/spanien/barcelona/forum/24884.aspx/spanien/barcelona/forum/24884.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-02 19:16
Raul_Legend

Du kan hävda vad fan du vill om Real, men måste du göra det här inne? Jag föreslår att du läser forumreglerna. Dina inlägg handlar inte om klubben Barcelona och dess spelare, utan det du sysslar med är personpåhopp och sjunga Reals lov i så gott som varje inlägg. Snälla, gör det på Reals forum istället. Det är nog inte många här inne som bryr sig.
Barcelona -Frasse-
2006-02-02 19:14
Vilket jävla stolpskott Raul_Legend är. Kommer in och är otrevlig och berättar för alla att Real är så mycket bättre än Barcelona, historiskt sett.

Vad vill han ha för svar.
Grattis, ni har vunnit mer än Barcelona. Det är liksom svart på vitt. Inget som vi kan argumentera bort. Eftersom det är historia är det inte mycket vi kan göra åt det. Så därför skiter vi i det!

Däremot ser våran framtid ljus ut. Och det känns jäkligt mycket mer intressant.
Barcelona Mottainho
2006-02-02 19:03
Det kan bli en tämligen låg nivå här inne vad det verkar emellanåt. låter lite pubitarlt "vi har så många si och så" och "min pappa är starkare än din och äter hulkar"
Barcelona Mottainho
2006-02-02 18:58
Det har jag ingen aning om har inte varit här speciellt länge,

Dock jävligt frustrerande att få match avgörande beslut emot sig i cup sammanhang, Chelsea sved extra med tanke på att linjemannen ser ruffen och vinkar för den.
oförklarligt..
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 18:58
Gabriel//

OK hahahaa din förståndskapacitet briljerar, man kan samtidigt likna en papegoja och gå hasch när inte ens hasch kan förknippas med papegojor ;-).

Jag skriver inte ofta ens på reals forum för jag är inte inne mycket i SF vilket du är (inget liv) så hur kan jag fråga personerna i les rambles när det är första gången som jag är inne och skriver här.

Vadå har vi inte rätt att hävda att vi är världens bästa klubblag genom tiderna eller (vi är ju det, fråga uefa) och ni är verkligen långt ifrån vår status, så det är du som har fullständigt brist på förståndskapacitet.

Jag har inte sagt att det skall vara intressant att veta att jag har barca komipsar, jag ville bara säga att du skulle vara skrattretande runt deras omgivning.

Dessutom sa jag inte att jag vill vara kompis med dig via msn, men ifall du vill prata lite personligt så är du välkommen, tror du jag skulle behållt en sketunge till fjolla som dig i min fina lista "knappast".
Madridinho
2006-02-02 18:51
jag tkr bara att alltid när ni förlorar så skyller ni på domaren. och sen kommer ni med era konspirationsteorier. inte alla barca fan håller på så men många av er gör det.
Barcelona Mottainho
2006-02-02 18:49
Madrinho

Knappast, får man uttala sig kritiskt om en domar insats, speciellt då den är direkt avgörande?

Såg du Chelsea - Barca och om du nu säger dig ha sett den vill jag att du pekar på vilken situation Barca_dreamteam menade och vilken den "skyldige" i Chelsea va.
Annars behöver du inte hänga runt här och kommentera våra kommentarer angående domar insatser du inte har en aning om.
Madridinho
2006-02-02 18:43
"borde gått vidare om Collina hade lyssnat på sin assisterande linjeman."

verkar som om att barca endast förlorar när dom har domarna emot sig om jag förstått detta.
inse att chelsea vann utan att fuska.

en sak kan man säga om er och det är att ni är ganska dåliga förlorare. era spelare ska alltid bråka efter varje förlust.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-02 18:36
Som sagt så vinner inte alltid det bästa laget när det gäller Cl.
Det var ju förra säsongens möte med Chelski ett tydligt bevis på.
Däremot har jag svårt och se hur dem ska kunna ha samma tur igen.
Jag tror nog vi gjort vår läxa trots 4-2 förlusten mot Zaragoza.

Man får inte glömma att vi saknade en del spelare på SB.
Det tror jag hade stor betydelse för matchens utgång den gången,men trots det körde vi över dem inför deras egen publik,trots den hemska starten och borde gått vidare om Collina hade lyssnat på sin assisterande linjeman.
Barcelona Gabriel
2006-02-02 18:29
Din förståndskapacitet lyser verkligen igenom här: "För det första så kan inte papegojor röka hasch"

Jag sa att du liknade en papegoja som går på hasch och samtidigt försöker lära sig prata -förstår du nu att jag gjorde en jämförelse?

Jag säger samma sak som du - du kan ju fråga alla här på les rambles vad dem tycker om dina mytoman-inlägg som du resonerar fullständigt korkat. Lika mycket medhåll som jag får där inne får du här inne.

De enda jag "tjafsar" med är madridistas -sanningen svider, och jag säger alltid sanningen, ni däremot är bara jävligt roliga när ni hävdar att ni ÄR världens bästa klubb.

"Jag klagar inte på dig, jag tycker bara att du är en simpel vilseled parasit med ställnings vilja som försöker kombinera djupa ord för att spela smart som att du kan något:)(DU KAN INGENTING säger jag bara)."

Sluta, du gör mig ledsen!

Den delen om att du har barçakompisar and so on är så ointressant att jag inte ens pallar att kommentera det.

Sen vill jag också avsluta detta med att säga att återigen visar du att du har nada i förståndskapacitet. Jag har aldrig visat orespekt för din mamma eller förnedrat henne på nått sätt, men du får det att låta riktigt illa.
kan du inte förstå det jag skrev om din mamma osv så beklagar jag dig det. Och nej jag har inget intresse av att adda dig på msn - jag vill inte smutsa ner min lista!

Visca!
Barcelona Mottainho
2006-02-02 18:29
Kan inte se varför Chelsea ska ses som så omöjliga, Lampard är väl världsklass på långbollar och skott, tämligen osynlig med jämna mellan rum oavsett mediokert motstånd, + att barca knappast lär bli tagna på sängen igen, jo kanske om Chelsea faktiskt presterar ett eget spel..
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 18:25
Men det är väl självklart att jag har förtroende för Zaragozaredaktionens matchsummering på samma sätt som jag har förtroende för er redaktion.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 18:24
Zzz...
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 18:23
kharles//

Du vet fotboll handlar oftast om historia som klubbar skapar, tror du det bara handlar om nutiden eller?

Tror du det räcker att vinna La Primera så sedan säga njaa det räcker och vi bääääst, utan det handlar om att vara inskriven i historieböckerna, göra staden fylld med ära och att ha högsta ryktet.

En annan sak är tror du verkligen jag inte vill att barca ska lyfta CL-pokalen före någon annan klubblag än Real (kanske inte Bayern också), för jag älskar spansk fotboll och vill helst att vi dominerar alla andra länder (just nu delar italien och spanien första platsen med 10 cl titlar).
Barcelona La Rambla
2006-02-02 18:22
Bara för att nämna något som ett exempel:
Högeryttern Óscar lyckades ta sig förbi Giovanni van Bronckhorst på högerkanten och sköt sen förbi Jorquera och in i nätmaskorna.

När tog han sig förbi Gio? Inte vid målet iaf, där backade och avvaktade Gio precis som Mottainho här nedan nämner.

2006-02-02 18:19
Mottainho

Ja iof kanske han borde pressat mer i den situationen men han hade nog blivit bortfintad iså.Han är ju inte speciellt bra man mot man så han vågade väl inte.
Barcelona La Rambla
Kharles:

Haha, lysande. Självklart måste det vara så. Konstigt att han inte nämnde att domaren var Espanyol-supporter också. :-)
Real Madrid Fedorov
Ämne: Fedorov:

Blir int....
Nej,jag såg inte matchen.
Madridinho
jag tror att real kommer att komma längre i cl än barca. men däremot tror jag inte att något spansk lag tar hem cl i år.
det blir antigen juve,chelsea el bayern.
Barcelona Kharles
2006-02-02 18:18
Fedorov

Jag tycker Zaragozaredaktionens sammanfattning av matchen var mycket välbalanserad och intressant.

Ännu ett bevis på att du inte sett matchen. Kanske du bör hålla dig till ishockey (namne).. ?
Barcelona La Rambla
2006-02-02 18:18
Fedorov:

Blir inte klok på dig ibland. Såg du ens matchen själv? Där är flertalet faktafel, fel spelare inblandade osv.
Barcelona hammabarça
2006-02-02 18:17
Ämne: "Det är ju trot....
Ja realistiska chans till en titel, hur stor är chansen att ni vinner CL? 0,01%?
Barcelona Kharles
Rambla

Man får även intrycket att han totalt glömt av matchen, läst AS och skrivit den på lunchrasten :D
Barcelona Mottainho
Barca_dreamteam

Gio är på tok för passiv mot Oscar, hans defensiva brister blev ju som ett skolexempel vid detta mål..
Barcelona el Flaco
Ämne: "Det är ju trot....
hehehe, jag tror nog barca_dreamteam skrev rätt :) Ni får nog, om ni har tillräckligt mycket pengar för att muta fler domare, nöja er me kungens cup.
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 18:16
Ämne: Efter att ha läst za....
Jag tycker Zaragozaredaktionens sammanfattning av matchen var mycket välbalanserad och intressant.
Barcelona hammabarça
Ämne: Efter att ha läst za....
mm, det förklarar allt..

Men det vore iaf minst sagt ruttet isåfall, det är ju som om man skulle bli avstäng i ligan pga utvisning i CL.

Ronaldinhos stämpling i länktips..

Madridinho
verkar som om vissa av er har glömt att ni möter chelsea.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 18:15
Kharles:

Jag var inne på samma linje som du efter att jag läst den. Flera sakfel i olika situationer, många som inte ens nämndes. Tänkte först kommentera det på forumet men lät bli, vill inte låta som en bitter förlorare. Tycker personligen det är skönt att cupen kan läggas åt sidan också.
2006-02-02 18:14
Madridinho

Hehe,den var bra.
Annons: