/spanien/barcelona/forum/24819.aspx/spanien/barcelona/forum/24819.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Paco Buyo
2006-02-14 15:57
La Rambla:
Om as publicerande av nyheten att Chelsea intesserar sig för Etoo är ett utslag av "madridlägret som försöker skapa misstro och oreda hos Barcelona".
Vad är det då när Sport förmedlar exakt samma nyhet?

Båda artiklarna hänvisar till, och citerar den engelska pressen. Springer the Guardian, Daily Express och Catalunya Ràdio även de Florentino Pérezs ärenden.

Eller kan det vara så att nyheter kring nyförvärv i de olika storklubbarna säljer, oavsett var de offentliggörs, vem de gäller och hur sanna de kan tänkas vara?
Barcelona Messi_2
2006-02-14 15:55
Han har räddat oss ett antal gånger borde det inte räknas?
Barcelona Messi_2
2006-02-14 15:55
Vafan så fort Valdez gör ett misstag så vill ni ha bort honom? Han är ju för fan ligans bästa målvakt. Ett litet fel och han ska bort så jävla dåligt stil. VIVA VALDEZ alla gör misstag.
Barcelona La Rambla
2006-02-14 15:36
King_raul:

Vad är det du inte förstår? Jag skrev ju att jag inte såg annat än en mobiltelefonsreklam, därav att jag inte förstod innebörden. Tydligen så fungerade inte "filmen" på min laptop. Så lägg ner floskerna om att böla lätt, tycker det verkar som tvärt om jag. :-)
Barcelona Scarface
2006-02-14 15:34
Varför säger alla ''Chelski'' ?
Real Madrid Mr Salgado
2006-02-14 15:32
Det finns många målvakter som e bättre än valdes men som spelar i sopiga lag, valdes är överskattad, tycker att isaksson är bättre än valdes.
Barcelona el Flaco
2006-02-14 15:30
II Barça II//

Jag håller med dig, jag tycker också att vi bordde spela med Deco-Motta-Edmilson på mitten mot Chelsea i första matchen. Det är en härlig kombination av styrka och fantasi. Fan va härligt om Motta hinner bli 100%-ig mot Chelsea men samtidigt så tycker jag inte Barca borde pressa honom till att spela skadad. Samma sak med Messi. Om han är lite småskadad borde han få vila mot Betis för att kunna vara fullt friskt mot Chelski.

Slutligen så måste vi komma ihåg att innan Chelsea så ska vi möta Betis. Låt oss koncentrera oss på de först. Engelsmännen ska få sitt, inom kort.
Real Madrid King_raul
2006-02-14 15:25
La rambla,
mens? det var en film ifrån as.com där dem visar olika målvaktstabbar av andra stora målvakter.
nog visste jag att ni börjar böla lätt men detta var bara en länk, inget annat, ingen sarkasm eller vad du vill få det till.

Barcelona La Rambla
2006-02-14 15:16
Betandwin kan dock sluta hoppas. Igår tackade styrelsen nej till erbjudandet och Barcelonas tröja förblir än så länge reklamfri.

Fy fan vilken lycka att slippa den fula reklamen på tröjorna. :D

King_raul:
Inte för att jag förstod det lilla försöket till sarkasm eller vad det var menat som, en mobiltelefon med kamera? Ni klarar inte av att provocera oss nu, Barcelona har avgörandet i egna händer. Det är ni som ska ta in 8p på oss och inte tvärtom. :-)
Real Madrid King_raul
2006-02-14 14:49
Valdés är inte ensam.
Barcelona Kurdistaaaan!
2006-02-14 14:42
Tror ni verkligen att Eto'o vill gå till Chelski?? Det tror faktiskt inte jag iaf. Eto'o hatar väll Chelski eller?
Barcelona samdaman
2006-02-14 13:54
Måste bara be folk som röstade för att en ny målvakt ska köpas in motivera. Det är för mig helt otänkbart pga något så litet.

Svar från folk som inte håller på Barcelona känns ointressanta.
Barcelona II Barça II
2006-02-14 13:49
Hehe Klart att dem bör vara oroliga. Dem blev så lyckliga när Valencia och A. Madrid vann över oss, det bevisar bara att dem själva inte kan vinna över oss utan måste istället lita på andra.

Dem har ju CDR kvar, eller just det, de förlorade ju 6-1 sist. Det är inte så mycket som talar för att dem tar nån titel iår.
Barcelona La Rambla
2006-02-14 13:39
Hehe, det behöver du inte vara orolig för. Det är som vanligt madridlägret som försöker skapa misstro och oreda hos Barcelona eftersom de är oroliga att även i år bli utan ligatiteln. Vet du en sak...

De bör vara jävligt oroliga. :-)~
Barcelona II Barça II
2006-02-14 13:32
Om Barça ledningen byter ut Etoo' mot Drogba så kommer jag att sluta titta på fotboll tills Drogba slutar i Barça.
Barcelona La Rambla
2006-02-14 13:31
Nej det betyder inte att Etóo ska till Chelsea, utan det är tidningar, i det här fallet brittiska, som försöker hetsa upp stämningen inför mötet mellan de båda lagen i CL. Bara rena spekulationer och fantasier. Klart att Expressen och Aftonbladet hakar på.
Barcelona Nesta79
2006-02-14 13:27
detta lär ju betyda att Henry kommer till Barca
Eller är det bara ett fult knep att få Barca i gungning till CL mötet, betyder att Chelski är rädd för Barca vilket dom ska vara!

Tror barca slår ut Chelski
drömfinal är mellan Barca Vs Milan
Barcelona La Rambla
2006-02-14 13:09
Hehe, skittidningen och tillika reals hovtidning AS tror sig tydligen ha kommit på ett riktigt SCOOP.

English Breakfast: 45 millones o Drogba, por Eto'o

Vilka pajasar! Hur troligt är det att någon i Barcelonas ledning vill byta ut Etóo mot det "tekniska" fenomenet Drogba?

Man slutar aldrig att förvånas över de "sanningar" de förmedlar. Ren och skär smörja som vanligt.
Real Madrid Rebo R.Madrid
2006-02-14 13:07
jasså... tror ni barca kommer att släppa etoo???
Barcelona AlexC
2006-02-14 12:45
Haffe

Ja, Eto'o är en riktigt dålig dribbler, precis som Ronaldinho och Messi.

Men en anfallstrio kan ju inte ha allt. :-| ??

Måste även tillägga att Xavi är en dålig passningsspelare och att Puyol någon gång borde kämpa och försöka offra sig förlaget. :-| ??
Barcelona La Rambla
2006-02-14 12:25
Självklart mörkar Mourinho. Tror inte för ett ögonblick att varken Makelele eller Gallas är allvarligt skadade. Har sett de matcher där de har gått ut och inte har de verkat speciellt skadade, snarare kanske haft små känningar på sin höjd. Visst är Drogba att föredra, då han ständigt springer omkring och kritiserar varenda domslut som går emot honom och lägger sig i dispyter hos domaren där han inte ens var inblandad i situationerna. Förvånar mig om han lyckas undgå en utvisning över 2 matcher. :-)
Barcelona Kharles
2006-02-14 12:06
Andreas F

Skulle inte förvåna mig om Mourinho bara mörkar precis som i förra mötet. Självklart är Makelele och Gallas deras viktigaste kuggar tillsammans med Terry och Lampard men Drogba hoppas verkligen kommer tillbaka. Möter hellre den klumpen än Crespo.
Barcelona Schubert
2006-02-14 12:04
Drogba tror jag inte är så farlig. Crespo kan nog ta emot en del bollar mot Barcas rätt småväxta backlinje. Hade varit värre mot München, t ex. Makelele är betydligt värre för dem. Fjellström blir helt lyrisk varje vecka när han pratar om Makelele, både defensivt och offensivt. Sen är Gallas ett ordentligt avbräck också, han hade kunnat vara jobbig för Dinho med sitt fula och intensiva spel. Om dessa är borta så blir det lättare.
Barcelona II Barça II
2006-02-14 11:43
Mot Chelsea på bortaplan, så anser jag att vi borde spela med två deffensiva mittfältare. Både Edmilson och Motta borde spela som deffensivamittfältare. Lite framför dem bör Deco ligga, även han är bra deffensivt.

Sen måste jag även säga att utan Makelele så faller Chelsea's mittfält, han håller ihop den, och jag anser att han är mycket viktigare för dem än vad Lampard är. Drogba, tycker jag är otroligt överskattad.
Spanien Andreas F
2006-02-14 11:31
Verkar i dagsläget som Drogba, Gallas o Makelele kan missa CL-matchen på Stamford Bridge. Utan dessa spelare (särskilt Makelele o Drogba) så kommer Chelsea vara chanslösa. Utan Drogba fallerar mkt utav deras anfallsspel då Crespo är klart sämre targetplayer. Utan Makelele så kommer de tappa mittfältet eftersom Makelele är grym på att fånga upp andrabollar o driva på Chelseas mittfältsspel. Bara att hoppas innerligt att dessa spelare fortsätter vara skadade...
Barcelona Jontteee
2006-02-14 11:19
Valdés

Långbollarna kommer för det mesta från Backlinjen eftersom hur bra Puyol än är Defensiv så är han lika dålig offensiv.

Nu när Xavi inte finns med så vågar inte Puyol passa bollen till mittfälten o istället för att passa upp bollen med sin höger så lägger han över den på vänster o skjuter upp en helt onödig boll.

Jag skulle jätte gärna ser en bra mittback brevid puyol som e bra på att bygga upp spelet.
Real Madrid King_raul
2006-02-14 10:59
Kharles,

lustigt det du säger, alla storstjärnor i all ära, men när det väl kommer till kritan saknar man de inhemska spelarna med hjärta, Xavi, Raúl, Hierro osv så jag förstår dig!
Barcelona Kharles
2006-02-14 10:41

Haffe briljerar med nyfunna fotbollskunskaper.

Rakt från kornflakespaketet?
Barcelona Haffe
2006-02-14 10:11
Sedan så är Xavi nästan den viktigaste spelaren i barca, satan vad jag saknar han.
Barcelona Haffe
2006-02-14 10:10
Jag anser att Eto'o är en riktigt dålig dribbler, det var EN match då han med dåligt försvar gick förbi 3 och sköt in den. Däremot är han väldigt snabb och har ett öga för mål, han å lucatoni är förnärvarande bästa strikers i världen. fakta ljuger inte.
Annons: