/spanien/barcelona/forum/24816.aspx/spanien/barcelona/forum/24816.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-02-18 21:51
La Rambla

No no, jag vet att du inte menade så men att du trodde det, men det verkar inte se ut som att det blir så. Kanske har Rijkaard pratat ut med Henke om det hela och påpekat att det inte var det smartaste att göra - typ no hard feelings.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-18 21:50
Grabbar vad menas med det här det stod i sport

Así, el Barça juega con: Valdés; Belletti, Oleguer, Puyol, Sylvinho; Iniesta, Edmílson, Deco; Larsson, Eto'o y Ronaldinho.

Är det så att Larsson startar idag
Barcelona La Rambla
2006-02-18 21:50
Ämne: La Rambla

Estoy ....
Nej, jag personligen menar inte att Henke ska bänkas. Tror nog att han är så pass proffsig och ger järnet i varje match tills han sticker.

Eller rättare sagt, jag vet att han kommer att göra så. Men det hade inte förvånat mig om han bänkades just för det där med presentationen.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-18 21:48
Enligt aftonbladet så finns inte santi inte med i truppen
Barcelona La Rambla
2006-02-18 21:48
Startelvan:

1 Victor Valdés
2 Belleti
5 Puyol
23 Oleguer
16 Silvinho
15 Edmilson
24 Iniesta
20 Deco
10 Ronaldinho
9 Etoo
14 Ezquerro

Hm, bara detta inte innebär att Gio startar mot Chelsea. Hemska tanke. :(
Barcelona Gabriel
2006-02-18 21:47
La Rambla

Estoy tranquilo, vi kommer oftast överens och delar uppfattning men när vi inte gör det så är det som du säger :)

"Henke lär vara bänkad restan av säsongen"

Or not, kolla sports uppdatering - där står det att han startar ikväll. Alltså inte Ezquerro som så många trott mestadels pga elmundodeportivo. Tror att detta kan bli en bra förändring - just a feeling att han gör minst ett mål ikväll.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-18 21:46
Valdés
Belleti - Oleguer -puyol- sylvinho
Iniesta - Edmílson - Deco
Messi - Eto'o- Ronaldinho

hoppas vi spelar så här ikväll

10.
Barcelona La Rambla
2006-02-18 21:45
Klart det är ett problem. Det stör ju truppen mitt under pågående säsong. Fansen blir irriterande, för att inte tala om pressen. Det är liksom lite mer upppståndelse i Spanien kring ett lag jämfört med vad det är här i Sverige.

Sånt sköter man när det är dags att åka hem.
Spanien _Mattheus_
2006-02-18 21:43
Ämne: _Mattheus_:

Där h....
Jag såg det precis efter jag hade skrivit mitt inlägg! Däremot så ser jag inget problem i det när alla redan vet att han ska lämna klubben.

Barcelona La Rambla
2006-02-18 21:41
_Mattheus_:

Där har du fel. Rijkaard kommenterade det i spansk press och var inte speciellt glad över det. Som sagt, det är inte vidare proffsigt att göra så mitt under en säsong. Hade ju räckt med en notis i pressen att avtalet är klart. Sen kan man ta fotograferingen på plats när han anländer till Olympia istället.
Barcelona Puyol
2006-02-18 21:32
ok ...tack för svaret i alla fall :-)
Real Madrid Fedorova
2006-02-18 21:30
Ämne: Fedorova //

visar....
Pyuol//

Kan tyvvär inte ge svar på det.
Det är en turkisk kanal.Kan vara en "lördagsmatch" eller fler.

Ursäkta svaret men det är första gången jag använder den.
Spanien _Mattheus_
2006-02-18 21:29
Ämne: Henke lär vara bänka....Varför skulle Henke vara bänkad för att han visade sig i HIF-tröja? Det är ju något som Barca vetat om att han skulle göra, annars så hade han ju inte gjort det. De har ju haft vetskap om att han ska lämna hela tiden..Och att han ska flytta hem. Tror inte att någon varken i ledningen eller i omklädningsrummet skulle bry sig negativt om det!
Barcelona Barca Barca
2006-02-18 21:28
Eyy seriös, Rijkaard e handikapp va? först han säger de va fult av larsson o ta på sig HIFs tröjja matchen därpå startar han med honom. Ja förstår inte vad Rijkaard ser hon gamlingen. Han kommer lämna oss satsa på Maxi som tänker stanna kvar:S helts sjukt. aja
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-02-18 21:26
Grabbar vilken anfallstrio tycker ni är vassast?
Juventus:

Trezeguet-Zlatan- Delpiero

eller

Barcelonas:

Ronaldinho-Eto'o-Messi
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-18 21:23
La Rambla

Exakt :D

Jag hoppas på mer spel för Maxi, visst han har inte spelat mycket men han är liten av en favorit hos mig med sin spelstil, precis sånt behövs i vissa matcher då ska tyska tanken in

Puyol

Just idag så visas Madrid matchen, har för mig att den visar topp lag matcher men man vet ju inte från vilken liga precis det får du ta med nån som talar turkiska eller just han som gav ut länken.
Barcelona Puyol
2006-02-18 21:19
Fedorova //

visar den där länken alla spanska matcher eller bara reals????
Barcelona La Rambla
2006-02-18 21:16
Ride_The_big_one:

Nej jag lider inte av det skedda precis, bryr mig inte nämnvärt. Tycker bara som du att det är pinsamt oproffisionellt bara. Som sagt, hellre att både Ezquerro och Maxi spelas in mer nu. Henke har ju ändå ingen framtid i klubben.

Ronigoo10:

Edmilson är född -76, alltså 30 år. Det är ingen ålder på en häst. Sen så har vi även Motta som tänkbar pivote. Det är bara att ha spelare som backup på varje position, och spelare som kan ta flera positioner i laget vid behov. Som tex Maarquez som både kan spela mittback och pivote. Som Oleguer, som kan ta högerback eller mittback. Edmilson som pivote eller mittback osv.
Barcelona Ronigoo10
2006-02-18 21:00
La Rambla

jag mennar inte en mittback en mmittfältare och en höger back.jag sa inget om edmilson och marquez dem e mycke bra men en av dessa måste vi för stärka i barca för edmilson e gammal och marquez kan stanna ett eller två år till men inte edmilson han har blivit gammal kanske hans sissta sässong sen behöver vi en annan back för då e edmilson gammal och vi behöver en annan liten.de e så jag mennar.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-18 21:00
MR.Boff

Edmilson är inte högerback utan han kan spela som pivote och vid nöd som mittback.

Jag förstår inte hur en så proffsig spelare som Henke kan ta på sig Hif tröjan när han fortfarande tillhör Barca.
Jag hoppas likadant med honom som han gjorde med Patrik A.Sätta honom på bänken och prova andra lösningar.Kanske dags och ge Maxi lite speltid idag innan Chelsea matchen.
2006-02-18 20:54
Santi = Santiago Ezquerro Marín

MR.Boff

Edmilson som högerback?

Han är verkligen inte högerback material!

Han är som gjord för Pivote rollen

Lite för seg men kompenserar det med bra teknik,positionsäkerhet och styrka.

Han är faktist inte mycket snabbar än Oleguer så jag förstår inte varför du vill ha han som höger back.

Räcker det med argument till att vi behöver en högerback som fyller kriterien för att hålla i la liga och CL?
Barcelona Puyol
2006-02-18 20:51
vem är Santi??
Real Madrid Fedorova
2006-02-18 20:49
Jag vet att detta är en Barcabastion men för er som är fotbollssugna så kommer här en länk till direktsänd La Liga fotboll.
Det är halvtid och 2-0 men det skall spelas en halvlek till.Välkommna till Bernabeu.

Bara för er som är sugna....

En härlig match med en skön anfallsfotboll.
Vi sparar spelare till mötet med Arsenal men spelar ändock en fin anfallsfotboll.

Turkisk kommentator.
Barcelona MR.Boff
2006-02-18 20:46
Har Eto´o spelat som kantspelare någongång? hur gick det isåfall?
Varför ska vi köpa en ny högerback? ska inte Edmilson spela där när första 11 är friska o så?
Valdes
Edmilson-Puyol-Marquez-Silvinho
Motta
Deco-Xavi
Messi-Eto´o-Ronaldinho

2006-02-18 20:45
La Rambla

Skadan är redan skedd även om den är minimal verkligen oproffsigt av Hif & Henke, reflekteras det här negativt i omklädnings rummet månne?

:D aja det öppnar dörren för Santi så jag ser fram emot att se han i action. Allround borde vara Santis mellan namn och idag är det upp till bevis han var bra sist mot Betis är det en Deja vu på gång det får vi allt hoppas på

You reep what you saw
Barcelona La Rambla
2006-02-18 20:39
Ride_The_big_one:

Precis. Man låter sig fotograferas i sin nya klubbs tröja under silly season eller efter en säsong när övergången är genomförd. Inte mitt under brinnande säsong, några dagar före en viktig match i CL. Så j-a klantigt skött av HIF så det liknar ingenting, korpklass.
Barcelona Puyol
2006-02-18 20:33
för er som vill se matchen på datorn .......gå in på www.bosnia.com.......upptäckte nyligen denna hemsida..... den visar alltid alla viktiga matcher....
Länktips: www.bosnia.se
2006-02-18 20:31
La Rambla

Jag såg repotaget via aftonbladet, verligen osmidigt gjort. Fortfarande tillhör han Barca känns lite dumt med tanke på att han är omtyckt osv. Då behöver man inte spekulera om vem som får spela idag till förmån av Messi & Giuly, självklart ska Santi få chansen idag!

Ronigoo10

Tycker du Edmilson varit dålig?
Han har skött sig bra på deff mittfälts rollen tycker jag överglänst Marquez iår i mitt tycke.

yepp en höger back, och en mittback av klass vore en dröm så kan Marquez och Edmilson fightas om pivote rollen.

För att det ska vara realistiskt : höger backen Daniel alvez från Sevilla, Perea från Atletico som mittback vore en dröm men ändå inte gillar atletico från skillnad till real så det vore ju synd ur deras synvinkel men men thats life.

Barcelona La Rambla
2006-02-18 20:30
Henke lär vara bänkad resten av säsongen. Kanske inte så konstigt när han tar på sig HIF's tröja på presskonferens när han fortfarande tillhör Barcelona. Osmidigt.
Real Madrid Fedorova
2006-02-18 20:22
Kommer att se er kvällsmatch.
Ser verkligen emot Ronaldinhos minicomeback.
Real Betis är inget dåligt lag men jag tror ni vinner relativt enkelt.Hoppas Henke får spela från start.

Lycka till ikväll.
Annons: