/spanien/barcelona/forum/24896.aspx/spanien/barcelona/forum/24896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-04-09 20:02
Sist apljuden var framme, Så avgjorde Eto'o och Larsson. Eto'o med ett myckert vackert inlägg till Larsson. Låt oss hoppas att det blir fallet även denna afton..
Barcelona Xavi_
asfaltsbarn/ Tror att han lägger sig för att täcka ett eventuellt avslut efter marken som brukar vara vanligast vid friläge. Känns tufft att lasta Valdes för det målet, tycker han gör det han kan. Det är ialf min åsikt :)
Barcelona barca_dreamteam
Jag är säker på att det finns rasister hos spanska fotbollsförbundet.Det är väl därför dem bara ger generösa böter.
Barcelona Savve
Ämne: Håller med Magnus He....
Man kan ju också fråga sig varför TV4+ kommentatorer väljer att helt medvetet ignorera vad som händer och klaga på Eto'o och att han "provocerar publiken genom att sparka på hörnflaggan" istället. Riktigt pinsamt.
Barcelona Barcafan#1
2006-04-09 20:01
Jag ber om ursäkt om ngn tagit mina inlägg som provocerande. Inget illa menat är liksom de flesta härinne stort Barcelona fans
Barcelona Messi(as)
2006-04-09 20:00
Fyfan vad tröttsamt med sånhär idiotisk publik, de borde förlora matchen med 5-0 och få spela matchen utan publik på hemma plan.. hur länge ska det här behöva fortsätta?.. Det är ju inte så att det är 5-10 personer som gör dessa ljud?????? Vad är det för fel på det spanska förbundet?
Real Madrid Zizou-Mano
2006-04-09 19:59
Vinn nu för fan och visa publiken att det straffar sig när man gör apljud !
Bort med rasismen!
Barcelona asfaltsbarn
ingen som undrar vad Valdés gjorde på 2-1? Ser inte alltför otagbart ut från vinkeln bakifrån. Går mitt i mål. Hade han inte lagt sig så...men vad vet jag, han kanske halkade.

För övrigt så verkar det vara svårspelat. Flera gånger som bollen bara tappar fart i gräset och dör.

Barcelona Xavi_
Håller med Magnus Hedman i studion, varför i h**vete gör inte Spanska Fotbollsförbundet någonting mot rasismen?!
Börjar ana att det är lika mycket pajjasförbund över det spanska som det svenska med Lagrell i spetsen!!
Real Madrid King_raul
ni som kan Spanska gå in på www.lfp.es och skriv till dem att agera mot rasismen!

Barcelona Puyol
2006-04-09 19:58
Barcafan#1//

JAG HÅLLER MED DIG
Barcelona La Rambla
2006-04-09 19:57
King_raul//

Ja du, man orkar inte bli förbannad längre ens. Vill att förbundet tar tag i detta nu ordentligt. Det är de som är de största idioterna. UEFA har ju gått ut med direktiv, eller om det nu var FIFA, där man säger att klubbarna ska straffas med poängavdrag och i värsta fall degardering i seriesystemet om de inte får bukt med idioterna på läktarna.

Så tröttsamt är det!
Barcelona tarrak
2006-04-09 19:57
Barcafan1/Kul att du kommit hit med avsikten att prata om Barca. Hittills har du dock mest sysslat med hätska utfall till höger och vänster vilket vi klarar oss utan. Ta ett djupt andetag, visa lite ödmjukhet så blir det nog bra.

Förövrigt kan Santanderpubliken dra åt helvete!
Barcelona barca_dreamteam
2006-04-09 19:55
Att vår försvarsspel inte är bra är väl inte så konstigt.Rodri är väldigt ny i startelvan och behöver fler matcher.Sen så har vi Belletti som jag tror knappast nån i backlinjen litar på.Kolla bara vid Santarders kvittering bara, där han söker frispark lite väl tydligt.Istället för att resa sig upp ligger han där medan Santander anfaller.Etoo har varit bättre än jag trodde utan Ronaldinho.Kanske beror det på publikens burop.Iniesta visar att han kan hantera rollen som spelfördelare.Han har varit riktigt bra.Deco har varit upp och ner.Han slog en fantastisk cross till Giuly vid 2-2 målet, men har slarvat en del,bla misslyckades han med en dribbling som siste mittfältare.Alla andra har varit minst godkänt.
Real Madrid King_raul
Jag blev skitglad när Racing ledde med 2-1, men i samma sekund som publiken började göra apljud mot Eto´o tappade jag allt, nu hoppas jag t om att Ni vinner, jävla idiotpublik, hur fan kan man beté sig så jävla idiotiskt?

Barcafan#1//

Visst f*n får du ha dina åsikter men att jämföra Henke med en div 3-spelare är inte en åsikt. Det är en lögn, en provokation. Färdigdisskuterat.
Barcelona La Rambla
2006-04-09 19:54
Barcafan#1//

Lägg ner gråtvalsen. Personligen så tar jag Henke för vad han är. En habil inhoppare som håller bra klass i boxen och som har bra löpningar som skapar ytor åt medspelare. Ska du kritisera så gör det när det är befogat istället. Vad har han nu gjort för fel?

Rodri har ingen tacksam uppgift. Sin andra match från start. När halva laget står och sover och det inte finns någon press från mittfältarna nära. vad begär du av en B-lagsspelare?
Barcelona asfaltsbarn
2006-04-09 19:53

Mysko match måste jag säga
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-09 19:51
Ne, men kom igen nu!
Visst, Barca har spelar lite svag första.
Rodri, horrible!
Men nu så spelar vi bra och rullar på bra och spelar FIN FOTBOLL! Var optimistiska! Barca kommer ut starkare och vinner förmodligen!
Barcelona Barcafan#1
2006-04-09 19:50
Herregud,är detta ett barcaforum eller ett henkeforum. Tycker folk här inne är väldigt snabba på att kritisera guily, belletti m.fl. men henke behandlar ni som att han är en gud.

Jag registrerade mig här för att tyckte det var kul att diskutera barca med andra supportrar men det verkar som att vissa här inne inte klarar av att man har en åsikt som skiljer sig från andras.

Snart tycker ni väl att Rodri är bäst i barcelona för dagen också.
Barcelona Xavi_
2006-04-09 19:50
Förresten, från det ena till det andra, vet någon hur det ser ut med skadorna på Xavi och Messi?
Är Messi med mot Milan tex?
Barcelona Xavi_
2006-04-09 19:49
Kör till med ett målrikt tips, det slutar 3-5. Etoo, Larsson och Deco gör Barcas mål..
Barcelona La Rambla
2006-04-09 19:48
Äsch, halva laget går på halvfart och verkar inte ta i 100%. Ganska så väntat efter urladdningarna El clasico och CL-matchen. Tar vi poäng får man vara nöjd.
Barcelona Xavi_
2006-04-09 19:48
Måste säga att jag tycker att linjedomarna är riktigt kassa, åt båda hållen!
Frånsett 3-4 dåliga ingripanden har Deco och Iniesta spelat riktigt bra. Henke ser pigg ut, kan bli fler mål av svensken. Men jag tror att Etoo avgör detta.
2006-04-09 19:46
Två felaktiga offside -avbålsnigar på Henke denna halvlek. Där blir vi bestulna på ett mål ev. en straff (dvs. ellt mål..)
2006-04-09 19:45
Hoppas Deco lyfter upp sig ur sitt för kvällen surmulna och grubblande kynne. Vi behöver honom alert om vi ska får med oss ett positivt resultat..
Barcelona La Rambla
2006-04-09 19:43
Ja, där hade vi tur igen va? Stolpskott.

Det här är en match vi antingen vinner med 5-4 eller förlorar med samma siffror. Finns ingen koncentration alls. Vissa av spelarna lunkar omkring på planen och verkar halvsova.
Barcelona Xavi_
2006-04-09 19:40
Synd på Decos stolpträff, kunde lika gärna gått in..
2006-04-09 19:40
Rodri revansherar sig en smula med en vältajmad brytning. Vilka ytor vi ger dom. Handbollspel just nu! Noll mitfälltspel..
Barcelona Xavi_
2006-04-09 19:39
Etoo kommer göra fler mål ikväll!!
Annons: