/spanien/barcelona/forum/24805.aspx/spanien/barcelona/forum/24805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça82
2006-02-22 18:16
Start 11:an enligt aftonbladet.

----Valdes-----
Oleguer---Puyol----Marquez----Sylvinho
V.Bommel---Motta---Deco---Edmilson
---------Ronaldinho--Eto'o--------
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-22 18:06
Ämne: StREeT_STYLE

Jag ....
Sorry man.

Blev lite för ivrig där med att sprida nyheterna,
och glömde läsa.
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:57
För er stackare som ej har ZTV så finns streams i länktipset.
Barcelona Mattis
2006-02-22 17:56
För er som inte är på plats Stamford Bridge... Forza Barzelona!!
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:55
Madridinho

Japp, i krig och kärlek är alla knep tillåtna. Culés har i all hemlighet smygit in och riggat några kameror där. :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:54
StREeT_STYLE

Jag skrev just samma sak 2 rader ner. Läser du inte? :-)~
Madridinho
2006-02-22 17:53
har ni planterat en tjuvkamera där el?? hehe
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-22 17:50
Chelsea tänker lite konstigt
kolla på länktipset så kan man se att de vattnar plánen just nu i detta ögonblick.
Dett sista den där jävla lerhögen behöver är vatten.
Barcelona Patrik
2006-02-22 17:49
Madridinho

Det finns ingen anledning att försöka skynda fram ett avgörande redan i första matchen, tycker jag. Denna match ikväll är ju bara halvtid. Är övertygad om att Rijkaard har sagt till truppen att ta det säkra före det osäkra idag. Alltså, ingen tokoffensiv. Dock kommer vi nog hålla mycket boll och jag tror att vi kommer att vara mer offensiva än Chelsea. Helt enkelt för att det passar båda lagens spelstilar. Trots bortaplan.

Det viktigaste är att inte sätta sig i en svår situation, vi vet ju alla hur det brukar se ut på Camp Nou.
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:48
En bild visade en man i rock utmed sidlinjen med händerna i byxfickan som tittade på. Undrar om det var Mourinho som kollade in det hela? :-)~
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:46
Avgöra i första matchen? Hur skulle det gå till? Spelar ingen roll hur bra man spelar eller hur mycket man vinner med. Det måste spelas TVÅ matcher.

It ain't over until the fat lady sings.

Oh my god! Nu vattnar de Stamford Bridge igen. Se länk!
Madridinho
2006-02-22 17:39
tror ni att barca kommer att spela riktigt offensivt och försöka avgöra redan i den första matchen??
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:33
Galliani, Milans president:

Ronaldo är en mycket bra spelare och Milans dörr är alltid öppen för honom.

Huggsexan om Gordo har startat, undrar vad lillebror Inter i Milano har att kontra med. :-)
Madridinho
2006-02-22 17:27
lycka till ikväll.
Barcelona MR.Boff
2006-02-22 17:23
Barcelona vinner idag.Känner på mig att Eto´o kommer vinna matchen åt oss.
Han är enligt mig bäst i världen, det visar han idag.
Barcelona Kharles
2006-02-22 17:21
Namn: tarrak » Svara på inlägg
Sänt: 2006-02-22 16:25:43
Riktigt fin gest av Chelseas skribent att skriva en så fin artikel om Barcelona. Jag hoppas att alla har det i åtanke innan man dundrar in på deras forum och börjar bråka.

Tål att upprepas. Artikeln hittar ni även i länktipset.

Iövrigt: Animo Prins av Rom.
Barcelona La Rambla
2006-02-22 17:15
Totti per me//

Du har hört rätt. Dessutom så valde man att vattna planen samtidigt som ett snöblandat regn föll över arenan. Har ännu inte lyckats klura ut hur en förbättring av en redan regnskadad plan skulle uppnås av det. Men det finns säkert någon vetenskaplig förklaring till det också. För du ska inte tro att en klubb som Chelsea medvetet skulle försämra sin heliga hemmaborg inför en sån viktig drabbning, gud förbjude. :-)

Får tillönska er il capitano ett snabbt tillfrisknande från sin skada, så att han hinner komma med till vm-slutspelet.
Barcelona Cule-10
2006-02-22 17:08
Ut och visa Chelski vem som är Europas bästa fotbollslag ikväll.
VISCA EL BARCA !
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-22 16:50
Mr Salgado

Bespara oss dina idiotiska kommentarer. Glömt bort att ni förlorade hemma mot ett Arsenal som inte gått att känna igen på hela säsongen?
Real Madrid Mr Salgado
2006-02-22 16:36
Se bara till att vinna matchen, det vore en skam för spansk fotboll om ni skulle förlora
Barcelona tarrak
2006-02-22 16:25
Riktigt fin gest av Chelseas skribent att skriva en så fin artikel om Barcelona. Jag hoppas att alla har det i åtanke innan man dundrar in på deras forum och börjar bråka.
Real Madrid Fedorova
2006-02-22 16:21
Luxemburgo är en tränare som har karaktär.
Han använde sig av sitt defensiva mittfält men han hatade väl inte precis yttrar.
Problemet var väl bara att anpassa materialet efter hans taktik.
Spanjorerna försvann i hans laguttagningar samtidigt som det gick lite trögt i ligan men en
förlust ( 0-3 ) i El Classico kan inte ges som förklaring till hans fall.

Kuppen mot Luxemburgo var enligt mig det största misstaget ledningen kunde göra.

Vad har vi nu?

Mer spanjorer i lagelvan!
Oj!
Det betyder bara sämre spelare!
En tränare utan karaktär!
Nej,Luxemburgo kommer alltid vara en Madridista i mitt hjärta oavsett om han inte prioriterade spanska ( sämre ) spelare på planen!

Skandal!
Villarreal Totti per me
2006-02-22 16:13
ciao a tutti.

Har hört att Chelski vattnat planen extra mycket så att trollkarlarna från les rambles ska få det svårt att köra sina shower. Skrattade rätt så mycket när jag läste det, så patetiskt.

Hur som helst:
Om en person(?) kan trixa en boll från stranden och ända hem, så ska han även kunna lira i en halvvåt/geggig plan.
Forza Barca ikväll.

Fedorova :

Jag tror att de flesta här inne är rätt så glada av att Madrid förlorade. Så ditt tjöt hjälper nog inte så mycket här. Prova i Reals forum.

Grazie!
Real Madrid Fedorova
2006-02-22 16:11
För övrigt....lycka till ikväll.

En härlig drabbning väntar.
Barcelona tarrak
2006-02-22 16:10
Usch så nervös jag är! Är redan nu helt skakig och lätt illamående, det här är för jobbigt. Har en väldigt dålig känsla inför den här matchen, men å andra sidan så trodde jag att Madrid skulle köra över Arsenal igår.

Btw så var det skönt att marängerna förlorade så vi kanske slipper en total stormning av Siemenströjor vid händelse av förlust.
Nu kör vi! Visca!
Barcelona el Flaco
2006-02-22 16:00
Jag hoppas verkligen att Motta startar ikväll. Även om han är ganska skadedrabbad så kan man inte överskatta hur mycket hans muskler och närkamper kan betydda i en sån här match. Motta har tidigare i sin karriär plockat ner stora artistnamn som Zidane, Riquelme och De la Peña och efter matchen ikväll så kommer han kunna lägga till Lampar till den listan.

Vamos Thiago!!!
Barcelona La Rambla
2006-02-22 15:56
el Flaco//

Klart jag är optimist. Jag vill att ju självklart att vi ska banka skiten ur dem och stänka dit minst 3 baljor. Men som de säger, bollen är rund och allt kan hända bla bla. :-(

Gabriel//

Claro. :-)

Visca el Barça!
Barcelona el Flaco
2006-02-22 15:42
La Rambla//

Bra sagt hermano! Jag håller med dig till 100%. Jag hoppas också att inga culés springer bort till chelsea-forumet efter matchen. Däremot så tycker jag bara det är positivt att de flesta culés är segervissa. Vi måste vara så optimistiska som möjligt rambla, det förstår du väll :)

PS 1: En ny dröm inatt: 3-1 till Barca ;)
PS 2: 5 timmar kvar...
Barcelona Ozkar
2006-02-22 15:42
Lycka till ikväll!
Igår dunkade vi dit Real och ikväll så ska förhoppningsvis ni göra detsamma mot Chelsea.
Mr X
2006-02-22 15:37
Ämne: Hm,
förstår inte hu....
Kunde inte sagt det bättre!
Tackar!
Men sen får man inte glömma att det finns en massa oseriösa småbarn som hänger runt på SF så vi ska inte lasta Barca sektionen för detta.
Dock hoppas jag att de "äkta" barca-fansen förstår att man måste veta att det blir ett tufft motstånd och inte underskatta Chelsea.

Jag kan inte tippa det är för svårt!
Lycka till!
Annons: