/spanien/barcelona/forum/24821.aspx/spanien/barcelona/forum/24821.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-02-18 15:34
När det kommer till förstärkningar på mittbackspositionen till nästa år så har det spekulerats mycket i Anton Ferdinand de senaste dagarna och sedan innan så har ledningen, som vi alla vet, visat intresse för Gabriel Milito och Jorge Andrade.

Enligt sport så har vi även fölt Romaspelaren Christian Chivus spel under säsongen, men mer än så sägs inte utan att han faktiskt är nära en övergång till Man.United.

Sport säger samtidigt i en annan artikel att Lopos eventuella övergång till Deportivo kan komma att underlätta en övergång av Andrade till oss.

Han har kontrakt till Juni 2009 och har en klausul på 60 miljoner euro - men enligt sport kommer Deportivo att gå med på att förhandla för priset runt 15 miljoner euro.

Detta är rykten som glädjer mig, att ledningen visar att de tydligt vill förstärka backlinjen till nästa säsong. Andrade, Milito och Chivu är alla spelare som jag skulle glädja mig som culé att se i laget.
Barcelona Gabriel
2006-02-18 15:28
Tycker och hoppas att Messi startar på bänken precis som det spekulerats i, det är inte värt risken att han går sönder pga att han inte är 100 procentigt frisk och missar säsongens en av två viktigaste matcher(hitills). Ezquerro är ett bra nyförvärv men han måste börja visa sina kvalitéer för att bevisa sitt värde som nyförvärv, det samma gäller för Van Bommel men eftersom Ezzie inte fått lika rättvis chans som holländaren så tänker jag inte dömma ut honom...än. Eftersom han lär få starta ikväll bredvid Eto'o och Ronaldinho så förväntar jag mig att han spelar bra och visar vad han kan.

A por el betis - visca
Barcelona Barca_4ever.
2006-02-18 15:00
barcelona vinner 3-0 ikväll :) eto'o 1, ronaldinho 1´, deco 1 :)
krozza betis!

visca el barca :D
Barcelona Señor Cúle
2006-02-18 14:50
la_pieda_sinistra

Där är ett svar som man verkligen vill ha! Tack:)
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-18 14:49
S. Cule//

matchen börjar 22 och sänds direkt tv4+, skulle börjat kl. 6, men laporta insisterade på att flytta till 22 pga katalonska demonstrationer.
Barcelona Señor Cúle
2006-02-18 14:46
Kan någon som är HELT säker berätta vilken tid matchen börjar och om tv4+ visar matchen i eftersändning eller direkt ?
Barcelona La Rambla
2006-02-18 14:42
Laban

Du har ett litet fel där. Det handlar om 15M euro, viss skillnad. Barcelona erbjöds 20M euro per säsong i 5 år men tackade nej. De tackade alltså nej till ett bättre bud än vad Milan har fått. :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-18 14:40
Puya_Arsenal

Tro dig? När blev du allsvetande? Förresten, har hört att Cesc ger Henry speciallektioner i katalanska och har rekommenderat bra ställen att köpa hus i Barcelona.

Tro dig....hö hö! :-)~
Barcelona baarca
2006-02-18 14:25
heloo..e de nån här som vet vad som har hänt med luis garcia? från liverpool..e han skadad eller?
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-18 14:13
det var verkligen en kul video....
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-18 14:01
Puya_Arsenal ///
¨hahaha är du enu en fjant som tog filmen av en madridista vid namnet pajasen ''akram''
Laban
2006-02-18 13:41
Tydligen kommer BetandWin att bli AC Milans huvudsponsor.Nuvarande kontraktet med Opel går ut efter denna säsong och AC milan kommer få
ett rekordkontrakt med BetabdWin.Företaget kommer att sponsra Milan med 15 Miljoner Pund/år i fyra år,detta kontrakt överträffar Samsungs kontrakt med Chelsea.
Barcelona Barça-fan
2006-02-18 13:38
Är TV4plus sändning eftersändning? På text-tv står det att matchen börjar 18:00 ?
Real Madrid Puya_Arsenal
2006-02-18 12:49
La Rambla//

Tro mig:
tro mig den videon e alltid rolig att kolla på
tro mig vi ska fixa cl plats och TRO MIG Henry ska stanna och inte till ER!
Barcelona La Rambla
2006-02-18 12:39
Ganska kul de första fem gångerna. Knappast kul den femtioelfte gången här. Du har noll koll tydligen. Se nu till att fixa en CL-plats i Premier League, annars lär Henry landa på El Prats flygplats i sommar. :-)~
Barcelona Der Afro
2006-02-18 12:27
Ämne: Ni som inte har sett....
Ganska kul, i några sekunder iaf :)

Hoppas Pyol får vila ikväll. Vi behöver honom frisk emot englands Real Madrid.
Real Madrid Puya_Arsenal
2006-02-18 12:23
Ni som inte har sett Ronaldinhos ribbträffar på träningar, här har ni chansen igen på hur det går till EGENTLIGEN = )
Real Betis Halllo
2006-02-18 12:04
Hoppas på en bra match där ni kan visa upp ert bästa spel fast ni spelar mot oss. Bara ni inte gör mål givetvis ;);)

Lycka till må bästa lag vinna!
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-18 11:51
barca vinner tror jag och dinho sätter en eller två
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-18 11:14
Rambla/
Vi får se. Har hursomhelst absolut inget emot att se Ezquerro. Gabri är väl också ok att köra en sådan här match. Båda behöver ju verkligen komma igång, bättre att testa nu än mot Chelsea.
Barcelona La Rambla
2006-02-18 11:08
Enligt alla rapporter lär inte Messi starta, utan istället Ezquerro. Detta för att Rijkaard vill spara el Pibe inför Chelseamatchen. Sen har ju också Belletti haft känningar i veckan så han bör också vara ett osäkert kort. Kanske startar Gabri på högerbacksplatsen?
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-18 11:07
Gaucho10-/
Matchen kan man se på tv4+ ikväll givetvis...ska bli kul!
Rambo/
Edmilson tar nog inte Bommels plats eftersom de inte lirar på samma position.

2-0 tror jag: Etoo och Messi.
Barcelona Nemo
2006-02-18 10:57
"Messi sägs vara skadefri, ingen enögd domare har lyckats stänga av Dinho under avstängningen, och någon kameruan med pimpkostym har inte synts till i Egypten på väldigt länge. El tridente mágico startar kort och gott." Hehe :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-18 09:13
Ämne: Barca Vinner Betis D....Vi vinner väl inte Betis som något pris precis va.

Du menar kanske Barça vinner ÖVER Betis.
Barcelona Dinho Grabb
2006-02-18 08:58
Sorry, Betis ikväll har ni inte en chans mot ett väldigt taggat Barcelona. Jag tror även att Ronaldinho kommer att ha skoj ikväll.
Real Madrid Roooobinho 10
2006-02-18 08:14
Barca Vinner Betis Dom Har Ju Inte Oliveria och xicko med
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-18 03:25
marcos//
numera tycker en majoritet att det var okej i omröstningen du länkade till 57 %..
dessutom har ju larsson flera gånger efertryckligen sagt, att under våren handlar allt om barca osv. och att kämpa för en starttröja.. hade det varit en tröja till ett för barca konkurerande lag, hade det givetvis inte vara ok. men hur sannolikt är det att helsingborg och barca nånsin kommer att möta varandra i en tävligsmatch? va ingen dramaqueen, det är ju ingen big deal.
Barcelona Lion0
2006-02-18 01:49
Thiago, jag menade den här matchen mot Betis och sen är ju Marquez avstängd om jag inte minns fel. Men det var bara en test. skulle bli katastrof hemmåt såklart, underskatta inte betis men jag tycker bara att Puyol ska ta det lite lugn. Knä skador är allvarliga, kanske inte den han fick nu men men..

4-2 till barca, tror att, Eto'o, Deco och Ronaldinho och en inbytt Henke som gör målen för barca.

Visca Barca
Barcelona ED DA´ MAN
2006-02-18 01:36
Någon som vet statusen på Xavi och hans rehab?
Barcelona Emilzon
2006-02-18 01:29
Ämne: Lion0, fattar inte h....
Sure, den elvan e nice! Men du ska ha in Gio istället för Sylvinho! Annars helt OK! ;)
Annons: