/spanien/barcelona/forum/24922.aspx/spanien/barcelona/forum/24922.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles
2006-01-25 15:30
Som sagt, ignorera knarkaren. (som nu har bytt till något mindre fyndigt nick)
Barcelona Der Afro
2006-01-25 15:09
Sylvhinio borttagen från officiella siten?? Se länktips ...
Barcelona Puyol_21
2006-01-25 14:52
Ska bli intressant att se Barcelona klara sig utan Puyol mot Zaragoza..

SONDE: du har tur, Giuly sparas också.. Äntligen som du vill! (sarkasm)
Barcelona Puyol_21
2006-01-25 14:46
Ämne: Tydligen har gamle A....
är du dum eller?
Spanien la_pieda_sinistra
2006-01-25 13:58
Ämne: Tydligen har gamle A....
va babblar du om!!
LÄNKTIPS!
Barcelona Yo comprende (red)
2006-01-25 13:50
Tydligen har gamle Arsenal- och Celta Vigobacken Sylvinho sparkats från Barcelona med omedelbar verkan. Han är borttagen ur Barcelonas trupp både på Barcelonas officiella och Primera Divisions trupper.

Mer info på marca.es under dagen.
Barcelona Rambo~
2006-01-25 13:43
fatta vad skönt det skulle vara om Henry kom te barca. Typ om laget skulle vara behov av mål, fatta vad skönt då om rijkard skulle sätta in alla fyra på topp ;)
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-25 13:42
La Rambla ///
vet du var det står om att barca har förlängt silvynhos kontrakt
Barcelona La Rambla
2006-01-25 13:36
Det ryktas lite i engelsk press att Svennis lär hamn i Real efter VM. Då förenas polarna Beckham och Svennis. Kanske kan de dela på Ana Obregon också? Hoppas ryktena stämmer, hade bivit härlig cirkus med Svennis i den spanska huvudstaden. :-)~
Barcelona Haffe
2006-01-25 12:46
Hur man än gör så får någon lida av att henry kommer, jag tycker inte han ska komma. däremot borde dom satsa lite på backlinjen, vad händer om puyol går sönder? Då har man ingen som "styr" därbak.. och då blire problem, jag tycker förövrigt att Sylvinho är duktig och att laget som är nu är det bästa. det kan inte bli så mkt bättre. Tänk till nu, varför barcelona är så framgångsrikt är just pga lagandan, kommer för många stjärnor kommer det förvandlas till real madrid. och det vill vi inte.. så ingen henry! Och angående att etoo har sagt att hans idol har vart henke sen han var 13år, jag tror på viss del att han ser upp till honom, och att han känner sig lite hotad. Det kan man se på planen, han passar honom aldrig. inte ens då han är fri..
Barcelona Kharles
2006-01-25 11:53
Det enda vi har noterat är att Esteban Santiago hallucinerar. Sylvinho fick nyligen kontrakt till 2007.
Spanien la_pieda_sinistra
2006-01-25 08:30
Ämne: Henry har länge vart....//Ike

Angående din startelva. Med offensiva backar som sylvinho, och belletti, ska man lägga till två så pass relativt klena och defensivt svaga spelare som dinho och messi. ingen vidare balans..
Tror för övrigt att köpa henry, med 80 % säkerhet kommer vara negativt. Alla framgångsrika klubbar faller till slut för frästelsen att konvertera en del av sin framgång i att köpa en färdig storstjärna, och därför frångå sin tidagre transferpolitik, att dom aldrig lär sig. Henry skulle aldrig tagit bänktid lika bra som spelare som henke, van bommel, guily mfl.. Risken är att det blir som RM där man inte vågar bänka en storstjärna som underpresterar.
Tycker dessut. att hans uppsyn på Highbury framstår som mer och mer egoistisk för varje match som går, men visst: han är en fantastisk forbollspelare. Men det gör inte per atumatik ett lyckat köp.
Barcelona Marcos
2006-01-25 01:57
Esteban Santiago.

Japp, det har du rätt i. Halmstad IF är Silvinhos nya klubbadress. Samtidigt blev det klart att Ashley Cole blev blar för FCB.
Barcelona Esteban Santiago
2006-01-25 01:09
Vet inte ifall andra noterat det, men Sylvinho verkar ha sålts direktsnabbt till annan klubb...han är hur som helst borttagen ur Barcelonas trupp på fcbarcelona.es fr o m idag...
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-25 00:53
Ike

Vi får hoppas att våra fyra anfallare gör otroligt mkt mål då, för vi skulle åka på många bakåtmål :) Blir FÖR offensivt, titta en gång till så ser du nog det.
Real Madrid Ike
2006-01-25 00:25
Henry har länge vart en av mina absoluta favorit spelare. Om han passar i barca, är dock en helt annan fråga. Vilket ja skulle svara att, han skulle passa aldeles förträffligt i barca ;D
Men 4 spelare 3 positioner.. Rotationen kommer nog bli Henry/messi. Svårt att se att Ronaldinho byts ut, Eto kanske nångång.. men inte ofta :)

-------------- Valdes --------------
Belletti - Puyol - Marquez - Sylviho
---------- Xavi ----- Deco ---------
Messi ------------------------ Dinho
----------- Henry -- Etoo ----------

Detta ser väll inte heller alltför obalanserat ut.
Med båda Xavi och Deco som har Defensiva kvaliteér, och desutom superbra spelfördelare.

Skulle vilja se en match med denna uppställning om Henry nu skulle komma till oss :)

Kanske iof blir för mycket spelande personer där framme, så det bara blir en stor pankaka av allt.. :P
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-25 00:09
Tycker Barcelona borde stå som intressanter där också, annars j-vlar! :)
Ashburn (Red)
2006-01-25 00:08
La Rambla//

Nej visst. Nu var det emellertid dina och de andra forumiternas åsikter jag var intresserad av, inte hur en tidning agerar.
Barcelona La Rambla
2006-01-24 23:55
Ashburn:

Som sagt, det var inte mina åsikter det där utan försökte bara förklara hur en tidning när Barcelona spekulerar. Det här ryktet lär vi dessvärre få leva med resten av den här säsongen. Inget att ta på något större allvar.

Goda nyheter! van Bommel har fått grönt ljus mot Zaragoza, han tränar redan med laget. Skönt! :-)
Barcelona Puyol_21
2006-01-24 23:39
agera för fan!

GOD NATT!
Barcelona Schubert
2006-01-24 23:32
Snacket om att spelare behöver vila är överdrivet. Anfallarna har inte behövt vila särskilt mycket i år, varför skulle de behöva göra det nästa år?

Att peta Messi verkar dumt. Han ska spela och utvecklas.

Sen tror jag inte att man får Henry för 15 m Euro. Det lär bli mer om det blir affär.
Barcelona Puyol_21
2006-01-24 23:15
REDAKTIONEN:

med risk för att vara "jobbig", har ni stängt av Karwan10 ännu?
Barcelona Brankt
2006-01-24 23:14
Jag tycker vi ska lägga de stora pengarna på backlinjen! Henry spelar ju helst till vänster där han kan bryta in i banan men där har vi ju redan nr 10.
Etoo har åxå bevisat att han växer för stora matcher men inte Henry!
Real Madrid RRRR-madrid
2006-01-24 23:02
Reklam i forumet är förbjudet.//Redaktionen
Ashburn (Red)
2006-01-24 22:43
La Rambla//

My bad, Henke menar jag. Har för mig att Aftonbladet hade en artikel med rubriken att Etóo skulle ha haft Henke som idol.

Håller med dig om att Rijkard är den som skulle kunna få alla stjärnor att dra åt samma håll, har ju lyckats hittills så det vore väl orättvist att inte tro på honom antar jag. Självklart skulle de rotera men tror du verkligen att alla fyra skulle få lika mkt speltid? Som det ser ut nu är Dinho, men all rätt, given. Etóo är tilsammans med Toni världens just nu hetaste centrala anfallare. Dessa två är väl relativt givna i startelvan. Messi har redan blivit lite av en personlig favorit hos mig, har allt det Aimar saknar.

Ville som sagt bara se hur en eventuell övergång skulle tas emot här inne, lägger inte ngn speciell värdering i frågan även om det som du säger är kittlande att tänka sig dessa spelare tillsammans. Men lämnar som sagt åsikterna åt dem som saken berör.

Tack för svaren och lycka till i fortsättningen!
Real Madrid Fedorov
2006-01-24 22:42
Ämne: Fedorov - För det fö....
Förlåt,Belletti -höger,Sylvinho vänster.

Nej.Belletti är inte världens bästa högerback.
Men jag tycker han inte är såpass relevant för ert lagspel att han behöver spolas ner.
Däremot så är Dinho i behov utav en bra offensiv gubbe på sin kant och därför tycker jag vänsterbacken skall prioriteras.
Barcelona Backstrom
2006-01-24 22:35
Fedorov - För det första, Belletti är högerback, och Sylvinho vänster. För det andra, varför behöver Sylvinho mer konkurans? - Om dem ska värva ngn där tycker jag snarare dem ska värva ngn som är bättre än Sylvinho, så får den nya konkurans. Ser dock hellre att dem tar upp ngn från B Laget.
Angående Belletti anser jag att han just nu är Barcelonas största svaghet, han må kunna dra igång offensiva räder hyffsat, men hans defensiva förmågor är inte direkt häpnadsväckande.
Real Madrid Fedorov
2006-01-24 22:13
Jag tycker att vi har gjort en en mkt värvning i form av Cicinho.Vi har nu en riktigt rolig högerkant med Beckham och honom.

Ni har inga riktiga virvelvindar på ytterbacksplatserna men till skillnad från oss som under guldåren (2000 till 2003-04) hade en underbar vänsterkant med pigga Carlos/Zidane samt Salgado/Figo på andra sidan så har ni ett annat typ av spel som inte är så beroende utav jätteoffensiva ytterbackar.

Enligt mig så är Belletti bra i sin position men kanske bör högerbacken Sylvinho få lite konkurrans av ngn annan än Gio.
Barcelona Killa
2006-01-24 22:09
Det skulle vara en dröm att se Henry i Barcatröjan, han är en stor spelare.
Barcelona baarca
2006-01-24 22:04
tänkte väl gillar mer etoo än henry asså barca behöver inte henry de behöver en backlinje!
Annons: