/spanien/barcelona/forum/24914.aspx/spanien/barcelona/forum/24914.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Figolina
2006-01-27 01:44
Har inte sett matchen men gått igenom era inlägg nu,såg att Edmilson orsakat straff igen.Visst är det väl tredje gången på några månader?
Barcelona kanonathan
2006-01-27 01:36
EDIT:
4-2 målet har jag heller inte fått tag på..
Barcelona kanonathan
2006-01-27 01:34
Jag tycker att barca/real-diskussionen är väldigt omogen från båda håll för tillfället. Anyway, här är iallafall målen från matchen :)

1-0 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Zaragoza1_0.zip

2-0 http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=3L5F5B075W5UX2SY0UVWGWX9QM

3-0 http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=055IQ7ZRDJOH50LNGWHZEAVLQE

3-1 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=LarssonZaragoza.zip

3-2 (Ronnie straff, inte fått tag på ännu)

+ Edmilson "rabona" http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EdmilsonRabona.zip
Spinbad
2006-01-27 01:18
Nu har jag inte sett matchen och tror inte jag orkar ladda ner den heller, men det vore nog inte så kul för oss om Puyol skulle bli skadad. Snälla, håll dig frisk som vanligt, Carles!
Barcelona Quzzie
2006-01-27 01:16
Jag vet inte om det har kommit upp på diskussion förut men kan det inte finnas länkar till målen i matchrapporterna?
Barcelona Messi(as)
2006-01-27 01:09
Är det någon som kan svara på om Deco är med i retur matchen?
Real Madrid El Blanco
2006-01-27 01:02
Kharles,

Vi från Madridsidan älskar dig också! ;-)~
Barcelona Kharles
2006-01-27 00:39
AlexC

Ligarekordet är intakt.
Barcelona Rambo~
2006-01-27 00:35
eyy kan någon langa hemsidan med målen??
Barcelona AlexC
2006-01-27 00:35
Nothing lasts forever.. even cold November Rain.

Sviten är bruten, och man känner sig inte direkt.. ledsen.

Usch vad smutsigt forumet är en kväll som denna, det är inte lätt att vara bäst och jagade.
Barcelona Kharles
2006-01-27 00:23
En fascist frågar om jag sitter inne.. Tänka sig, den rabiessmittade dåren som bara kommer hit och ska slicka smulor.. Glöm inte att byta ut nålarna bara.

Vidare ska väl inte en person som skriver "ASG" betraktas ha något vidare intellekt.

Cabron, salud al Campeon. Bona nit seguidors, ignorera smulslickarna.
Barcelona La Rambla
2006-01-27 00:12
Haha, undrar vem som är rolig! Länge sen jag fick mig ett sånt gott skratt. Det lustiga är att det oftast är så kallade genier frå de vita leden.

Forumfascisten! Haha, det roligaste idag. Tack Kharles. ;)
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-01-27 00:12
Emadinho//

Alla real fans lever i dåtid.. det finns ingenting som är Bra i Real Madrid så länge spelare som Beckham Guti Helguera Woodgate och "världens bästa forward" Ronaldo spelar..

Ni pratar bara historia..det är det enda real madrid lever på.
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-27 00:11

Gabriel,

CL -98 -00 -02..
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-01-27 00:10
Länk till målen någon ??
Real Madrid Emadinho
2006-01-27 00:10
Gabriel
Lilla gubben meritlistan visar hur framgångsrikt ett lag egentligen är. Och jag kan säga dig att troféerna som finns i madrids lokaler, skulle kunna dränka er och era Catalunya troféer mot stackars division 3 lag. Och vårt dåliga spel första delen av sessongen är lika mycket historia som våra meriter eftersom det är dåtid.
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-27 00:09

La Rambla,

Det är läggdags nu.. vi tar det där när tid finns.

Kharles,

Sitter inte du inne? Gaylord tycker man är IQ-befriad.. du och Marques, ni är ju för roliga..
ASG

Barcelona La Rambla
2006-01-27 00:03
REAL Redondo:

Visst, whatever you say. Jag föstår åtminstone en sak. Ni maränger är bittra och avundsjuka på den här säsongen. Du passar på att komma med dina visdomsord så fort Barcelona får en förlust, och det efter 18 raka vinster. Om du sållar bort alla realfans inlägg här så var det inte så mycket bittra inlägg från cules, utan diskussioner och analyser om matchen. Lite skillnad på ert forum då hela laget ska bytas ut vid en förlust och alla skriver med versaler. Köp Joaquin, köp Adriano.

Du svarade aldrig på Helgueras och Ramos förnedring på Bernabeau, ni med ert solida och täta försvar. :-)~

Emadinho:
Nej du skrev inte något provocerande. Men att alla barcafans är inne och hånar er på ert forum är ren och skär lögn. Dra inte alla över en kam, de som är där och fjantar sig är personer som i stort sett aldrig skriver på det är forumet. Tänk på det nästa gång.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-01-26 23:59
Ämne: (*)Zidane(*)

Hah....
Det räcker!..jag har bett om ursäkt!!
Sluta fortsätta..

Barcelona Gabriel
Emadinho

Antagligen skrattar du lika mycket som mig medans du nöjer dig med att se meriterna i en historiabok och jag njuter av sambafotboll på Camp Nou - vi är världens bästa lag. Njut gärna av det ni gjorde för 50 år sen, har du tur så kanske du tom kan fixa en match då ni verkligen spelade bra - visserligen är den i svart vitt men det gör kanske inget?
Real Madrid REAL Redondo

Gabriel, jag har inte tid att förklara saker här längre.. finns det ingen vuxen som kan förklara? Hepp!

Jo,
Som vanligt missförstårs det saker här.. det var visst Marques. Som blev förnedrad(fotbollsmässigt) och sprang omkring och sparkade ner "fotbollsspelare".

Edmilson spelade handboll.. ja.. och?

Hala Madrid
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:57
(*)Zidane(*)

Haha nej humorn står du för, tro mig ;) Priceless :D
Barcelona Kharles
2006-01-26 23:57
Först och främst; Har inte sportexpressen så jag kunde inte se matchen. Intressant hur alla dessa marängfjärtar får luft när deras eget lag vinner ett par matcher mot blåbärsgäng och när de ser att vi förlorar en match med reservlaget på plan (förutom 3 spelare) mot ett storsatsande cuplag som Zaragoza, som dessutom gjorde två (enligt Cadena Ser) offside-mål komma in hit och vara dryga.

Ser även att den IQ-befriade galningen tillika forumfascisten REAL Redondo är tillbaka efter att hans lag vunnit ett par matcher på raken för första gången på snart ett år. Vart har du varit REAL Redondo?

Att ni ens vågar visa er här inne, tyder på fullkomlig avsaknad av självrespekt.

Cabrones, llorones, saludados a los campeones.

0-3. Applåder från den mest inbitne socion..

14p (vår inbördes målskillnad tar ni aldrig igen)

Två mål är inte mycket att ta igen för ett seriöst Barça med sina största cracks på hemmaplan.

Visca el Barça Collons! Puta los mierdas! El Barça sempre millor, sempre en el cor!
Real Madrid Emadinho
2006-01-26 23:56
Gabriel

Varför inte, finns alltid roliga händelser i liver som kvällens match. Men jag skrattar ännu mer när jag ser hur mycket ni ligger efter på meritlistan.
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:55
REAL Redondo

Få rätt fakta! Det var inte Marques det var Edmilson, damn alltså.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-01-26 23:54
Ämne: (*)Zidane(*)

Ja ....
Varför fortsätter du..?..jag har bett om ursäkt du behöver inte fortsätta..!

dessutom så tog jag upp mina "meriter" eftersom någon sa att jag var ett "barn"...det var därför...men oj vilken humor ni hade...:S
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-26 23:54

Natti- natti kids..
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-26 23:53

La Rambla,

Hade inte räknat med att någon förstår någonting gällande det, och absolut inte du. Men det är sak samma.. erat problem. Och Marques kanske..

Hala Madrid
Real Madrid Emadinho
2006-01-26 23:52
La Rambla,

Jag skrev fortfarande inge något provicerande. Och jag kan hålla med dig om att dem som kommer med provicerande, barnsliga och IQ-befriade inlägg. Men danne b ärväll lika IQ-befriad som dem som kommer från vårt forum.

Vill inte förlänga min närvaro i Les Rambles nu.
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:52
(*)Zidane(*)

Ja det är nog bäst att du går och lägger dig ;)
Annons: