/spanien/barcelona/forum/24939.aspx/spanien/barcelona/forum/24939.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Pelada
2006-01-22 19:05
Ingen Messi, intressant. Lite konstigt att Rijkaard väljer att göra två ändringar i anfallet, både Giuly och Henke. Hur som helst, ska bli kul att se!

Visca
Barcelona La Rambla
2006-01-22 19:04
Krossa Alavés! Ner med dem i segundan. Messi om någon borde ju starta och snurra om dem, de som ville dra in hans licens. Usch!
Barcelona AlexC
2006-01-22 19:04
Varför Giuly?
Real Madrid Fedorov
2006-01-22 19:03
Ämne: Fedorov:

Öh? Du b....
Sorry LaRambla.
Blandade i hop dig med ElFlaco.
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-01-22 18:59
Messi

Giuly ist för Messi, fan vad störande
Barcelona La Rambla
2006-01-22 18:58
Varför ingen Messi? Skumt. :(
Barcelona La Rambla
2006-01-22 18:57
Fedorov:

Öh? Du blandar nog ihop mig med någon annan. Minns inte att jag ens skrivit något om Zidane.
Barcelona Messi
2006-01-22 18:55
Startelvan:
Valdés
Oleguer-Puyol-Márquez-Sylvinho
van Bommel-Edmílson-Iniesta
Giuly-Larsson-El Mago
Barcelona barcelona_10
2006-01-22 18:54
Det kan bli en svår match, för jag tror att Alaves kommer backa hem väldigt mycket men det blir en 2-0 seger, mål av messi och Dinho.
Barcelona RiZzo
2006-01-22 18:50
Hej alla undrar om någon vet om man kan se målen från kameron matchen på interne ???
Real Madrid Fedorov
2006-01-22 18:48
Hej.Lycka till ikväll mot Alaves.

Jag tycker att Robinho spelar bättre nu än i höstas.Men att jämföra honom med er Dinho är lite svårt.Tror dock att vi kommer att bli överraskade på nytt av Robinho och att han blir viktig under våren och CL.

elFlaco//

Jag respekterar din åsikt ang vem som är legend inom fotbollen och vem som inte är det.
Gällande Zidane så tycker jag han var, och fortfarande är då och då ,mycket originell och nyskapande med sitt spelsätt.Jag vet att han vunnit mkt titlar men det har ju även "sämre" spelare gjort.
Håller med dig att spelare som Garrincha och Puskas också är legender men ska jag välja fem favoriter så blir det Pélé,Maradona,Cruyff,Zidane samt Kaiser Beckenbauer
Barcelona Holländaren
2006-01-22 18:47
Intressant, första intervjun jag ser med Rijkaard på TV... Han vrider och vänder på sig och uppvisar en skrämmande taskig retorik. Känns jävligt gött, för överkarismatiska tränare är 9 gånger av 10 helt värdelösa. Fotbollen i fokus.
Pelada
2006-01-22 18:28
Patrik

Det hoppas jag också, ska försöka att ha en om dan. Mycket möjligt att man kallar in lite hjälp i framtiden;-)
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-01-22 18:22
Ordem e Progresso

Ser inte så ljust ut för Betis eller Villareal, båda lagen ligger under med 1-0.

Men vad tror ni om matchen mot Alaves då? Jag tippar på att om vi gör ett tidigt mål så släpper det lite och de kan lattja, så då blir det väl antagligen 4-0 :) Ronaldinho 2, Larsson 1, och van Bommel 1.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-22 18:12
Marcos

Känns inte som något av dessa två lag är konkurrerande om ligatiteln. Tycker att speciellt Betis förtjänar en seger... dem behöver det.
Barcelona Marcos
2006-01-22 18:02
Själv hoppas jag att vi vinner och resten spelar oavgjort :) Varför önska att konkurerande lag ska vinna ?
2006-01-22 17:57
Hoppas Betis vinner ikväll! Det är dags för dem att kämpa sig uppåt nu... Även Villareal måste vinna ikväll för att komma upp sig i tabellen.
Barcelona Rambo~
2006-01-22 17:48
Grabbar vet ni vad jag tror? jag tror att Henke kommer visa bra klass kanske gör ett mål men han kommer vara sämst i tekniken. typ springa med mål/dribbla förbi någon. Därför tror jag att maxi kommer få komma in ;)
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-01-22 17:31
Ordem e Progresso

okok. aa nåt sånt är det väl antagligen.
2006-01-22 17:22
Kimmpa

Skulle tro att det har blivit ngt fel med tippningen. Inget att göra åt.
Barcelona Patrik
2006-01-22 17:20
Pelada

Härligt med en Barcablogg! Hoppas på ihärdig uppdatering, alla vet ju att en blogg dör fort utan daglig uppdatering. Hoppas du har orken!

Visca!
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-01-22 16:58
Varför tippar man matchen mot Mallorca nu? och inte matchen mot Alaves?
Pelada
2006-01-22 16:57
Ordem e Progresso

För att fira det nya året så uppdaterar vi väl profilen då.;-)

Visca Barça
2006-01-22 16:56
Madridinho

Nej han menar inte kvartsfinaler eftersom det är åttondelsfinalerna som snart ska börja spela! Kom igen nu, häng med lite!
Barcelona La Rambla
2006-01-22 16:51
Madridinho:

Du har fel, det är åttondelsfinaler nu och det lottas visst efter detta. Kom in i matchen. :)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-22 16:49
Cicinho 11

Vi har faktist mer än Eto´o som kan sätta dit en balja men spekulera på.

Henke känns som det rätta valet, rutinen näsa för målet he is still the man.

Frågan är vem har sett hetast ut på träningen, vi har ju ett par alternativ: Henke,Maxi,Giyly,Ezquerro ?

FCBX85

Dinho är en framspelare och en målskytt och en moralhöjare mer av en släpande mittfältare än renodlad forward..

Robinho är ingen framspelare av rang precis men en målskytt(anfallare) där han kommer till sin bästa av det jag sett honom landslaget,santos.

Vi har ett namn vid Messi som liknar denna Robinho i nuläget så är Robinho bättre då han har mer erfarenhet,bättre avslutare just nu iallfall.Efter ha sagt detta så tycker jag det fortfarande är en smakfråga jag anser att Messi spelar enklare och sliter mer och dribblar när han ska dribbla med sina argentiska teknik. Som sagt smakfråga eftersom vi har Ronaldinho som står för delikatessen för det mesta så är jag glad att Messi inte överdriver med sitt dribblande.

Slutar med att säga- Robinho kommer inte bli den nya pele,Romario,Ronaldo,Ronaldinho han kommer bli Robinho helt enkelt.

Samma sak gäller Messi varför jemföra igentligen, båda har en ljus framtid och det som klubb borde vi och Madrid vara glada över.

Barca 2-0 Alaves
2006-01-22 16:48
Pelada

Nej då.. blev bara lite fundersam ;)
Madridinho
2006-01-22 16:47
du menar kvartsfinalerna. jasså okej. för om det är som jag tror så får ni möte vinnaren mellan villarreal och rangers.
Barcelona La Rambla
2006-01-22 16:44
Det är ingen som vet eftersom allt lottas om igen efter åttondelsfinalerna.
Madridinho
2006-01-22 16:43
vet ni hur det går till sen när cl kvartsfinalerna är avklarade?? om ni vinner över chelsea vilka få ni möta då. hur får man reda på det, nån som vet??
Annons: