/spanien/barcelona/forum/24894.aspx/spanien/barcelona/forum/24894.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mr B. Arca
2006-01-26 23:09
Helt ok för mej med, att åka ur cupen....synd att vi bara har en riktigt bra mittback.
Barcelona Blaugrana_1899
Vi förlora, men jag tar det inte som en riktig förlust pga att är retur möte nästa vecka, de vann första delen av matchen me 4-2, nu får vi se till att vinna andra. Força Barça! ;)
Real Madrid REAL Redondo

Jaja.. Barcelona. Ni kommer nog igen? Nu tar ni det här i returen, ni är ju faktiskt världens bästa och roligaste lag att titta på - Aftonbladet

Undrar förresten om Marques kommer att lämna in en polisanmälan på Ewerthon om att han Våldtagits och förnedrats ikväll? Vittnen har han iaf.:)

Kommentera gärna!

Hala Madrid
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:08
Lugna dig Gabriel. Sånt händer att bollen studsar upp. Själv ser jag helst att vi åker ut ur cupen. Bättre att koncentrera sig på liga och CL. Fatta vilket jobbigt spelschema. Match idag, sen bara ledigt 2 dagar innan det är match igen på söndag i ligan. Nä fan, mig gör det inget om vi åker ut.
Barcelona barcelona_10
Det såg fan ut som Edmilson.
Real Madrid JoU7

-Suñol_-

Du gnäller över sarkasm och såg inte min sarkasm??
Barcelona Ride_The_big_one
La Rambla

Snacka om rätt inställning, det här borde man ha i bakhuvet men det är bra att du skriver det.

Zaragoza gick in i matchen med rätt inställning rätta beslut och ett mycket smartare försvarsjobb de vann och förtjänar det.

Lägg ner transfer snacket nya tag i la liga är att vänta!
Barcelona hammabarça
2006-01-26 23:07
Ämne: Hur jävla trög är ma....
Det var Edmilson och inte Marquez.
Barcelona Chancho
La Rambla, jag vet hur fotboll spelas så det är inga problem, men dom verkar få kritik från alla håll och kanter. Har inte sett någon som kritiserar mittfältet? Förutom det så tycker jag oftast Barca försvarar sig med en spelare: Puyol!
Barcelona Suñol_
JoU7// det är du som är dum, det var sarkasm men det kan väl du inte ens stava till...
Barcelona Woofi
Att det underpresterades var inget att snacka om, MEN om det är nån match som "skitmatchen" ska komma (nån gång kommer den) så var denna bästa möjliga... Nu tar vi nya tag på söndag, och kommer tillbaks på det vinnade spåret, vänder resultatet nästa vecka och spöar skiten ur Chelski senare...

Visca el Barça!, ¡ más que un club !
Barcelona Mr B. Arca
2006-01-26 23:06
Bortsett från Puyol & Valdés är ju detta det bästa laget just nu....varför hacka på kommentatorn?;)Eto´o är ju borta och sedan skadorna...hallå?
Ta´t lugnt. Bra att ta en förlust i cupen och inte i CL eller La Liga.
Barcelona Gabriel
2006-01-26 23:06
Hur jävla trög är man inte om man tar bollen med handen inne i straffområdet när matchen nästan är slut? Jo man är helt jävla IQbefriad, nu såg jag inte vem det var som gjorde det men det såg ut som Edmilson. 3-2 är ett mycket bra resultat att ta med sig till returen på Camp Nou men tack vare detta så måste vi kämpa oss när det kommer andra viktiga matcher framöver.

Vem det än var som gjorde det så blir han den stora syndabocken för mig ifall vi inte går vidare i copa del rey.

Saknar ord för hur hjärndöd man måste vara om man gör så! totalt ofattbart korkat!
Real Madrid JoU7
2006-01-26 23:05

-Suñol_-

Vilken ligatitel? Är du dum eller? Den vann ju barca...
Jag jublade för att barca spelades ut efter noter i den matchen och att jag fick uppleva det på plats...
Barcelona Effet77
Jag fattar inte varför han inte tog ut MARQUEZ redan när han hade fått sitt gula kort? Han fortsätter ju spela vårdslöst även efter det gula o skulle ha haft ett rött också kanske? hellre att henke vart kvar o sprungit lite o marques gått ut vi var ju iallafall högst 3 i backlinjen änndå. Men men mest besviken blir man ju på att sviten bröts*snyft.
Även Ronnie hade det svårt o Messi var lite väl kär i bollen i många lägen . Hoppas dom blir stärkta o hungrigare efter förlusten så det inte låser sig.
Barcelona Bopi
hallåååååå....
det Fotboll vi pratar om, man kan faktist förlora..det e sant! ta de på ett bra sett! detta bevisar ju att Puyol e värdens bästa back! (vad ja tycker). å nu kan vi tänka på CL å Ligan.

bästa laget idag eller ej, spelar inte så stor roll! vi förlorade VI e ett lag!!

Hej
Barcelona Essarhaddon
Det är sant, vi måste kunna kritisera eget blod ibland. Jag har blivit väldigt besviken på Ronaldinho 2 ggr den här säsongen, i hemmamatcherna mot Valencia och Alaves.
Jag antar att hans underbara spel när han är i toppform överglänser hans lite sämre spel.

Men visst svider det fortfarande i hjärtat efter det Dinho gjorde den 19:e november, eller vad säger ni Maränger?
Barcelona Suñol_
2006-01-26 23:04
ett rekord brutet ett kvar...så skrev Per "marängen" Zander så nu skriver jag en svit bruten en kvar(ligaspelet)
Barcelona La Rambla
2006-01-26 23:04
Chancho:

Då vill jag bara påpeka en sak. Man försvar med hela laget, inte bara backlinjen. Det var där det brast idag. Oändligt många tappade bollar i uppbygnadsspelet med snabba spelvändningar som följd. Det var så deras mål kom till. Man kan inte bara lasta försvaret för det dåliga defensiva spelet.
Barcelona el Flaco
2006-01-26 23:02
2-4...Så händer det när man lämnar Puyol utanför truppen...j---a skit. Hoppas de tar sig samman vid returmötet.
Barcelona barcelona_10
Skulle gärna se att man köper in Aurelio och Andrade/Milito i sommar eller vad tycker ni?
Barcelona Suñol_
JoU7// jublade du åt ligatiteln också?

försvaret såg inte riktigt friskt ut, puyol lär inte vila några fler matcher den här säsongen det är ju en sak som är säkert...
Barcelona La Rambla
Äsch, en förlust i Kalle Anka-cupen är det något att bry sig om? En cup där man ska vädra canteranos och B-lagspelare. Bättre förlusten kommer nu än i ligan. All heder till Zaragoza som förtjänar den, de spelade smart och kämpade hela matchen. Marquez ska vara glad han inte blev utvisad, jag hade nog inte protesterat. Tror detta var en match Rijkaard ville testa lite olika uppställningar. Vi ska inte begära att spelare som knappt fått speltid den här säsongen ska hoppa in och frälsa oss.

Det är bara att ta nya tag. Första förlusten sen september 2005, är det något att gråta över? Knappast.
Barcelona Chancho
Nemo, du har rätt att matchen endast var cupmatch men den visar endå prov på hur dåligt försvar vi har för det var endå 3/4 delar ordinarie. Men vi ska nog klara oss bra mot Chelsea ändå.

Det kan vara bra att komma ner på jorden ett tag efter 18 raka, både för oss supportrar och spelarna i laget. Träffade Marqez ute på barcelona klubben BKINI förra onsdagen o då var han riktigt dragen, kanske var han ute igår oxå och var bakis till dagens match? Tycker förövrigt att han skött sig bra under denna säsong. Vi vinner returen, det skulle vara skönt med en trippel, har Barca någonsin klarat av det?
Barcelona Leo Messi
snacka om medgångsfans.......
Barcelona Crack Brasileño 10
2006-01-26 23:01
Haffe/
Ja alltså jag säger inte att du har fel men ändå känns om lite dåligt tillfälle att snacka om det just nu, om du förstår vad jag menar:P
Barcelona Essarhaddon
2006-01-26 23:01
Bara att ta nya tag mot Mallorca på söndag, men mitt förtroende för Oleguer och Marquez har sjunkit erjält efter dagens match. Okej, det var svårt utan Puyol men de agerade fy fan pinsamt!

Sedan tror jag att övertidsstraffen som gav 4-2 blir vårt fall. Med den kontringsfotboll Zaragoza spelar blir det svårt för Barca att vinna hemma. Men om Puyol spelar, då.....
Barcelona ronnie10
2006-01-26 23:00
Chelsea - Barcelona 4-2
Real Madrid - Barcelona 4-2
Zaragoza - Barcelona 4-2

4-2 verkar vara ett gångbart resultat... man blir så less. Skäms dock mer för förlusten mot los gordos än mot zaragoza iaf
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-26 23:00
Rekord är till för att brytas olycklickligtvis så hände det idag finns inte så mycket mer att tillägga. Ni gör bra i att glömma denna simpla cup match för än är vi inte ute en liten uppförsbacke.

Ligan och Cl som är prioritet 1 i mitt tycke.

Barcelona Haffe
2006-01-26 22:59
Även fast man e barca fan så måste man kunna se rätt och fel. och inte bara vända på det hela bara för du älskar barcelona.. om ni fattar..
Annons: