/spanien/barcelona/forum/24942.aspx/spanien/barcelona/forum/24942.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fedorov
2006-01-21 19:36
Ämne: Fedorov

Henke ko....Ja, då blir jag glad.
Det hoppas jag han gör med bravur.
Henrik Larsson har kvalitéer men de inhopp han
har fått göra har inte varat särskilt mycket längre än ett fallskärmshopp från 55 meter.
Det blir intressant om han kan sluta upp med alla taskiga nedtagningar och sin dåliga tajming
nu när han får mer matchträning.

PS

Hur känns det egentligen ,och jag vill gärna ha ett ärligt svar,att inte Zinedine Zidane har spelat för er.
Jag rankar Zidane,Maradona,Pele,Cruyff,Beckenbauer som
de fem största spelarna genom tiderna.
Jag hoppas innerligt att Ronaldinho tar en plats bland historiens legender men att ha sett och då och då fortfarande se Zidane svinga sitt trollspö på planen måste väl ändå få många Barcafans att snegla ellet bara tjuvtitta lite på vår legend.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-21 19:35
Mr Salgado

Wow på senaste matcher grattis det tog bara halva säsongen för det skulle bli nåra vinster irad. Grattis kl närmar sig 20.00 dags och sova unga lilla du.

Hur många stor lag har ni vunnit?
Valencia,Barca,Depor,Vilarreal är bara nåra som satt stopp för er men visst alla vinster räknas tihi.

Skämt åt sidan du får sluta ge mig ammo för jag kommer skjuta och skjuta och skjuta om du inte ändrar på ditt sätt att skriva i andras forum
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:34
Mr Salgado

Helt onödigt att diskutera vare sig Eto'o är bättre än vad Ronaldo var. Det bevisar verkligen mycket, hade Ronaldo varit lika bra nu som han var då så hade man kunnat diskutera, men nu är det inte så.
Barcelona La Rambla
Mr Salgado

Även om nu någon skriver att han är bättre än El gordo, så ska du skita i det. För vad de skriver om Etóo här, att de anser honom vara bättre än vem som helst har de rätt att tycka. Det är inget du måste försvara, hade varit en annan ska om det var på ert forum. Så lägg ner nu, du är bara löjlig nu.
Real Madrid Mr Salgado
Orkar inte lägga ner min tid på eto vs ronaldo längre, ska dra till real forumet och snacka lite inför matchen som vi självklart kommer att vinna:)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:32
Mr Salgado

Snälla sluta, du vet själv att det inte var så jag menade så sluta omformulera det jag verkligen skriver. Eto'o är bäst just nu sen om ni madridistas inte håller med skiter jag fullständigt i - face the truth säger jag istället!
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:30
LME:
Bara att gratulera till det valet, brukar bli bra matcher. Men det är nog på Camp Nou va? Vi mötte dem på El madrigal senast nämligen.

Vi ska inte fördjupa oss i förra säsongens "hatmöte" mellan lagen. Men allvarligt, vadå Rijkaard startade allting. Var det egentligen något att brusa upp över som Mourinho gjorde? Vad insinuerade han, att Rijkaard skulle försöka muta Frisk? Tror du verkligen på det själv? Sen så ljög faktiskt Mourinho om det hela i första början. Han sa ju att han sett det själv, vilket han senare fick ta tillbaka då det var någon i staben som sett det hela. Jag tycker att Mourinho gjorde lite väl stor sak av det hela i media, han kunde varit lite smidigare. Såg du förresten Rijkaard kommentera det hela på ett nedvärderande sätt när det gällde Chelsea som klubb, Mourinho mm? :)
Real Madrid Mr Salgado
2006-01-21 19:30
ride the big

Sjunkade skeppet madrid? haha har du inte sett madrids matcher på senaste bara vinster och du kallar mig för okunnig? jag bryr mig inte vad eto har gjort utanför barcas gränser, men man kan inte låta bli att försvara en legend som ronaldo, ni säger att eto är bättre än ronaldo när han var som bäst?
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:26
Mr Salgado:
Att du orkar hålla igång. Vi struntar i det där. Nu konstaterar vi att Etóo är bra, ni maränger kan tycka vad ni vill. Hur många mål har han gjort mot Real de senaste säsongerna, som enligt er själva är världens bästa lag? Även när han spelade i ett lag som Mallorca så gjorde han mål när han ville mot er, utan Deco eller Dinho, så ditt resonemang kan du ta med dig till ditt eget forum, tack. :-)~
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-21 19:25
Mr Salgado

Que? Pardon? Escuse moi?

Ok hur vet du det om jag får fråga? har du en magisk kula som säger dig vad som händer ifall Eto´o lirade i ars och i sjunkande skeppet madrid?

varför jag tar min tid och besvarar dessa okunniga fans är för att jag finner detta extremt roligt för tillfället :D

En fråga gjorde Eto´o 15,16 mål i Mallorca 2 år irad?

Hade han Deco lr Ronaldinho då också kanske via radio snäcka kanske Ronaldinho sa till Eto´o hur han skulle göra mål.

Det jag försöker komma fram till är att han kan göra mål på egen hand med sin teknik,snabbhet,och sin grymma uthållihet men det skadar inte att ha Ronaldinho och Deco och Xavi för då blir det bara fler mål.

Det där du sa om att han inte skulle göra så mycket väsen ifrån sig i den vita tröjan är inte värd att kommentera
Real Madrid Mr Salgado
2006-01-21 19:25
Gabriel

Bara för att eto gör mest mål så är han världens bästa anfallare? i så fall man säga att larsson och rosenberg är bättre än zlatan för att dem har gjort fler mål? nu vet jag hur ni barca fan tänker.
Sevilla LME
2006-01-21 19:23
La Rambla// Tycker ändå att Rikjaard startade allt genom att söka upp Frisk och även om Mourinhos uttalande var lite onödiga men han talade ju trots allt sanning. Men det där är historia nu och har diskuterats ett antal för många ggr.
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:22
Mr Salgado

Du kan inte säga att Eto'o inte hade gjort lika många mål i Arsenal som han gör i Barcelona. Nu spelar han inte för Arsenal, utan för oss alltså kan du inte säga det eftersom det är omöjligt att veta.

Hur svårt ska det vara att fatta egentligen? Eto'o gör just nu mest mål i hela världen, det gör han till världens bästa anfallare just nu - punkt slut!
Sevilla LME
2006-01-21 19:21
Mr Salgado//

Henry är inte världens bästa anfallare. Tala om loj spelare.
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:21
Gabriel:

Visst är det så. Det som är lite trist är, att andra inte ser vilken ödmjuk kille Etóo egentligen är. Hur han tills det här med spottloskan faktiskt alltid uppträtt korrekt. Både mot moståndare och medspelre. Visst, han skrek lite i en mikrofon när de firade ligaguldet. Men vadå, är det egentligen något att hänga upp sig på som marängerna gjorde? Det är ju en känd nidvisa bland alla culés i Barcelona när de firar ett ligaguld. Etóo lät känslorna styra lite för mycket där, men han bad ju faktiskt om ursäkt ganska så omgående. Visst blev det kontroverser efter de 2 mötena med Chelsea i CL senast. Men det chelseafans gärna glömmer bort är, att det faktiskt är Mourinho som startade hela karusellen med sina uttalanden om Frisk. Det ena ledde till det andra och vips så var cirkusen igång när media hade gjort sitt bästa för att spä på allt ännu mer.
Sevilla LME
2006-01-21 19:19
La Rambla//

Okej kan erkänna att jag inte sett så mycket av den ödmjuk du snackar om att Eto'o har men det betyder inte jag inte tycker det är kul att se han spela.

Och frågan är om jag inte fruktar Eto'o mer än Ronaldinho inför CL. Även om Ronaldinho är känns bättre.

Ska dessutom också ner och se Villareal-Barca i april!
Real Madrid Mr Salgado
2006-01-21 19:18
Om etoo hade spelat i arsenal där världens bästa anfallare HENRY spelar då skulle han inte ha öst in mål som han gör i barca, det beror på att deco och ronaldhino inte finns där, eller låt honom spela i real trodde ni verkligen han skulle göra lika många mål som ronaldo i dagsläget? eto är bra men han är inte bäst och han e verkligen inte bättre än ronaldo när han var som bäst. Han har gjort mål mot angola, ett av världens sämsta lag:)
Real Madrid Mr Salgado
Barcelona Gabriel
Fedorov

Henke kommer du få se spela från start. Det kan jag nästan lova dig. Blir du nöjd då eller ;)?
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:15
La Rambla

Tycker jag med, det är nog fler än oss som också gör det :)
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:15
Gabriel:

Det är trevligt att se vi uppfattar Ronaldhino på ungefär samma sätt. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:13
La Rambla

Hehe, mitt svarsinlägg måste ha publicerats några enstaka hundradelar före ditt.
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:12
LME

Sluta ställa så svåra frågor. Jag älskar båda. Jag vet att ni Chelseafans inte har mycket till övers för Etóo. Det beror ju självklart på mötet förra CL. Men det ni inte känner till, är den ödmjuka sida som faktiskt Etóo har, inför sina lagkamrater och sin klubb. Tills för senaste ligamatchen mot Athletic Bilbao så har han fakiskt alltid uppträtt korrekt mot mostånare på planen. Gnäller i stort sett aldrig på domares beslut, är oftast alltid glad och leendes när han spelar. Det är en sida av honom ni säkert inte känner till.

Men när du ändå frågar. Ronaldhino får det nog bli då. Han är oersättlig enligt min mening. Det är han med sitt goda humör och hela sin inspiration som har lyft lagets spelare att bli bättre själva. Ronaldhino gör alltså de andra spelarna bättre. Oerhört ödmjuk inför sina medspelare trots sin dominans många gånger. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:12
LME

Ingen snäll fråga alltså. Men Ronaldinho är det självklara svaret om vem som ska stanna kvar. En riktigt bra anfallare går att ersätta, även om Eto'o är den bästa, men det finns bara en Ronaldinho.

Bortsett från hans otroliga spel så smittar dessutom hans humör av sig på alla medspelare - han för in en positiv stämning i truppen. Har ni inte märkt att efter det att Ronaldinho kommit till oss så har våra andra spelare blivit lite mer "barsnliga" :D

Tänk så mycket världsprestige vi skulle tappa om vi förlorade världens bästa spelare, det får inte hända!
Real Madrid Fedorov
2006-01-21 19:09
Hallå alla fotbollsälskare!
Jag såg Marocko-Elefenbenskusten i dag som inte
var ngn höjdare spelmässigt.
Det fanns gott om kvalitetsspelare på planen men tydligt var att deras landslag inte samtränat alltför mycket.Många enkla missar idag.
Vi får hoppas att de lyfter sig till nästa match.
Egypten var ju trevliga igår med Tottenhamstjärnan Mido och med bra lirare.

Ang kvällens mach så tror jag vi bjuder på fin fotboll och kan därmed rekommendera alla fotbollsälskare att titta på Real-Cadiz.
Barca blir intressant att se imorgon.Kanske man kan få se Henke från start?
Sevilla LME
2006-01-21 19:08
Gabriel//

Om en skulle försvinna och den andre spela kvar.
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:07
La Rambla

Läs mitt inlägg igen, påstod aldrig att du inte håller vårdat språk ;)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:07
LME

Vem av dem skulle vi välja angående vad?
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:06
Gabriel:

Nej, jag försöker hålla mitt språk vårdat. Men annars har du rätt, jag går i fällor som alla andra. Det som stör mig mest är genier som lägger sig ens egna inlägg på andra forum som aldrig ens varit ämnade till de som svarar på dem. Det är sånt som leder till pajkastning och retar upp de lags fans som håller till där.
Sevilla LME
2006-01-21 19:06
karwan10// Etoo gjorde ju tre mål idag så han klarar sig nog ganska bra utan ronaldinho och messi

En fråga till Barca fansen. Vem skulle ni välja mellan Eto'o och Ronaldinho?
Annons: