/spanien/barcelona/forum/24861.aspx/spanien/barcelona/forum/24861.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-06 16:20
paplo escobaar//
sant som du säger, inte många som tog löpningar. men det fanns en , som vanligt henke om, otröstligt tar sina smarta löpningar utan att få bollen. nu ska jag inte hylla henke nått perverst men, han måste va rätt frustrerad när bollarna inte kommer..
Barcelona Barca Barca
2006-02-06 16:17
Alla Real fans, varför kommer ni in hit o snackar om att Torres snurrade upp vårat försvar? Ja tror inte nån gråter för det. 9 poäng, vi har råd o förlora nästa match också. Vi krossa er med 3-0 vi har gjort vad vi vill me er denna säsong. Vad har ni o skryta med? obesegrade 2006? eller att ni har chans att vinna Copa Del Rey där mitten lag som Zaragoza Espanyol satsar på.

Föresten kom inte in hit o snacka om Torres för han hatar er mer än allt.

Visca Barca
Real Madrid Besten
2006-02-06 16:14
Haha, Nej tack vi vill inte ha Torres han kan vara kvar i Real Madrdis lillebror och sänka Realmadrids största rivaler. Alltid.
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-06 16:09
Fizu

Nej det är ingen skillnad, det spelar ingen roll om hur gammal man är :S
Barcelona pablo escobar
2006-02-06 16:08
sinistra

jag håller inte riktigt med dig. jag tycker tex inte att de andra spelarna tog några löpningar överhuvudtaget de stod bara trängdes och såg förvirrade ut inne i mitten och dessutom är ju messis uppgift att använda sina styrkor som exempelvis snabbheten med boll, inte att spela enkelt och bara lämna ifrån sig ansvaret till andra.
och sen när är maradona känd för att spela, så kallat, "smart" och osjälviskt?
Real Madrid Fizu
2006-02-06 16:07
La Rambla,

Viss skillnad på att en 19 åring blir uppsnurrad av världens bäste och att Puyol blir uppsnurrad av en 20 åring eller? ;)
Barcelona La Rambla
2006-02-06 16:03
Minnet är kort ser jag. Ronaldinho tog ju verkligen fram Ramos rätt jag på Chamartín senast, världens backtalang och allt som han tydligen ska vara som jag läste någonstans. För att inte tala om Salgado och träbenet Helguera. Att du har mage att komma in här och dryga dig säger väl allt om vilken pinsam liten råtta du är. :-)~
Usch...
Real Madrid REAL Redondo
2006-02-06 15:59

Härlig match igår.. underhållande! Torres tar verkligen fram Puyols rätta jag. Världens bästa mittback:) som han är och allt..

Barcelona sami
2006-02-06 15:58
Till Ro!binho.

Minns du barca i starten av denna sässong ? Det gick inte så vidare nä. Jag tror faktiskt att Barca kommer komma tilbaka i den form dom va i inför de viktiga matcherna som tex Chelsea i CL. Vill också säga att Real Madrid är så mycket sämre en Barcelona och så kommer det att förbli ett tag fram över bara att accseptera !

Barcelona Barça-fan
2006-02-06 15:46
Ämne: Har varit ganska irr....
Håller med dig till 100%. Vad han gjorde igår är oförståligt och jag tror dem flesta kräver en förklaring. Sen att våra viktigaste spelare behöver vila lite då och då förstår ju vem som helst. Ronaldinho har spelat alltför mycket enligt mig och skulle behöva en match vila lite då och då. Dels för att undvika eventuella skador men också för att det kan hjälpa motivationen.
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-06 15:45
svt-text uppger att messi missar minst nästa match, och blir borta 10 dagar. ingen ronnie ingen messi, och kanske inte heller nån marques, som ådrog sig en liknade skada som messi.
får man gissa tror jag reijkard har två anfalls-alternativ han bollar mellan, näml.:
guily-henke-eto'o el.
guily-eto'o-esquerro
I vilket fall blir valencia mkt svåra..

//paplo escobar

varför kritiserade jag messi? skrev jag inte det??
han spelade som så många gånger förr för sig själv. sen får andra tycka vad dom vill, jag tycker han e för förutsägbar i sitt spel. ibland är han givetvis briljant, men som sagt, han behöver variera sig mer..
Barcelona Barca Barca
2006-02-06 15:44
Messi missar Valencia matchen=( Nu e truppen väldigt tunn.
Barcelona pablo escobar
2006-02-06 15:40
Har varit ganska irriterad på rijkaards coaching den senaste tiden och gårdagens match var droppen.
jag tycker dels att han matchat många spelare för hårt på sistone. om han spelat med ett reservlag i cupmatcherna hade ronaldinho inte varit avstängd mot valencia och möjligen hade muskelbristningarna igår även kunnat undvikas.
dessutom borde det vara spöstraff på att frångå barcelonas spelsystem och varför ändrar han i backlinjen så ofta när det bara är en försvarsuppställning som fungerar. han borde ha låtit marquez vara kvar och använt van bommel eller gabri som dm.

med tanke på hur dåligt han hanterat den här svåra perioden blir jag lite orolig för att de senatste två säsongernas framgångar mer beror på att laget varit ett självspelande piano än på franks insatser.

pieda sinistra

jag förstår inte varför du väljer att kritisera just messi, han försökte ju och enligt mig var han den ende som inte behöver skämmas över sin insats.
Real Madrid King_raul
2006-02-06 15:39
Greeneyes_x,
Skulle inte vilja ha Torres i RM, Killen är grymt överskattad, har inte gjort mkt mer än gårdagens bravad + möjligen något mål i landslaget. Trodde stenhårt på han efter sett hans accelerationer på Chamartín några år sedan. Men sen blev det inte mkt mer. Man måste kunna kräva bra mkt mer av en renodlad forward än så. Men vi får väl se, kanske släpper det NÅGON gång för el niño.
Messi däremot, där har vi någon som bådar gott och bevisar 10ggr oftare att han är grym.
Ang. ditt hat mot RM så är det mer än välkommet. Ditt hat, vår ved i elden.

Barcelona Barça-fan
2006-02-06 15:36
Vad tänker Rijkaard när han ställer upp laget som han gör? Gårdagens förlust får han ta på sig!
Real Madrid King_raul
2006-02-06 15:31
Kharles,
Håller med dig, Messi är er farligaste spelare, tätt därefter, Deco.

Barcelona Jay_C
2006-02-06 15:24
http://www.svenskafans.com/spanien/espanyol/artikel.asp?id=115122
Barcelona La Rambla
2006-02-06 15:21
"Jag hoppas Drogba skadar Eto'o för ett år"

Rob!nho ditt rikspucko! Det är just sådana skriverier från er realfans som gör att man avskyr er smutsiga klubb ännu mer. Nåväl, jag hoppas inte någon av era spelare skadas. Hoppas istället att Barcelona förnedrar ditt lag ännu en gång nu på Camp Nou. Det är njutbart att se er gråta ut här på forumet sen. :-)~

(hur f-n kan man avsluta varje inlägg med något så töntigt som Hala Madrid?)
Barcelona Marcos
2006-02-06 15:16
Bra skrivet greeneyes.

Vi hatar också Real Madrid och allt de står för.
Barcelona Gabriel
2006-02-06 15:10
greeneyes_x

Åh det du skriver värmer i mitt hjärta så skönt :D

Trust me du är inte den enda som får lusten av att spy när man hör namnet Real Madrid - bläää!
Barcelona Kharles
2006-02-06 15:09
Rob!nho

Ar du en knarkare? Det skulle inte forvana mig.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-06 15:08
Rambla

Okej, det har jag missat, tack för upplysningen ! :)
Atlético greeneyes_x
2006-02-06 15:05
Stefan D:

Vilken värld leder du i ? tror du Real kan gå in och köpa Torres bara sådär?
hahahaha.
Torres avskyr Real mer än pesten.
Det har han sagt själv i ett flertal intervjuer på spansk tv när dom pratat om övergångar.
Har ni sett bilden på Torres som 4 åring med hela Atleti match kittet på sig?
Den är häfig, han har handen på Atletiemblemet.
Där har du ditt svar, Även om Real säljer alla sina spelar kommer ni ändå inte ha tillräckligt med pengar för att övertala Torres att gå till er.
Tror du han ska gå till Real när Chelsea, Milan och andra har lagt storbud på honom.
Det många inte vet är att ledningen velat sälja han till England ellr Italien ett tag, men ta va han som inte ville lämna Atleti.
Han säger att han vill vinna nåt mitt älskade Atleti.
Om ni läser intervjuer med Torres noga så säger han alltid "mitt älskade Atleti".
När va det sist Real hade en sån spelare, som spelar för klubben, inte för pengarna.
Jag respekterar Barca jävligt mycket för att jag vet att dom har många egna eldsjälar precis som Atleti.
Hade jag inte hejat på Atleti så hade jag nog hejat på Barca.
Klubbar med hjärta värmer mig alltid.
Jag har lite svårt för klubbar som Real, som lever på pengar, stolpe in, domaren och världsstjärnor.
Fotbollen har gått förlorad på Bernabeu.
Kom igen nu Barca, jag vill att ni förnadrar Real på Camp Nou.
Det går så starka hatkänslor i kropp varje gång jag hör namnet Real, vt inte varför.
Jag är inte här för att provocera, men jag vet inte varför jag hatar Real så mycket.

Aupa Atleti
Real Madrid Rob!nho
2006-02-06 15:02
Barca upplever samma problem som Real vid säsongens start...

Skadade spelare, avstängda spelare och ett ur form lag... Två viktiga förluster på kort tid..
Copa Del Rey..
Sen så fick ni inte ta Reals rekord 15 raka (YES!)
Kan Vi Kanske hoppas på två till? Ligan och CL..

Jag hoppas Drogba skadar Eto'o för ett år, och nåt händer med Ronaldinho (V75).. Och Xavi är redan omhändertagen... Utan dem tre så är ni inte ett Europa lag..

Men inget hat, ni har vart det bästa laget i Spanien lätt denna säsong.. lätt... Men alla har sin tid...

Hala Madrid...
Down With Barca....
Barcelona La Rambla
2006-02-06 14:57
Ordem:

Enligt tidigare rapporter ifrån skribenter här, så kan du köpa biljetter under matchdagen utanför Camp Nou eller utmed hela Ramblan.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-06 14:55
Rambla

Nej, jag blev extra upphetsad när du nämnde gräsmattan! Det här med Ronaldinho har jag redan tänkt på. Första matchen på länge som Eto'o och Ronnie spelar tillsammans i igen också.

Tror det blir en riktig höjdare ! :)

Har inte beställt biljetter från penyan än dock, undrar därför om ngn vet om det går att köpa biljetter på plats i Camp Nou dagen innan match eller på matchdagen.

Tacksam för svar
Barcelona La Rambla
2006-02-06 14:47
Ordem

Oj oj oj, tänk om du få uppleva stor show av el rey? Ett minne för livet. Kan lova att han går omkring och är lite småförbannad fortfarande över den där utvisningen. När han känner sig orättvist behandlad vill han nog visa belackarna extra mycket. Kan bli en kväll att minnas. Ny matta på mäktiga Camp Nou gör ju inte saken sämre. :-)
Barcelona II Barça II
2006-02-06 14:42
Jga kan nästan lova er Barçafans att vi vinner mot Valencia.
Barcelona II Barça II
2006-02-06 14:40
F*n vad jag saknar Xavi. Han betyder vekligen väldigt mycket för Barcelona. Eto'o saknas också, men jag tycker att Larsson har fyllt hans position. Ronaldinho skulle saknas i vilket lag som helst.
Barcelona Marcos
2006-02-06 14:40
MESSI SKADAD MINST 10 DAGAR! MISSAR VALENCIAMATCHEN.

Dock vinner vi ändå, vårt hjärta är större än deras.
Annons: