/spanien/barcelona/forum/24897.aspx/spanien/barcelona/forum/24897.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 21:46
Nice Celta !
Barcelona Gabriel
2006-01-29 21:46
asfaltsbarn

"även Etoo missar chanser och kan gå mållös från en match..."

Och när det händer har man rätt att kritisera honom.
Barcelona La Rambla
2006-01-29 21:45
Vilket snyggt anfall och mål. Snacka om hönsgård i förvaret. Markerings och positionsspelet under all kritik. :-)~
Barcelona Gabriel
2006-01-29 21:45
1-1, tomalo, joder porfin! Hade varit riktig orättvist ifall de stod 0-1 till halvtidsvilan.

Vamos Celta!
Barcelona asfaltsbarn
2006-01-29 21:44
Klart att Etoo är bättre än vad henke är men även Etoo missar chanser och kan gå mållös från en match...
Skönt med tre friska iaf...
Barcelona Södan9
2006-01-29 21:44
1-1 fan va nice !
Barcelona Jussinho
2006-01-29 21:43
GOOOOOOOOOL!!!!!!!!CELTA VIGO!!!!!!!!!
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 21:30
Barcelona Gabriel
2006-01-29 21:27
Haffe

Sen har jag aldrig heller påstått att Larsson är en dålig spelare, folk som besöker denna sidan mer än dig vet att jag uppskattar honom och ser honom som en viktig del i laget eftersom jag tidigare skrivit det. jag kritiserade honom för dagens match, han är anfallare och det är främst han som ska få oss att glömma om Eto'o - det fick han mig inte att göra idag. Nu vet även jag om att man inte kan jämföra Henke med Eto'o eftersom det vore orättvist då Henke är betydligt mycket äldre än sistmände, men han måste leverera och sätta sina chanser det är sånt jag menar.

"Oavsett om larsson missade 3st bra lägen så var det HAN som skapade dom oxå"

Jag vet inte vad du eller de andra anser men jag anser att Ronaldinho hade en hel del att göra med den chansen som Larsson missade. Alltså den värsta missen. Att skapa sina egna chanser är inget som brukar utmärka henke, det är mer något som Ronaldo, Eto'o eller Henry har kapacitet till.
Real Madrid Nicholas (red)
2006-01-29 21:24
Vad Gabriel skriver är ruggigt korrekt; förmågan att segra, trots att spelet inte stämmer till hundra procent, är vad som gör ett vinnarlag till just det… Däri styrkan. Högsta ’högstanivå’ är inte alltid relevant – då hade spelare som Guti och ’Den lilla åsnan’, Ortega, varit värdens bästa.
Barcelona Gabriel
2006-01-29 21:19
Spelet är inte så bra som man önskar att det borde vara, men vi är nog allt lite bortskämda trots allt. Vi befinner oss just nu i våran svacka och då är det än mer imponerande att vi faktiskt vinner matcherna tom när vi inte spelar bra, det är sånt som gör oss till Campeones i slutändan. All respekt för Ronaldinho, men idag gjorde han en av de sämsta matcherna sens han kom till oss, det bevisar faktiskt en del. Trots att han inte gör en bra match så står han för en underbar passning i djupled både till Larsson i första halvleken och i Messi, som resluterade i mål, i den andra halvleken.

Messi räddade sitt egna skin från den totala missen i och med hans snygga mål. Sånt får man bara inte missa, men jag kan förlåta det ;)

Haffe

Det jag stör mig på är komentatoren som hyllar Larsson no matter what - tom när han inte ens är inblandad som i Guilys mål. Jag vet att det är tjatigt att ta upp det hela tiden men det är faktiskt svårt att låta bli när det blir så pinsamt överdrivet.

Jag skiter i om han gör 2 mål nästa match, det var match idag, och chanserna han fick måste man sätta. jag orkar inte spekulera i hur många mål han kan göra i matcherna som kommer.

By the way, om Larsson var riktigt bra i första halvleken så var Ronaldinho outstanding matchen igenom! Så cut the bullshit tack.
Barcelona Jussinho
2006-01-29 21:10
''Pånyttfödda Real''...;P
Barcelona Tiago
2006-01-29 21:10
fy fan real blir bombarderade
Barcelona Jussinho
2006-01-29 21:09
Ser någon på real-celta?!?!

Celta har haft 3 superlägen efter 5 min...borde satt minst 2 av dem
Barcelona La Rambla
2006-01-29 21:09
Herregud vilka chanser, de kunde haft 2-0 nu Celta. Canobbio, måste sätta det friläget. :P
Barcelona Haffe
2006-01-29 21:08
Messi var duktig idag! Barca var sämre, Viktig vinst iaf!

VISCA BARCA!
Barcelona Rambo~
2006-01-29 21:08
Barca!
Barcelona Haffe
2006-01-29 21:05
Gabriel, du måste ju vara helt bakom flödet. Klart dom påpekar Larsson mer än andra, Men dom sa aldrig att hans andra halvlek var bra eller nånting. Dom sa bara att giuly's andra halvlek inte heller var någon höjdare. Däremot var larssons första halvlek riktigt bra. Han ska sätta iallafal en av bollarna, men nästa match kanske han sätter 2? Så cut the bullshit tack.
Barcelona Señor Cúle
2006-01-29 21:05
Säger bara Lionel Messí, som gör ett inhopp som resulterar i 2 snygga mål! KLASS!
Barcelona La Rambla
2006-01-29 21:04
Bäst på plan sett över hela matchen var Edmilson, sen får ni tycka vad ni vill. Henke har för dålig teknik dessvärre, tappar alldeles för mycket boll, vilket visserligen även Ronaldhino gör idag.

Nu är det upp till bevis för marängerna. :-)~
Vamos Celta!
Barcelona J26
2006-01-29 21:02
nu får man hoppas att lagetmanintefårnämna förlorar ;)
Barcelona Haffe
2006-01-29 21:02
Och varför barca var dåliga idag berodde på underlaget. Det syndes så tydligt
Barcelona barca_dreamteam
2006-01-29 21:01
Messi har börjat bli målskytt nu.
Han har nu gjort mål i 3 limatcher i rad och är uppe i 5 mål om jag minns rätt.
Vi gör en skit match men vinner ändå klart.
Tycker att Sylvinho var bäst idag.
Han täpper till bra på kanten samtidigt som han hjälper till bra offensivt och låg bakom Messis 2-0 mål.Vi måste dock skaffa en bättre högerback.
Oleguer hjälpte idag Giuly alldeles för lite offensivt och dessutom tappar han en del bollar när han inte vet vad han ska göra av med bollen.
Degens glädjeämnen är Sylvinho,Messis inhopp och att Mallorca inte skapade en enda farlig målchans.

Barcelona Haffe
2006-01-29 21:01
Oavsett om larsson missade 3st bra lägen så var det HAN som skapade dom oxå, målen kommer.. han har ju fan gjort 4mål på 4matcher, det e inte dåligt. Ni ska sluta klaga på honom hela tiden, är man 34år får hoppa in i världens bästa lag(spela från start ibland) Så är man en bra spelare oavsett vad ni tycker. Bort med skitsnacket, hans andra halvlek var väl inge vidare. Men åt andra sidan var inte giuly bra heller. Dom bytte henke för att han inte ska slita ut sig. Ni som säger att han är dålig kollar ytligt på fotboll.
Barcelona AlexC
2006-01-29 21:00
Tycker att man kunde se en positiv trend jämfört med senaste tidens ligamatcher idag. Visst imponerade inte spelet men det kändes ändå stabilare än de två senaste ligamatcherna.

3 poäng trots att spelet inte är fulländat, sådant märks i maj.
Barcelona La Rambla
2006-01-29 20:57
Tiago:

Svacka har vi anser jag. Det gäller bara att låta svackan vara så kort som möjligt. Men en sån här match ska vi vinna ändå. Klockren coachning av Rijkaard som låter Guily starta och sen kommer Messi in runt 70 min när alla är trötta. Som Hasse sa, Rijkaard får en stjärna i kanten. ;)

Sen visar väl Zaragoza att de är riktigt bra i matchen mot Valencia borta ikväll. Tror vi får svårt att slå ut dem i cupen och ärligt talat så kunde jag inte bry mig mindre om den cupen. Två tuffa El clasicos innan CL-mötet mot Chelsea blir tufft. Svåra matcher i ligan också nu framöver. Så Copa del Rey, Zzzz...
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-29 20:55
3 nya poäng, 14e raka ligasegern.

FUTBOL CLUB BARCELONA ! UNDERBART.
Athletic Ottar
2006-01-29 20:53
I dagsläget är inget spanskt lag i närheten av Barca poäng- eller spelmässigt. Jag orkar knappt ens bli besviken över Valencias poängförlust idag. Avståndet upp till Barcelona är helt enkelt för stort. Nåja det viktigaste är ju att ni vet vilka inte vinner.;-)
Barcelona Tiago
2006-01-29 20:51
detta borde väl ändå få tyst på allt snack om svackor........................
Barcelona La Rambla
2006-01-29 20:45
Haha, snacka om att revanschera sig över det tidigare slarviga och nonchalanta avslutet av Messi, för att nu göra ett mål i världsklass. Ronaldhino nästan kass idag men gör ändå en framspelning av klass. Woho!
Annons: