/spanien/barcelona/forum/24885.aspx/spanien/barcelona/forum/24885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-04 15:13
Mr B. Arca:

Ok om du tycker att följande start på konversationen som den gode Ford bjöd på inbjuder till objektiva och politiskt korrekta diskussioner är du bara att gratulera.

Kollar ofta runt på Svenska Fans och skrattar , ler och hånflinar om vartannat.
Läste Ert senaste matchreferat om cupmatchen och då "log" jag...
Att Er skribent i var och varannan mening ska behöva skylla Ert nederlag på domaren får mig
att "lol"....

Visst, man kan inleda med att håna frivilla skribenter på deras forum om man känner sig manad till det. Men att förvänta sig att bli bemött med respekt är väl ändå lite väl naivt?

Själv är jag inte på långa vägar alltid överens med vad tex Chelseas skribenter knåpar ihop, men trots det har jag full respekt för vad de skriver och det frivilliga arbete de lägger ner, oavsett hur subjektiva de må vara.
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-04 15:04
Stam Ford/
Visst är det så att man i stort sett inte får säga något dåligt om Barcelona här, vilket är lite larvigt. Speciellt inte om man ej är culé!

Men det är ju likadant på alla forum: en nästan totalpositiv subjektiv syn på det egna laget.
Ingen idé att komma hit och diskutera/skriva om det inte rör sig om rena gratulationer! Antar att det är likadant hos er!
Barcelona el Flaco
2006-02-04 15:04
En ödmjuk chelsea-supporter? What's next, flyggande grisar.
Barcelona Kharles
2006-02-04 14:47

Skylla pa domaren? Ar det inte vad Moaninho gor efter var och varannan match?

Stamford, du ar inget annat an ett troll. Eller jo, du ar en peasant ocksa. Dra. Tack.
Barcelona Mottainho
2006-02-04 14:40
summa summarum, domaren var horribel oavsett om du tyckte han var bra eller att Barca förtjänade det, droppa "Mourinho" attityden nästa gång så kanske du får ett annan respons, kanske också om du kan komma med nått mer än att "jag tycker ni förtjänar" osv
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 14:33
Till Er alla//
Fan, vad svårt att försöka resonera om något, när man bara bemöts med aggression !
Mitt första inlägg varnade Er för detta, men VAR ödmjukt, faktiskt.
Även mitt SISTA inlägg är ödmjukt, tycker bara att det är tråkigt att varje gång man "tittar in" här direkt få en tunna skit över sig , oavsett vad man säger.

Tack, vi ses i London och Barcelona.

PS ! Spinbad , kan inte Du räkna hur många """ jag hade nu, tack .
Barcelona el Flaco
2006-02-04 14:29
Stam Ford//

Får Barcelona hjälp av domarna?? Jag undrar vad du har att säga om returmatchen på stam ford bridge förra säsongen då Collina "belönade" er med ett mål som borde blivit blåst för foul mot Valdés. Var fanns domarhjälpen där?
Barcelona Mottainho
2006-02-04 14:27
Stolta Barcelona supportrar ska inte behöva sjunka så lågt att man ska besvara Chelsea slödder, speciellt på vårat forum, dom är som vilken valp som helst relativt harmlös lite vassa tänder och jävligt nyfödda.

Självklart har Chelsea fan inga problem med att domare dömer konstigt, det var ju så dom togs sig vidare sist, och att klubben i allmänhet lever på gränsen får ju supportarna att vilja härma pajasen till coach och vara lite "kaxig framför skärmen"
Barcelona La Rambla
2006-02-04 14:26
Stam Ford//

Jag svarade på det tidigare. Sen tycker jag väl också att du är lite ute på tunn is nu, eller skjuter dig själv i foten. Välj vilket själv. Men är det något som de flesta känner till, så är det att om man ej stryker er och ert forum medhårs så åker man ut, eller tystas ner. Klockrent av dig där du. :-)~

Äsch, varför ens ödsla tid med att resonera med chelsea-supportar. Halva världen är emot dem men enligt de flesta av dem är det alltid alla andra som har fel i allt och de är alltid oskyldiga och vet allting bäst. Snacka om att stånga sig blå och föra en ensidig debatt. Jag lägger ner den här och nu. :-)
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 14:23
La Rambla//
Ok Då är svaren på Dina frågor
1) Nej
2) Nej

Min grundåsikt har dock ännu INGEN ännu behandlat, men tack för Ert trevliga bemötande,
som jag redan sa i mitt första inlägg ------
passar inte åsikten åker man ut !!

Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-04 14:22
Okej, tack för att du klagade på vår matchrapport. Du är absolut den första som har gjort det, och du är den första som har diskuterat domarinsatsen, du har verkligen tillfört ngt nytt till vårt forum. :)
Barcelona La Rambla
2006-02-04 14:20
Om du som du hävdar såg matchen. Kan inte du då förklara hur en tackling, som Ronaldinho är lite sen in i kan rendera i ett rött kort på direkten. Jag kan stå ut med utvisningen, som du tidigare nämnde så har vi haft medgång med domslut förut. Men det jag inte kan acceptera är, det inkonsekventa beteende domaren visar upp matchen igenom. Det fanns flertalet situationer som skulle gett utvisningar flera gånger om för vissa spelare.

Men om man däremot, kommer in på detta forum och hävdar att domaren var rättvis, ni ska inte klaga för att ni brukar få domslut med er. Det är däremot är lågt och inget annat än ett stort jävla hyckleri. Du har hitintills inte bidragit med ett jota, and you know it. Pardon my french... :-)~
Spinbad
2006-02-04 14:15
Stam Ford:
Jag "tycker" Du för ett "märkligt" "resonemang", vad är Din "poäng" mer konkretiserat? Bör "matchapporten" skrivas om enligt Dig eller ville du bara "påpeka" hur långt över "Oss" du står som inte längre "bryr" Sig om hur "domarens" beslut påverkar matchen?

Ditt sätt att "skriva" är ännu "märkligare".
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 14:14
Ordem e Progresso//
Min käre vän , jag försökte dra igång en diskussion om HUR mycket kraft man ska lägga på domarens insatser för avgörandet av matcher.
Tack för Ditt inlägg, Du tillförde verkligen något ( fan vet vad, dock ? )
Barcelona La Rambla
2006-02-04 14:12
Försök INTE att lägga dem i MIN mun, tack !!!!

Detta "försök" till resonemang är åter "lågt"

Allvarligt talat, jag ställde en fråga eller två. Du svarar med: "Lägg inte dem i min mun tack!"

Som vanligt vid dina besök här, bidrar du inte med något konstruktivt utan snarare bara den vanliga arroganta attityden. Hej då!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-04 14:06
Stam Ford

"Jag" "tycker" "att" "du" "drar" tillbaks till det såkallade "Chelseaforumet", där du kan "fortsätta" med dina "citat" och "åsikter" :)
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 13:51
La Rambla//
DINA ORD :
"Jag antar att du tillhör dem som premierar destruktivt spel framför konstruktivt? Det är enligt dig okej att stoppa kreativa spelare med att ideligen sparka ner dem, när man inte har kunnandet att stoppa tex Ronaldinho på ärligt vis"
Försök INTE att lägga dem i MIN mun, tack !!!!

Detta "försök" till resonemang är åter "lågt"

Barcelona S.W.A.T
2006-02-04 13:45
Hade Ronaldinho spelat i real Madrid så hade inte vart några stora problem me att bort kortet.. det var vi sett många gånger me Figo och Beckham!
Barcelona La Rambla
2006-02-04 13:28
Stam Ford//

Jag antar att du tillhör dem som premierar destruktivt spel framför konstruktivt? Det är enligt dig okej att stoppa kreativa spelare med att ideligen sparka ner dem, när man inte har kunnandet att stoppa tex Ronaldinho på ärligt vis? Sen är det väl vida kännt att skribenter inte behöver vara objektiva inför andra lags supportar, tror du det så har du nog missat en och annan poäng med Svenska Fans. :-)
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 13:24
Qno//
Jo, han gjorde ingen toppinsats, men sånt händer.
DET var inte min poäng!
Men att bygga upp HELA matchreferatet på detta känns "lågt".
Ser ALLA Barcamatcher och tycker nog att Ni snarare borde TACKA "domargenomsnittet" för att de behandlar Er så väl :-)
Barcelona Qno
2006-02-04 13:17
Ämne: Qno//
sure....
Så du tycker inte att domaren var dålig?

Ska tillägas att nästan alla spanska domare är sämre än dom engelska.
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 13:14
Qno//
sure
Barcelona Qno
2006-02-04 13:11
Ämne: Hejsan vänner//
Låt....
Såg du matchen?
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 13:04
Hejsan vänner//
Låt mig först som sist klarlägga :
"JAG ÄR STOR FAN AV CHELSEA FC"
Jag kommer att se båda matcherna i London och Barcelona........Wow
Jag är medveten om att detta inlägg kan tas bort av Er redaktion.......MEN jag tar risken..

Kollar ofta runt på Svenska Fans och skrattar , ler och hånflinar om vartannat.
Läste Ert senaste matchreferat om cupmatchen och då "log" jag...
Att Er skribent i var och varannan mening ska behöva skylla Ert nederlag på domaren får mig
att "lol"....
Min åsikt är att Ni "förtjänar" en mer sansad matchskribent för att verka seriösa.

Tack
Barcelona EsCúle
2006-02-04 12:59
Nu ställs vårt Barça inför ett stort test med några av de viktigaste spelarna borta i några av dom viktigaste matcherna i ligan.
Dags för bänknötarna att kliva fram ordentligt.

Det blir en svår match imorgon på Nou Camp, jag tror trots allt vi kniper 3 poäng. :-)
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-04 12:51
//woods
precis min åsikt, ett huvudlöst beslut det "osar katt" om..
Barcelona Woods
2006-02-04 12:49
Kan inte alls förstå att man blandar ihop två olika "tävlingar" som ligan och copa del rey. Vad för argument kan finnas för ett sådant beslut? Borde inte en ev. avstängning gälla i nästa års cup då istället!? Makalöst.

Barcelona La Rambla
2006-02-04 12:16
Snajk//

Ven har bett om din åsikt? Vem har ställt en fråga till dig? Gå och lek med LEGO istället.
Barcelona Suñol_
2006-02-04 11:55
...det är skandal att ronaldinho blir avstängd mot valencia, vi står inför tuffa tider men det är nu som vi ska visa att vi är ett mästarlag.
Barcelona Suñol_
2006-02-04 11:53
SnajK// ja vadå har ni haft woodgate skadad eller?
har du inget vettigt och säga så gör dig inte beväret...
Annons: