/spanien/barcelona/forum/24836.aspx/spanien/barcelona/forum/24836.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-03-20 13:56
Rodri, Maxi Lopez och Motta nya i truppen inför matchen mot Getafe imorgon. Gott, Rijkaard gör precis vad jag ville när han flyttar upp Rodri så han kan testas. Maxi ersätter Henke då denne gick av mot Real Sociedad och tydligen hade småkänningar. Dumt att riskera något. Hoppas Maxi får göra ett inhopp. :-)
Barcelona R.H.M
2006-03-20 13:20
21:45 SUPER Spania: Barcelona vs Getafe (IN DIRECT). ÄR det eftersändning???
Barcelona R.H.M
2006-03-20 13:20
Här har ni Mina vänner!!!
http://www.tvsport.ro/program/
Romario 11
2006-03-20 12:55
är det någon som vet om om matchen på tisdag sänds på någon tv kanal?
Barcelona Kristian
2006-03-20 12:45
TV4+ har vaskat om i TV-sändningarna förut, förhoppningsvis upprepas detta i helgen. I kritiska mejl från fans tillhörande andra La Liga lag har redaktören svarat att Barcelonas och Real Madrids matcher är prio 1 pga mest visat intresse. Att de då väljer att visa Bilbao-Osasuna(22.00) och inte Malaga-Barcelona(20.00) är mycket underligt.
Barcelona Rambo~
2006-03-20 12:30
lol känns som att han börjar bli gammal :P haha driver
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-20 12:26
Imorrn grabbar så fyller Ronaldinho år :)

hoppas verkligen att han sätter dit en boll i nätet mot Getafe, så som han gjorde för två år sedan mot Sociedad under hans födelsedag :)
Barcelona R.H.M
2006-03-20 12:26
Vad tycker ni om det här förslaget???

Kan alla här inne skriva till aftonbladet o vissa intresse, för att dom ska börja med XLSpanien!!???
Det skulle vara kul med en sån nyheter två gånger om dagen.Va tycker ni?
Boixos Nois
Barcelona [ B_A_R_C_A ]
2006-03-20 11:13

Culeninha ! brosan !
tv4+ visar inte våra matcher mot Getafe och Malaga :( . vad faan gör dem? jag kommer börja hatta dem om det är så...

Visca Barca (L)
Barcelona culeninha
2006-03-20 11:07
Är det någon som vet om veckans matcher kommer att visas på TV? Det verkar inte som att TV4 tänker visa matchen imorgon. Tips någon om annan kanal?!
Barcelona asfaltsbarn
2006-03-20 10:58

Nemo hävdar du att Eto'o är bättre än vad Ronaldo var när han var på topp? I så fall så håller jag inte med. Och som sagt, Ronaldo är inte för gammal för att göra comeback.
Barcelona II Barça II
2006-03-20 10:56
Nemo//
Men nu menar jag att Ronaldo skulle ha en "Henke" roll i Barcelona. Han skulle inte ta Eto'os plats. Han (Ronaldo) har även själv sagt att det inte skulle göra nånting om han skulle få sitta på bänken i Barcelona.
Barcelona Nemo
2006-03-20 10:24
asfaltsbarn

Hellre Eto'o. En spelare som visar hjärta. En spelare som gör mål. Ronaldo är mer ute efter pengar och publicitet. Hans löfte på 35 mål blev väl 35 hamburgare istället. Han ska visa upp sig i VM. Får han ens spela i VM? Eto'o 7 dagar i veckan, Henke 5 dagar i veckan. Finns inte plats för Ronaldo i Barcelona. Lejonet från Kamerun är här för att stanna!
Barcelona asfaltsbarn
2006-03-20 09:43

Hade varit askul att ha tillbaka Ronaldo i barcas linjer. Tänk er en nedbantad Ronaldo som börjar röra sig över planen igen. Tänk er en Ronaldo som trivs i klubben och med spelet och som hittar spelglädjen igen. Han är inte för gammal för att göra comeback.
Barcelona R.H.M
2006-03-20 09:31
Kan alla här inne skriva till aftonbladet o vissa intresse, för att dom ska börja med XLSpanien!!???
Det skulle vara kul med en sån nyheter två gånger om dagen.Va tycker ni?
Boixos Nois
Barcelona Lionel Andrés Messí
2006-03-20 09:15
II Barça II
Jag skulle gärna ta tillbaka Ronaldo som ersättare för Henke om han själv accepterar att sitta på bänken och om han inte kostar för mycket att köpa loss.
Barcelona Suñol_
2006-03-20 00:35
vi får återta den gamla filosfin att det gör inget att släppa in 3-4 bollar bara man gör en mer! så mitt tips mot benfica är 3-5 till barca!
Barcelona II Barça II
2006-03-20 00:26
Skulle Barça fansen vilja ha tillbaka Ronaldo? Vad tycker ni?
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-03-19 23:53
ni måste läsa det här grabbar....hehhehehe...va tycker ni
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-03-19 23:39
snälla e det nånn som vet om några länktipsar till barca-getafes match..tack för svaret
Barcelona II Barça II
2006-03-19 23:31
Det är så typiskt att dessa skador/avstängningar ska komma just nu. :-(
Men det ordnar sig.
Barcelona SaMii^
2006-03-19 23:27
illa illa!

marques, edmilsson, jag börja fundera om detta är slutet ?

har en fråga till er barca fans, hur tror ni de kommer att gå mot benfica första matchen utan spelare som puyol,marquez,edmilsson,messi,xavi osv ganska tufft ?
Barcelona R.H.M
2006-03-19 22:47
Håller med,ED DA´ MAN.
Sweet revenge!!!!!
Barcelona ED DA´ MAN
2006-03-19 22:43
Va fan e detta?!?!

Vi sparkade inte bara ut Chelski ut ur CL. Det verkar som om vi utlöste världens turbulens i klubben. muhahaha...
Barcelona R.H.M
2006-03-19 22:42
Försvagade deffensivt,Skador,Gulakort,rödakort,Avstängningar.Vart tog Barca anda vägen?Vi har spelare som kan knäcka vilket försvar som hellst.Ex.på det är många,kan radda upp alla, men kolla på målskilnaden.om vi släpper in ett mål,vi sätter in två i fram så enkel är det bara. Kom igen barcafans ryck upp er.Tänk positiv.
Bioxos Nois!!!!!!!
Barcelona Lion0
2006-03-19 22:30
Matchen mot Benfica ENLIGT mig:

4-3-3
mv: Valdés
hb: Belletti
mb: Rodri
mb: Oleguer
vb: Gio
mf: Van Bommel
pivoté: Motta
mf: Deco
hf: Larsson (Messi om han blir spelklar)
cf: Eto'o
vf: Dinho

1-2 blir matchen tror jag, Eto'o gör båda målen, tror att Benfica gör det första målet sen vänder vi.

Visca el Barça
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-19 22:26
Lionel_Messias

Jag väljer att vara avaktande vi har 2 titlar att gå efter så jag avaktar med att fira nåt i förhand :D

Men du får gärna fira på förhand:D
Barcelona Lionel_Messias
2006-03-19 22:23
Ligan är nog redan avgjord och RM's enda chans att bevisa någonting denna säsong är att vinna mot Barcelona på Nou Camp (vilket troligtvis verkar omöjligt). Med en mycket motiverad trupp så tror jag att Barcelona kommer spela ut Real Madrid. Vi vet ju hur extra bra Ronaldinho, Eto'o och Messi är under viktiga och stora matcher. =D. Ser fram emot mötet.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-03-19 22:19
Om inte jag har fel så är Benfica försvagade framåt då Nuno Gomes är avstängd första matchen.

Jag kan ha fel, men tror ändå att jag har rätt.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-03-19 22:13
Vi är försvagade deffensivt men det är även Benfica, rätta mig om jag har fel men de saknar en mittback och den duktige högerback inför drabbningen mot Barca i bägge möten så skador drabbar även vår motståndare.

Vad före Barca om vi inte har motgångar emot oss?

Det är bara att köra på, kommer bli tufft men gio,sylvinho får gå in som mittback i första mötet.
Annons: