/spanien/barcelona/forum/2488.aspx/spanien/barcelona/forum/2488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2015-09-23 22:32
och visst, jag gillar också MaTS, men kolla skillnaden på honom och tex. Navas. Man blir ju lite ledsen.
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:31
Flavia Jag kan bara instämma i det. Så vad gör vi? Frågar Celta om de vill göra ett rakt byte?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2015-09-23 22:31
@Vampíro:

Njae, dom borde vara mer kritiska mot sig själva och erkänna att dom sög getpung. Det roliga är att varje gång vi åker på en förlust så det skriker om det så ska dom alltid säga "Dom vann rättvist, men dom var inte så mycket bättre som siffrorna säger". Alltid ska dom säga att förlusten inte var så farlig egentligen och att dom faktiskt inte spelade så dåligt.
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:30
Barcelonismo Nolito lämnade för att han i längden inte är tillräckligt bra för Barca, åtminstone inte enligt Pep. En toppmatch mot ett blekt Barca ändrar inte på den saken. Hans defensiv var/är inte tillräckligt bra på den tiden tror jag Pep resonerade då. Det är nig annat med Lucho som känner honom bättre sen tiden i Barca B. Vem petar han av MSN i det långa loppet? För han vill ju ha kontinuerlig speltid antar vi?
Barcelona Smogen
2015-09-23 22:29
Det målet som Real just gjorde, ibland önskar jag vi kunde gjort sådana också. Hade det där varit Barca hade Alba, Alves eller Neymar fortsatt att springa 4-5 meter till fram till att Bilbao försvaret samlat sig och då hade man slagit den passningen bakåt istället för framåt till någon av MSN som varit omringade av minst tre motståndare. Varför kan inte barca åtminstone ibland spela lite enklare och mer aggressivt mot mål?
Barcelona Vampíro
2015-09-23 22:28
[QUOTE=Alltid en legend, Puyol .]Tränare och spelare efter varje Barcelonaförlust. " We have to improve " , " They were very effective ". [/QUOTE] Vad vill du att de ska säga? "We were absolute shit and we need to buy 5 new players in january. Also Munir is a fucking wanker."
Barcelona LeoMessi
2015-09-23 22:27
Busquets: "We sucked dick today" #realquote
Flavía
2015-09-23 22:25
På ynka 10 minuter, presterade Guidetti bättre än vad Suarez gjorde under hela matchen. Dagens sanning, mina kära vänner.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-23 22:25
Bilbao bra jobbat gör mål släpper in efter 3 min igen så kass alltså
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:24
Så länge varade den "glädjen".
Barcelona Vampíro
2015-09-23 22:23
Jag har länge varit en förespråkare av ter Stegen och trots att han haft otur med en del sjuka konstmål så känns han på tok för flaxig. Får Pinto-vibbar när han står. Man vet aldrig vad han ska göra, känner ingen trygghet whatsoever. Killen har fortfarande 15 år kvar på den högsta nivån men just nu ska han inte vara första val. Är inget fan av Bravo men lika bra att låta honom vakta buren i ligan och CL. Så kanske han gnälliga fru kan hålla käften också.
Barcelonismo
2015-09-23 22:23
Rambla~

Nolito lämnade för att få mer speltid, inte för att värma bänk under Pep-eran. Vilket får väl ses som ett lyckat beslut nu i efterhand.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-23 22:22
Jag skiter i hur det går i Bilbao matchen vi har så stora problem att man orkar inte längre.

Luis Enrique: "This result should help us to see that this season will be difficult. Now we have to think about improving.

Luis Enrique: "I think we were intense enough. We had 6-7 chances again, but we haven't been as effective this season."

Luis Enrique: "We can only congratulate Celta, they played a very complete game."

Luis Enrique.... snälla kicka dig själv.
Barcelona LeoMessi
@Rambla~:

Ja, jag håller med dig. Vi behöver inte FIFA för att förstöra våra talanger, Lucho fixar det på egen hand genom att totalt stänga dörren för alla bra. Hade vi haft en 18-årig messi nu så hade Munir fortfarande gått före.

Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Tränare och spelare efter varje Barcelonaförlust.

" We have to improve " , " They were very effective ".

Barcelona Messi es el fenómeno número uno
Alltså fyfan för den här domaren!! Han låter allt vara till reals fördel!
Barcelona Andreas-
Bilbao har haft allt spel i andra halvlek, in med 2-1 nu.
Barcelonismo
FCB_Messi

Nolito valde lämna Barca av sin egen vilja...
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:21
Ja men då byter vi ut våra spelare mot dessa då? Vill du det? Nolito var inte nöjd med kontraktet han blev erbjuden av Barca och drog istället till Benfica. Det gick ju bra. :)
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-23 22:21
1-1 bilbao hahaha
Barcelona Zamboza
2015-09-23 22:20
Bilbao kvitterar, något positivt iaf.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-09-23 22:18
FCB_Messi

Är Serigi Gomes han som terroriserade Suarez hela matchen?
Barcelona FCB_Messi
2015-09-23 22:17
Sergi Gomez som vi skeppade iväg överglänste pique.. Nolito som vi skickade iväg var bäst på plan. Aspas överglänste suarez , med hästlängder ... Celtas målvakt överglänste stegen . Augusto på mitten ägde mittfältet . Orellana och Hugo mallo ägde högerkanten .. Ja ni ser ju , dom vann verkligen på alla delar som går att vinna på. Vilken laginsats av celta ! Hatten av .
Barcelona Vampíro
2015-09-23 22:16
[QUOTE=Rambla~]Vanpiro Med det i åtanke, är det inte lite av en skandal att de tillät Pedro lämna i sommar? Det är bara att ta en titt på vår bänk, vi har ju inga alternativ alls. Dessutom visste de om att de inte kunde registrera spelare förrän i januari 2016. Lägg till Rafinhas långtidsskada på det. Hur fan tänkte de när Pedro fick lämna? [/QUOTE] Klart det hade varit det fast Barça har inte cojones nog att hålla kvar en spelare som vill lämna trots att han har kontrakt. Trots att vi redan har värvat två relativt osäkra kort i Arda Turan samt Vidal så behövs det en betydligt bättre bänk. Tänk att ersättaren till världens bästa spelare genom tiderna, Lionel Messi, är Munir. Sug på den karamellen ett tag.
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:16
LeoMessi Problemet med det agerandet av Lucho är att han skrämmer bort de talanger från klubben som av andra anses vara mest lovande. Det kan störa mig.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-23 22:12
Barcelonismo - Ter - Stegen - tror han har tröttnat med att hämta ut bollen i sitt eget mål.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-23 22:11
Föra säsongen släppte vi in 21 mål under 38 matcher ligaspelet. Den här säsongen har vi släppt in 16 mål på 9 matcher. Då fattar man själv att det är något som är väldigt, väldigt fel.
Barcelona LeoMessi
2015-09-23 22:10
Det är väl bara att bryta ihop och komma tillbaks igen. Man får acceptera att man någon gång kan spela som ett gäng amatörer och skämma ut klubben. Men det är sånt som händer, det är oundvikligt. Kanske är det bra att vi förlorade med 4-1, kanske är en ordentlig förnedring det laget behöver för att inse att man inte bara kan ställa ut skorna. Eftersom förlust med uddamålet kan alltid bortförklaras, men när man man blir krossade med 4-1 så kan man inte skylla på otur.

Vi kanske hade tur i inledningen av säsongen att vi vann våra matcher, lag backade hem och vägrade anfalla eftersom dom trodde att vi var bra och på så vis testades aldrig vårt försvar ordentligt.

Jag har försökt hitta ursäkter till varför lucho satsar på dom sämsta talangerna men jag tror att han helt ärligt inte har ett öga för talanger, han favoriserar spelare trots att dom är långt ifrån den bästa ungdomsleden har eller så är han bara envis som en jävla åsna och fortsätter att satsa på fel spelare enbart för att slippa erkänna att han valde fel spelare genom att låta någon med talang spela nästa gång.
Barcelona Barca4life98
2015-09-23 22:10
Dags att hämta hem lite spelare i januari?
Barcelona Rambla~
2015-09-23 22:09
Vanpiro Med det i åtanke, är det inte lite av en skandal att de tillät Pedro lämna i sommar? Det är bara att ta en titt på vår bänk, vi har ju inga alternativ alls. Dessutom visste de om att de inte kunde registrera spelare förrän i januari 2016. Lägg till Rafinhas långtidsskada på det. Hur fan tänkte de när Pedro fick lämna?
Annons: