/spanien/barcelona/forum/24920.aspx/spanien/barcelona/forum/24920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Chancho
2006-01-26 23:30
La Rambla, då är vi överens.
From nu har jag lagt denna match bakom mig.

Sov gott Cules och stanna inte uppe o hetsa upp er för några 14-åringar som kommer in och skriver om vår första förlust, jag fördömer alla supportrar som går in o skriver små irriterande skit inlägg då ett lag förlorar. Man ska skriva konstruktiva inlägg och de som inte vet vad det betyder borde inte skriva här eller någon annanstans på svenskafans utan disskutera med småbarn på skolan.

Viva tu madre Ronaldinho!
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:29
La Rambla

Att Zaragoza vann välförtjänt är inget jag ifrågasätter orkar inte ens gå in på det eftersom det för mig är totalt ointressant, vad som däremot stör mig är Edmilsons hjärnsläpp som tar bollen med handen. Trodde bara det var Mellberg som besatt den smartheten att agera sådär.
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:28
REAL Redondo

Du är verkligen rätt person att komma in här och dryga dig. Ni som har blivit förnedrade i stort sett hela hösten. Ni som är så bra...historiskt! Gå igenom de inlägg man läste hos er under hela vinter och rannsaka era fjuniga 12-14 åriga supportar där pappa i de flesta fall har handlat en Beckhamtröja. Kommma här och snacka om ryggradslösa, vilket skämt! Pajas..
Barcelona hammabarça
Ämne: Gabriel:

Jag mena....
Självklart vann de rättvist och detta vänder man nog på Camp Nou. Väckarklockan här ringt och det är dags för Barça att komma igång nu efter några veckors dåligt spel.

Ps. Var det bara jag som glömt vad förlust var? :P
Barcelona II Barça II
REAL Redondo//
Haha Var det inte du som för nån vecka sen sa att du från och med nu höll på Juventus istället. När det gick som värst för Real så var det minst 10st av dina "Real Bröder" (som ni brukar kalla det) som sa att dem funderar på att "byta lag"
danne b
2006-01-26 23:27
Ämne: La Rambla

Tro fa....
Vi kan inte skylla förlusten på offside-mål och målvaktstavlor. Försvaret gjorde en riktig kalkoninsats idag. Vid vissa tillfällen såg det ut som om det var Ramos och Helguera som halkade runt ute på plan.:)
Barcelona Gabriel
Ni kan sluta skylla på Marques, det var Edmilson!
Barcelona Ride_The_big_one
alex163 [Sergio Ramos]

Zaragoza har ett eget forum, vill du gratta dem är du i fel forum.

Yes vi behöver göra 2-0 för att gå vidare.

La Rambla

Så sant :D Aja bara för att vi förlora så betyder inte det att det är orättvisst Zaragoza värdiga vinnare som du sa innan.

När man har ett dåligt försvar som deras är jag förvånad att man ens har mage att håna andras försvar, det för mig är otroligt hahah aja.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-01-26 23:26
Ämne: Zizou-Mano

Du är ....
Du sa det själv. På VÅRT forum. Jag kommer inte hit och hånar er eller nåt eller hur? Jag uttrycker min glädje/besviklese där jag har tillåtelse. Inget fel med det? Kom igen nu Rambla, jag vet att du är arg och besviken men var det på rätt anledning.
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:26
Gabriel:

Jag menade marängerna som går in på deras forum och visar vilka genier de är. Men det visste vi ju som sagt tidigare.

Allvarligt, vi kunde fått Marquez utvisad. Straffen vi fick var inte klockren utan rent ut sagt billigt. Sen offside struntar jag i, då de fick några situationer avblåsta för offside. Zaragoza vann välförtjänt inget att hymla om.
Barcelona barca_dreamteam
2006-01-26 23:25
Zizou-Mano

Ja det behöver vi.
Vi går vidare ifall vi vinner med 2-0 eller 3-1 pga fler gjorda bortamål.
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-26 23:25

Jag tycker faktiskt synd om er.. o Marques. Det är ju fördjävligt det här! Ska det gå till på det här viset.. ni som är så bra!

Gå igenom era egna inlägg o rannsaka er medgångssupportrar(ni är för ostolta och ryggradslösa)!

Chelsea nästa..
Barcelona Suñol_
2006-01-26 23:24
2-0 räcker ja...
Barcelona II Barça II
2006-01-26 23:24
Nu vet vi allafall hur R.Madrid "fansen" känner sig vecka efter vecka, match efter match. Det känns jobbigt att förlora. Men nu är Copa Del Rey inte det viktigaste, jag tror nog det svider mer om man torskar mot R.Santader på hemma plan... eller?
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:23
Zizou-Mano

Du är väl den siste som ska uttala dig. Den som spyr ut sitt barcahat mest av alla på er forum.

Ja 2-0 behöver vi göra, personligen struntar jag om vi åker ut i cupen. Bättre att lufta B-lagsspelare och canteranos. Fokus ska ligga på ligan och CL.
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:23
La Rambla

Tro fan dom är glada dom har slått världens bästa lag, dom ska känna sig stolta som fan just nu. Det som krävdes för att slå oss var offsidemål, en målvaktstavla och en helt onödig straff i slutet. Det säger allt.

Somos los mejores, a por tot - visca!
danne b
2006-01-26 23:22
Ämne: Kanske kan detta var....
Ja, förstärkningar till försvaret behövs helt klart för att det här ska kännas mer stabilt. Den där Milito ser jag gärna att vi plockar in.:)
Real Madrid Zizou-Mano
2006-01-26 23:21
Kul att ni kommenterar oss istället för matchen.
Kom nu inte in på vårt forum och starta krig bara för att 2 vrickade real fans kommer hit och vill starta konflikt eller håna er. Snälla, visa att ni är mogna och skit bara i dem.

En fråga: ni behöver göra 2 mål på dem i returen eller hur?
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-26 23:20
II Barça II ///
du det tänkte jag också på ,förlusten kan vara en väckar klocka för Laporta och CO .och en stor en !!!;)
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:20
Alla culés:

Som Ride_The_big_one skrev nyss. Ignorera de vita bara, de är som sagt gladare när vi förlorar än när de själva vinner. Säger ju allt. Sen är det bara att se deras töntiga skadeglädje på Zaragozas forum, haha vilken skam. :)
Barcelona Messi(as)
2006-01-26 23:18
Haha La Rambla.. glöm inte det viktigaste.. deras egen publik stod och applåderade åt det Ronaldinho gjorde mot helguerra o ramos ;)
Barcelona II Barça II
2006-01-26 23:17
Kanske kan detta vara en bra förlust. Kanske så inser ledningen i Barcelona att den enda stabila backen som vi har i laget är kapten Pyol!
danne b
2006-01-26 23:16
Som någon skrev längre ner: Skönt att den här förlusten kommer i en meningslös cupmatch i stället för i ligan. Hoppas det här blir en veckarklocka för spelarna.
Barcelona Ride_The_big_one
Barca fan

Marängerna som kommer in hit och hånar är bittra bittra som inte längre kan skilja från rätt eller fel, ignorera för dem har vunnit nåra matcher och nu ska de visa hur stora och starka dem är även om de inte vunnit en enda match mot ett STORLAG.

Maränger med enda syfte är att håna listen and listen good

- Ett lag som inte vinner sina stor matcher samt små matcher vinner inte ligan.

Barcelona La Rambla
Ride_The_big_one

De vita blev tom utspelade av ett Osasuna med 10 man på sin egen hemmaborg. En prestation som är svårslagen. :)
Barcelona asfaltsbarn
Lustigt hur en spelare kan betyda så mycket för ett lag egentligen.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
Ämne: JoU7

Spelades ut?....
Bry dig inte om honom och andra dumma personer som skriver såna inlägg.

Jag får säga Grattis till Zaragoza som verkligen bjöd på ett fint spel då man utnyttjade er backlinje riktigt rejält. Ronaldinho har inte varit så dominant som man är van att se honom.

Ni behöver 2-0 för att gå vidare eller hur?
Barcelona Gabriel
La Rambla

Lugna ner mig? Jag tänker fan inte lugna ner mig jag brinner, totalt hjärndöd är man om man gör sånt, så otroligt störande. Och jag vill inte att man åker ut ur cupen, skulle störa mig ifall Real Madrid vann den dessutom även om La Liga och CL är mycket viktigare titlar att ta hem. Jag vill ha alla titlar i år det sa jag från början av säsongen, så nej jag tänker inte lugna mig.

Men visst, det blir ett jobbigt spelschema men trupp finns för det, man kan klara av det så länge inte vissa nötter tar bollen med handen!
Barcelona Messi(as)
Någon som vet hur det funkar på camp nou? Hur många mål måste Barca sätta`?
Barcelona hammabarça
2006-01-26 23:15
Ämne: Hur stor är Copa del....
Det är nog stort för de mindre lagen, d vs de som inte har någon chans till liga guld, d vs Real Madrid, Zaragoza m.m
Annons: