/spanien/barcelona/forum/24833.aspx/spanien/barcelona/forum/24833.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona II Barça II
2006-02-16 13:33
Puyol är Barcelonas hjärta, hoppas verkligen att han är med på dem två kommande matcherna.
Barcelona Gabriel
2006-02-16 13:24
Rebin M

Bra sagt!

Mal noticias para nosotros - Alarma Puyol - Puyol har blivit skadad på dagens träning och var tvungen att avbryta. Det värsta som kan hända oss är att Puyol går skadad och missar matchen emot Betis och framför allt emot Chelsea, då har våra chansar att gå vidare förminskats hälften så mycket som innan enligt mig, men förhoppningsvis så är det inte så allvarligt som det verkar.

Även om Puyol missar matchen mot Betis, vilket naturligtvis inte är en bra sak så tror jag att det kan vara en mörkning från Rijkaards sida i Mourinho stil.

Deras Del Horno är också tveksam till spel emot oss, sedan innan är ju även Drogba, Makelele och Gallas tveksamma men jag är själv säker på att alla dessa kommer att vara med mot oss.

Skönt att Tv4+ visar våran match så slipper man streama på lördag.
Barcelona AlexC
2006-02-16 12:31
Redovisningsfirman Deloitte's presenterar sin årliga lista med rikaste fotbollsklubbar baserat på förra säsongens omsättning.

Den vita, dumma klubben (trots senaste säsongernas uteblivna sportsliga resultat) toppar och vi befinner oss på sjätte plats.
Barcelona Rebin M
2006-02-16 12:00
II Barça II

Jag håller inte med. Låt alla spanska lag gå vidare, men inte real. Som Culé så önskar jag real all smärta i världen. Jag njuter när jag ser dem må dåligt. Är jag psykopat? Nää, bara en Culé.

Visca el Barça!!!
Barcelona II Barça II
2006-02-16 11:52
Jag önskar att alla spanska lag går vidare i CL. Visst vi kanske är Real Madrid's rivaler i ligan men ute i Europa önskar vi dem lycka till (så länge dem inte möter oss).
Håller ni inte med?
Barcelona Rebin M
2006-02-16 11:52
Det stämmer att TV4+ ska visa Barça-matchen istället för Sevilla-Celta.

Jag ringde sportavdelningen på TV4 och frågade dem om de fortfarande ska visa matchen, trots att den är uppskjuten från 18.00 till 22.00. Dem svarade ja att de ska visa matchen :)

Visca el Barça!!!
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-16 11:25
Det verkar som om Barcas match visas 22.00 på lördag och inte Celtas.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-16 10:28
Enligt mig är det löjligt att vi ska byta ut Valdes, mot vem och framför allt varför???

Ok visst jag blev besviken när han återigen gjorde en tabbe mot Valencia men tänk på alla stormatcher han har gjort med storräddning efter storräddning, räddat poäng åt oss ett flertal gånger + att vi har släppt in näst minst mål i europas offensivaste liga, det har en målvakt stor del i! Valdes är och ska förbli vår keeper!!
Barcelona Sóm més que un club
2006-02-16 09:07
Ämne: e det nån som vet om....
- FcB 20 -
På Katalanska TV3 sänder de en fotbollsskola för ungar där nästan samtliga spelare i Barça är med. T.ex. Puyol visar hur man täcker upp, Ronnie visar finter o.s.v Minns speciellt avsnittet där Etoo visar volleyskott och instruerade väldigt ambitiöst. Han gör ett väldigt sympatiskt intryck långt ifrån hur han ofta speglas i pressen. Vet ej om det finns att ladda ned ngn stans.
Barcelona Suñol_
2006-02-16 03:17
angående tröjorna så gillar jag den lite tajtare 70 tals varianten...bortatröjan från 1997 ser så sjuk ut att vi måste omvärdera det männskliga faktum att 80-talets färgtränder var dom vidrigaste...

Om Valdes så tycker jag han är den stabilaste målis vi har haft på år och dar(vi som minns Rustu, Enke m.m håller nog med) ...men visst fan blir man sur när han dräller som Lee Baxter.
Barcelona hammabarça
2006-02-16 00:27
Om jag förstått saken rätt så har Tv4+ köpt rättigheterna från en kanal i spanien. Så de visar matcherna de sänder, d vs ifall nu matchen ska spelas kl 22:00 så ifall den kanalen visar Barça så gör Tv4+ också det?
Barcelona Kharles
2006-02-15 23:05
Mr B. Arca

Det är inte bara cules som får rösta
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-15 22:56
Lustigt att 4 av 10 Barcelonafan tycker att Valdés ska få kicken.
Barcelona - FcB 20 -
2006-02-15 22:02
e det nån som vet om ronaldinho har en fotbollskola för att jag har en video när han tränar me några ungar den videon som en LÄnka för typ 3 dagars sen
Celta Vigo SUPER-C
2006-02-15 21:36
jag är fruktansvärt ledsen, meningen var att jag ska spela in matchen från tv4plus, för att se den efter jobbet, men där dök den möjligheten antar jag. Tror inte tv4plus kommer göra rättvist och att sända celtamatchen också på den vanliga tv4 (alldrig att de kommer göra det)

får nu i stället böka runt på www för att se möjligheten i att spela in matchen som kommer radiosändas (spelar in radion)

En ledsen Celta-fan
Barcelona Gabriel
2006-02-15 21:32
SUPER-C

Det gäller helt enkelt att vänta och se vad som händer, förstår dig också att du vill kolla på Celta speciellt eftersom de visar ditt lag så mycket mindre än vad de visar Barcelona.

La Rambla

Dejalo tio, det är ingen idee att starta diskussioner av ingenting. Du fick en varning tidigare om jag inte minns fel?
Celta Vigo SUPER-C
2006-02-15 21:23
strunnt i vem som är boven i dramat, bara de gör allt rättvist nu, de får banne mig sända celta matchen också GRRRRRRRRR
Barcelona La Rambla
2006-02-15 21:23
-=Robinhos PedaLadaS=-

Dina små provokativa försök är lätta att känna igen. Vad är det för mening att starta en diskussion och skriva att våra byxor är fula?

Jag vet hur man stavar till dummaste. Det borde vara uppenbart att jag glömde en bokstav. Hade varit skillnad om jag skrev domastte tex. :-)
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-02-15 21:20
Har du ingenting att tillföra diskussionen så tycker jag att vi säger tack och hej till dig för den här gången.
Tack och hej!

/Redaktionen
Barcelona La Rambla
2006-02-15 21:19
Gabriel:

Tror nog inte det bara är tv-bolagen som är boven i dramat. Det är nog katalanerna som är lite bov i dramat den här gången. Anledningen till att de flyttar matchen ska tydligen vara en demostration som tydligen äger rum vid den tidigare matchstarten.

'Som una nació. Tenim el dret a decidir'
Vi är en nation. Vi har rätt att bestämma.

Haha, coolt. :-)
Celta Vigo SUPER-C
2006-02-15 21:19
gabriel amigo ///

Så vad är det som hänt nu kommer tv4plus troligen visa madrid 20.00 och barcelonamatchen 22.00 på lördagen ???

Barcelona Gabriel
2006-02-15 21:16
SUPER-C

Amigo, me reconoces? Ta det lugnt hombre, vi kan knappast hjälpa att det blev som det blev. Din ilska borde riktas mot tv bolagen i Spanien. De var deras önskan att flytta fram matchen för att de skulle sändas madrids match 20-00 och Barcelonas direkt efter alltså 22-00 - man kan ju knappast begära att de ska ta hänsyn till att sändningarna på tv4+ påverkas i Sverige ;)
Barcelona La Rambla
2006-02-15 21:14
-=Robinhos PedaLadaS=-

Det var nog bland det dummase jag har läst. :-)~
Visserligen förväntar jag mig inget annat. Nike är tillverkaren, inte sponsor i det här fallet.

Gabriel:

Precis, mycket mycket mer än sponsor eller inte på tröjan.
Barcelona Gabriel
2006-02-15 21:13
-=Robinhos PedaLadaS=-

Det är skillnad, typ som obligatoriskt. Vi har ingen text på tröjorna. "Mes que un club" handlar för övrigt om mer än bara icke sponsorer på tröjan.
Barcelona La Rambla
2006-02-15 21:12
Jag skulle tro att de sänder som planerat, alltså Sevilla - Celta. Har svårt att se de skulle gå in och ändra något de har annonserat. Fast med TV4+ vet man ju aldrig.

Vadå vi, är det vårt fel eller? :-)~

Vad är sjorts? Shorts vet jag vad det är, men det där andra. :-|
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-02-15 21:11
Måste bara fråga en sak. Om ni nu är "mer än en klubb" utan sponsor på bröstet, vad gör då nike-märket på tröjan?
Det är ju också ett varumärke så man kan ju säga att ni redan har reklam tryckt på tröjan, ni skulle nog skaffa en katalansk tröjsponsor eller att klubben gör tröjorna själva, håller ni inte med?
Celta Vigo SUPER-C
2006-02-15 21:09
hej alla där

Nu när ni har fått den matchstart som ni önskat, Betyder detta då att TV4plus INTE kommer att sända Sevilla vs Celta ??

Matcherna går ju på samma tid 22.00 nu, så himla förbannad på Er alltså att man inte kan få se Sevilla vs Celta !!??

Någon som vet något närmare om detta ???

Hur kommer TV4plus att göra ?
Barcelona Gabriel
2006-02-15 21:05
-=Robinhos PedaLadaS=-

Håller inte med dig.
Barcelona Gabriel
2006-02-15 21:05
La Rambla

Ja tydligen så verkar det så, synd jag såg fram emot att kolla på matchen lite tidigare eftersom Primiere League oftast är alldelles för trist för min smak.

Någon som vet hur det blir med sändningen till matchen?
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-02-15 21:03
Ni skulle passa bättre i blå sjorts, de röda ser fula ut..
Annons: