/spanien/barcelona/forum/24871.aspx/spanien/barcelona/forum/24871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-02 20:23
Mottainho

Tror inte du behöver oroa dig. Eto'o har flera gånger uttalat att han trivs i Barcelona och att han inte vill lämna. Tror heller aldrig att han skulle gå till Chelsea.

Utöver det så är det i slutet Rijkaard och Laporta som beslutar om han ska gå någonstans. Men jag hoppas att dem har insett vilken fotbollspelare vi har, och inte säljer honom oberoende på vilken summa någon klubb lägger fram!
Barcelona Schubert
2006-02-02 20:20
Nej, Eto'o är inte bättre än Dinho. OK om du går efter de senaste två matcherna kanske men så korta mätperioder kan man bara inte ha. Man måste se över åtminstone några månader, och där är Dinho betydligt bättre. Han bidrar med så mycket mer under en match. Fråga bara motståndartränarna, eller titta på motståndartränarnas agerande. De är ju på Dinho hela tiden, det är inte nån slump.

Sen är Eto'o en fantastisk spelare, men vissa verkar inte ha fattat vad Ronaldinho är. Barca är ett lag med en rad mycket bra spelare och en spelare som är världens genom tidernas bäste.
Barcelona Mottainho
2006-02-02 20:17
Ja kanske överdriver jag, men med Chelseas nalkande jättebud, Henrys eventuella intåg och detta, nja olustig känsla har jag. Sen är det ju inget fel i sig att vara kaxig efter hans bravader under säsong, att han var så het på frisparkar trodde jag inte..

Jag vill helt enkelt inte att Eto'o drar nånstans för det finns ingen som kan axla hans mantel fullt ut.
2006-02-02 20:16
Raul_Legend

Jag har faktiskt läst dina inlägg, tyvärr. För det enda det gör är att slösa på min tid. Och vad spelar det för roll om du ber om ursäkt till Rambla för att sedan fortsätta gnälla och provocera.

Och som tidigare sagt har jag inte tid att lära ignoranta barn det svenska språket, så om det är någon som ska sova, så är det du. Bollibompa är väl slut vid det här laget?

Slutdiskuterat orkar inte skräpa ner mer på forumet. Skriv i PM om du vill ngt.
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 20:16
Ursäkta mina vänner men jag utgår ifrån att Zaragozaredaktionens matchsummering var rättvis och deras red skriver ofta trevligt material.

Flertalet Barcafans har en verkligt vinklad syn på matchen förstår jag ( trots att jag inte såg den) efter de inlägg jag läst här.

Om ni verkligen tror att jag ska gå efter era starka reaktioner dvs "forumsmatchrapport" så blir det ju endast löjligt.

Barcelona S.W.A.T
2006-02-02 20:15
Ämne: Eto'os uttalande ....
just är Eto`o NUMER 1
Madridinho
2006-02-02 20:11
just NU så är etoo bättre, så han har väll delvis rätt
Barcelona Gabriel
2006-02-02 20:11
Mottainho

Överdriv inte nu, vad är det som är så fel med det han sa? Han har all rätt att tycka att han är nummer 1 - kudos till han som dessutom "vågar" säga det öppet. Han vet om att han kan bli kritiserad för det men ändå så säger han vad han tycker. Det finns inget oharmonsikt i det Eto'o sa.
Barcelona Mottainho
2006-02-02 20:08
Eto'os uttalande känns inte alls harmoniskt, utan jävligt egocentriskt.
Mina farhågor om att han kan vara på gång bort blir ju inte mindre av sådana utspel direkt.
Barcelona Gabriel
2006-02-02 20:08
Madridinho

Det tror jag inte han menar, Eto'o säger dock att han ser sig själv som nummer 1 i världen av spelare. För mig är Ronaldinho ändå Ronaldinho - världens bästa spelare, Eto'o får ge sig där - men visst Eto'o har sin egna åsikt och att han är så öppen om den respekterar jag. Dessutom har han redan kommenterat alla reportrar som bara väntar på att Samy ska göra bort sig - han älskar Ronaldinho som sin egna bror och har sagt att Dinho förtjänar priset.
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 20:06
Ordem e Progresso//

Vad snackar du om?? scrolla ner och se först vad jag skrev till La rambla sedan kan du predika, skall du lära mig hur man skriver till folk eller gå o lägg dig
Barcelona S.W.A.T
Ämne: En överklagan på Ron....
vad spelar det för roll om man tar bort kortet nu, vi e redan utslagna!
Barcelona Gabriel
Jasså nu har jag hotat honom också? Ja mer intressant blir det väl knappast? Jodå, det är ändå "Raul_Legend" som är här - det kommer mer saker att skratta åt!
Madridinho
2006-02-02 20:02
menar etoo att han får mindre uppmärksamhet än dinho??
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 20:02
Vadå stanna kvar om du vill tror du jag vill slösa min värdefulla tid på en fjolla som du eller, som inte begriper vad som föregås runt sin omgivning, försök inte hota mig genom att säga till red stäng av han.
Barcelona Gabriel
2006-02-02 20:01
En överklagan på Ronaldinhos utvisning kommer att ske enligt SPORT - mest sannolikt är även att de tar bort den.

Men den sköna är ändå Eto'o:"Om jag hade hetat Eto'odinho hade jag varit mer känd".

Haha sån otrolig personlighet har vårat lejon - sen kan man säga vad man vill om det uttalandet men det roliga är att det mycket väl kan liga nått i det han säger - även om jag låter det vara osagt ifall jag ska tro på det eller inte.
Barcelona S.W.A.T
2006-02-02 20:00
Ämne: ska du gråta nu? kän....
gå till eran äckliga forum! ni har blivit så jävla uppkäftiga sens ni har vunnit några matcher!innan des så var det tyst från er, för vi crossade er på eran hemma plan 0-3! kom i håg att vi har råd att förlora några matcher vilket Madrid inte har! ni har så många förluster i år än vad vi har haft på 2 säsonger! tänk på 26 matcher om man räknar CL och Spanska cupen så har vi förlorat 1 match bara...
Barcelona Barca Barca
2006-02-02 19:59
Marquez kanske missar Atl.Madrid matchen:(
Madridinho
2006-02-02 19:57
var cani i zaragoza bra?? jag tkr att han borde bli uttagen till landslaget snart.
Barcelona Mottainho
2006-02-02 19:55
Är denne Raúl your average day madrista?
"Jag knäcker dig", "mesjävel" och "tänk om jag hade nått produktivt att säga, eller förmåga att diskutera"
Barcelona Gabriel
Raul_Legend

Nej utan jag orkar inte slösa mer tid på att diskutera med dig - stanna om du vill I dont care.
Raul_Legend

Jag vill fortfarande att du ska bli avstängd däremot. Då det enda du bidrar med är att skada vårt kära forum. Stick tillbaka till marängforumet, där du hör hemma.

BTW. Nu stavar du sagt med G. Du lär dig när du kmr i kontakt med vettiga människor, tyvärr har vi inte tid med dig mer, du får lära dig resten på egen hand! :)
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 19:53
du är som sagt skrattretande, jajaja jag vet att du gråter och vill att dem stänger av mig din mes, skall du ändra dig plötsligt :)
Barcelona Gabriel
2006-02-02 19:47
Raul_Legend

Japp du har verkligen sårat mig, gråter i floder - haha stanna om du vill föresten hoppas ingen stänger av dig du är fan rolig!
2006-02-02 19:45
RED : Agera!
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 19:45
aaa det är därför du gråter uuuuhhhhhh:-( stäng av han
Barcelona Gabriel
2006-02-02 19:42
Raul_Legend

Öh? aa jag känner mig jätteknäckt.
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 19:40
ska du gråta nu? känner du dig knäckt mes jävel, låt dem stänga av mig jag bryr mig inte
Barcelona tarrak
2006-02-02 19:40
Raul_Legend/Förmodligen gör jag ett misstag att ens börja prata med dig. Men poängen med det här forumet är att man diskuterar Barcelona, vill man inte göra det utan istället sitta och upprepa hur många titlar Real Madrid vunnit finns det ett forum för det. Så min fråga är: Vad fan gör du här och när planerar du att lämna?
2006-02-02 19:39
Såg Ronnies tackling från igår först nu, hade inte tillfälle att se matchen igår.

Skandal! Förstår det först nu själv. Högst gult kort, vissa domare skulle knappt ge det. Jag menar, han går efter bollen och har inte för avsikt för att skada spelaren. Man ser verkligen hur besviken han är när han går av planen, verkligen orättvist!

Men men, tycker fortfarande att det är skönt att vi är ute ur cupen, nu tar vi dubbeln! :)

Visca el Barça !
Annons: