/spanien/barcelona/forum/24908.aspx/spanien/barcelona/forum/24908.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:39
II Barça II

Förvånad? hahaha varför, its called the madridsyndrom ;) En mycket allvarlig sjukdom som bara de mest viljestarka kan komma ut ur, Luis Enrique och Eto'o lyckades med guds hjälp att bli friska igen. Dem som inte gör det, ja dom sjunker djupare och djupare i the madridsyndrom.
danne b
2006-01-26 23:38
Hehehe! Ganska komiska inlägg från fjortismarängerna. En förlust för Barca i en meningslös cupmatch får det att gå i byxan för dom av upphetsning!
Real Madrid Emadinho
danne b,

Det är så skrattretande att du jämför en världsback som Ramos med era höns i backlinjen i dagens match. Ramos skulle kunna peta vem som helst i Barcelonas försvar förutom Puyol. OCh ikväll fick ni Barcafans se hur dåligt försvar ni egentligen har utan Puyol.

Jag vill inte provicera, hade inte ens planerat att skriva i ert forum, men när man läser danne b:s inlägg så kan man inte låta bli att skratta, och sedan svara på den helt värdelösa inlägget efter allt skrattande.
Barcelona La Rambla
II Barça II:

Haha, den där nissen REAL Redondo byter antagligen lag varje månad. Strunta i pajasen, han är bara bitter för att ligan är körd och resten av världen skrattar åt dem.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-26 23:37
REAL Redondo

Okej mannen du har haft dig skratt, räcker det inte nu?

Madrid har inte ett bästa försvaret inte heller har Barca det inte har nåt spanskt lag för den delen. Valencia, Depo dominerade väl på den posten men känns inte heller superstarka som de gjorde för ett tag sen.

En sak som gör oss starka är inställningen vi går in i matchen med samt alla för en sättet som gör att man sedan klarar av det där bak fram till anfallet det här är nåt spanska lagen mästrar då vi inte är beroende av vår backlinje som i eng/ ita.

Idag hade vi inte denna inställning och då kan det gå hur som helst,med eller utan Puyol så borde vi ha presterat bättre men som sagt vi saknade inställningen och gick in i matchen helt fel det tog Zaragoza vara på då de hade inställningen(värdiga vinnare)

(*)Zidane(*)

Orkar inte se vem det är du har din lilla disskusion med men vädjar att ni båda lägger ner för allas trivsel. Visst bara för att vi förlora så är du välkommen att disskutera men av det man såg så ser disskusion ut att se ut som nåt små grabbar tjaffsar om på rasterna

Case close and move on
Real Madrid (*)Zidane(*)
Ämne: Ämne: IAF...N....Om du försöker säga att jag är ett barn så kan jag säga dig detta:

Jag har tagit Högskole examen på Chalmers..innan gick jag på NTI gymnasiet och fick 19.6..
Nu jobbar jag på Ericsson men ska snart öppna eget..!!

Så tyst på dig din fiiiss.!!..varför e det plötsligt så negativt när ni förlorar och vi kommer och retas...men när ni retas så är det OK vah...era geekas.!!
Var rättvisa fan..

Hala Madrid!!
Barcelona Barca Barca
(*)Zidane(*)// Kompis skippa skit snacket o blanda inte in GUD. Det finns bara en GUD. Okej vi har El Classico o komma med vad har ni o komma med då? om vi e fisar så e ni dens lukt.
Barcelona II Barça II
2006-01-26 23:36
Jag visste att Real Madrid "fansen" hade en låg nivå. Men att den var så här låg...jag är faktist förvånad.
Barcelona La Rambla
LOL! Nu kommer de största genierna från skitforumet. Tycker ni det är konstigt att alla andra forum rankar Realfourmet som det absolut sämsta på hela SF?

ERA FISAR...UFF...

Haha...kan inte sluta garva.
Madridinho
real redondo// om du ska förolämpa barca så gör det någon annanstans och inte här.
Barcelona hammabarça
Ämne:
Vart är Kharles fö....
Årets kommentar.

Kharles medgångssupporter?

hahaha!
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-26 23:34

Vart är Kharles förresten.. undviker han motvinden kanske?

Det är många som gillar medvind..
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:33
Ohooooooooh, ska man deala med sånna här nissar nu också. Sluta skriva med Caps lock.

Bara dra din okej. Nej inte bara el clasico kolla på tabellen så kanske nått dyker upp i din kloka härna.
Barcelona Chancho
Stäng av dessa småbarn de förstör ett välfungerande och fint forum!
Barcelona La Rambla
Gabriel:

Ja det var klantigt av honom att flaxa så med armarna, men matchen förloras av helt andra anledningar. Laget har 2006 spelat lite knackigt om vi ska vara ärliga. Vi vet alla att Ronaldhino inte klarar av att hålla fokus och vara på topp i alla matcher. Han lever för de tunga matcherna, CL och El clasico. Det är egentligen skönt att förlusten kommer nu, så att fokus kan läggas på det som behöver förbättras, skärpa och passningsspel. Inställningen tror jag inte det är fel på, men man har blivit lite för bekväma pga alla framgångar. Det är inte oväntat.
Barcelona hammabarça
2006-01-26 23:32
Ämne: IAF...Ni troddde ni ....
Finns bara ett svar på ditt inlägg:

Hahaha.
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-26 23:32

II Barça II,

Vad yrar du i, dags att sluta inhallera tror jag.. Juventus? Kär nån.. hellre Atletico isf..

Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-01-26 23:30
IAF...Ni troddde ni var Gudar(aodhobillah)..MEN NI FICK I ER...LÅT OSS RETA ER SOM NI RETAR OSS...MAN FÖRSÖKER REDA UT SAKER O TING MEN VISSA GÖR DET BARA VÄRRE...SÅ DET ÄR BARA ATT HÄNGA PÅ..!!!..HAR NI BARA EL CLASICO ATT KOMMA MED ERA FISAR...UFF...
DOMAREN VILLE GE ER EN HAND PÅ VÄGEN MEN ICKE SA NICKE...NI TOG INTE CHANSEN TACK OCH LOV..!!!

HALA MADRID!!!!
Barcelona Chancho
2006-01-26 23:30
La Rambla, då är vi överens.
From nu har jag lagt denna match bakom mig.

Sov gott Cules och stanna inte uppe o hetsa upp er för några 14-åringar som kommer in och skriver om vår första förlust, jag fördömer alla supportrar som går in o skriver små irriterande skit inlägg då ett lag förlorar. Man ska skriva konstruktiva inlägg och de som inte vet vad det betyder borde inte skriva här eller någon annanstans på svenskafans utan disskutera med småbarn på skolan.

Viva tu madre Ronaldinho!
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:29
La Rambla

Att Zaragoza vann välförtjänt är inget jag ifrågasätter orkar inte ens gå in på det eftersom det för mig är totalt ointressant, vad som däremot stör mig är Edmilsons hjärnsläpp som tar bollen med handen. Trodde bara det var Mellberg som besatt den smartheten att agera sådär.
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:28
REAL Redondo

Du är verkligen rätt person att komma in här och dryga dig. Ni som har blivit förnedrade i stort sett hela hösten. Ni som är så bra...historiskt! Gå igenom de inlägg man läste hos er under hela vinter och rannsaka era fjuniga 12-14 åriga supportar där pappa i de flesta fall har handlat en Beckhamtröja. Kommma här och snacka om ryggradslösa, vilket skämt! Pajas..
Barcelona hammabarça
Ämne: Gabriel:

Jag mena....
Självklart vann de rättvist och detta vänder man nog på Camp Nou. Väckarklockan här ringt och det är dags för Barça att komma igång nu efter några veckors dåligt spel.

Ps. Var det bara jag som glömt vad förlust var? :P
Barcelona II Barça II
REAL Redondo//
Haha Var det inte du som för nån vecka sen sa att du från och med nu höll på Juventus istället. När det gick som värst för Real så var det minst 10st av dina "Real Bröder" (som ni brukar kalla det) som sa att dem funderar på att "byta lag"
danne b
2006-01-26 23:27
Ämne: La Rambla

Tro fa....
Vi kan inte skylla förlusten på offside-mål och målvaktstavlor. Försvaret gjorde en riktig kalkoninsats idag. Vid vissa tillfällen såg det ut som om det var Ramos och Helguera som halkade runt ute på plan.:)
Barcelona Gabriel
Ni kan sluta skylla på Marques, det var Edmilson!
Barcelona Ride_The_big_one
alex163 [Sergio Ramos]

Zaragoza har ett eget forum, vill du gratta dem är du i fel forum.

Yes vi behöver göra 2-0 för att gå vidare.

La Rambla

Så sant :D Aja bara för att vi förlora så betyder inte det att det är orättvisst Zaragoza värdiga vinnare som du sa innan.

När man har ett dåligt försvar som deras är jag förvånad att man ens har mage att håna andras försvar, det för mig är otroligt hahah aja.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-01-26 23:26
Ämne: Zizou-Mano

Du är ....
Du sa det själv. På VÅRT forum. Jag kommer inte hit och hånar er eller nåt eller hur? Jag uttrycker min glädje/besviklese där jag har tillåtelse. Inget fel med det? Kom igen nu Rambla, jag vet att du är arg och besviken men var det på rätt anledning.
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:26
Gabriel:

Jag menade marängerna som går in på deras forum och visar vilka genier de är. Men det visste vi ju som sagt tidigare.

Allvarligt, vi kunde fått Marquez utvisad. Straffen vi fick var inte klockren utan rent ut sagt billigt. Sen offside struntar jag i, då de fick några situationer avblåsta för offside. Zaragoza vann välförtjänt inget att hymla om.
Barcelona barca_dreamteam
2006-01-26 23:25
Zizou-Mano

Ja det behöver vi.
Vi går vidare ifall vi vinner med 2-0 eller 3-1 pga fler gjorda bortamål.
Real Madrid REAL Redondo
2006-01-26 23:25

Jag tycker faktiskt synd om er.. o Marques. Det är ju fördjävligt det här! Ska det gå till på det här viset.. ni som är så bra!

Gå igenom era egna inlägg o rannsaka er medgångssupportrar(ni är för ostolta och ryggradslösa)!

Chelsea nästa..
Annons: