/spanien/barcelona/forum/24830.aspx/spanien/barcelona/forum/24830.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:57
Gabriel:

Nog såg det ut som om Florentino önskade att han var någon annanstans ikväll. :-)

Ewerthons rökare i krysset, vilket mål. Tar emot ett inkast, lyfter bollen över Guti och någon madridspelare till och tar ett steg med bollen och på halvvolley rätt upp i Casillas vänstra kryss. Vilket klassmål. :-)
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:55
Paco Buyo

Roligt att se att du har kvar din humor efter ett sånt här nederlag :)

La Rambla

Va tycker du? Nah jag vet inte, trots att jag sett det åtaliga gånger denna säsongen så blir det nästan roligare varje gång jag ser Florentinos uppgivna ansikte - det är helt enkelt priceless :D
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:55
Paco Buyo:

Hehe, trevligt att vissa kan ta det med fattning. Imorgon är en ny dag som det brukar heta. På söndag kanske vi åker på däng och lär få läsa om det här. :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:54
Gabriel:

Det roligaste ikväll var när publiken sjöng:
Madrid cabrón, saluda al campeón.

De känner igen den sång vid det här laget. :-)

tarrak:

Tack, hjälps vi åt så blir det till det bättre.
Real Madrid Paco Buyo
2006-02-08 23:53
giovani:
Guti är andrekapten efter Raúl. Tyvärr.

La Rambla:
Klart domaren bestal Real Madrid på matchen. Han blåste ju av för tidigt. Tre sekunder.
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:52
tarrak

Jag instämmer totalt, La Rambla förtjänar en elogé här inne - keep up the good work hermano ;)
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-08 23:52
//Blaugrana_1899
du ville ha målen, here you go..
1-0
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid1.zip
2-0
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid2.zip
3-0
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid3.zip
3-1 (nja, det hoppar vi över ändå inget att se..)
4-1
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=MilitoRealMadrid4.zip
5-1
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EwerthonRealMadrid.zip
6-1
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EwerthonRealMadrid2.zip
extras
ewerthon skill
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=EwerthonSombrero.zip

Barcelona tarrak
2006-02-08 23:51
La Rambla/Du får ta det hur du vill men jag är ändå imponerad av hur mycket tid och energi du orkar lägga på att uppfostra idioter (blåröda som vita).
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:50
SPORT's rubrik är åtminstonde passande - "El Madrid, humillado en la Copa: ¡6-1!

Det gör så man får glädjetårar! :D
Barcelona Havalinho
2006-02-08 23:49
Tror jag ska lägga mig o drömma som om man inte drömt tillräckligt ikväll :)
Barcelona Jontteee
2006-02-08 23:48
Grabbar vart är alla REAL FANS.. HAHAHAHHA
HAHAHAHAHAH
DIEGO MILITO... HAHAHAHA... VART E NI!!!
HAHAHAHA
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:47
Undrar vad rubriken på Marca blir imorgon?
Domaren bestal los blancos på segern kanske? :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:44
Suck..

moget av dig BARCA BLOD: Klass och stil saknar du iaf. :(

tarrak:

Jag lägger inte ner något jobb här, tycker bara att det kunde hållas någorlunda vettig nivå på forumet. Då blir det intressant diskussioner, men många håller sig här ifrån nu när nívån är så låg.
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:44
Alltså det passar så olägligt att vara sjuk just nu, jag vill träffa alla madridistas imorgon juh :/

Var det någon som la märke till David Beckhams "dödsspark" på D.Milito utav ren frustration? Det resulterade inte ens i i en varning - konstigt med tanke på att Ronaldinho blev utvisad för en liten fis i rymden!

Nåja domaren ansåg väll att de hade fått det jobbigt nog denna kväll ;D
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-08 23:43
fan va rent det är här i kväll! :D

Någon som har kvällen mål för nerladdning? kanske finns på nhl.com? haha, länka gärna.
Barcelona Aubri
2006-02-08 23:43
sitter här o läser lite va folk skrivit.

stämmer det 6-1 förlust för RM..
shit.. ska man va glad eller tycka synd om de?
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:42
S.W.A.T:

Du ska inte be oss om ursäkt utan reals fans, men du och HLKINHO kan nog räkna med en avstängning där inne.

Jag och många andra har också retat oss på dem, vi går ändå inte in dit och hånar dem. Ska du ha roligt åt dem kan du ha det här.

giovani:

Guti var lagkapten, jag såg matchen. Det skulle vara om han blev utbytt och lämnade över den till Beckham men det tror jag inte, då får alltid Carlos bindeln.
Barcelona BARCA BLOD
2006-02-08 23:42
HAHHAHAHA!
bröder måste passa på det är inte ofta sånt händer, 6-1, hade det varit en normal förlust skulle man inte bry sig. 6-1 måste in til deras forum!! ursäkta alla!
Barcelona tarrak
2006-02-08 23:41
Word to La Rambla! Jag måste säga att jag uppskattar allt arbete du lägger ner på det här forumet. Även Kharles och Gabriel förtjänar ett hedersomnämnande.
Barcelona S.W.A.T
2006-02-08 23:38
Ämne: S.W.A.T och HLKINHO ....
ber om ursäkt, ville bara ge tillbax! dom har gått mig på nerver hela veckan
Barcelona giovani
2006-02-08 23:38
La Rambla, i slutet av matchen var det väll Beckham som sköt frisparken ? Han o Carlos stog vi bollen, är nästan hundra på att jag såg den runt hans arm. Måste kolla upp det.
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:36
giovani:

Nej, Guti är kapten i Rauls frånvaro.

tarrak:

Pinsamt är det, håller med.
Barcelona giovani
2006-02-08 23:35
Mest förnedrande tycker jag ändå var att ett "lag" som Real har beckham som kapten om jag inte såg helt fel, såg bara andra halvlek.
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:33
S.W.A.T och HLKINHO

Måste ni verkligen in på reals forum och skämma ut er? Ni är snabba med att hacka på dem när de är här och gör bort sig, för att i nästa stund ta första bästa chans och göra samma sak där inne. I slutändan är det vi andra här inne som får stå ut med skiten ni dragit in. :(
Barcelona S.W.A.T
2006-02-08 23:33
det kommer att festas i Barcelona IKVÄLLL
Barcelona tarrak
2006-02-08 23:30
Här sitter man på Madrids forum och skryter över alla culés uppträdande och får t o m medhåll och helt plötsligt dundrar det in ett gäng idioter i världens vackraste tröja. Lägg ner!
Barcelona S.W.A.T
2006-02-08 23:29
fan va GLADDDDDDDDDDDDDDD FAN ÄR! ny är det äntligen tyst på loserna som kommer hit o säger att Madrid e bäst
Barcelona La Rambla
2006-02-08 23:25
Hur många chorizo hann R Carlos med att käka uppe på läktaren, de måste ha varit goda för han var där ofta?

Ronaldo låg mest ner på knä och tuggade gräs. Ny diet?

Robinho sprang mest och skällde på domaren för att han inte fick frisspark, han klarade tydligen inte av den starka vind som fanns nere på La Romareda.

Helguera bad om att få bli utbytt före halvtid, han ville slippa förnedringen. Han såg vart det var på väg.

Guti var som han brukar vara när han är sitt vanliga jag, alltså helt värdelös. Kunde lätt ha blvit utvisad.

En synnerligen trevlig kväll för oss culés. :-)
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:25
Bopi

Hahaha jadu...vänta på det oförväntade ....

A-Laget! ;) snacka om att bli förnedrade
Barcelona Gabriel
2006-02-08 23:24
La Rambla

Si amigo, vilken tid?
Annons: