/spanien/barcelona/forum/24853.aspx/spanien/barcelona/forum/24853.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fedorov
2006-02-09 20:06
Ämne: Fedorov

Jag sk....
Men mina vänner.
Jag är en stor älskare av Barcelona.
Som fotbollsälskare tar jag avstånd till alla former av racism.Det är något som även ni borde göra och släppa in även andra i er livliga debatt.
Barcelona tarrak
2006-02-09 20:05
Fedorov/ Det enda positiva med dina inlägg är att du kommer bli bannad för en lång tid framöver. Det där med Franco var ett riktigt lågvattenmärke.
Barcelona Gabriel
2006-02-09 20:04
Paco Buyo

Ja nu vet vi att han inte är att tas på allvar!
Barcelona Kharles
2006-02-09 20:03
Fedorov

Jag skriver vad jag som intresserar mig och förhoppningsvis andra ,sen är det upp till er naturligtvis att svara eller ej.
Jag repekterar ert forum men ni är väl inte extremister till den grad att ni bara diskuterar Barcapolitik, i så fall förstår jag Franco...

Nu är det officiellt. Du är en efterbliven smygrasist. Gör dig inte mer till åtlöje, utan gör dig själv en tjänst och försvinn. Uppenbarligen har du stora svårigheter med att respektera forumet, inte för att nämna läsförståelsen.
Real Madrid Paco Buyo
2006-02-09 20:01
Fedorov:
smart
Barcelona Gabriel
2006-02-09 20:01
LME

Jasså det tycker du? Det tycker inte jag för om du inte redan förstått detta så är faktiskt detta ett Barça-forum där Barcelona och inte Real Madrid ska diskuteras. Det finns ett forum att diskutera los mierdas också men det är inte här.

Fedorov

Jag kan tolerera att diskutera om annat än Barcelona men inte på detta forumet. Vill jag diskutera Juve går jag till Juves forum, vill jag diskutera Chelsea går jag dit, vill jag diskutera Real Madrid så går jag in till er.

Jag går inte in till något annat lags forum och yttrar mig om vare sig Barcelona kan eller inte kan vända på en cupmatch.

Så nej det tänker jag inte acceptera!
Real Madrid Fedorov
2006-02-09 19:59
Era uttalanden säger mycket om vad Barcelona står
för och vad ni står för,alltför mycket...

Jag skriver vad som intresserar mig och förhoppningsvis andra ,sen är det upp till er naturligtvis att svara eller ej.
Jag repekterar ert forum men ni är väl inte extremister till den grad att ni bara diskuterar Barcapolitik, i så fall förstår jag Franco...
Barcelona Kharles
2006-02-09 19:56
Paco

Har redan tagit upp det där ett par gånger förut. Förresten; Ni Copa, Ni Liga, Ni Champions! Har inte sett Real Redondo här på ett tag. Nu slipper vi den pseudo-vuxna muppen ett tag.

Fedorov

Du går off-topic hela tiden, dina komiska analyser vad beträffar huvudstadskrislaget klarar vi oss allihopa utan. Kolla in länktipset, om du inte redan gjort det.

Iövrigt är RFEF en skam.
Real Madrid Paco Buyo
2006-02-09 19:49
Angående namnet på er stadion. Har aldrig begripit det där. Camp Nou heter den ju på katalanska. Men rimligen borde ju ordföljden vara densamma även på kastilianska. Campo nuevo istället för Nuevo campo. Eller?

När jag ändå tar upp grammatik:
Högst upp på den här sidan står "més que un club" på katalanska. Med utropstecken såväl före som efter devisen. På katalanska används däremot inte de uppochnervända tecknen i början av meningar eler ord, detta är ett kastilianskt påfund.
Barcelona Patrik Andersson
2006-02-09 19:49
Ämne: Ämne: Fedorov....
Vill inte sjunka till en nivå som många detta forum har men varför skriver du här överhuvudtaget?
Självklart är vi fotbllsälskare men det är som är själva grejen med detta forum är man kan skriva i sina respektive lagsforum. Du hejar på RM skriv då dina tankar om matchen i den delen då? Skilland om du skrev något som har med Barcelona att göra...tänk på det.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-09 19:48
Fedorov

Vi behöver inte acceptera sådant i vårt forum. Då det absolut inte har NÅGOT att göra med Barcelona. Och det här är Barcelonas forum ifall du inte visste det! :)

Gå in och diskutera er kommande cupmatch i marängforumet!
Barcelona Patrik Andersson
2006-02-09 19:46
Hur mycket otur med skador har vi?
Det som känns viktigast är att alla är tillbaka och iform till CL matcherna. Någon som vet hur det är med Mottas skada? Är han tillbaka till chelsea matchen?
Real Madrid Fedorov
2006-02-09 19:44
Ämne: Fedorov

Och varf....
Gabriel//

Alla är vi väl fotbollsälskare,alla kan vi älska lag och hata lag men även du måste väl kunna tolerera ngn diskussion än bara vad som rör Kataloniens stolthet.
Sevilla LME
2006-02-09 19:38
Federov// Hoppas då ni ställer upp med bättre uppställningar än vad som diskuteras på erat forum för då kan ni åka på ett rejält bakslag genom kontringar! nja ni får nog sikta in er på CL och en viss mån ligan

Gabriel// Tycker du ska ta emot de Real fan som kommer in och försöker säga något mer vettigt än något liknande med "NI SUGER. FORZA ROBINHO!!!" lite vänligare.
Barcelona Gabriel
2006-02-09 19:35
Fedorov

Och varför delar du med dig av det här inne? Ingen av oss bryr sig om vare sig du tror att ni vänder eller inte på steken. Det kan du göra i madrids forum!

Riktigt pinsamt att Ronaldinhos kort inte blev upphävt, men vad kan man förvänta sig egentligten?! Nåja - a por la victoria sin el rey :)
Real Madrid Fedorov
2006-02-09 19:24
Vi åkte på en riktig Tysonhöger i går.
Pinsamt när Helguera byttes ut i slutet på första halvlek....
Att sätta in Pavon var ju lika pinsamt...

Idiotiskt att starta utan Zidane och Cicinho!
Dock tror jag vi vänder på steken på Bernabeu där jag tror vi vinner med många mål,om det räcker återstår att se.

Lopez Caro var ju iaf positiv...
Barcelona La Rambla
2006-02-09 18:58
Man är ju knappast förvånad. Heter man inte Beckham eller Figo och spelar för den kungliga klubben med klass och stil, så gör er inga besvär med överklaganden. Pinsamt värre! :(
Barcelona Marcos
2006-02-09 18:43
18:33 Barcelona. Apelación mantiene la sanción de un partido a Ronaldinho

Överaskande? nej! Maffia...
Barcelona Marcos
2006-02-09 18:29
Exakt när egentligen får vi reda på om Ronaldinhos röda kort upphävs?
Barcelona La Rambla
2006-02-09 18:27
Spinbad:

"I would suggest so, but even if we were to accept an offer for Anton, that won't be good for him because he needs his education, he needs to be here.

Hehe, som om inte han skulle få lära sig av en av de bästa i branschen på Camp Nou. Fast och andra sidan så får han ju speltid varje vecka i PL nu i West Ham. Men om något år eller två lär han ju bli för dyr ändå.

Deco är tveksam till spel. Det är inte i närheten av att vara 100% borta från spel. Deco är en kämpe, han kommer att spela.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-02-09 18:17
Kommer Deco missa matchen mot Valencia?
Har hört att han var skadad.
Spinbad
2006-02-09 18:16
ang. Anton Ferdinand.
Barcelona Adaminho
2006-02-09 17:47
Känner mig hyfsat säker på vinst på söndag. Laget kommer vara oerhört taggat och speciellt Etoó tror jag. Sen om vi får med Gaucho också då kan vi inte förlora:D. Han lär mest av alla vara spelsugen. Backlinjen är nog också riktigt på G. Som ni ser "tjötar" jag om inställningen på spelarna. Jag tror det kommer vara nyckeln till vinst.

Någon synpunkt?
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-09 17:46
Vad händer med det där om att betandwin ska sponsra Barca på deras tröjor, jag ser en massa rubriker på el mundo deportivo men förstår inte riktigt allt som står, så jag måste typ bara läsa mellan raderna, finns det någon som är mera uppdaterad på situationen eller kan spanska som kan översätta. Hoppas verkligen inte att jag kommer se en Barca tröja nästa år med Betandwin över bröstet.
Barcelona La Rambla
2006-02-09 17:01
Matchen blir tuff, Valencia är inne i ett stim nu. Hoppas att Ronaldinhos röda kort upphävs bara. Det kortet är så fel ute av domaren.

Italiensk media har tydligen inte så bra koll alla gånger. Enligt länken så har Marquez kontrakt till år 2010, och skulle Milan ha haft kontakt med hans agent så är det olagligt enligt FIFA-regler. Hans kontrakt går väl ut i sommar? Varför skulle han vilja gå till en klubb på dekis? Knappast att Rijkaard låter en sån viktig spelare gå.

Pazza di merda!
Barcelona Nemo
2006-02-09 16:48
Få Madridfans inne och skriver idag. Andas in den friska luften.

Vad tror ni om lördagensmatch?
Barcelona La Rambla
2006-02-09 16:28
Dagens mest komiska:

har zaragoza möjligen dopat sina spleare=? har hänt..

Annars är allt som vanligt, kidsen snackar nyförvärv och de mer rutinerade har sina egna teorier om vad som borde göras. :-)
Barcelona Gabriel
2006-02-09 16:09
Nauticus

Den spanska versionen på Camp Nou är Nou Camp - Nuevo är det "äkta" på spanska men thats not an option.
Barcelona Nauticus
2006-02-09 15:48
Jag bor i Barcelona o pluggar katalanska.... Camp Nou är katalanska, där adjektivet kommer efter substantivet. Om camp hade varit av feminint genus hade arenan hetat Camp Nova.

Ronnie10, rätt, pà kastillianska blir det nuevo.

Sà fick vi det överstökat. ;)
Barcelona Gabriel
2006-02-09 15:27
ronnie10

Ojdå, här kom adjektiv och liknande prussedurer in i bilden. För att vara helt ärlig med dig så kan jag erkänna att det aldrig varit min starka sida, jag är spansk och pratar flytande - det bara flyter på liksom. Däremot så är jag inte 100 procentig när det kommer till grammatiken, det bara sitter när jag pratar respektive skriver.

Jag är däremot helt säker på att Camp Nou är den katalanska versionen och Nou Camp den spanska - så du får helt enkelt lita på mig :)
Annons: