/spanien/barcelona/forum/24941.aspx/spanien/barcelona/forum/24941.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-01-24 15:57
Pelada exakt. Och vad är det som säger att Real tar in 14p på oss? Ja för man kan faktiskt säga att det är 14 med tanke på den bättre målskillnaden Barcelona har. Det luktar desperation lång väg det där. :-)
Pelada
2006-01-24 15:53
Eller att Barça redan har haft sin svacka, får vi väl hoppas i alla fall...
Barcelona La Rambla
2006-01-24 15:51
När det inte är Roberto "Vi leder ligan om 3 veckor" Carlos som uttalar sig så ska självklart ungtuppen S Ramos brösta upp sig nu. Han låter hälsa Barcelona via AS: - Vi har inte kastat in handuken. Även Barcelona kommer att få sin svacka, säger han också.

Så bra då Sergio, kämpa på så kanske ni tar en av fyra CL-platser. :-)~
Pelada
2006-01-24 15:44
Jonteee

Har också hört det, så det är nästan bekräftat nu då med andra ord.

Patrik

Visst, det blir alltid mycket till en början...
_Hulander_
2006-01-24 15:23
Forza Barca!!

Barcelona J26
2006-01-24 15:04
på torsdag är det...
Barcelona Rambo~
2006-01-24 14:34
Hallllå vet någon om det är copa del ray denna vecka?
Barcelona Jontteee
2006-01-24 13:09
Pelada

Läste nånstans att målrekordet är 9mål.. Så Eto'o har inte mkt kvar..
Barcelona Patrik
2006-01-24 12:39
Pelada

Härligt tempo på bloggen! Fortsätt så!
Barcelona Antimadrid
2006-01-24 11:37
Någon som hört nåt om att Gabri skulle lånas ut till West Ham?
Pelada
2006-01-24 10:29
Gabriel

Klart klart, vi kan inte påverka någonting här. Upp till Laporta och grabbarna att sköta...

Någon som har koll på målrekordet i Afrikanska Mästerskapen? Eto'o har ju gjort tre, hur många mål har han kvar?
Barcelona Gabriel
2006-01-24 10:27
Verkar som att El Mister vill att Iniesta ska spela mera som Xavi nu när våran speldirigent inte finns tillgänglig. Rijkaard gick igenom några taktiska saker för Iniesta under träningen som positionsspel och att han ska kontrollera spelet. Låter som en klok ideé då Iniesta länge setts som en liten Xavi, jag har då alltid sett honom som lite mer offensivare än Xavi då han alltid går längre upp i banan och kommer oftare till avslutslägen.
Barcelona Gabriel
2006-01-24 10:03
Eto'o talar ut i en intervju med SPORT: "Jag visste att mina lagkamrater inte skulle förlora, dom är maskiner" Typ så säger han.

Eto'o och Camerun spelar imorgon emot Togo som förlorade med 0-2 emot Congo. Vinner Camerun den matchen är dom vidare från gruppspelet - tror att Eto'o sätter dit minst ett mål :)
Barcelona Gabriel
2006-01-24 10:00
Juelinho

Att Larsson ska spela pga att han behöver få upp formen till VM ser jag som rent trams, han spelar i världens bästa klubblag då får han finna sig i att sitta på bänken ibland vilket han också gör som den profisionella idottsman han är. Jag tycker också att han borde spela från start nästa match men verkligen inte pga hans form till VM isånnafall utan för att det är det bästa alternativet nu när Eto'o är borta.

Pelada

Ja, enligt SPORT så verkar det ju vara så men vi får helt enkelt vänta och se. Jag kan inte låta bli att leka med tanken om att se Ronaldinho - Etoo - Henry på samma anfall nästa säsong, det är verkligen svårt att motstå det. Helt ärligt så borde det inte bidra till en sämre stämning i truppen, Rijkaard får helt enkelt övertyga alla anfallare om att det ska vara rotation och att alla måste respektera hans beslut utan att bli tjuriga. Kör bara Rijkaard med rätt taktik ifall Henry kommer så kommer inte heller Messis utvecklig sättas i stopp. Det går att fixa så att alla blir nöjda. Vi behöver verkligen inte Henry men ingen kan neka till att han hade gjort oss till ett bättre lag, men vi behöver honom inte det är en annan sak.

Daniel Alves är fortfarande min drömvärvning :)
Pelada
2006-01-24 08:28
Henry spelar med 90 procents säkerhet i Barça nästa säsong, verkar vara väldigt lite som kan stoppa en övergång...
Barcelona Juelinho
2006-01-24 07:18
Hoppas Henke Larsson får starta nästamatch med. Han måste ju få upp formen nu inför komande VM. Han var lite rostig sist tycker jag,
Barcelona Gabriel
2006-01-24 00:47
Omröstningen om la ligas mest hatade spelare här på svenskafans är nu avgjord. Jag kommer att publicera listan där alla spelare står, dessutom står det vem som har röstat på vem. Om det är någon som hemskt gärna velat vara anonym så beklagar jag det och hoppas ni har förståelse till att det inte är möjligt. Orsak till detta är att ifall jag inte skulle visat vem som röstat på vem utan bara lagt upp listan utan visat några "bevis" så skulle hela saken ifrågasättas och vissa även säga att jag ljuger.

Jag har valt att publicera den på el vestuario för att inte störa i nått lags forum eftersom detta egentligen inte har någonting med Barcelona, real madrid, valencia osv att göra med - vill inte störa forumen.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-24 00:29
Jag undrar om någon av er har en (flera) fungerande länkar till Eto'os alla 3 mål?
Det sägs att målen var riktigt fina.
Barcelona Nemo
2006-01-24 00:23
Vissa saker kan inte köpas för pengar.
För allt annat finns Roman Abramovich.
Qamer
2006-01-24 00:11
En fråga bara. Borde inte Valdes fått rött kort eftersom han tog med hands utanför straffområdet?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-24 00:00
Igualmente amigo !
Barcelona La Rambla
2006-01-23 23:58
Hehe, ja den är skön. :-)

Men nu är det sängen i alla fall.

Bon nit!
2006-01-23 23:52
Haha Rambla

KLOCKREN! :)
Barcelona La Rambla
2006-01-23 23:48
Ordem:

Inte ännu. Men jag har en ny jag hittade nu som garanterat uppväger den. Denna måste bara alla culés ha. Ger mig rysningar. Check it out. :)
2006-01-23 23:39
Grymt snygga bakgrundsbilder Rambla! Du postar bra länkar hela tiden ! :) Gracias amigo.

Försöker dock hitta en FCB bakgrund med Romario, letar förgäves :(
Barcelona Killa
2006-01-23 23:36
Om vi ska köpa nån ny vänsterback, så hoppas jag på Chivu från Roma.
Barcelona La Rambla
2006-01-23 23:31
Ni som är sugna på lite häftiga wallpapers med Barça. Varsågod, håll tillgodo. :)

Bon nit!
Barcelona La Rambla
2006-01-23 23:26
Där håller jag med. Dessutom så blir Sylvinho knappast yngre. Han är över 30, fyller väl 32 nu i mars har jag för mig. Gio känns inte som någon man bör satsa på, även han har passerat 30-strecket. En hyfsad ung vänsterback med en bra vänsterfot, som är bra offensivt hade ju inte suttit fel. Men det händer knappast förän efter sommaren.
Barcelona Gonzza_85
2006-01-23 23:20
Visst är Sylvinho bra men vad händer om han går sönder? vi har ingen riktigt bra ersättare då.

Bästa vore att vi köpte in någon riktig stjärnback så andvänder vi Sylvinho som reserv enbart
Barcelona Killa
2006-01-23 23:06
Tycker inte vi behöver nån vänsterback.
Sylvinho är en mycket bra vänsterback.
Annons: