/spanien/barcelona/forum/24844.aspx/spanien/barcelona/forum/24844.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Red. Rickard
2006-02-09 00:41
Ämne: Abo Mteshar:

Jag ....

Ja nog får han skämmas alltid.
Hans omogna påhopp och rent ut sagt idiotiska inlägg förtjänade honom en avstängning fram till det underbart framtida året 3006...

Jag kommer fortsätta ha NOLLTOLERANS mot provocerande påhopp. Fortsätter ni skriva skit om varandra, oavsett om det är på ert eget eller det andra forumet så kommer jag att se till att båda forumen stängs...

NOG NU!!!
Barcelona Gabriel
2006-02-09 00:33
Patrick_Kluivert

Jag undrar om fansen sover bättre, det hade jag verkligen inte gjort.

Valencia matchen kommer att bli svår men det som kan komma att hjälpa oss är den eventuella missen av David Villa. Han gick ut ur träningen för några dagar sen med en skada och är tveksam till spel - slipper vi honom slipper vi en stor chans till poängförlust.
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-02-09 00:27
Gabriel: hehe asså det säger du.. fan också att man missar en sån målrik och fönedrings match.
ingen i real laget kommer kunna sova idag speceillt backlinjen.... hehehehe vilka mål av milito grym som fan=)

Jag tror faktiskt vi tar valencia rätt lätt 0-2 är mitt tips mål av bommel och etoo!!
Barcelona Rebin M
2006-02-09 00:14
la_pieda_sinistra

Tack för målen, men skulle inte du kunna länka Baptistas mål oxå? Eller nån annan som kan nån länk till den? Vet att det är ett Madrid mål, men ja ska visa alla mål för lillebrorsan imorn, för han missade matchen.

Visca el Barça!!!
Barcelona La Rambla
2006-02-09 00:11
Abo Mteshar:

Jag tycker du borde skämmas som du håller på inne på Reals forum, känner du dig cool nu på något sätt? Är det så svårt att låta bli att skriva skit? Pinsamt att se faktiskt, och trist.

Bon nit.
Visca el Barça!
Barcelona Gabriel
2006-02-09 00:06
Patrick_Kluivert

Du borde sett matchen istället tro mig, det var dubbelt så mycket roligare än att se resultatet i efterhand ;)
Barcelona Patrick_Kluivert
2006-02-09 00:05
kom precis hem såg slutresultatet zaragoza-real
hehehehehehehehehehehe jag ramla fan av stolen... hehehehehehe aldrig skrattat så mkt dem borde gå gömma sig i en grotta eller nåt... dem borde skämmas att visa sig mer.. 6-1 hockey siffror.... dem retar mig när vi åkte ut mot zaragoza men snälla dem åkte ut med största fönedringen sen 30 talet eller nåt hehe vettefan :P

hoppas messi e tillbaka till valencia matchen den måste vi bara vinna för då har vi säkrat ligan.... kom igen nu VINSSST!!!

Visca el barca!
Barcelona Gabriel
2006-02-09 00:03
Marcas rubrik gör ändå rättvisa, mycket strongt gjort; "El Zaragoza humilla al Real Madrid en la Copa"
Barcelona giovani
2006-02-09 00:02
Gabriel, ja han är lite av en copycat, först redondo sen beckham ?!? lite pinsamt är det ju.
Barcelona giovani
2006-02-09 00:00
La Ramba orkar inte vänta, laddar ner redan ikväll hittat en rmvb format på den så det borde gå snabbt :)
Barcelona Ordem e Progresso
Så tråkigt att folk härifrån ska in i RM forumet och provocera och skriva totalt idiotiska inlägg!

Trodde vi var storleken större än marängerna när det gällde sånt. Men tydligen finns det rötägg här också, tråkigt att se.

Mi corazón blaugrana está sangrando.

Bon nit.
Barcelona Gabriel
giovani

No pasa nada tio ;) Du vet väll att Guti har Beckham som sin största idol - wannabe så det skriker om det. Det roligaste var när spelarna var på väg till bussen och ett fans roppade "GUTIIII!" till Beckham - man såg direkt beckhams reaktion - disgusted som få haha - förståligt också!

Det är lätt hänt att man ser fel på bröderna Barbiekent!
Barcelona Jontteee
2006-02-08 23:59
Paco Buyo

Du är modig att komma in här =)

oj förlåt har inte presenterat mig.. Mitt namn Milito, Digeo Milito rätt att döda Real Madrid
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:59
giovani:

Du får en chans till imorgon, matchen sänds i repris under eftermiddagen.
Barcelona giovani
2006-02-08 23:58
Gode Gud jag vet också att Guti är kapten, där av överaskningen också kan ju ha sett fel då jag hoppa in andra halvlek o dom är rätt lika bakifrån så lägg ner ner värderande inlägg då det slår tillbaka.

Det enda jag ångrar idag är att jag viste inte jag hade sportexpressen såg på text-tv att det stod 5-1 o bästämde mig för att testa. Sorgligt.
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:57
Gabriel:

Nog såg det ut som om Florentino önskade att han var någon annanstans ikväll. :-)

Ewerthons rökare i krysset, vilket mål. Tar emot ett inkast, lyfter bollen över Guti och någon madridspelare till och tar ett steg med bollen och på halvvolley rätt upp i Casillas vänstra kryss. Vilket klassmål. :-)
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:55
Paco Buyo

Roligt att se att du har kvar din humor efter ett sånt här nederlag :)

La Rambla

Va tycker du? Nah jag vet inte, trots att jag sett det åtaliga gånger denna säsongen så blir det nästan roligare varje gång jag ser Florentinos uppgivna ansikte - det är helt enkelt priceless :D
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:55
Paco Buyo:

Hehe, trevligt att vissa kan ta det med fattning. Imorgon är en ny dag som det brukar heta. På söndag kanske vi åker på däng och lär få läsa om det här. :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:54
Gabriel:

Det roligaste ikväll var när publiken sjöng:
Madrid cabrón, saluda al campeón.

De känner igen den sång vid det här laget. :-)

tarrak:

Tack, hjälps vi åt så blir det till det bättre.
Real Madrid Paco Buyo
2006-02-08 23:53
giovani:
Guti är andrekapten efter Raúl. Tyvärr.

La Rambla:
Klart domaren bestal Real Madrid på matchen. Han blåste ju av för tidigt. Tre sekunder.
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:52
tarrak

Jag instämmer totalt, La Rambla förtjänar en elogé här inne - keep up the good work hermano ;)
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-08 23:52
//Blaugrana_1899
du ville ha målen, here you go..
1-0
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid1.zip
2-0
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid2.zip
3-0
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid3.zip
3-1 (nja, det hoppar vi över ändå inget att se..)
4-1
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid4.zip
5-1
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EwerthonRealMadrid.zip
6-1
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EwerthonRealMadrid2.zip
extras
ewerthon skill
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EwerthonSombrero.zip

Barcelona tarrak
2006-02-08 23:51
La Rambla/Du får ta det hur du vill men jag är ändå imponerad av hur mycket tid och energi du orkar lägga på att uppfostra idioter (blåröda som vita).
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:50
SPORT's rubrik är åtminstonde passande - "El Madrid, humillado en la Copa: ¡6-1!

Det gör så man får glädjetårar! :D
Barcelona Havalinho
2006-02-08 23:49
Tror jag ska lägga mig o drömma som om man inte drömt tillräckligt ikväll :)
Barcelona Jontteee
2006-02-08 23:48
Grabbar vart är alla REAL FANS.. HAHAHAHHA
HAHAHAHAHAH
DIEGO MILITO... HAHAHAHA... VART E NI!!!
HAHAHAHA
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:47
Undrar vad rubriken på Marca blir imorgon?
Domaren bestal los blancos på segern kanske? :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:44
Suck..

moget av dig BARCA BLOD: Klass och stil saknar du iaf. :(

tarrak:

Jag lägger inte ner något jobb här, tycker bara att det kunde hållas någorlunda vettig nivå på forumet. Då blir det intressant diskussioner, men många håller sig här ifrån nu när nívån är så låg.
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:44
Alltså det passar så olägligt att vara sjuk just nu, jag vill träffa alla madridistas imorgon juh :/

Var det någon som la märke till David Beckhams "dödsspark" på D.Milito utav ren frustration? Det resulterade inte ens i i en varning - konstigt med tanke på att Ronaldinho blev utvisad för en liten fis i rymden!

Nåja domaren ansåg väll att de hade fått det jobbigt nog denna kväll ;D
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-08 23:43
fan va rent det är här i kväll! :D

Någon som har kvällen mål för nerladdning? kanske finns på nhl.com? haha, länka gärna.
Annons: