/spanien/barcelona/forum/24890.aspx/spanien/barcelona/forum/24890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:48
hammabarça//

Jisses, vilka argument killen har. Där satte han oss på plats, jag ger upp. :-)~

Bon nit culés.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:47
Haha! Vilken skämtare. I vilken värld då? Bara för att det är historiens bästa lag så är ni knappast bäst nu, långt ifrån. Världens bästa lag blir inte så utspelade på sin hemmaplan som ni blev senast. Sluta klamra dig fast vid gamla meriter.
Barcelona hammabarça
2006-02-02 00:47
Trevligt. Då vet vi varför.
Real Madrid Ciicinho
2006-02-02 00:46
på alla sätt ! inse det bara !!
Barcelona hammabarça
2006-02-02 00:45
Ämne: Hahaha som du tracka....
haha ok, förklara för oss nu, på vilket sätt är Real Madrid världens bästa lag?
Real Madrid Ciicinho
2006-02-02 00:43
Hahaha som du trackar ner Real Madrid... Behöver vi domarkåren på vår sida ? my ass !

Ni kan bara inte inse att Real Madrid är världens bästa lag, fast tråkigt nog har haft en svaka ett bra tag nu fast e rejält påväg upp nu !
Barcelona Gabriel
2006-02-02 00:42
Ciicinho

Jaja ni kan ta blåbärstiteln, vi satsar på det som betyder nått - ligan och champions league. Kanske rätt så uppenbart då ni även är ett blåbärslag!

Och vi kommer destroy you even worse från vad vi gjorde på Bernabéu, tro mig!

Stick nu tillbaka till erat "fina" (not) forum - här är vi inte intresserade att höra att madrid kommer slå oss.
Barcelona La Rambla
Ciicinho:

Jo vi kommer att förnedra er, ni är ett skämt i årets liga. Alla vet det. Men ni kommer säkert igen tills nästa säsong, efter ytterligare 1 miljard i investerade spelare som vanligt. :-)~
Barcelona kanonathan
Nu så. Målen och utvisningen iallafall. Varsågod:

1-0 Messi
http://www.baqu.neostrada.pl/WWW.FCBARCA.COM/zaragoza/messigol.avi

Ronaldinho utvisning
http://www.baqu.neostrada.pl/WWW.FCBARCA.COM/zaragoza/ronnikartka.avi

1-1 Oscar
http://www.baqu.neostrada.pl/WWW.FCBARCA.COM/zaragoza/oscargol.avi

2-1 Larsson
http://www.baqu.neostrada.pl/WWW.FCBARCA.COM/zaragoza/larssongol.avi
Länktips: creds to Baqu
Barcelona hammabarça
2006-02-02 00:41
Var det någon som förutom den pinsamma domarinsatsen la märke till Puyols kungliga insats?
Barcelona Gabriel
2006-02-02 00:41
Ciicinho

Åtminstonde är inte det lika patetiskt som att ha hela domarkåren på sin sida - sorgligt att ni behöver det för att vinna era matcher/titlar.

Lika sorgliga är AS(förvånad nån?) som förvånansvärt nog, trots att det vore obegripbligt att inte nämna domaren, faktiskt gjorde det.

Det ironiska var ändå detta;"Va a resultar que este colegiado es... del Espanyol"

Mmh, eller hur?! - el colegiado no es del Espanyol tontos, es del madrid, men lika uppenbart som det är att domaren inte ville få Barcelona vidare så är det lika uppenbart att AS gör allt för att undvika ett möjligt förhållande mellan "el hijo de puta" och "los hijos de putas".

Det här var det mest uppenbara patetiska domarskandalen jag har upplevt som fotbollsfan - jag har inte ord som beskriver hur rostigt detta är.
Real Madrid Ciicinho
2006-02-02 00:40
Och ni gnäller bara på domaren... kolla hur real har haft det... dom om någon har haft domaren mot sig så många gånger !

och nä ni kommer inte förnedra oss! ganska öppen match men real madrid kommer ta det !
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:38
Madridinho:

Ja dröm vidare du, ni kommer att bli förnedrade en gång till. :)

Ciicinho:

Han klarar av rätt så mycket Messi, bla har han hjälpt till att Barcelona leder ligan rätt övertygande. Att Deco filmar mycket är så förbannat överdrivet, många spelare som gör precis likadant men det är alltid Deco som får mest skit för det.
Barcelona giovani
2006-02-02 00:36
matchen finns 30 minuter efter slut signal uppe på fbtz i RMVB format tar ju inte så lång tid att ladda ner så det kan vara ett alternativ om man vill se den direkt o orkar inte vänta på höjdpunkter.
Real Madrid Ciicinho
2006-02-02 00:33
Asså ni har den värsta filmaren deco asså ! Och tycker messi försöker med för mkt som han inte klarar av.... annars e han bra !
Barcelona kanonathan
2006-02-02 00:32
Lite offtopic, men var det någon som såg PSG - Auxerre idag på eurosport? Pauletas nonchalanta klack i ribban var bland det läckrare man sett, vilket mål det hade blivit!
Se själv:

EDIT: Länken där uppe funkar inte, klistra in denna.
http://rapidshare.de/files/12322828/aile_de_pigeon_pauleta.wmv.html
Madridinho
2006-02-02 00:32
aa jag snackar om er match mot atleti. men har en känsla av att vi kommer att slå er på camp nou i april
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:30
Madridinho//

Ni får se upp mot Etóo nästa gång. Har för mig att han har sänkt er några gånger, eller tar jag miste? :-)~
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-02 00:29
kanonathan

vart kan man ladda ner höjdpunkterna? det finns ingenstans :S
Barcelona Koeman!!
2006-02-02 00:28
Det vi kan vara nöjda över är att barca vann med 2-1 trots en man mindre. Det är starkt.
Barcelona La Rambla
Ride_The_big_one //

Verkligen inte. Trodde fan inte det var sant i slutet av första halvlek, 10 man och vi fortsätter att komma i våg efter våg. Eller i andra halvlek, när Zaragoza skulle spela smart och spelade bakåt och försökte hålla bollen inom laget. De klarade 3-4 pass så vart de upphunna och stressade. Helt sjukt, med 10 man. Känns som om Barcelona är på väg uppåt i form igen. Några spelare är lite sega fortfarande, tex Iniesta fick inte mycket uträttat. Tror att den här matchen var ett steg i rätt riktning. Några veckor till och vi är i toppform till mötet mot Chelsea.

Visca!
Barcelona Adaminho
Kanonathan: Snälla higlights!:D

Eller någon annan? Jag är i extas:D
Madridinho
fan ni får se upp med torres. han har väll sänkt er nåra gånger. el nino är alltid på g mot barca.
Barcelona kanonathan
Ämne: Kanonathan:

Finns....
Sorry, tittade bara igenom snabbt, verkligen klantigt! Ska posta highlights från kvällens match när jag får tag på dem!
Barcelona giovani
2006-02-02 00:25
Tycker fan synd om Messi hur många gånger blev han hockey tacklad ? killen lär ha ont i revbenen imorgon.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-02 00:25
La Rambla

:D Heheh som du sa tabellen ljuger inte, ingen slump att man ligger där precis.

Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:23
Alltså vad är det med denna Madridinho? Vad vill du ha sagt med det inlägget? Att han inte borde ha haft frisparkar? De kan ju för fan inte ta bollen ifrån honom och sliter och hugger efter hans ben konstant, eller är du blind?
Madridinho
vilka är avstängda mot atleti??
Barcelona Adaminho
Kanonathan:

Finns ju inte från kvällens match där??
Barcelona giovani
2006-02-02 00:22
Altså pratade med en polare nu och han har rätt, en dommare kan vara dålig men denna dommare insats var så dålig att det måste vara medvetet, det var ju helt sannslöst jag satt och skratta vid vissa tillfällen, mitt största minne från denna match kommer vara Deco när han klappa åt dommaren för att han äntligen gav gult, och när Deco fick flipp när dommaren dömde uppkast, vart fan fick han den ifrån.

Det var inte bara hans oförmåga att ge gult det var hela innsatsen, när spelaren tog bollen framför decos fötter precis när han ska skuta o kastar bort bollen WTF!!!! ,, altså hur i helvete kan man göra så ?!?!? sen när kan man göra så ?
Annons: