/spanien/barcelona/forum/24879.aspx/spanien/barcelona/forum/24879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona giovani
2006-02-02 00:36
matchen finns 30 minuter efter slut signal uppe på fbtz i RMVB format tar ju inte så lång tid att ladda ner så det kan vara ett alternativ om man vill se den direkt o orkar inte vänta på höjdpunkter.
Real Madrid Ciicinho
2006-02-02 00:33
Asså ni har den värsta filmaren deco asså ! Och tycker messi försöker med för mkt som han inte klarar av.... annars e han bra !
Barcelona kanonathan
2006-02-02 00:32
Lite offtopic, men var det någon som såg PSG - Auxerre idag på eurosport? Pauletas nonchalanta klack i ribban var bland det läckrare man sett, vilket mål det hade blivit!
Se själv:

EDIT: Länken där uppe funkar inte, klistra in denna.
http://rapidshare.de/files/12322828/aile_de_pigeon_pauleta.wmv.html
Madridinho
2006-02-02 00:32
aa jag snackar om er match mot atleti. men har en känsla av att vi kommer att slå er på camp nou i april
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:30
Madridinho//

Ni får se upp mot Etóo nästa gång. Har för mig att han har sänkt er några gånger, eller tar jag miste? :-)~
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-02 00:29
kanonathan

vart kan man ladda ner höjdpunkterna? det finns ingenstans :S
Barcelona Koeman!!
2006-02-02 00:28
Det vi kan vara nöjda över är att barca vann med 2-1 trots en man mindre. Det är starkt.
Barcelona La Rambla
Ride_The_big_one //

Verkligen inte. Trodde fan inte det var sant i slutet av första halvlek, 10 man och vi fortsätter att komma i våg efter våg. Eller i andra halvlek, när Zaragoza skulle spela smart och spelade bakåt och försökte hålla bollen inom laget. De klarade 3-4 pass så vart de upphunna och stressade. Helt sjukt, med 10 man. Känns som om Barcelona är på väg uppåt i form igen. Några spelare är lite sega fortfarande, tex Iniesta fick inte mycket uträttat. Tror att den här matchen var ett steg i rätt riktning. Några veckor till och vi är i toppform till mötet mot Chelsea.

Visca!
Barcelona Adaminho
Kanonathan: Snälla higlights!:D

Eller någon annan? Jag är i extas:D
Madridinho
fan ni får se upp med torres. han har väll sänkt er nåra gånger. el nino är alltid på g mot barca.
Barcelona kanonathan
Ämne: Kanonathan:

Finns....
Sorry, tittade bara igenom snabbt, verkligen klantigt! Ska posta highlights från kvällens match när jag får tag på dem!
Barcelona giovani
2006-02-02 00:25
Tycker fan synd om Messi hur många gånger blev han hockey tacklad ? killen lär ha ont i revbenen imorgon.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-02 00:25
La Rambla

:D Heheh som du sa tabellen ljuger inte, ingen slump att man ligger där precis.

Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:23
Alltså vad är det med denna Madridinho? Vad vill du ha sagt med det inlägget? Att han inte borde ha haft frisparkar? De kan ju för fan inte ta bollen ifrån honom och sliter och hugger efter hans ben konstant, eller är du blind?
Madridinho
vilka är avstängda mot atleti??
Barcelona Adaminho
Kanonathan:

Finns ju inte från kvällens match där??
Barcelona giovani
2006-02-02 00:22
Altså pratade med en polare nu och han har rätt, en dommare kan vara dålig men denna dommare insats var så dålig att det måste vara medvetet, det var ju helt sannslöst jag satt och skratta vid vissa tillfällen, mitt största minne från denna match kommer vara Deco när han klappa åt dommaren för att han äntligen gav gult, och när Deco fick flipp när dommaren dömde uppkast, vart fan fick han den ifrån.

Det var inte bara hans oförmåga att ge gult det var hela innsatsen, när spelaren tog bollen framför decos fötter precis när han ska skuta o kastar bort bollen WTF!!!! ,, altså hur i helvete kan man göra så ?!?!? sen när kan man göra så ?
Madridinho
2006-02-02 00:22
om messi får så många frisparkar med sig i matchen mot chelsea så lär ju mourinho bli tokig.
hur många frisparkar fick killen idag?? 20 stycken?
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:21
Ride_The_big_one//

Heh, jag är lugn. Don't worry, inga sura miner här. Känns bara bra. Tog en titt på tabellen i ligan och fortfarande är gapet 12p till närmaste lag. Livet kunde vara värre. :)
Barcelona Essarhaddon
2006-02-02 00:20
Asså varför ska domaren alltid vara skit när vi möter Zaragoza?!

Jag såg Barca-Zaragoza live 1 oktober (2-2) och kommer ihåg hur målvakten Cesar maskade som in i helvete utan att få nåt kort! T.o.m. när Eto'o hämtade bollen o lade upp den åt honom var Cesar tvungen att gå fram ta upp den o sätta ner den igen. VILKET SKÄMT HAN ÄR!!!

Största skämtet är ändå spanska domarna. En bra idé skulle typ kunna vara att många spanska klubbar, med de största i täten (Barca o Real), ska gå ihop o protestera tillsammans mot förbundet för de urusla domarna. Kan funka...eller?
Barcelona kanonathan
2006-02-02 00:19
Barcelona - Zaragoza highlights

http://hosted.filefront.com/barcepanchito/1508653
7 minuter 30 sekunder - 48 mb.

creds till Aerez och barcepanchito.

Enyoj:)
Barcelona Woofi
Svårt att vara Tjurig på att vi åkte ur när dommaren dömde som han gjorde... Grabbarna gjorde sitt bästa och dommaren gjorde sitt "bästa" för att fälla krokben på Barca.

HAtten av för Zaragozas mål iofs ge han 10 chanser till så sättar han inte nått :)
Barcelona La Rambla
Visst var domaren under all kritik, den sämsta jag skådat hitintills i ligan faktiskt. Men vi ska komma ihåg att vi fått några tveksamma domslut med oss också den där säsongen. Visserligen har vi inte på långa vägar fått med oss så mycket vi fick emot oss av denna domare. Som sagt, skit samma. Personligen är jag glad att vi inte gick vidare faktiskt. Lite kul att se hur förbannad Deco blir, han är en sån vinnarskalle att han tar det som en personlig förolämpning att inte vinna. :)

Hoppas bara nu att vi kan vinna på söndag trots skador, avstägningar. Hade ju verkligen varit surt att misslyckas att tangera ligarekordet på 15 raka segrar i ligan. Riktigt surt.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-02 00:18
La Rambla/ Gabriel

Jag förstår er frustration genom att ta ut dig via forumet men vi spelade iallafall bättre fotboll ock kunde lika gärna ha gått vidare om vi hade lite mer tur med 1 man mer dessutom.

Spelarna gav inte upp,de underhöll publiken mer än det kan man inte begära jag menar Deco situationen borde ha renderat ett kort på Ponzio men ibland får man konstiga domslut emot sig vilket även kan hända storlag.

Ps strunta i madrinho lr va fan han stavar sitt sheit namn vi har iallafall ett spel att gå efter nån som såg deras förra match? Ett stor lag beter sig inte så där,skjuta bort bollen gång på gång i fruktan att Celta ska få ännu en chans att attackera haha, mot ett Celta med inlånade talanger från Valencia skamligt sätt att få med sig 3 poäng!

Ronaldinhos röda kort tycker jag var hård han ville ge igen men snälla ska man ge rött kort för det den dära stämplingen kan man lika gärna ge ett rött i varje match för sånna incidenter uppstår hela tiden, dum grej att göra men ett gult är väl att föredra?

Aja kunde ha blivit en ännu mer underhållande men aja shit happens i guess.
Barcelona Iniesta II
2006-02-02 00:17
säger bara Rodríguez Santiago vilken pajas!
Barcelona Adaminho
2006-02-02 00:15
Snälla lägg upp höjdpunkterna från matchen.
Barcelona hammabarça
2006-02-02 00:15
Ämne: Alltså Madridinho, s....
Självklart att så är det skönt att man kan koncentrera sig på ligan och CL nu, men domarinsatsen.. pinsamt för världens bästa liga. Det är ju inte bara en domare som är så kass, utan 99% av alla spanska domare!
Barcelona Koeman!!
2006-02-02 00:12
Jag tror att ronaldinho gjorde så där för att han blev less att muren på frisparken hoppade fram.

Det är riktigt förståeligt, bollen såg ut som att gå mot mål om muren inte hade hoppat fram.
Barcelona La Rambla
2006-02-02 00:11
Alltså Madridinho, såg du matchen eller? För om du hade gjort så hade du skrattat åt domaren. Spelar ingen roll, jag skyller inte på domaren. Vi förlorade den här matchen redan i förra matchen då vi gjorde en svag insats. Inget jag är speciellt deppad över. Det är bara att ta en titt på serietabellen så somnar jag med ett leende. :-)~
Barcelona Gabriel
2006-02-02 00:10
Madridinho

Deco kommer inte bli avstäng då lär det bli grova omständigheter det lovar jag dig - domaren förtjänade att bli kallad Hijo de puta, jävla puta! Det är han som borde bli avstängd - eller rättare sagt bannad från spanska ligan i livstid.

Svär cerdo, jag har aldrig skådat ett sånt uppenbart skit som han höll på med, den grisen var antingen mutad eller madridfans

Vad det än var så är det nått som äcklar mig mer än allt annat som finns på denna jorden.

Twiii för dom spanska domarna jag spottar på dom som Etoo spottade på Expostio!

Twiiiiiii! Visca el barça!
Annons: