/spanien/barcelona/forum/2482.aspx/spanien/barcelona/forum/2482.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-05-17 20:04
@Rambla~:

Han fick en dödande blick av Ronaldo på vägen upp till Barcelona och den tog rätt illa har jag hört...
Barcelona B-Guden
2015-05-17 20:03
@enkos:

MEN NEJ HAN SLÄNGER SIG SLUTA TJATA TILL OCH MED VI SOM ÄR BARCA FANS SER ATT DET INTE ÄR STRAFF.
Du kommer bli våran El pasillo om du fortsätter så här.
Barcelona Rambla~
Seriöst Alves, det inspelet hamnade borta vid andra hörnflaggan. Julgransfot?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10
Intressant i övrigt i hela ligan. Både Almeria och Depor leder i bottenstriden samtidigt som Eibar just nu har sin blott femte poäng under vårsäsongen. Valencia ska försvara sin fjärdeplats men håller på att förlora hemma mot Celta. Vad svarar då Sevilla på detta? Jo, de ligger under mot Almeria på Sanchez Pizjuan. Blir en spännande andra halvlek och förmodligen även sista omgång.
Barcelona Canaletes
50 minuter från titeln! (45 + 5')
Barcelona Vampíro
2015-05-17 20:02
Pedro...
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-05-17 20:00
Atletico försvarar sig bra men det blir i denna match tydligt att vi genom ett mer varierande anfallsspel, bättre kvalitet på löpningar och mer rörelse har lättare att etablera spel och skapa tryck. Vi slår fler bollar bakom mittfältet och då är det jobbigt för Atleti att jobba i djupled, både fram och tillbaka. Väldigt svårt att då hålla uppe ett effektivt presspel. Jag tycker vi spelar bra men det är en tuff match. Mästare just nu men Real lär vinna. Lite småtråkigt att ta hem ligan på 0-0 men jag tror vi vinner om vi fortsätter på samma sätt.
Barcelona enkos
2015-05-17 19:59
Alves är förbi sin försvarare och blir dragen i tröjan 100% straff !!!!
Barcelona koeman92
2015-05-17 19:59
Barcanist

Filmning= att slänga sig utan att det finns någon kontakt.

Det som hände nu: Alves blev dragen i tröjan.

Så ja gubben, nu har du lärt dig något nytt.
Barcelona Himne del Barcelona
2015-05-17 19:58
Det ser alltid så jäkla jobbigt ut att möta Atlético. De ser verkligen till att stänga alla ytor centralt så att det enda som går att skapa är inlägg och där står fysiska mittbackar och nickar undan allt som lyfts in.
Barcelona Andresito
@enkos:

Solklar är den definitivt inte. 60/40 inte straff.
Barcelona Gabriel
Denna Mallenco är samma domare som dömde Copa del Rey finalen mot Real Madrid 2011 och tillät Real Madrid att uppträda som ett gäng gatufighters. Har ni glömt hur smutsigt Real Madrid tilläts spela i den finalen så är det bara att kolla highlights igen. Enda sen dess har jag hatat honom. Han är en Barça hatare eller så får han alltid pengar i fickan av Perez. Jag tror vi har sämst statistik med honom av alla spanska domare om jag minns det rätt.
Barcelona Rambla~
2015-05-17 19:57
Varför är Iker bänkad idag?
Barcelona enkos
Barcanist
Skaffa dubbla glasögon lch snacka inte skit här
ALVES ska ha solklar straff då han blev dragen i tröjan för fan så skärp dig
Barcelona the cameroonians
Messis senaste 7 mål mot Atlético har tydligen kommit i andra halvlek. Intressant...
Barcelona son of pep
2015-05-17 19:56
[QUOTE=Popcorn time ]Det värsta var att ljudet låg efter i El Clasico. Cmore har inte visat särskilt stort intresse av la liga. De har kränkt ligan med dåliga och korta studios som inte egentligen räknas som en studio. Så fort en mat som el Clasico tar slut säger de hejdå. viasat, där har vi en kanal som respekterar sporten, supportrarna med kvalitéts studio 45 minuter innan match och nästan eller mer än en timmes analys efter. speciellt i cl. [/QUOTE] Håller med, viasats studio är grym, bortsett från Lagerbäck som jag har lite svårt för. Men han där Ola är fan grymt duktig!
Barcelona Davids3
Någon som har koll på Espanyol - Real ?
Enligt statistik har Espanyol fler skott på mål.
Barcelona enkos
Messi nickar in bollen som är på väg i mål och försvararen stoppar med handen framför ögonen på idioten till skipareren men nej han bara vill inte blåsa straff
Barcelona >The Reporter<
2015-05-17 19:55
Det vikigaste idag är att vi inte får några skador! Ärligt talat så är inte resultatet lika viktigt för mig som att våra spelare är skadefria efter denna matchen. Vi tar Depor hemma, om inte vi vinner Idag, eller får hjälp av Espanyol!!
Barcelona Barcanist
2015-05-17 19:54
Hur kan folk ens kalla Alves filmning för "solklar straff"? Sluta vara så jävla enögda! Han förstärker som in i helvete, hade det där varit Ronaldo eller någon annan Real-spelare hade ni skrikit filmare tills halsen gav upp! Messis nick på Godins hand är dock solklar, men fan vad ni inte kan fotboll om ni påstår att Alves ska ha straff.

Nu punkterar vi matchen i andra! Vamos!
Barcelona Liunil Masse
2015-05-17 19:52
Vad förväntar ni er? Att Undiano Mallenco ska döma straff till Barca? Finns en anledning till varför han dömmer den här matchen. Vi spelar bra, med lite flyt hade vi lett matchen. 45 min ifrån ligatiteln.... Snälla Espanyol!
Barcelona Rambla~
Rätt att inte riskera Suarez om han inte är hundra men hur orolig ska man nu vara för kommande matcher. Depor hemma klarar vi utan honom men i cupen behövs han.
Barcelona MessiyoyO 10
Tycker inte att Alves ska ha straff. Han förstärker som fan. Förstår inte varför han inte fortsätter mot mål, han är ju förbi. Messi borde däremot fått en straff. Solklar hands på Godin. Vi borde ha gjort minst ett mål i första. Vi kommer till rätt så bra lägen och måste ta vara på dem. Vi kan och ska vinna!
Barcelona Leo y Cesc
2015-05-17 19:51

Det blir bara komiskt när samma domare blåser straffar för penaldo som egentligen är 100% filmningar...... Ibland undrar man hur mycket inflytande Perez har på spanska förbundet och domarna.
Barcelona Popcorn time
2015-05-17 19:50
Det värsta var att ljudet låg efter i El Clasico. Cmore har inte visat särskilt stort intresse av la liga. De har kränkt ligan med dåliga och korta studios som inte egentligen räknas som en studio. Så fort en mat som el Clasico tar slut säger de hejdå. viasat, där har vi en kanal som respekterar sporten, supportrarna med kvalitéts studio 45 minuter innan match och nästan eller mer än en timmes analys efter. speciellt i cl.
Barcelona enkos
2015-05-17 19:49
Två solklara straffar alltså man blir förbannad på dessa idioter till domare som hela säsongen rånar och rånar på öppet gata
Barcelona Mido
2015-05-17 19:48
45 min från en liga titel om resultatet står sig
Barcelona BARCA-més que un club
2015-05-17 19:48
Så sjukt va mycket en spelare som Suarez som saknas syns och märks direkt vårt spel i anfallet är inte lika vass och farlig med han, när man ser Pedro klasskillnad
Barcelona Treyh
2015-05-17 19:47
Johanna Garå är med i Cmore studion. Jag som trodde att hon hade slutat helt. Aja jag kan förstår varför hon vill lämna amatörerna på fotbollskanalen.
Barcelona 11-9-10
2015-05-17 19:47
3 straffar skulle vi haft Messi, Alves och neymar
Annons: