/spanien/barcelona/forum/24875.aspx/spanien/barcelona/forum/24875.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:28
Hm, menar du vett som i vett och ettikett eller menar du vet som i att veta? Jag blir förvirrad.

Sen så säger jag ingenting utan jag skriver. Visserligen så garvar jag ganska mycket när jag läser dina inlägg, men det räknas väl inte?

Ja vi säger att du vann, du får en lollipop som pris.
Barcelona Kamelen
2006-07-26 01:16
Ämne: Ämne: Hah så ....
Man kan alltid hoppas. Helst ser jag ju att Vieira har skrivit på för Inter i dagstidningarna imorgon :)

Rijkaard är lite hemlighetsfull av sig.

Is the squad complete?

"It is for the moment"

Han vill väl gardera sig och inte säga för mycket då det kan komma ett tillfälle då man kan värva en spelare som man anses behöva för en billig peng, lika bra att uttala sig just så då.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:14
Ämne: hahah vem är det som....För det första. Jag störs knappast av en snorvalp som knappt kan sätta ihop två korrekta meningar med rätt grammatik eller stavning.

För det andra så är det inte jag som hotat med avstänging utan redaktionen på det här forumet. Men det var väl som vanligt för mycket begärt att du skulle förstå det.

Nu är du ignorerad hädanefter.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:11
Ämne: Hah så sant så.

H....
Laporta lämnar ifrån sig sitt ämbete i morgon. Den tillförordnade presidenten och hans stab ska bara sköta det dagliga arbetet. Det måste ju innebära att inga fler värvningar får göras. Då kanske man kan andas ut när det gäller Vieira.

Puh..
Barcelona Kamelen
2006-07-26 01:09
Hah så sant så.

Härliga nyheter ang. Laporta. Han har verkligen fått ordning på klubben. Enda som jag saknar nu är väl USA/Mexico turnén där både Thuram och Zambrotta kommer delta, skall bli mycket intressant att följa. Även Guddy kommer bli intressant att följa.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:06
10Zidane10:

Ge dig nu för fan. Du har blivit varnad tidigare av redaktionen att de kommer att spärra dig för gott från hela SF. Du kommer in och sprider din dynga och starar bara tjafs. Om du inte gillar vad som skrivs om Real, blunda då istället. Du är inte tvingad att kommentera allt du inte håller med om.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 01:04
Strunta i honom, han fattar aldrig vad man syftar på ändå.

Verkar ha fått samma hjärnskakning som sin namne när han skallade Materazzi.
Barcelona Kamelen
2006-07-26 01:01
Ämne: la rambla
han sa at....
Vem är det som är idioten här egentligen? Det är inte lite uppenbart, du säger att Oleguer skulle markera Ronaldo trots att Oleguer har en position som var 30-40 meter ifrån just Ronaldo. Hur skall det gå till? Har märkt att det är så just Real Mierda markerar spelarna men det funkar inte så i Barça .. :)
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:46
Underbara nyheter!
Laporta blir inte avstängd. Det fanns ju en anmälan på honom för att han inte hade utsett nyval av president innan 30 juni, vilket han ska göra. Men med tanke på att man missat att de 8 dagar han suttit extra som president (22 juni 2003) räknas om ett mandatår, var det väl ingen som hade någon tanke på presidentval nu i år. I vilket fall som helst, så kan han nu ställa upp för ytterligare 4 år.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:41
Ämne: Jag ska åka ner till....
Där kan du få en hum om hur mycket biljetterna kostar beroende på vilket lag man möter.
Barcelona hammabarça
2006-07-26 00:38
Jag ska åka ner till Barcelona och se en match i november, har någon koll på vad en biljett kostar nån dag innan matchen? inte någon stormatch, utan någon vanlig liga match som t ex Zaragoza?
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:34
Ämne: Okej, det är nu isam....
Nej, spelarna går ut vid kortsidan som gränsar in till Camp Nous inre regioner. Du kommer inte åt spelarna, avspärrat. Som närmast 2-3m men med stängsel emellan.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:31
Okej, det är nu isamband med försäsongsträningen då :) är det frittfram för autografer efter också ? eller kommer man inte bort till den kortsidan?

Under säsongen är det bara folk med 'VISITANT' kort som kommer in på det området vid långsidan :)
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:28
Menos Mal:

De öppnar en grind in till Camp Nou, den sista just innan stora grinden in till huset på La Masia. Sen har de en liten avspärrning där man får stå och trängas med alla i hettan. Som mest 200 personer kanske. Du kommer bara in på en halv långsida utmed planen de tränar på.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:26
Kamelen:

Underbart. När Laporta och hans ledning tog över 2003 så var skulderna på €150M. Man har mer än halverat dem på 3 säsonger. Då har vi ändå tagit två ligatitlar och en CL-titel. Vad mer kan man begära? :)
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:25
Mm.Var stog du ?, Mycket folk vid grinden vid Masia ?, lite tråkigt ( iallfall under säsongen ) att man inte får stå inne på 'masia-området'.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:24
Ämne: Härligt :) Hur dags ....
Nu när försäsongen satte igång så tränade man två gånger om dagen. En träning kl 9.30 och kvällsträning 19.00. Trots det var på kvällen så var det fortfarande riktigt varmt när solen gassade. Det är lite av anledningen att man tycker om att lägga ett läger i Danmark, just för att det är svalare här i Norden.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:21
Härligt :) Hur dags vart eftermiddagsträningarna nu när du var nere Rambla ?
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:20
Se länktips.

Låter riktigt lovande, skulderna har minskat från €92.2M till €68.5M. En minskning med €23.7M.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:19
Ämne: Tror att det är hugg....
Bara två gånger nere i Barcelona.

Här är en länk som han tidigare postat om Seient Lliure, den gånga säsongens. Borde ju inte vara någon större skillnad nu.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:16
Tror att det är hugget som stucket.

Varit nere många gånger Rambla ?
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:15
Ämne: 'Cat 3'

Nj....
Enligt Sóm més que un club så funkar det bra att köpa biljetter via hemsidan också. Bara att hämta ut biljetterna på Camp Nou eller i någon av La Caixas bankomater nere i Barcelona.
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:12
Ja jag tänker slå till och bli medlem nu under hösten.

Menos Mal:

Hör med Sóm més que un club, han har nämt Seient Lliure i något inlägg tidigare. Han bor ju nere i Barcelona och är rätt så insatt. Eller så sök på orden Seient Lliure så hittr du säkert inlägget.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:11
'Cat 3'

Njae, du blir 'placerad' på 'våning' 3.

( se länk tips. )

Kan tippsa om :
http://www.barcelona-football-tickets.com/

Där jag köper mina biljetter. Har fungerat superbra!
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:10
Ämne: Förra året låg Perry....
'Cat' 3 innebär vadå? Kortsida?
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:09
Håller med dig till 110 % Rambla. 71€ /året är inte så värst farligt.

Seient Lliure är ett system som tydligen fungerat bra. Ingen som har någon erfarenhet utav det ?
Barcelona Kamelen
2006-07-26 00:09
La Rambla

Det är det verkligen värt om man går på åtminstonde två matcher vilket man åtminstonde jag lär göra.
En annan match som vore riktigt rolig att gå på är hemma mot Villarreal. Kanske även Espanyol, just derbyt brukar ju vara fullsatt.
Barcelona Menos Mal
2006-07-26 00:07
Förra året låg Perrymans paketresa ( Flyg, 3* hotell, 3 nätter inkl. matchbiljett 'Cat' 3) 10700:- drygt. Mycket pengar, men tror dock att det är värlt det. Man ryser ju bara man ser bilder.

Siempre Barca!
Barcelona rico
2006-07-26 00:06
Ämne: Har en kompis nere i....hehe då ska man nog kanske köpa biljetter till "mindre" oaktrivare lag(sarkasm) som Valencia, Sevilla, Villareal, Atl Madrid :P
Barcelona La Rambla
2006-07-26 00:06
Ämne: Har en kompis nere i....Skulle tro att paketpriser lär bli dyra som sjutton.

För medlemar så är priserna de här enligt officiella hemsidan:

Stand 145-165€
Side 111-129€
Gol 80-90€
General 70€

El clasico hör ju till kategori A+, samma kategori och priser när det gäller CL och utslagsrundorna fram till semifinal.

Funderar allvarligt på att bli socio alltså. Kostar 71€ om året, det är det fan värt. :)
Annons: