/spanien/barcelona/forum/24843.aspx/spanien/barcelona/forum/24843.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid chrisespaña
2006-02-13 00:10
Gabbe//

Si, claro que si ;D Min far med släkt samt morsans hela släkt bor på Gran Canaria. UD Las Palmas mot Tenerife är ett hett derby by the way!

Jaja nu lägger vi ner detta, leder ingen vart.

God natt, Barca som Real fans ;D

Barcelona Gabriel
2006-02-13 00:06
chrisespaña

Ja precis, att hans kort inte var rättvist!

Si de acuerdo, är du kanske ifrån Las Palmas.
Real Madrid chrisespaña
2006-02-13 00:03
Gabbe//

"Synd bara att hela världen anser något helt annat än det du gör"

Jaha? Det var ju tråkigt att två kanarier emellan ska ha olika åsikter då.
Barcelona Gabriel
2006-02-13 00:00
chrisespaña

Snacka om att förvränga saker och ting, när sa jag att en hel värld vill upphäva hans kort? En hel värld ser att det kungen gjorde inte är rättvis utvisning, framför allt inte med tanke på vart gränsen går för bensaxar som kan förstöra en annan spelares karriär - katastrof.

Ja jag är kanarisk.
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:59
Ämne: Ämne: (catalo....
haha men allvarligt vrf bryr vi oss igentligen om alla andra snubbar från alla andra olika lag som bara kmr hit och snackar skit??? det måste ju betyda att dom e avundsjuka på oss lr nått?? förnått måste det vara för dom kmr inte hit när våran maskin abra vinner och vinner? lr har jag fel:P
Real Madrid chrisespaña
2006-02-12 23:58
Catalonia Barca//

Mest druckit vatten idag ;D

Gabbe//

En hel värld vill upphäva Ronaldinhos kort, härliga proportioner vi använder här.
Är du kanarisk??
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-12 23:57
Ämne: (catalonia barca)
....
haha ,KING är du !!!
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:55
(catalonia barca)

exakt va fan dom har med svåra matcher kvar både valecia och real och jag tror vi kmr reda ut detta ganska fint;)
2006-02-12 23:54
grabbar ingen ska vara orolig !!!
barca tar hem ligan i år o det ska ni se !!!
förra året vid samma tidpunkt så vad så att barca var mindre än 6 poäng före madrid.
men vi fixade det o vann ligan !!!
so just calm down !!!!
Real Madrid Real-Assyriska
2006-02-12 23:53
Ämne: chrisespaña

Ro....
Gabriel jag märker att du e en syrian så det är därför du e så kräsen. Sen ärligt om ni tycker att dom e realfjortisar så är det väl upp till er att munhuggas mot dom. Och du tvingar mig att använda negativa sacker på den här sidan fast jag har varit posetiv
2006-02-12 23:52
chrisespaña ///
mannen vad har du druckit så sent som en sönadgs kväll ??
Barcelona Gabriel
2006-02-12 23:51
chrisespaña

"Ronaldinho röda var inte så mkt att diskutera tycker jag, visst det var inget överfall men ett rött var inte orättvist.!"

Haha, säger han som är så snabb på att anklaga andra och själv vill bli tagen på allvar. Synd bara att hela världen anser något helt annat än det du gör...och ja just det den korrupta domarkåren - la federacion.

Real-Assyriska

Sen när blev jag assyr? Så länge jag vet så har jag alltid varit en blandning av kanarisk/tenerife, spanjor och svensk.
Barcelona Gaucho!
2006-02-12 23:50
Senoo

Där har du fel, anledningen att Barcelona lyckas så bra är att laget fungerar bra tillsammans. Men vissa matcher t ex den idag behöver man dom spelarna som "kan göra det själv".
Barcelona II Barça II
2006-02-12 23:49
Senoo//
Okej
Atlético Senoo
2006-02-12 23:48
Där ser man barcas svaghet Ni lever på 3 spelare,, Ronaldinho, Eto, Puyol !
Barcelona Gaucho!
2006-02-12 23:47
Forca_barca

Lägg ner det, han gör ett misstag på hela matchen tyvärr så slutar det såhär. Men ny målvakt tycker jag verkligen inte. Förresten va det inte snack om att Barcelona visat intresse för en back i At. Madrid kommer inte ihåg vem av dom bara :D
2006-02-12 23:45
Gabriel jag märker att du e en syrian så det är därför du e så kräsen. Sen ärligt om ni tycker att dom e realfjortisar så är det väl upp till er att munhuggas mot dom. Och du tvingar mig att använda negativa sacker på den här sidan fast jag har varit posetiv
Barcelona Forca_barca
2006-02-12 23:44
NY MÅLVAKT!!. Spelarna vågar inte ens passa hem till valdes. herregud vilken tabbe man gör IGEN!!
Jorqera är ju fan bättre ju!!
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:41
Gaucho okej kanske 2 iaf:P
Real Madrid chrisespaña
Rambla//

Ska vi diskutera domslut kan vi sitta uppe hela natten. Med tanke på domslut med mera i år ska man väl som Barca supporter inte uttala sig, eller? Ronaldinho röda var inte så mkt att diskutera tycker jag, visst det var inget överfall men ett rött var inte orättvist.

Jag är utan att överdriva bland dem som gör mest för att rensa i forumen. Jag gör ingen skillnad på vad man har för tröja bredvid sitt nick, man måste kunna bete sig civilicerat. Real Madrids forum är under många stunder riktigt lågt, detta forum är likaså riktigt lågt. Ska man stävja det och få en positiv diskusion/situation måste man stänga av folk som inte respekterar uppsatta regler, oavsett vilket jävla lag man sympatiserar med.

// Christopher
Barcelona Gabriel
Tiago

Prioriteten till nästa säsong ska vara att förstärka backlinjen helt klart, no cuestion about it. Ser gärna att våran köpoption på Daniel Alves utnyttjas och att Gabriel Milito köps in. Att locka hit Fabio Aurelio vore inte heller helt dumt, då har vi den bästa backlinjen på många år i vårat lag.
Barcelona Gaucho!
2006-02-12 23:40
Tiago

2-3 backar? kan hålla med om att "svagheten" ligger på kanterna men jag tycker att vi ska spela dubbelt brasilien på ytterbacksplatserna
Puyol #5
2006-02-12 23:39
Chelsea förlorade i helgen med 3-0 mot Middelsbrough,och fd Barca spelaren Rochembak gjorde mål =)
Barcelona Gabriel
2006-02-12 23:39
Real-Assyriska

Oherregud använd punkter och kommatecken då och då så man kan läsa det du skriver. Sedan kanske du bör ta dig en funderare på varför vi (enligt dig) riktar ilskan på real madrid fans.
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:37
Gabriel haha okej jo det kan det allt vara men jag tycker inte han behövs utan hellre att vi tar hit 2-3backar:P
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:37
kolla in tex reals spelschema som kmr snart det ser la inte för jävla ut lr dom kmr garanterat tappa några p där;)

26 05/03/06 Real Madrid - Atlético
27 12/03/06 Valencia - Real Madrid
28 19/03/06 Real Madrid - Betis
29 22/03/06 Zaragoza - Real Madrid
30 26/03/06 Real Madrid - Deportivo
31 02/04/06 Barcelona - Real Madrid
32 09/04/06 Real Madrid - Real Sociedad
Barcelona La Rambla
2006-02-12 23:36
chrisespaña:

Då kanske du kan förklara för oss varför tex Beckhams kort upphävs och inte Ronaldinhos? För att inte tala om Figos för 2 säsonger sen.

Sen kan du hoppa in på ert egna forum och städa upp där först innan du kommer med moralkakor här inne, det är fan så mycket lägre klass där än på detta forum och det vet du.
Asså rikta inte ilskan på real madrid fans rikta det isstellät på vad laget gjorde idag så lägg av med allt munhugg och plus ni också real fans försök o va lita tröstsammare även om dom är våra ärke rivaler så måste ärkrivalen va på glatt humör så att real o barca kan slå ut alla lag tills slutstriden mellan Real-Madrid vs Barcelona. Men annars brasse power :) Ronaldo Ronaldinho Adriano osv...osv
Barcelona Gabriel
Tiago

Som jag sa innan så är jag inte den typen av fan som blir värvningskåt så fort som resultaten inte går vägen, men jag tycker det kan vara ett intressant alternativ.
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:34
La Rambla

det har du faktiskt rätt i barca kan inte heller bara vinna fast vi så gärna hade velat det men vi får vara stolta över vårat lag och jag lovar att vi kmr igen. vi har ju ändå vunnit 14 raka ligasegrar iår det e ju ganska bra:D så jag tror inte vi behöver oroa oss:D utan bara stötta vårat lag och skita i marängerna som bara sanckar skit det finns trots allt några smarta maränger med:D
Annons: