/spanien/barcelona/forum/24832.aspx/spanien/barcelona/forum/24832.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-02-11 20:52
Qno

Har för mig att man köpte in honom för 5 och sålde honom för 3, men jag kan vara ute och cyckla.
Barcelona Qno
2006-02-11 20:04
Såg på Chelsea matchen förut och kom då att tänkta på att Rochemback har ju spelat i Barca.

Nån här som vet vad han kostade när vi köpte han och vad vi släppte han för?
Barcelona el Flaco
2006-02-11 20:04
Ämne: Ser ljust ut för er.....
Hade vatt underbart att få möta er i CL-finalen, Barca vs Real...Lätt århundradets match (känns lite tröttsamt att säga så, alla clasicos är "århundradets match") Men det är en lång väg dit och mycket kan hända men man hoppas ju så klart.
Real Madrid Fedorov
2006-02-11 19:29
Förutsatt att ni kommer till start med framförallt Messi,Etoo och Ronaldinho så tror jag ni kan komma undan med ett riktigt hyfsat resultat i London.

Jag är övertygad om att Chelsea kommer göra några mål på hemmaplan.Problemet eller frågan är då hur många ni lyckas göra.
Med de tre offensiva spelarna med i startelvan har ni ett härligt lag som tvingar alla motståndare till spelförändringar.
I och med Chelseas mycket starka grundspel så får Pyuol och backlinjen räkna med några besvikelser men som sagt så är det viktikaste hur många bollar som Cech släpper in.

Tycker att ni är i en liknande situation som vi
upplevde under glansåren 2000-2003,alla vet att det går att göra mål på er men problemet är hur man skall stoppa er från att göra mål.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-02-11 19:18
Ser ljust ut för er..Chelsea förlora med 3-0 och det är typ 7-10 dagar kvar innan ni möts på Stamford Bridge..Väl mött..!!..Good Luck!..

Drömmer om en Hel Spansk final i CL..som år 2000.. mot Valencia...
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-11 19:14
Lampard är en bra spelare,men jag tycker absolut inte att han tillhör en av de 3 bästa i världen.
Dock håller jag med LME om att man inte ska döma honom efter en dålig insats utan utan sett till hela säsongen så har han varit en av dem bästa i Chelsea.
Barcelona pablo escobar
2006-02-11 19:13
kharles

och det finns ju många som är bättre än honom på det också
Barcelona Kharles
2006-02-11 19:11
Lampard lever mestadels på skott och inlägg.
Barcelona barca_dreamteam
Fedorov

Vi börjar borta.
Sevilla LME
Kharles// Jag säger bara att Schurbert inte ska dömma Lampard efter dagens match. Ronaldinho gör också dåliga matcher.
Barcelona pablo escobar
2006-02-11 19:10
och att chelsea inte har något mittfältsspel är också ett tecken på att lampard inte är någon speciellt bra spelfördelare även om han är i toppform.
att han kom före andra offensiva mittfältare som riquelme och kaka i guldbollomröstningen är enligt mig ett stort skämt.
skulle aldrig kunna tänka mig att peta deco eller xavi till förmån för lampard
Real Madrid Fedorov
2006-02-11 19:09
Hej.
Ursäkta frågan men börjar ni hemma eller borta mot Londonlaget?
Barcelona Kharles
2006-02-11 19:06
Chelsea visade än en gång att man är usla på att ta initiativet. De lever på kontringar och fasta situationer, speciellt mot storlag. Nyckeln är att få första målet, då blir de som huvudlösa kycklingar.
Barcelona Kharles
2006-02-11 19:05
LME

Jämför du Lampard med Ronaldinho?

Skillnaden är att även när Ronnie är usel så tillför han en del, tex. 2-3 spelares ständiga uppmärksamhet och även sjuka assists. Han har förresten varit bra, och lär vara hungrig och motiverad igen på grund av de felaktiga och orättvisa avstängningarna han fått av den korrupta spanska domarkåren och deras arbetsgivare..
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-11 18:50
Marcos

om du ser fotboll som krig, så tycker jag att du ska ägna dei åt något annat. Kanske KARATE ?

och om du tycker att det är bra att Gallas inte medverkar så är det riktigt lågt av dig, därmed blir det en förlust för fotbollen en aning.

HALA MADRID !
Sevilla LME
2006-02-11 18:48
Schubert// Jag har sett några matcher på senaste tiden då Ronaldinho spelat dåligt och sett ointresserad ut. Tar det ifrån honom titeln som världens bäste för det eller?

Ordem e Progresso// Man får tacka för den inställning gentemot Marcos uttalande om Gallas. Precis som du säger kan man inte gå runt och hoppas att en motspelare ska bli långtidsskadad.
Barcelona Marcos
2006-02-11 18:43
För mig är fotboll krig, speciellt i de viktiga matcherna. Tex chamsions league mot Chelsea. Så jag ser det mer som "en soldat mindre". Vilket bara är bra.
Barcelona FCBX85
2006-02-11 18:41
Nån som vet hur det gick me Ronnies avstägning?
hur blev det med överklagan?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-11 18:41
Marcos

"Hoppas också att Gallas blev långtidsskadad."

Inget sånt där snack. Att hoppas att en spelar hos våra motståndare ska bli långtidsskadad är bara lågt. Jag förstår din känsla, men tänk om du skulle gå in på Chelseaforumet när Xavi blev skadad och dem hade skrivit typ : HAHA rätt åt dem. Då skulle inte du blivit så glad eller hur? :)

Tycker vi ska vara större än så. Vi ska slå Chelsea, vilket startelva de än ställer upp med.
Barcelona Marcos
2006-02-11 18:38
k
Barcelona henke-best
2006-02-11 18:33
Start-elvan Enligt Marca.com

Larsson----Eto'o----Giuly

Iniesta---- ----Van Bommel

------Edmilson----------

Gio---Puyol---Marquéz---Belleti

Valdés

Eller vad tror ni?
Barcelona henke-best
2006-02-11 18:29
Grabbar, hur tror start elvan kommer se ut imon??
Ronaldinho,messi,xavi,Motta,Deco saknas...

jag tror på Giuly-Rto-Larsson
på topp..

mittfältet kommer att se ut så här:
Edmilson
Vbm Iniesta
Barcelona henke-best
2006-02-11 18:26
Hejj
Barcelona Marcos
2006-02-11 18:20
Skönt att Chel$ki förlorade. Nu tar vi dem... Hoppas också att Gallas blev långtidsskadad. Ni tar vi dem!!! Aroganta engelsmän.
Barcelona Schubert
2006-02-11 18:18
Hoppas att alla som håller på och dillar om Lampard till Barca såg dagens match. Han var otroligt dålig; tappade bollar hela tiden. Visserligen var Chelsea överlag kasst, men världens näst bäste...aldrig i livet. Mittbackarna också riktigt dåliga. Robben bäste Chelseaspelare.
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-11 18:07
min startelva till imorgon som jag tycker kommer att vinna ?

Ezquerro----Eto'o----Giuly

Iniesta---- ----Van Bommel

Edmilson

Sylvinho---Puyol---Marquéz---Oleguer

Valdés
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-11 18:02
Jontteee ///
kanske sade chelsea fansen samma sak när dom såg barca förlora mot atletico med 3-1
Barcelona Jontteee
2006-02-11 17:36
Förresten..

Midelsbrough 3 Chelsea 0

Verkar som om det blir en lätt match för Barcelona då.. =)
Barcelona Jontteee
2006-02-11 17:34
Ronaldo luiz nazario de lima

Nej nej.. Ronaldinho va med hela tiden.. T.om Finalen.. Han fick rött kort mot England efter att han vänt matchen själv, asså missade han "bara" semifinalen
Real Madrid Ronaldo luiz nazario de lima
2006-02-11 17:32
Ronaldinho va gjorde 1-2 bra matcher i vm sen fick han rött kort mot england och missade kvartfinalen semifinalen och finalen
Annons: