/spanien/barcelona/forum/24881.aspx/spanien/barcelona/forum/24881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-02 18:00
Raul_Legend:

Om du bara visste vad du är? :-)
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 17:59
la_rambla//

haha asså du är för rolig :-|
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:59
FC Barcelona är inte ens bland dem 5 bästa i europa eller snarare sakt "världen"( jo visst, det är ett skämtlag).

Och vem här inne har påstått det? Vad anser du att du just tillförde, som kan kallas något värt att ens debattera? För övrigt så heter det sagt, skriv upp det så vet du till nästa gång. :)
Barcelona Marcos
2006-02-02 17:58
Raul_Legend, håller bara med om en sak som du skrev. Och det är den att det inte finns något värre än att blanda in någons mor i ens argument. Det är verkligen brist på respekt. Annars snackar du bara vanlig Real Madrid bullsh*t ;)
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 17:56
kharles//

vad fan snackar du om då??

FC Barcelona är inte ens bland dem 5 bästa i europa eller snarare sakt "världen"( jo visst, det är ett skämtlag).
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:55
Gabriel:

Om jag var du, så skulle jag akta mig för att ha kontakt med någon som kallar sig för outlaw_flugan. :-)~

Ride_The_big_one:

Dessa avstängningar kommmer synnerligen "lämpligt" när matchen med stort M nalkas. Matchen som kan innebära att Barcelona tangerar ligarekordet på antalet vunna matcher i sträck. I dessa tider är man snart beredd att tro på konspirationer, vodoo...you name it. :)
Barcelona Kharles
2006-02-02 17:51
Raul_Legend

Verkar som du har lite att göra vad gäller att växa upp och problemlösning. Skämtlag är ett ord, således ingen särskrivning. Lycka till.

Tråkigt med utvisningen på Ronaldinho även om han överlag är en mycket schysst spelare så har han problem när hans spel inte stämmer då han blir frustrerad och gör en del saker som han inte borde göra.

Eh, såg du ens matchen?

Jag längtar tills nästa möte. Undrar om deras fans kommer att stå up och applådera mästarna så att det hörs från huvudstaden den här gången.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:48
Gabriel:

Det är bara att lägga ner diskussionen, de har sin syn på saker, överdriver, drar alla över en kam när några sk barcafans är inne där och härjar. Samma fans som aldrig är här och skriver ens, åtminstone de flesta av dem.
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 17:47
Gabriel//

För det första så kan inte papegojor röka hasch, för det andra så "försöker" inte jag komma med något vettigt om barca(för det är ändå ett skämt lag) jag är bara realistisk när det gäller dig, du kan ju fråga dem andra i real-forumet vad dem tycker om dina mytoman-inlägg som du resonerar fullständigt korkat.

Dessutom är det andra gången som jag tjafsar med dig så vad menar du med "varje gång"(låter som att jag har debatt med dig hela tiden), inte konstigt att du tror att jag pratar med dig ofta för alla brukar ju endå tjafsa med dig i SF så att du blandar ihop många.

Jag klagar inte på dig, jag tycker bara att du är en simpel vilseled parasit med ställnings vilja som försöker kombinera djupa ord för att spela smart som att du kan något:)(DU KAN INGENTING säger jag bara).

jag har kompisar som till och med som är barca supportrar och dessa individer har följt sitt lag som mig när vi var små, så ifall du skulle diskuterat med dem så skulle dessa garvat åt dina skrattretande, korkade kommentarer om självaste barca(som sagt falsk propaganda,så du skämmer ut dem).

En annan sak är att jag vill att du ska adda mig på msn outlaw_flugan@hotmail.com för du har begått ett misstag genom att blanda in min morsa bakom tangentbordet, i allafall adda mig så kan vi prata mer personligt.
Barcelona Gabriel
2006-02-02 17:44
Raúlmania

Det beror på vad man klassar som "dumma" saker. Klassar man det som när jag kritiserar Real Madird så kanske jag har gjort det, men det är ju som man säger "sanningen svider" - för övrigt så brukar jag sällan skriva på erat forum, mest kritiserar jag Real Madrid inne på les rambles.

Sorry men argumentet att jag ska ha skrivit dumma saker många gånger på erat forum håller inte.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-02 17:37
Nån som vet ifall gula kortet Dinho fick i senaste liga match tas bort,löjligt om den kvarstår en rad dåliga kort har laget fått utstå dessa veckor varför just nu i feel a conspirecy ahead :D

Välkommen in Belletti då han lär överta högerkanten vilket jag tycker är bra då han har snabbheten för att klara av Petrov, Marquez tar över pivote platsen Ole in i mitten bredvid Puyol och Sylvinho med sina dunderinlägg gör åtminstånde 1 assist i nästa match:D

Hur formerar tränaren trion? Messi,Henke,Giuly verkar väl vara starkast på papper men man vet aldrig Rijkaard kanske har ett ess i ärmarna och gör om trion längst fram.

La Rambla

:D fick mig ett gott skratt, tack för den och väldigt sant.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:32
Ride_The_big_one:

Jo men du glömmer en sak, vi snackar ju om klubben med klass och stil, störst, bäst och vackrast enligt historien. Den kungliga klubben med alla sina "los galacticos". De vill ha och ska ha, den och den spelaren, oavsett vad "den" spelaren eller dennes klubb har att säga om saken.

Sen, ny tränare varje säsong? Snarare oftast två tränare samma säsong. :-)
Barcelona Fredecó
2006-02-02 17:32
Kan någon har hjälpa mig med att finna Belleti klipp, håller på göra en väldigt seriös film om Belleti. Om någon vet någon sida med klipp med Belleti så blir jag glad om ni kan länka eller kontakta mig på något vis. Endast seriösa svar :)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-02 17:27
Mr Salgado

Med eller utan era spelare så förlorar ni och spelar en kass fotboll, Madrid har fan tappat i värde runtom världen öppna ögonen och jemför inte våra lag är du snäll för ser du inte hur stor skillnaden är så är du blind och knappast objektiv.

Osäkerheten lyser kring era spelare och det har de gjort i 2-3 säsonger och det blir knappast bättre, forsätter köpa in spelare som inte behövs ny tränare varje säsong attans vad naiva att tro att det ska vända på steken efter varje nyförvärv.

Min fråga är vart kommer all denna självförtroende ifrån?

Mage att ens visa upp arrogans när ni knappast imponerat, fatta att andra liger+ deras fans skrattar åt er och era vinst matcher mot musse pigg lag och sedan höja laget till skyarna ush ush
Barcelona el Flaco
2006-02-02 17:21
Minns ni för ungefär 4 månader sen? Då skröt alla madrid-supportrar om att de skulle "krossa" oss på bernabeu och tillochmed geniet García hävdade att det skulle bli en "lätt seger mot Barcelona". Ungefär så är det nu igen. Alla merengues bröstar upp sig och tror att de ska få revansh på Camp Nou. hahahahaha, sorligt. Att de små barnen aldrig lär sig.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:20
Wolfy:

Kanske är jag färgad supporter, men du som utomstående då? Visserligen såg du tydligen inte första halvlek. Men när ett lag, som Barça igår, konstant försöker anfalla och vara konstruktiva för att försöka få till en utjämning, totalt (i mina ögon) förhindras av rättskiparen som tillåter Zaragoza matchen igenom maska, slå bort bollar när barcaspelare vill sätta igång en frispark snabbt. Att låta dem hela tiden få sparka ner spelare som tar sig förbi sin motståndare utan att visa ut dem, för att som grädde på moset blåsa av matchen innan ens övertiden spelats klart. Samma övertid som han själv aviserat till fjärdedomaren. Jag hade kanske inte grämt mig så mycket om Zaragoza hade spelat ett överdjävligt försvarspel och utmanövrerat Barcelonas spel. Men enligt mig var detta parodi på rättskipande av en domare. Som jag tidigare skrivit så kan jag köpa utvisningen på Ronaldhino även om jag tycker den var hård. Men visst, vi kan säga att Zaragoza förtjänar att gå vidare, de gjorde en riktigt bra match på Romareda. Jag tänker inte skylla förlusten på domaren, eller att han var mutad osv.

Själv tycker jag det ska bli skönt att fokus nu kan läggas på ligan och framför allt CL.

robinho92:

Vem har skyllt på domaren? Konstarerar bara att han var oduglig. Sen måste jag fråga, hur tusan kom du och ditt lag in i den här diskussionen? Spelade vi mot Real igår kanske? Er har vi redan krossat en gång, vi behöver inte bevisa något mer där. :-)~
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-02 17:19
robinho92

Och om domaren har vart emot er några gånger men vi bryr oss inte, snackar vi om Real Madrid nu? Nej om Barcelona. Varför bryr du dig ens att vi klagar på domaren? Du har säkert inte ens sett matchen. Väääääx uuuupp! Herregud...
Spinbad
2006-02-02 17:17
La Rambla:'
Japp, Deco också, men så tycker jag (nästan) alltid Deco spelar.
Real Madrid robinho92
2006-02-02 17:12
skyll p+å domaren bara, domaren har ju aldrig varit på oss, vi vet :S

så fortsätt klaga bara haha, ni är ju pinsamma
Real Madrid Raúlmania
Gabriel

Visst kanske han överdrev, men han har en poäng i det han sa. Det är inte bara en elelr två gånger du kommit in och sagt dumma saker på vårt forum...
Barcelona asfaltsbarn

Spinbad:
Jag tänkte samma sak om Messi under gårdagskvällen. Han tog ett enormt ansvar och visade stor spelglädje vilket alltid är trevligt. Enligt mig hans bästa match så här långt.
Barcelona el Flaco
2006-02-02 17:09
Ämne: ## El Flaco ##

Vi....Första matchen förlorade vi rättvisst, Zaragoza gjorde en fel fri match och ska ha cred för sin insats, punkt slut. Sedan returmötet på Camp Nou så har det mesta redan sagts och jag har egentligen inte mycket att tilläga. Det gör bara ont att åka ut på det här sättet. Hade hellre föredragit att förlora med 0-100 än pga domaren...
Barcelona Rambo~
2006-02-02 17:08
har någon länk till målen?
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:07
Gabriel:

Du visar det jag redan visste. Den snubben saknar helt förmågan att argumentera sakligt och objektivt. Säger du emot honom på deras forum, eller kommer med något som uppfattas kritiskt i Reals spel/spelare, så blir du i bästa fall avstängd, eller som i ditt fall kallad för idiot. En sorglig och pinsam person rent ut sagt, det är bara beklaga att en sån får fria tyglar som redaktör.

Mr Salgado:

Jag hänförs över ditt snille. Om vi saknar Puyol, Ronaldlnho och Etóo så innebär det att vi endast är 8 spelare kvar på plan. Men jag håller med dig, då får tom Barça svårt att klara av er. I går var vi 10 man hela andra halvlek, trots det vann vi matchen. :-)~
Mallorca Wolfy
2006-02-02 17:04
## El Flaco ##

Visst var ni moraliska vinnare av gårdagens match.. men ni vann ju den redan eller ?
Frågan är om ni var moraliska vinnare av dubbelmötet.. vad tycker ni ? Jag tycker båda lagen gjorde sig förtjänta av att gå vidare.

Så jämnt tycker jag det var över båda matcherna... vad tycker inbitna hardcore blaugrana fans ? :-)

Sen vet jag inte riktigt vem det var i forumet som sade att Iniesta var överlägsen igår :-) Kom in sent i tv-sändningen och det tog mig en kvart att lista ut vilken den elfte spelaren var.. ungefär så osynlig var han hela matchen (förutom stolp-skottet)
Barcelona Schubert
2006-02-02 17:03
Alltid trist att förlora men egentligen är det nog bara bra att få färre matcher. Barca låter alltid spelare som Puyol, Dinho m fl spela och i längden sliter det. Let's face it, cupen är en oviktig turnering i jämförelse med CL, och det här ökar chanserna att vinna CL väsentligt.

Chelsea har börjat tappa lite på senaste tiden. Fick bara 1-1 mot kassa Aston Villa igår.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 17:01
Spinbad:

Allt det där du beskriver, gällde även Deco igår. Tycker att han fick styra spelet hela tiden och snarare var bollmagneten. Visst, de två delade på den bördan.
Puyol #5
2006-02-02 17:00
Ämne: valencia har riktig ....
Okej de är i bra form och håller med om att David Villa är i form.

Men glöm inte SAMUEL ETO'O! Vänta bara tills han kommer.
Spinbad
2006-02-02 16:58
Jag tycker det var glädjande att se Messi igår. När saker började gå emot laget så var det han som hela tiden tog initiativ, ville ha boll och gjorde farliga saker med bollen. Han mer eller mindre axlade Ronaldinhos roll som ständig bollmagnet. Messi har utan tvekan "rätt" karaktär och en jävla vinnarskalle.
Barcelona el Flaco
2006-02-02 16:54
Man blir nästan tårögd när man läste Mundo Deportivo imorse där det stod att publiken gav laget ovationer efter matchen och slutade aldrig att skricka "Barca, Barca". De visste, precis som vi här på forumet vet, att barca åkte ut men inte för att man spelade dåligt eller för att man inte hade viljan eller för man inte försökte utan för att domaren var emot oss. Vi var och är de moraliska vinnarna från den matchen och kommer visa alla att Barcelona inte är i nån svacka!
Annons: