/spanien/barcelona/forum/24904.aspx/spanien/barcelona/forum/24904.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fedorov
2006-01-27 16:19
Det är underbart att vara pappaledig så länge man får vara ensam och bara njuta av ledigheten.
Real Madrid Fedorov
2006-01-27 16:18
Hej alla Barcafans.
Pelada
2006-01-27 16:01
Riktigt synd att vi inte får lira mot Real Madrid i finalen, men semifinalen duger bra. Först ska vi bara slå Zaragoza, det kan bli svårt, vi vet att dom är bra...
Spinbad
2006-01-27 15:58
La Rambla:
Om det var ett test borde Puyol spelat, för ett riktigt högt försvarsspel borde han vara nyckeln tror jag.
Barcelona Marcos
2006-01-27 15:58
Grabbar, vi kommer att krossa Zaragoza i returen. Gäller bara att vi alla stöttar laget så ska ni se att det går bra. 2-0 eller 3-1 borde inte vara en omöjlig uppgift i vårt tempel Camp Nou. Sedan väntar Real Mierda, dubbelmöte dessutom :D
Barcelona S.W.A.T
2006-01-27 15:39
det kommer att bli svårt för hoss att gå vidare, som alla vet så kommer Zaragoza att spela Defensivt hela matchen! vi kan visst göra 2 mål! det hade vart skönt o möta Real Madrid!! vi har en tuff schema som sakt
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-27 15:22
två mål på camp nou eller mer är inget bekymmer för barca.men det man skräms ifrån är att kanske eller det är påsåtende att Zaragoza kommer att spela väldigt defensivt och inte ta risker.

visca la barca !!!
Real Madrid Kickade
2006-01-27 15:17
väl mött i semi-finalen om ni går vidare!

-Lycka till! även om jag menar det denna gången!
Barcelona MR.Boff
2006-01-27 15:17
Barcelona La Rambla
2006-01-27 15:10
Gabriel:

Angående igår. Du hade en teori om att Rijaard ville experimentera lite. Det skulle inte förvåna mig om det var så. Först och främst så ska vi inte klandra backlinjen för det dåliga försvarspelet, inte enbart i alla fall. Rijkaard ville säkert testa hur det skulle funka med att ställa en backlinje så högt upp i banan. Klarar vi spelvändningar när mittfältarna tappar boll i uppbygnadsspelet? Hinner våra mittfältare med att försvara? Tror att han ville ha svar på sådana frågor. Man ska inte skälla på försvaret att de står så högt upp, det är Rijkaard som har beodrat dem att göra det. Rijkaard har fått svar på hur vi INTE ska spela borta mot Chelsea. Det är en nyttig erfarenhet.
Barcelona Der Afro
2006-01-27 14:55
Fy vad dåligt av vissa spelare igår. Är vi verkligen så tunna bakåt utan Pyoul?

Ett hett tips: Man kan nästan alltid ladda hem Barcas matcher här http://www.fbtz.com/forum/index.php

Jag brukar ta hem dom som jag inte kan se nån timme efter matcherna slutat.

Kom bara ihåg att inte skriva några spoilers i forumet, det är dödsstraff på sånt.
Barcelona Gabriel
2006-01-27 14:43
La Rambla

Varför tror du jag blev så upprörd igår? Bortsett från det pinsamma försvarspelet, svaga mittfältsspelet och Edmilsons hands då (skratt). Jag vill inte ge Real Madrid fansen det nöjet att låta dem ta ens någon titel i år, oavsett om det är den minst prestigefulla av de tre möjliga titlarna.

Hade hoppats på att slå dem i en final, men det får väl bli i semin då, dvs om vi lyckas vända på detta.
Barcelona La Rambla
2006-01-27 14:38
Härligt! Nu vill jag nästan att vi går vidare i cupen. Skulle vara kanon att spela ut de vita ännu en gång på deras hemmaborg. Speciellt med tanke på att de nu tror sig krossa oss, precis som det var inför El clasico. De tystade rätt snabbt efter slutsignalen. :-)~
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-27 14:36
Det blev klart idag att Real antingen möter Barcelona, om ni lyckas gå vidare. Kommer bli riktigt skönt om vi möts.
Det är en lång väg klar och 2-0 måste ni minst klara för en säker avancemang.
Barcelona Gabriel
2006-01-27 14:31
Hedanefter förslår jag att redaktionen spärrar alla maränger som kommer in hit och provocerar oavsett ifall det var (enligt dem själva) någon annan som skrev det. Det hela kommer att spåra ut tillslut, det kommer leda till att många medvetet provocerar för att sedan klara sig eftersom man skyller ifrån sig när det i verkligheten var dem själva som skrev det. Hur enkelt blir det inte att provocera då i framtiden?

Nej jag säger som jag sagt innan, det är upp till ens egna ansvar att ingen idiot skriver något provocerande på sitt konto.
Barcelona Patrik
2006-01-27 14:10
Vi hade tur med lottningen, Real i en ev semifinal. Sett till senaste mötena är det ju bara Real vi vunnit enkelt mot.
Barcelona -Frasse-
2006-01-27 13:52
Figo#7

För att undvika att det händer igen föreslår jag att du loggar ut varje gång du lämnar din dator.
Barcelona -Frasse-
2006-01-27 13:50
Den "riktiga"

http://www.fcbarcelona.com/eng/socios/granrepte/on_ferte.html

Den svenska varianten

http://www.cml.nu/penyasuecia/
Real Madrid Figo#7
2006-01-27 13:48
SORRY!! grabbar det var min kusin som skrev förra inlägget! jag ber om ursäkt!!!
Barcelona Abo Mteshar
2006-01-27 13:47
Frasse

Jag undrar om vad hemsidan heter där man kan bli medlem?
Real Madrid Figo#7
2006-01-27 13:29
Barcelona -Frasse-
2006-01-27 13:28
En fråga till er som är medlemmar.

Är ni medlemmar i Penya Barcelonista de Suècia eller direkt genom FC Barcelona?
Skiljer det mycket? Får man samma förmåner (vad gäller biljetter) i båda t ex?
Barcelona Rambo~
2006-01-27 13:25
fixa henkes mål
Barcelona Puyol_21
2006-01-27 13:13
(*) Zidane (*)

Viiilken snorungementalitet du har! Att du gick på Chalmers är sjukt, att de tar in så omogna pojkar som du. Men tack för garvet, hela natten och morgonen har jag garvat, tack!
Spanien StAriXx
2006-01-27 12:15
haha, bra sagt Flames :)
Barcelona AlexC
2006-01-27 12:13
Kharles

Fel, ligasviten är intakt. ;-)
Flames
2006-01-27 11:49
StAriXx
Real fansen har ju inte så mycket eget att glädjas åt. Om dom blir glada när vi förlorar så kan vi bjuda på det. Det är ju inte så många gånger =)
Barcelona Tompa
2006-01-27 11:29
Vi vänder på det här. Sista målet känns ändå extremt onödigt med straffen och oerhört klantigt av Marquez (tror jag det var)

Seger med 3-0 hemma!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-01-27 11:24
nån som har hittat betygsättnong från matchen igår?
Spanien StAriXx
2006-01-27 11:13
Undrar varifrån alla otrevliga real fans fick luft ifrån? Barca förlorar en match och de snackar skit som aldrig förr!

tänka sig om det skulle vara likadant när dom förlorade, då skulle det inte göras annat än att snacka o gnälla hela dagarna ;
Annons: