/spanien/barcelona/forum/24824.aspx/spanien/barcelona/forum/24824.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
7
2006-02-17 21:22
nån som kan dra den troliga startelvan mot betis?
hört att d e lite skador som stör
hoppas på att larsson får spela o hålla sig i god form inför VM
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-17 21:02
Ordem e Progresso & Gabriel

Gabriel

Vi vann vår hemmamatch om du nu kollade på rätt match. De spelade knappast fotboll. Det var bara en tidsfråga innan vi kunde tryckt in det femte målet. Du verkar ha glömt bort att ni också torskade mot samma motståndare elr har jag fel ? rätta mig om jag har fel :S.

Ordem e progresso

Vi får väl se hur det går ;)

Ciao ;)
Barcelona La Rambla
2006-02-17 20:00
Ganska så ogenomtänkt uttalande Mourinhos försöka att vara ironisk. Tydligen så har väl Barcelona insett att gräsmattan har varit dålig sen U2-konserten i somras. Det är inget man har hymla med precis. Varför byter de annars ut den då? Eller har Murre missat det?

Sen är det ju bara löjligt vilka proportioner det här med gräsmattan på SB har tagit. Det är ju knappast spelare och ledning som har haussat upp detta utan media som drivit på. Allt för att skapa hatstämning. Pinsamt både från brittisk och även spansk press.
Barcelona Kharles
2006-02-17 19:38
Dåren tror inte ens själv på det där.
Barcelona Gabriel
2006-02-17 19:29
Pokerfuskaren Murre i nytt uttalande, snacka om psykningar inför mötet.

"Hur kommer det sig att Barcelona alltid har så många skadade spelare? Kanske så beror det på att gräsmattan på Camp Nou håller så hög klass" - sa en ironisk Murre inför mötet emot oss.

Han sa även; "Bara de dumma tror på att vi i Chelsea, med de spelarna som vi har, är nöjda med gräsmattan" - hur kommer det sig då att ni inte lägger om den? Ja just det ni är så fattiga eller hur ?

Murre lilla, det är bara ett uppenbart dåligt försök för att komma ifrån ditt smutsiga försök av att lägga om mattan på SB. Som jag sagt innan. Mourinho spelar only fair när han vet att han klarar sig på det, han är som en pokerfuskare som gömmer undan sina ess under bordet för att sedan ta fram de när han blir hotad.

Den dåliga gräsmattan är hans gömda ess - så genomskinligt dock. Låt pajasen prata bort det uppenbara det är bara roligare!

EDIT: glömde länken, här är den roliga clownens uttalande! - http://www.elmundodeportivo.es/20060217/NOTICIA212611795.html

Enyoj!
Barcelona Kharles
2006-02-17 19:18
Urs Meier? Har inte han slutat efter diverse från av engelska huliganer?

Jag hoppas bara inte vi får Merk. Eller Julian Rodriguez Santiago. Honom skulle nog till och med chavsen gå med på haha.

Härliga nyheter ang. Puyol.

Man märker på Terrys uttalanden att han inte är en riktigt smart kille. Men det visste vi förr.
Barcelona Gabriel
2006-02-17 19:00
Mot Nya Tider

Det finns bara nyheter angående Puyols skada från gårdagen. Enligt sport så kan han vara med imorgon utan problem och det finns ingen fara för att han ska missa chelsea matchen.

Es un Tarzan? No solo es Puyol!
Barcelona Gabriel
2006-02-17 18:56
Grisfotboll av Chelsea och Lampard på våran kung är att vänta - låt oss hoppa på en bra domare som inte är rädd för att få Mourinho i hackarna efter matchen. Min favorit som domare är Urs Mier.
Barcelona Gabriel
2006-02-17 18:55
Hola tots - man går in på sidan för första gången idag efter att ha kommenterat madridinhos trogna citat från gårdagen "se upp för" och märker att det hänt idag igen. When is it gonna stop? Det räcker nu, madridistas som inte bidrar med något bör bli spärrade ifrån vårat froum!
El trideñte magico
2006-02-17 18:30
Kollade precois på förra säsongens möte mellan chelsea och Barca. Tänk var bra det skulle vara om vi kunde ha en ytterback med lite defsensivt i tankarna..
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-17 18:03
La Rambla

Sant sant, men anyways vet nån kanske nåt om hur Puyol mår? Ska han verkliga spela om haqn inte känner sig 100%? Fast i för sig, en 70 % puyol är bättre än Oleguer, Gabri och Gio tillsammans(skämt)(elle`?)
Barcelona La Rambla
2006-02-17 17:56
Mot Nya Tider:

Så är det säkert. Därför anser jag att man kan slänga ut sådana personer här ifrån. De bidrar inte med något, är bara ute efter att provocera och inget annat.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-17 17:51
La Rambla

Väldigt trist, håller med!
Men säg så här; Madridinho kanske är max 14 år.
En ung omogen Real-fan som inte vet någonting om deras historia och absolut inget av vår historia.
Det enda han vet är att han måste hata Barca-.

Så han tror nog verkligen att det han skriver påverkar oss på något sätt; ''Chelsea kommer kontra sönder er, ''Kezman gillar inte er'', ''Ni är sämst'' m.m

Han har nog ingen aning om vad han vill ha sagt. Det enda han nog vil göra är att sprida sitt hat mot Barça, eftersom hans fotbollskunnande är väldigt lågt, så han vet nog inte vad annat han ska säga.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-17 17:49
Det är så roligt att se den nya Nike interwjun med Cantona på tv4. se.
Han hyllar Barcelonas fina spel minst fyra gånger i interwjun,

``Deco och Ronaldinho spelar bland den vackraste fotbollen i världen tillsammans``,

``jag älskar att se Deco och Ronaldinho spela tillsammans``.

Sådana ord från en sådan fotbolls spelar värmer mitt hjärta.

Madridinho
sluta komma hit och sprida din ``nyheter``
jag skiter i vad Kezman säger, och jag tror att de flesta håller med.
Who gives a f-ck!!!!
Barcelona La Rambla
2006-02-17 17:42
Undrar inte ni andra här inne varför Madridinho ideligen kommer med sådana där små kommentarer. Kezman gillar inte barca, Chelsea kommer att kontra sönder er...bla bla.

Vad vill du egentligen ha sagt? Försöker du göra oss förbannade, eller vad är det frågan om? I den där artikeln står det inte något om att Kezman inte gillar Barça. Det är bara du som överdriver det. Att du hela tiden kommer in hit och försöker få det till att ingen gillar Barça. Fattar fan inte varför du inte blir spärrad, för det är riktigt irriterande att ha dig här inne springandes som en liten hyena som gottar sig i andras olycka. Så förbannat trist. :-|
Barcelona HLKINHO
2006-02-17 17:41
FC Barcelona Champions league mästare 2005/2006 Visca el Barça y visca catalunya
Barcelona pyol
2006-02-17 17:31
kommer puyol var med mot betis och chelsea??
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-17 17:25
Vi gillar inte Kezman.
Madridinho
2006-02-17 16:51
se länk. kezman gillar inte barca
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-17 16:42
Madridinho

Bryr mig inte hur mycket vi vinner med bara vi går vidare.Det kan sluta hur som helst.
Madridinho
2006-02-17 16:37
Ämne: Madridinho

Blir C....
jo jag håller med men dom kommer att göra fler mål eftersom att ert försvar inte är lika bra som deras men er offensiv är mkt än deras.

ska vi säga 6-5 till barca på camp nou och en riktig rolig fotbollsmatch.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-02-17 16:36
Kommer Puyol spela mot Chelsea?
Eller mot Betis?
2006-02-17 16:34
Madridinho

Blir Chezki tvugna till att göra mål på Camp Nou,så kommer det att öppna enorma ytor för oss och då tror jag vi kommer sätta in massor av mål bakom Cech.
Madridinho
2006-02-17 16:31
vete fan om det är själmord. gör chelsea fler mål än dom släpper in så vinner dom matchen, det är logiskt.
2006-02-17 16:27
Ämne: jag menar bara att m....
Att som bortalag komma till Camp Nou och spela är ett självmordstaktik.
Det skulle kännas bra om Chelzki skulle komma hit och vara tvugna och prestera konstruktiv fotboll,det skulle vara något nytt för dem isåfall.
Madridinho
2006-02-17 16:20
jag menar bara att mourinho kan överraska barca.
alla förväntar sig att chelsea ska spela defensivt på camp nou, men tänk om dom kör superoffensivt istället. vilken chock det skulle vara för barca. det skulle man nog inte vara redo på
Barcelona Sonde
2006-02-17 16:01
Abramovich är bara löjlig. Börja tröttna nått enormt på honom nu.

Det är lite upp till bevis mot Betis känns det som. Det räcker inte med seger för att övertyyga mig om att de gågna matcherna enbart berodde på spelare borta. Jag vill se det gamla fina spelet vi hade för drygt en månad sen. Van Bommel bör för övrigt inte få så många chanser till. Hans teknik håller inte i Barcelona.

Madridinho: Se upp för Bonano, han kan spika igen.
2006-02-17 15:35
Ryssvinet vill köpa Espanyol talang för att komma närmare ett köp av klubben.
2006-02-17 15:22
Madridinho

Har du inget annat att göra än att berätta om våra kommande motstånders styrka osv.
Jag tror nog alla här är välmedvetna om vad som väntar oss.
Barcelona Marcos
2006-02-17 14:44
Madridinho

Jaså det säger du :) Vi hade ingen aning om det. Undrar om Rijkaard har det i tankarna?

Fan måste ringa honom och berätta att Chelsea är kontringstarka och har farliga yttrar samt spelar defensivt :D
Annons: