF då och då. Skriver ibland.
Nivån är låg - och verkar sjunka stadigt.
Tror du, Gabriel att du kommer att tillföra något vettigt med din lista om ligans mest hatade spelare, eller finns det en risk att du bara ytterligare bjuder in " fjortisar från real madrid forumet som kommer in hit och provocerar"?

Är det att bidra till en bättre stämning på forumet?
Real Madrid sam_r9
2006-01-23 18:21
Mitt senaste klipp

Ronaldo vs Ronaldinho

http://rapidshare.de/files/11613601/Ronaldo_VS_Ronaldinho.wmv.html
Barcelona Gabriel
2006-01-23 18:03
Haffe

Man kan antingen alltid ta den lätta vägen ut som dig eller försöka göra en ändring själv. Tror nog de flesta är trötta på alla dessa jämförelser som ständigt sker, dessutom när allt redan har tagits upp innan. Mestadels är det fjortisar från real madrid forumet som kommer in hit och provocerar men det enda man kan göra är att leva vidare, hålla hoppet uppe och hoppas att redaktionen gör deras jobb och stänger av dessa parasiter.
Barcelona millor
2006-01-23 18:03
jag håller med om att xavi är saknad :) vi skulle verkligen behöva honom nu .. gött att rebaliteringen går snabbare än väntat iallafall :D
Barcelona Haffe
2006-01-23 17:58
Davidsito, håller fullständigt med.. pallar inte vara inne här något mer, allt ni skriver är att jämföra olika spelare hela jävla tiden.. det är så grymt ointressant och har ingenting med själva barcelona att göra. Det är inga vettiga diskussioner och bara massa småglin från real forumet som retar upp alla barca fans, sen tar ni åt er oxå, det som är så patetiskt. Lämnar detta forum för ett tag och återvänder senare och ser om det hänt någon skillnad här.
Barcelona S.W.A.T
2006-01-23 17:47
Ämne: nu vet jag var ronal....
man såg det verkligen igår hur viktig Deco är för laget!!! en spelare som ja saknar jätte mycket det är Xavi, känns så tomt i mitten
Real Madrid Figo#7
2006-01-23 17:39
nu vet jag var ronaldihno har fått sina finter ifrån:D
Barcelona millor
2006-01-23 17:27
någon som vet när kameruns nästa match går ?
Real Madrid Fedorov
2006-01-23 17:16
Ämne: Fedorov

Haha ni h....
Ja vi har ju Robinho och jag tror han kommer att lyckas bra under våren.Han har verkligen kvalitéer och är alltid spännande att se såsom även Messi är.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-23 17:05
Fedorov

Haha ni har ju Robinho?

Real Madrid Fedorov
2006-01-23 17:01
Hej.
Kan ni inte släppa Messi så får ni Helguera.
Han gör alltid mål oavsett målbur.
Annons: