/spanien/barcelona/forum/2484.aspx/spanien/barcelona/forum/2484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi = GOAT
2015-05-17 18:37
Någon som kan länka youtube sidan med Ray Hudson som kommentator? Tack på förhand.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 11-9-10
2015-05-17 18:36
Jag önskar valdes 7 år av olycka Visst han sina anledningar att lämna klubben pga ledningen Men det sättet som han gjorde det på, mot fansen som har stöttat honom trots alla år av blunder och misstag för lite pengar. Ja Monaco väljer man för pengarna och inte för det sportsliga
Barcelona Chrisicito
2015-05-17 18:36
Ser nu gulu och L.A.M Nr 10 kommentarer så jag var inte först med pucken :D
Mascherano#14 el Jefecito
2015-05-17 18:35
Någon som sitter på en grym streamsida inför matchen?
Barcelona [Carles Puyol 5]
2015-05-17 18:33
Kul o se Valdes igen
Barcelona Chrisicito
2015-05-17 18:33
En annan sak som jag tänkt på. De Gea ryktas ju bort och de snackas ju om ersättare isf. Men minns jag inte helt fel så var ju Valdes riktigt bra senaste säsongen han spelade för oss (innan han blev skadad). Hade gärna sett att han får bli deras 1 keeper. United är laget jag gillat mest i England, och Valdes, ja han har ju en lång historia i våran klubb. Han önskar jag gott!
Barcelona Liunil Masse
2015-05-17 18:30
Valdés in sista 20!! Kungen.
Barcelona gulu
@L.A.M Nr 10:

Instämmer till 100%. Han gick från att vara bespottad till att bli en legend.
Hoppas på ett sätt att De Gea inte går till Real men unnar verkligen Victor en startplats.

Och nu blir han inbyttt!!!
Barcelona 100% AntiMadridista
Valdes kommer in nu för United när det är 15 min kvar. De Gea skadade sig!
Barcelona Ali G
2015-05-17 18:29
De gea utgår skadad och in kommer Valdes. Känns fel o se honom i ett annat lag
Barcelona the cameroonians
2015-05-17 18:29
Valdes inbytt!
Barcelona Zyzz
2015-05-17 18:25
Suarez var ju uttagen i truppen, så troligtvis har Barcastuff missat Suarez. Antingen är han ju på bänken eller också på läktaren.
Barcelona Chrisicito
2015-05-17 18:16
Det är intressant (tragiskt) hur supportrar ljuger för att beskydda sin egen favoritspelare och/eller sänka en (förmodad) rivalspelare. Utan att nämna namnet på personen som kommenterade, så var jag inne på en av AB:s artiklar, den om att Cavani och Zlatan inte är superbra vänner. En av de som kommenterar skrev "Haha Jonas lägg ner, sån jävla bullshit statistik! Cavani blev bara sämre och sämre på att göra mål motslutet i Italien" Jag kollade upp detta och de tre sista säsongerna var de som Cavani gjorde allra mest mål sammanlagt i, och den sista säsongen var den han gjorde flest mål av alla och han vann dessutom skytteligan i Serie A på 29 mål. Sista 10 Serie A matcherna gjorde han 11 mål. Edit: Nu är jag inte helt 100 på om denna person ifråga medvetet drog en lögn, eller om han på riktigt trodde han hade rätt.Sen vet jag inte hur många skott per mål som behövdes för Cavani under hans säsonger i Italien, så vem vet kanske har han rätt där om det var de han syftade på när han skrev att Cavani bara blev sämre och sämre på att göra mål mot slutet i Italien ;-)
Barcelona el Flaco
2015-05-17 18:14
Å ena sidan vill Lucho kanske inte riskera något med Luis Suárez, men en del av mig blev lite nervös av att inte ens se uruguayanens namn på bänken. Får hoppas att det inte är något för allvarligt med hans skadekänningar.
Barcelona Ney
2015-05-17 18:12
Tagga nu! :D
Barcelona Junta Dimision
2015-05-17 18:03
Oblak Juanfran Gimenez Godin Siqueira Mario Suarez Gabi Koke Arda Griezmann y Torres är Atleticos startelva. Oblak har inte släppt in ett mål på hemmaplan sen i januari så det ska bli kul och se om dagens anfall får in en boll.
Barcelona NoGo™
2015-05-17 18:03
Bra att man vilar Suarez! Man ju hoppas på att Pedrito gör en bra match ikväll men de kanske är att hoppas på för mycket.....
Barcelona Blaugrana91
2015-05-17 18:02
Suarez är varken på bänken eller läktaren enligt Barcastuff??
Barcelona Blaugrana91
2015-05-17 18:00
Synd att Suarez inte ens är på bänken dock.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-17 17:59
Visca barcaaaaa!!! Tar hem d här ikväll!
Barcelona Xavi 6 // Visca Barca
2015-05-17 17:58
Bench Barcelona: Ter Stegen, Mathieu, Adriano, Xavi, Sergi Roberto, Rafinha, Munir #fcblive
Barcelona Liunil Masse
2015-05-17 17:57
Tror inget allvarligt med Suarez. Lucho vill inte ta risker mot ett så fysiskt lag som Atleti. Jag är lugn!
Barcelona Liunil Masse
2015-05-17 17:55
Vore det inte bättre om Neymar spelar som 9a idag? Messi på kanten är mycket bättre än Messi i mitten, speciellt mot ett lag som Atleti.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-17 17:53
Anser att Pedro måste gå på djupet och hålla Atletico mittbackarna sysselsätta var enda sek han är på planen..

Vill inte se samma halvlek som mot Bayen när Pedro spelade..
Messi gick på djupet, det kom inte bollar fram till anfallet, Messi gick ner i mitten och överbelastade det området. Vill se en Pedro vinner åtminstone 50% av sin närkamper, killen flyger iväg två meter i varje närkamp. Har aldrig sett honom vinna närkamper. Tränar han aldrig balans och styrka ???

Kom igen Barca!!! Så tråkigt att Suarez blir skadad nu...
Barcelona Barcelona4
2015-05-17 17:50
Suarez lär inte spela, därför kallades Munir in
Barcelona Barcelona4
2015-05-17 17:50
Suarez lär inte spela, därför kallades Munir in
Barcelona 11-9-10
2015-05-17 17:47
Jo lucho gör rätt som vilar suarez Hade velat se neymar som 9;a hans spel utan boll är så oerhört fantastiskt och oerhört underskattad. Vill inte ha Messi centralt
Barcelona Blaugrana91
2015-05-17 17:45
[QUOTE=11-9-10]@barcastuff: Line-up Barcelona (official): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Neymar Pedro #fcblive Pedro från start, sänk kraven direkt [/QUOTE] Lika bra att inte riskera något med Suarez.
Barcelona 11-9-10
2015-05-17 17:42
@barcastuff: Line-up Barcelona (official): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Neymar Pedro #fcblive Pedro från start, sänk kraven direkt
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-05-17 17:39
Det ser ju mer och mer ut som att De Gea kommer att hamna i Real Madrid. Tråkigt då det är en duktig målvakt och speciellt eftersom han är Atlético-skolad, men ärligt talat behöver de en ny förstakeeper då Casillas inte direkt rosat marknaden de senaste 1-2 åren. Anyways, kan bli en väldigt positiv affär för Valdés, förhoppningsvis kan han få chansen som ordinarie och därefter leverera, för att han fortfarande har bra målvaktsspel i sig är det ingen tvekan om. Enligt mig blev han bara bättre och bättre och gjorde den sista säsongen en av sina absolut bästa. Ur den synvinkeln var det väldigt tråkigt att han lämnade vid det tillfället han gjorde, och på det sättet han gjorde det.
Annons: