/spanien/barcelona/forum/2487.aspx/spanien/barcelona/forum/2487.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-02 20:42
@papillon:

Han ryktas dessutom ha nobbat ett kontraktserbjudande från Bayern München då pengarna inte var tillräckliga. Gode Ilkay sägs nämligen inte acceptera en euro mindre än €12 miljoner i årslön.
Barcelona Leo y Cesc
2015-06-02 20:37
@LennyRomario:

Undra varför man förlängde omröstningen om Ronaldo ändå var vinnaren innan dom förlängde med 2 veckor?

Gå tillbaka till puertan och skaffa dig ett liv istället för att skaffa falska konton här.
Barcelona papillon
2015-06-02 20:29
SOMISEREM1899

Senast jag läste om Gundogan så var han på väg till United. Den killen verkar intressant.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Lion24
2015-06-02 20:23
Mycket glädjande nyhter att Blatter avgår, det är verkligen en vinst för fotbollen. Nu kommer det viktiga dock, att fotbollen handlar i rätt händer och inte hos politiker/regeringar/underrättelsetjänster o.s.v. FIFA ska styras av folk som har erfarenhet av spel på den högsta nivån, spelare som lagt av och som enbart vill utveckla fotbollen. Man borde ha en fullständig kontroll på FIFAs inkomster och utgifter så att vi blir av med korruptionen för gott. Fotbollen är fantastisk och förenar så mycket. Fotbollen har räddat hundratals liv och tusentals människor försörjer sig på det. Nästan alla kan spela fotboll (till skillnad från andra sporter) och det är ett stort hjälpmedel i folks vanliga liv och även i samhället. Jag är ändå extremt orolig att den ska styras av ''skumma'' män. Hoppas att spelare som Maldini, Del Piero och Puyol eller liknande gentlemän tar över FIFA så att dom kan ta fotbollen framåt, folk som har erfarenhet av sporten.
Barcelona Liunil Masse
2015-06-02 20:12
@LennyRomario:

Förklara för mig hur man kan vinna guldbollen utan att ha vunnit en enda titel? Det är helt absurt.

Messi bar Argentina till vm-final. Hade förmodligen vunnit skiten om Aguero o Di Maria spelat finalen.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-06-02 20:05
@11-9-10:

Marca felciterade honom. Han bekräftade egentligen endast att han förhandlar med en klubb, inte vilken det är. Dock är det troligt att det är Barça.
Barcelona 11-9-10
2015-06-02 19:51
Gundogan har bekräftat förhandlingar med Barcelona, men långt ifrån klart
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-02 19:43
inte nog me det flera kaptener sa att dom röstade ronaldo som 3a men såg på pappret att fifa registrerat deras röst på ronaldo som 1a...
Barcelona Barcelonistas
2015-06-02 19:28
Lenny- dude den guldbollen Ronaldo fick när han grät var en stor bluff. Alla vet de.
Barcelona LennyRomario
2015-06-02 19:28
Och efter att Messi lyckades få VM:s bästa spelare skulle jag nog tona ned konspirationsteorierna.
Barcelona 11-9-10
2015-06-02 19:27
Japp men det redovisar inte varför omröstningen förlängdes Väx upp och hitta rätt forum :)
Barcelona LennyRomario
2015-06-02 19:26
Guldbollenomröstningen redovisar ju vem som röstat på vem. Väx upp.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-02 19:21
Att det är någon gris som favoritiserar los putos det vet vi sedan länge. Att Real drar den lättaste lottningen varje gång är knappast någon slump. Minns ni Figos fula smile när han drog City för Barcelona? The smile of the devil mina damer och herrar.
Barcelona Davids3
2015-06-02 19:20
Någon kan redan ha nämnt det..

Iniesta blir klar till finalen!
Barcelona Junta Dimision
2015-06-02 19:08
@*hjärta*Stay calm, fake left and see you later:

To quote en av forumets favorit-portugiser: "SIIIIIIIIIUUUUUU".
Barcelona Davids3
2015-06-02 19:05
@Barcelonistas:

*Figo vinkar*
Barcelona Funeral Canticle
2015-06-02 19:05
@KiNg-PuYi:

Laget har visat att dem har vilja och är villiga att försvara sig som ett lag, det dem visat upp borde ge dig en viss självförtroende inför denna svåra match att dem kan dem med. Dem får löpa bäst dem vill får dem inte tag i bollen kommer dem tröttna :P
Barcelona WalterWhite
2015-06-02 19:03
Kommer inte vara lätt för Frankrike i framtiden om de förlorar Platini också.
Barcelona Ney
2015-06-02 19:02
Hoppas Blatter ruttnar, jävla drägg!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-02 18:58
Nu kan Ronaldo inte få sina guldbollar serverade på silverfat av Blatter längre.
Barcelona 11-9-10
2015-06-02 18:56
Blatter gör en rosell, undra om han kommer lika lindrigt undan. Förvånar mig inte om pajasen har slängt alla framför tåget för att skydda sig själv
Barcelona 11-9-10
2015-06-02 18:51
Fotbollen är äntligen fri Undra vad för pajas som kommer ha hans plats nu dock, hoppas det inte var någon av dom som ställde upp i valet från början
Barcelona Mido
2015-06-02 18:49
Sepp Blatter avgick precis
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-06-02 18:49
HIPP, HIPP, HURRA!!!
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-02 18:46
jag är riktigt orolig inför lördagen grabbs. tror spelare som vidal, marchisio kommer att skada oss med deras löp vilja. plus pogba o vidal. det kommer att vara riktigt svårt tror jag. faktiskt så tror jag att real hade passat oss bättre i finalen.
Barcelona Xavi 6 // Visca Barca
2015-06-02 18:30
Haha, kom nyss på att vi mötte mästarna av deras egna ligor i gruppspelet också. PSG, Ajax, Apoel.
Barcelona Coach Pep.
2015-06-02 18:24
@Barcelonistas:

Vilken präktig röv, den där Ballack. Han kan ju fortsätta intala sig själv att Chelsea var bättre med sin fjollboll. Sankt Andrés frälste oss den kvällen, och skickade Chel$ki ner i helvetet där de hör hemma! 2012, däremot, var en sorgens dag för fotbollen när Barca lät pojkflickan Torres skjuta vidare bromsklossarna till CL final.
Barcelona Mdawg
2015-06-02 17:53
Svenska kommentatorn var inte så rolig att lyssna på vid Messis fantastiska mål. Men här kan man se ett klipp på 16 olika kommentatorer runt om i världen som alla låter mycket livligare.

Detta är min favorit bland dessa, 1 min 25 in i klippet! Förstår inte så mycket, men det behövs verkligen inte! Lyssna och njut!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-02 17:13
Har aldrig gillat den där Ballack.. Det här var då när han spelade i tyska ligan. Det blev ännu värre när han kom till Chelsea..
Aldrig, aldrig, aldrig..

Ballack, Mourinho, Chelsea, R.Madrid, den senila gubben Pele ,Psg, (Mourinho's hund/glömde hans namn), Pep, Ramos, spanska fotbollsförbundet, Perez, domarförbundet i La Liga, Zubi och Chelsea igen.

Det finns bara de man älskar att hata..

Är så nervös inför finalen. Kan inte gå på toan ens.
Vill inte inte sprida negativa tankar men har haft dålig känsla hela veckan.(Det enda jag tänker på är (förlust, förlust) eftersom många tror att vi kommer vinna så kommer vi torska för det. Vill verkligen inte att vi torskar när Barca kan bli första laget att ta trippeln två gånger (nästan med samma spelare). Jag tycker dessutom att Messi förtjänar att vinna med tanke på VM-final förlusten där Aguero, Di Maria (var skadad i finalen), Higuan nästan hela laget svek Messi förutom försvaret, Masken och målvakten.

Har dålig känsla.. (Nu spred jag ändå det i forumet). Det känns lite lättare.
Det som händer på lördag är redan skrivet ändå. Kvittar vad jag säger eller gör.
Barcelona Barca Barca
2015-06-02 17:03
Eller handsen på just Ballack i straffområdet i andra mötet som aldrig vevats upp i medierna...
Annons: