/spanien/barcelona/forum/24823.aspx/spanien/barcelona/forum/24823.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Amunt!
2006-02-12 22:57
Tackar för en god match och vinn mot Chelsea!
Barcelona Havalinho
Japp de var de synd, men sånt är livet bådde Mister o Valdes bör lära sig av sina misstag ikväll annars är de väl inget mer att tilläga torsk o inget skönspel men vi torskade på ett skitmål och utan 4 av våra viktigaste offensiva spelare.
Misstag av Valdes o kostiga byten av Mister o flummgi placering av ligans bästa anfallare som borde vara i boxen inte nästan hos försvarana...
Ny match nästa vecka o bättre tider med gamla barca tillbaks...

Real Madrid Zizou-Mano
En stor jävla applåd för PUYOL!
Bästa mittbacken på jorden!
Fan vilken match han gör, att han står upp så bra och allt när resten av laget suger! Respekt!
Barcelona Barca Barca
2006-02-12 22:56
Valdes måste bänkas nästa match de e för mkt. Nonchalans, känner sig trygg. Dags o sitta lite på bänken Jorquera tycker ja har sköt sig bra när han ahr fått spela. Van Bommel? kanske dags att åka tillbaka till holland, träbent e inget för barca.

Nästa match slaktar vi betis.

Visca Barca
Real Madrid Zidane#5
2006-02-12 22:56
härligt jag visste det ni kommer alldrig klara er utan dinho
Barcelona Fredecó
2006-02-12 22:55
Usch så illa av Valdes. Eto'o undra om han var på spelhumör, tyckte det syntes som han inte ens ville spela matchen. Försöka spela som Ronaldinho när han inte kan det, tycker ändå att det finns vissa spelare som gör en bra match, Puyol var faktiskt riktigt bra idag. Längtar nu till nästa match då dinho kommer tillbaka och sätter lite fart på barcas anfallsspel.
Barcelona Jussinho
2006-02-12 22:55
Så sket sig den här helgen!
Barcelona Bob
2006-02-12 22:54
Tycker nog att både Henke och Puyol var värda högre betyg. Att Valdes ens skulle få en etta förvånar mig
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-12 22:54
Slut, förlust.. vi leder endå ligan så alla real loosers får ju säga vad dom vill, jag vet iaf hur det gick sist (0-3 på deras hemmaplan), så jag skiter fullständigt i vad smutsbarnen skriver nu, finns vissa normala som inte försöker provicera så jag drar inte alla över en kam, men ni vet vilka jag menar.

Synd att vi bjöd på deras mål men vi leder ligan och ska ta 2a raka ligaguldet.

Futbol Club Barcelona !
El Calderon
2006-02-12 22:53
Hur har matchen varit i stora drag. Speglar resultatet match bilden, Har Barca gjort en bra match.
Barcelona Holländaren
2006-02-12 22:52
Valdés 1
Allmänt skakig, inte minst vid målet där han var direkt arrogant.

van Bronckhorst 2
Bidrog inte med mycket bra varken offensivt eller defensivt men hade åtminstone ett övertygande passningsspel tillskillnad från de allra flesta.

Puyol 3
Stark defensivt som vanligt men passningsspelet var ingen höjdare och någonting gick allvarligt fel i kaptensrollen då han inte lyckades lugna sina spelare.

Marquez 1
Genomuselt passningsspel, inte lyckad defensivt heller för den delen. En ovanligt dålig insats av Rafael, lite besviken blev man faktiskt.

Oleguer 1
Drog på sig onödiga frisparkar, blev ofta rundad och bidrog inte med ett skit i offensiven. Helt rätt att han blev utbytt.

Edmilson 1
Osynlig och vann inte mycket boll men gjorde inte heller bort sig.

van Bommel 1
Dåligt passningsspel, dåliga löpningar, dåligt närkampsspel. Det fanns lite vilja, helt klart, men det räcker inte om man spelar dåligt i övrigt. Saknar tryggheten man har om man är ordinarie.

Andres Iniesta 1
Orörlig som en gammal gubbe. Dåligt passningsspel även om det höll ett hyfsat tempo.

Ezquerro 0
Fruktansvärt usel. Slog bort enorma mängder passningar och man undrar lite vad Barcelona hade tänkt åstadkomma med den här killen. Ville mycket men spelade orutinerat och med otroligt många dåliga passningar. Förstörde passningsspelet helt och hållet. Dåligt beslut av tränarduon att låta Ezq spela, men å andra sidan vet jag inte om någon annan hade fungerat bättre.

Eto'o 2
Försökte och försökte, hade bättre passningsspel än de flesta. Försökte ersätta sig själv, Ronaldinho och Xavi på samma gång. Lyckades bäst med att ersätta Xavi, märkligt nog.

Giuly 1
Mm hej hejdå.

Larsson 1
Fina löpningar i slow-motion men timingen i luftrummet var direkt horribel. Jag mådde dåligt av att se det.

Resten av inhopparna sög allihopa och borde inte få leva. Jag orkar inte skriva.
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:52
SLUT
Barcelona Bob
2006-02-12 22:51
FAN! Ezquerro är så jävla värdelös!
AdnanK
2006-02-12 22:50
Jag vill inte låta ortevlig eller nåt men jag tycker fan synd om Puyol som måste spela med så usla försvarare.
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:49
3 min stopptid

undra om barca orkar trycka in ett mål
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:48
aimar ut hugo viana in
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-12 22:47
Skicka Eto´o på spa imorgon så han får vila upp sig helt! :) och Valdés ska ägna hela dagen åt målvaktsträning med fötterna!.
Real Madrid Vedo
sorry barca ni håller på att förlora ....:)
Real Madrid Vedo
sorry barca ni håller på att förlora ....:)
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:45
han spelar inte som anfallare ja tror han ska spela som mittfältare för att rijkard kanske sa de när dom stog o snackaz han spelar inte alls bra eto'o
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-12 22:45
Asså vad gör annars så underbare Eto´o? är han inte trött efter afrika resan så ska han fan få en tillsägelse av Rijkaard, så usel den här matchen!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-02-12 22:43
Fan Eto´o verkar trött eller något, hållt bollen flera gånger och istället för att passa eller sätta fart så står han och kladdar på bollen som han sen tappar, irreterande!! Kom igen nu Barça det finns tid kvar!
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:41
oooooo så jäkla nära
Real Madrid Gábinho!
det ser ut som om barca kan trycka in ett mål
Spanien flyglarm
Bra frisparksläge, synd det inte finns nån som har förmåga att slå den.
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:40
där kom ett byte från valencia
Spanien flyglarm
2006-02-12 22:40
Valencia har haft mängder med möjligheter att kontra in 2-0 men spelar lika uselt som Barca. Känns som att det är totalt viljelöst från deras sida att göra mål och Barca är för kvällen totalt oförmögna att göra mål.
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:39
ja de de ja menar han passar inte som Ronaldinho roll
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-12 22:38
Vafan håller Etoo på med.
Han underminerar vårt anfall genom att leka mittfältare,back.Henke har inget understöd alls.
Hade Rijkaard vågat lite mer så hade han rytit åt Etoo att skärpa sig.
Real Madrid Gábinho!
2006-02-12 22:38
dom kanske kan trycka in ett mål

och ja tycker inte eto'o passar som i ronaldinhos roll
Annons: