/spanien/barcelona/forum/24882.aspx/spanien/barcelona/forum/24882.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-01 19:26
Rambo

Japp, får hoppas att det blir annat när matcher börjar :)
Barcelona Rambo~
2006-02-01 19:22
btw är de typ en suddig bild med olika färger hos er plus att de låter piiiiiiiiiiiiiiip`?
Barcelona Rambo~
2006-02-01 19:19
Tack ordem ;)
2006-02-01 19:17
Rambo

Tryck på ikonen med fotbollen på under ;), hehe lite uppenbart, men det undgick mig också först.

Och nej, man behöver inte vara medlem, bara och vänta till sekundvisaren har gått ner till noll. Då kmr det upp "klicka här för nerladdning" typ.
Barcelona Rambo~
2006-02-01 19:16
La rambla Odem har rätt en sak till måste man vara medlem på uppload sidaN? För att ladda ne`R?
2006-02-01 19:02
Rambla

Ursäkta om jag är trög... Men när jag trycket på tvmix länken och sen PPlive länken, så händer inget, den byter bara sida och det står ngt med index. :)

Fixade det nu, dont mind me :). Tack för länkarna Rambla!
cules
2006-02-01 19:01
men du vet när jag sätter åpå den så kommer det en grönaktig bild som e stilla o ett pipande ljud
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2006-02-01 19:00
dom kommer inte att visa den nu, matchen måste börja först så kommer den att sändas om dom nu sänder den men vänta till klockan 10 för det är vår enda chans att få se på matchen :D
cules
2006-02-01 18:53
men du vet när jag sätter åpå den så kommer det en grönaktig bild som e stilla o ett pipande ljud
2006-02-01 18:51
här har du,

http://www.tvmix.net/fichas/2-1-22:00-88572.html
cules
2006-02-01 18:43
kan någon ge mig en sida där man kan starta matchen med pplive
2006-02-01 18:41
tackar, det är bara matchen som fattas nu :D
Barcelona La Rambla
2006-02-01 18:17
De nada.

Här finns senaste versionen av PPLIVE 1.1.0.7. Har själv lagt upp den och givetvis är den viruschekad, men självklart ska ni virusscanna filer ändå som ni laddar ner. Packa upp Zip-filen och bara att köra igång installationen sen. Funkar fint denna och det bästa av allt, den är numer med engelska menyer. Skönt att slippa de kinesiska tecknen. :-)
2006-02-01 18:07
Tack så mkt La Rambla, du har räddat min kväll :) tack igen :D
2006-02-01 18:03
Angående matchen mot Chelsea så tror jag faktist att det inte skulle vara några problem för Barcelona att klå ut dom ur turneringen. Nu när Xavi är borta så märker man tomrum men nu när Edmilson har överasskat rejält så tror jag att klarar jobbet, kanske inte lika bra men hyfsat bra :) Det är det man får önska sig just nu. Men Barcelona är Barcelona och deras offensiva spel är inte lätt att få stopp på så det.

Visca Barca!
Barcelona La Rambla
2006-02-01 18:03
Länk till matchen. Ni behöver PPlive.

Just nu visas inget på kanalen men förhoppningsvis så gör det framåt matchstart.
2006-02-01 17:56
har också försökt att få tag på en stream till matchen, har också frågat om någon hade koll på de men de verkar som att vi får missa matchen ännu en gång i CDR :(
Barcelona Linus
2006-02-01 17:50
Verkar som att Ronaldinho - Henke - Giuly startar i anfallet ikväll.
Barcelona [ kunG ]
2006-02-01 17:47
heey ...någon pplive kanal som visar matchen`?

LÄNK tack :)..

Visca barca
Barcelona La Rambla
2006-02-01 17:44
sami:

Jag är en av dem som delar din oro. Så fort jag fick höra talas om Xavis skada så var det första som slog mig. Neeej, nu är det kört i CL. Sen när Motta skadade sig blev det bara värre.

Men du ska veta att deras Essien är avstängd och det är ett stort avbräck för dem. Kan vi bara få till spelet vi hade i höstas där det rörliga spelet med boll och spelet med hög press på moståndaren utan boll så har vi en minst lika stor chans som Chelsea att ta det här som jag ser det. Vi får inte ge upp hoppet. :)
Barcelona Aubri
2006-02-01 17:41
någon? vilken pplive kanal visar matchen?
Barcelona sami
2006-02-01 17:36
HHejsan Barca bröder. Jag har lite funderingar kring barca som jag skulle vilja ha svar på av folk som få berätta vad dom tycker och tänker. Jag har många chelsea fans på min skola som jag går på och enligt dom så har Chelsea vunnit åttondelen redan för att Xavi är skadad? Jag bruka ställa mig själv den frågan och undra hur ska det gå mot chelsea utan Xavi, för enligt mig så är han en av de bästa mittfältarna i världen i mina ögon. /
Barcelona La Rambla
2006-02-01 17:30
Skulle Deco byta ner sig så pass och gå till Man U. Skulle förvåna mig mycket, dessutom så har klubben finanser till att köpa Henry ändå läste jag. Men som det ser ut nu så lär Henry stanna i Arsenal så det är ingen mening att spekulera.

Kommer Henry, så gör han det för att han verkligen vill det själv, knappast att vi behöver jaga honom. Det media hittar på är en sak, men tror knappast att Txiki, Laporta och Rijkaard ligger sömnlösa över det problemet. Barcelona står inte och faller utan Henry.

Inter till final i CL? Ho ho, det om något borde bli en högoddsare. Aldrig att de fixar det, alldeles för omjämna, hyfsad klass men inte mer.
Real Madrid Fedorov
2006-02-01 17:08
Ämne: BARCA BLOD

Vem ha....Tycker vår fotbollstokiga mediavärld sprider på tok för mycket rykten nu för tiden.

PS
Härligt med Inter!
Jag tror de tar sig till CL final i år.
De har ett härligt lag och inte riktigt samma press på sig som övriga storlag.De vinner trots att härliga Martins är i Egypten och spelar för sitt Nigeria.De har en spektakulär trupp och blir mycket farliga i vår.

Barcelona Marcos
2006-02-01 16:52
BARCA BLOD

Vem har sagt att "Barcelona sägs vara positiva till det" ? Källa?

Tvivlar på att detta stämmer då Deco just nu är ovärderlig, han är en av de mest kompletta spelarna i världen. Han lämnar inte Barcelona.
Real Madrid Fedorov
2006-02-01 16:40
Lycka till i kväll.Vi väntar på er.
En semifinal mellan våra älsklingar skulle vara underbart.

Är det ngn här som tror Messi får starta?

2006-02-01 16:33
Någon som har hittat en stream till barca matchen?

Visca Barca!
Barcelona BARCA BLOD
2006-02-01 16:15
Läste att Man. United ska värva Deco till somaren, ska bilda mitfältet tillsammans med Scohles, ska Sir fuerguson ha sagt. Man.u ser ut o göra allt för att värva honom. Barcelona sägs vara positiva till det, om det nu stämmer är det väldigt tragisk i mitt tycke.
Kanske det sker med tanken på Henrys kostnader.
Men hällre behåller jag deco 10 ggr av 10 än att köpa in Henry.
Barcelona Messi = Kung
2006-02-01 16:11
???
Vad gör edmilson där ?
Barcelona MR.Boff
2006-02-01 16:08
Valdes
Edmilson-Marquez-Puyol-Silvinho
Motta
Deco-Xavi
Ronaldinho-Eto´o-Messi
Annons: