/spanien/barcelona/forum/24810.aspx/spanien/barcelona/forum/24810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Puya_Arsenal
2006-02-20 14:32
Mot Nya Tider//

Låt oss hoppas på 2 - 2 som du sa = )

La Rambla //

Och nej Henry stannar = )
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-20 14:28
La Rambla

Tror du verkligen på det?
Haha!
Henry kommer varken gå till Barca eller Madrid!
Barcelona ^ KUNG ^
2006-02-20 14:25
heej...jag tror på vinst 3-0 EtoƆ gör Hattrick :)..

Lr ?

Visca Barca :)
Barcelona La Rambla
2006-02-20 14:22
Henry kommer i sommar oavsett att Beckham försöker locka honom till Madrid. Vänskapen Henry har med Ronaldinho gör att han väljer blaugrana, marängerna kan glömma Henry. Cesc har privatlektioner med Henry i katalanska, och så letar Henry hus i de fasionabla stadsdelarna i Barcelona. :-)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-20 14:20
Kharles

Ang. Madrid-Arsenal:

Jag tror att matchen kommer vara jämn...
Arsenal kommer att ge allt de har och jag tror på en oavgjord match.
2-2 Henry kommer störa Real och göra båda målen
Robinho gör Reals båda mål

Ang. Chelsea-Barça

Matchen här kommer vara mycket underhållande och det 'underhållandet' kommer Barcelona stå för.
På onsdag så kommer vi spela vårt spel och Chelsea kommer inte hänga med. 0-3 till Bar☺a!
Barcelona II Barça II
2006-02-20 14:16
Jag tror att Ronaldinho kommer att spela en avgörande roll, tillsammans med Etoo'. Henry gör minst ett mål.
Barcelona Kharles
2006-02-20 14:12

Vad tror ni? Kommer Henry att visa sin barcelonismo imorgon (som LE21 brukade uttrycka det :D)mot los putos mierdas och få en stående ovation? Kommer Ronaldinho än en gång att hjälpa sitt lag när de som mest behöver det och kommer han den här gången även få en stående ovation?

Den som har en lever får se.
Barcelona II Barça II
2006-02-20 13:54
Jag vill säga till alla Culés från Göteborg. Kom till Biljarad palatset på onsdag. Det ligger vid Domkyrkan.

Madridinho//
Man försöker väll se så många matcher som möjligt. Får se hur matcherna utvecklar sig.
Barcelona La Rambla
2006-02-20 13:51
Domaren är utsedd nu, det blir den norska domaren Terje Hauge. Han dömde Chelsea-Betis i höstas. Bra eller dåligt för oss?

Som någon skrev tidigare, Guily är inte helt återställd och lär inte följa med när de reser till London imorgon. En som däremot reser med och hejar fram laget är allas vår Xavi. :-)

Snacka om att marängen blir totalignorerad här inne. :D
Madridinho
2006-02-20 13:45
så tänker ni se vår match mot fransoserna imorrn el bayern-milan??
Barcelona Kharles
2006-02-20 13:43

Det verkar så. Det verkar även som om arenan fått ett nytt namn i folkmun. 'Swampford Bridge' kallas den numera.
Barcelona Gustaf
2006-02-20 13:42
Ser hellre Giuly än Henke mot Chelsea. Där kan det uppstå kontringslägen och där är Ludo bra med sina smarta löpningar. På Camp Nou tillför han dock inte mycket mot ett lag som Chelsea. Henke tillför inte mycket på kanten. Knappt Eto'o heller.

Oleguer är slöare än Belletti men har ett bättre positionsspel. Dessutom är han viktig som försvarare vid fasta situationer som Chelsea bygger hela sitt anfallspel kring. Jag är kluven.

Kharles bild// :-)
Madridinho
2006-02-20 13:40
är det sant att chelsea har försökt att "fixa" till gräsmattan på stamfordski bridski för att försöka förstöra ert passningsspel??
Real Madrid Ike
2006-02-20 13:36
Att folk fortfarande tycker Oleguer är bättre defensivt än Belletti finner jag konstigt. Ja Belletti är en höna på fasta situationer, men Oleguer är inte mycket bättre, Belletti blir iaf inte bort sprungen så fort nån kant springer börjar jogga ;)
Har mycket heldre belletti på plan än Oleguer.
Barcelona Kharles
2006-02-20 13:21
Håller med, Giuly har ryckt upp sig och spelat bra. Otur med skadan, typiskt att han får den när han är i bra form.
Barcelona Ronigoo10
2006-02-20 13:21
Aså garbbar vakna nu ni ska inte vara misnöjda med laget vi e ett bra lag vi behöver bara försttärka en defensiv inget annat och om matchen mot chalsea vi ska kämmpa för att vinna matchen.Ni prata som om vi e ett lag som udenese eller nån annan men vi kan vinna dem bara grabbarna gör sit bästa helt enkelt.Om vi spelar bättren dem så har vi chans att gå vidare.Okej jag kan för stå att ni tycker att chalsea e bra lag de tycker jag med men vi ska vara negativa i plan inte snälla e vi snälla mot dem så e de dem som vinner för står ni nu grabbar.
Barcelona II Barça II
2006-02-20 13:20
Länge Leve Ludovic Giuly
Länge Leve F.C Barcelona!
Länge Leve Culés!
Må Gud vara med oss på Onsdag!
Barcelona Kharles
2006-02-20 13:19

Mourinho i intensiva föreberedelser innan matchen..

Barcelona Sonde
2006-02-20 13:13
Lucho: Skönt att höra. I nuläget föredrar jag till och med Henke.

Patrik: Absolut, han har varit lite giftigare på sistonde. Framförallt i hemmamatchen mot något lag (påminn mig gärna om vilket) då han prickade stolpen två gånger. Dock är han fortfarande totalt oförmögen att göra sin gubbe.
Barcelona (catalonia barca)
2006-02-20 13:11
Rambo~ ///
håller med dig till 100%.
giuly är inte bara underskattad utan även är han hatad av många culés.
fast han är så grym och som du sa riktigt snabb.
Barcelona Sonde
2006-02-20 13:10
II Barça II: Nu beror det inte bara på att jag tycker Giuly är oduglig, utan för att jag anser att Rijkaard har betydligt bättre alternativ att tillgå. Om Giuly startade vore det för mig lika idiotiskt som att starta med Ruben i mål. Det finns helt enkelt ingen anledning då så många andra är bättre.
Barcelona II Barça II
2006-02-20 13:08
Rambo~//
Jag förstår inte vad du vill ha sagt.

Beautiful_ Barça//
Larsson och Etoo' tycker jag inte ska spela tillsammans. Inget illa mot Larsson, men det är Etoo' som ska spela centralt han gör det mycket bättre än Larsson. Tycker att Etoo' spelar mycket bättre tillsammans med Giuly/Messi.
Barcelona Patrik
2006-02-20 13:05
Varför fundera på massa konstiga ommöbleringar egentligen. Det var ju först då den magiska trion REM separerades som det började knaka lite i fogarna. REM - Deco - Edmilson - Motta - Puyol - Marquez. Så länge dessa spelare spelar på onsdag kommer det lösa sig alldeles utmärkt.

Sonde: T o m du måste väl erkänna att Giuly har gjort rätt bra ifrån sig på sistone.. ;)
Barcelona Lucho
2006-02-20 13:03
Sonde behöver nog inte oroa sig. MD skriver idag att Giuly med stor sannolikhet missar Chelsea-matchen. Men även om han inte gjort det så hade jag föredragit argentinaren. I dessa matcher måste bästa möjliga lag spela. Tänk på matchen mot Madrid. Messi var en väldigt viktig ingrediens. Hade verkligen Barcelona rullat ut Real Madrid med Giuly på planen?

En till sak. Chelsea lever mycket på sina fasta situationer. Med Messi på planen har vi ett trumfkort. Får han bollen när motståndarna gått upp för en hörna skapas ofta ett väldigt farligt kontringsläge.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-02-20 13:02
Trotts att Belletti är sämre defensivt väljer jag honom före ändå. Nackdelen med Belletti ser jag mer i fasta lägen då han sällan befinner sig på rätt plats vid tex hörnor. Och även om han inte försvarar så tar någon annan den ytan. Jag får panik när en motståndare kommer en-en mot Oleguer och även GIo.

Skulle i så fall hellre se Larsson från start än fransosen. Etó'o måste inte spela centralt. Han är lite överallt ändå. Även om jag tycker han SKA spela centralt och sluta leka mittfältare ibland.
Barcelona Rambo~
2006-02-20 13:01
Ämne: Sonde//
Varför inte....
Sonde du har rätt ;) Giuly är jävligt underskattad, han e grym o btw så e han en av de snabbaste i laget................
Barcelona -Frasse-
2006-02-20 12:58
Beautiful_ Barça

Ända fördelen med att ha Oleguer på kanten, är att man slipper ha han i mitten i varje fall:)
Barcelona II Barça II
2006-02-20 12:57
Sonde//
Varför inte?

Han kommer att springa i djupled och skapa oreda i Chelski's försvar, och Giuly är en väldigt bra spelare. Han sliter och kämpar, innan han blev skadad så var han även i topform.

Det skulle vara mycket bättre ifall Messi kom in när backlinje är tröttkörd. Jag förstår inte varför ni ska överdirva så mycket. Så j*vla dålig är inte Giuly. Han kanske inte kan göra samma saker som Ronaldinho eller Messi gör med en boll, men han är endå en väldigt bra spelare enligt mig.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-02-20 12:56
Jag är orolig över att Oleguer och Gio kommer att starta.
Då har vi inget försvar på kanterna överhuvudtaget. De två nämnda blir bortgjorda aldeles för lätt.
Barcelona -Frasse-
2006-02-20 12:50
Morinhos favorit Ferreira brukar väl sällan petas. Så det känns väl troligt att Gallas spelar på andra kanten istället för Hel Horno. Morinho brukar ju som bekant prioritera defensiven.
Annons: