/spanien/barcelona/forum/24804.aspx/spanien/barcelona/forum/24804.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid 10Zidane10
2006-05-04 23:44
Tack La Rambla!
Men vet du nåt mer om honom , skulle vara tacksam om du gav några sidor om han till mig.
där har ni er nästa Messi eller Ronaldinho.
Hoppas de går bra för han och att han gör storverk som Messi, spelar ingen roll vart han spelar bara man ser en sån stor talang spela så är det roligt.
Barcelona La Rambla
2006-05-04 23:40
Ride_The_big_one//

Helt klart blir man imponerad av Rijkaard. Han har i år gett både "världens bästa tränare", gnällspiken Mourinho, en taktiskt lektion som heter duga och så även Milans Ancelotti. Vad skapade Chelsea på Camp Nou? Jo, de fick en straff till skänks.

Stadion heter Emirates Stadium.

Det sägs att Barcelona är inget utan Ronaldinho, vad är då inte Arsenal utan Henry?

Tror också att han stannar, nästan trist om han lämnar Arsenal.

Ja, det räcker så om Eto'o. Bara att konstatera, vi culés älskar honom.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-05-04 23:33
La Rambla

Blir bara mer och mer impad av Rijkaard, alltid nån tanke bakom sina drag. Syftar självklart på repotaget från din länk killen kan verkligen fotboll och vet hur man får spelarna att spela som en enhet.

Riquelme - el mago

Var det enklare för Eto´o att göra mål för att Mallorca körde på kontringar du kan inte mena allvar, Oftast ställde dem upp med en forward på borta plan och 2 forwarder på hemma plan har tanken aldrig slagit dig att dem försökte föra matcherna på hemma plan?

Kontring eller inte dem möter ju fortfarande bra lag i ligan inte sant det ska man ha cred för oavsett.

Aja förstår inte varför det förstoras när fokusen är på Eto´o finns större divor, aja vi älskar vår såkallade diva han spelar för fansen men det var ändå roligt att små disskutera hans divnivå :D. Kan säga att ingen anfallare är som Eto´o ena stunden en diva som sätter de mesta och annan stund är han rena rama assist kungen men det glömmer alla för det är bara hans div insatser som räknas inte sant?

Så bra som Arsenal har varit på slutet av säsongen så tror jag att Henry stannar för det vore verkligen synd att kungen från highbury lr millenium of light som nya stadiumet heter(kan ha fel angående namnet) vore en alltför stor försvagning från deras sida så jag tycker vi ska lägga ner snacket om honom.

Torres är en av mina favoriter men killen är minst lika divig om inte mer och tar en himla plats däruppe tycker synd om anfallaren som måste spela vid sidan om, och han viker ner sig så fort motståndarna spelar fult men ingen större fokus där inte eller jemförelse för alla ska alltid rikta kritik mot Eto´o och säga han är den spelare som är mest divig i la liga vilket är BS!

Vi kan hålla på hela natten lika bra att avsluta.

Barcelona La Rambla
2006-05-04 23:28
Han heter Cristian Ceballos.
Real Madrid 10Zidane10
2006-05-04 23:03
vem var det som skicka en video på en liten kille som tränade med Ronaldinho.
Killen var riktig grym.
vet ni hur gammal och vart han spelar(barca) och vart han kommer ifrån?
Barcelona La Rambla
2006-05-04 22:56
Riquelme - el mago

Jo, visst löper Inzaghi. Från straffområdets linje ner till mållinjen. Det räcker sen att konstatera Eto'o gör +25 mål/säsong i Barcelona. Då har han ändå en bit kvar till den effektivitet Ronaldo och Henry har. Säger bara en sak, bäva moståndarna när Eto'o har fått mer rutin och kyla. Hur många mål lär han då göra i ligan? Kanske +35 per säsong?

Du får självklart ha vilken åsikt du vill angående Eto'o, det rör mig inte. Tycker bara att du har fel på en del punkter.

Varför välja? Tror att sannolikheten är stor att vi får se båda spela i blaugrana till nästa säsong. Eller vågar du sätta emot? :-)
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-04 22:46
Vilka spelare vi har haft och har i klubben!

Real Madrid Robin K
2006-05-04 22:46
hej på er ville bara gratulera till segern och säga att ni e det bästa laget denna säsongen,
ha de bra o hala madrid!
2006-05-04 22:40
Nu när man kan på allvar kan börja tänka på CL-Finalen så känner jag på något sätt ganska säker på att vi kommer att vinna.

Tror Eto'o eller Dinho avgör matchensom blir spännade men Barça vinner med 2-0.

Målen görs i 36 min och 79 min.

Lägg det på minne!
2006-05-04 22:33
Fedoroviz

Med all respekt men Zidane mellan 2001-2004 och Ronaldinho 2003- går
inte att jämför, det Ronaldinho gjort den här säsongen bevisar bara att han är här för att utföra mirakel.

Han har varit grunden till hela skeppet eller hur nu ska säga.

Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-04 22:30
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One//

Mallorca var mer ett lag som låg på kontringar och då var det lättare för Eto'o. Tycker han får det svårt när han spelar utan Ronaldinho nuförtiden.

Du säger att egot inte spelar så stor roll, för mig är det en viktigt sak när jag ur en neutral synpunkt ska välja mellan Henry och Eto'o. Det plus det andra jag sagt. Henry är helt enkelt mer komplett och bättre. Eto'o är dock fortfarande en riktigt bra fotbollsspelare.

La Rambla//

Att hjälpa laget med löpningar och så vidare är självklart bra för en forward och det finns det många, precis som Eto'o som gör. Rooney är ett exempel, Superpippo & Drogba andra. Men du kan ju hjälpa laget på andra sätt också genom att slå avgörande passningar till andra som gör mål. Personligen förstår jag att Henke blir frustrerad över att Eto'o allt för ofta väljer att skjuta istället för att passa. Hjälpande löpningar är en sak, men en lagspelare passar i dessa lägen och det gör inte Eto'o! Men med Ronaldinho i laget så går det så på räls en då men utan Ronaldinho så går det inte bra för Eto'o.

Min åsikt är slutligen den att om ni kan välja mellan Henry och Eto'o så tveka inte! Kör på Henry!
Barcelona blaugrana-hearted
2006-05-04 22:28
http://rapidshare.de/files/13807249/FC_Barcelona-Best_of_1989-2005.avi.html

kan någon ladda ner den här videon och sen lägga upp den på www.sendspace.com
jag kan inte ladda ner från rapidshare

http://www.airfutbol.com/Giovanni%20dos%20Santos.wmv

mer videos kommer om någon bara gör detta
Barcelona Señor Cúle
2006-05-04 22:16
Nemo

Vad har hänt med kharles då? :( avstängd va?
Barcelona La Rambla
2006-05-04 22:13
Underbara bilder!
Barcelona Lionel Andrés Messí
2006-05-04 22:10
någon som har bilder från guldfirandet?

tack på förhand
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:56
Det du kallar Zidaneklass var Zidaneklass för 6 år sedan.
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:46
Fedoroviz

Det är absolut inget fel på Zidane. En stor spelare som hade sin stora show för fleeeeeeeeera år sedan.
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:32
Gábinho, skämt å sido:-)
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:31
Ronaldinho efter sin karriär...

han öppnar en fotbollsskola i Japan, tjänar massvis av pengar och sedan vinner Japan fotbollsVM 10 år senare.
Eller så slutar han som världens bästa spelare genom tiderna, välj själv.
Real Madrid Gábinho!
2006-05-04 21:30
Nemo//

knappast att vi e Facicter !
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:26
Fedoroviz

Man tackar, när kommer en ny Zidanefilm då? Jag saknar att se hans överstegsfinter :-)
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:25
Gábinho, ja, det är synd att han är avstängd. Han höjer forumet ett par klasser högre. Något om att han kallade Atl. Madrid och R. Madrid facister. Det är inte alla som uppskattar sanningen :-)
Real Madrid Gábinho!
2006-05-04 21:23
aha ok för han va ju alltid inne o skrev varför vart han avstängd?
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:20
Självklart är Ronaldinho en viktig spelare, det är trots allt världens bästa spelare. Men ett fullt lag utna Ronaldinho skulle jag vilja se innan jag dra mina slutsatser.

Gábinho. Han är avstängd.
Real Madrid Gábinho!
2006-05-04 21:14
Nemo//

Shiit han har ja glömt de va länge sen man såg han skriva
Real Madrid Gábinho!
2006-05-04 21:13
Visst ingen har sakt att Eto är dålig så ni behöver börja blir irriterade för de hatar ja se på.

Eto är en underbar fotbollspelare men behöver bättre avslut. Han måste ha skärpa i avslut.

Ärlit talat så överskattar TV4 plus Henke dom säger ojoj och allt möjlit när henke bara rör bollen eller touchar.

Men ni kan ju väl erkänna att utan Ronaldinho så år ni inte lika bra

Ja kan säga att utan Casillas e vi inte lika bra han e én av viktigaste spelarna
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:10
Är det någon mer än jag som saknar Kharles sätt att hitta videoklipp och bilder? Där har vi en person som skulle kunna hitta en nål i en hösäck...
Barcelona Nemo
2006-05-04 21:01
Jag gillar Eto'o. Egoism är ingen bra egenskap, men den här egoisten har gjort 25 mål. Hade Eto'o varit en egoist och gjort 10 mål då kanske hans ego hade varit ett problem. Inte sant?
Barcelona La Rambla
2006-05-04 20:52
el Flaco:

Stunderna är många då jag svurit framför TVn över att Eto'o just är för egoistisk. Men lika många gånger har han överraskat mig rejält med fina passningar och lagtänkande överlag.

Slutsats, visst händer det att han kanske är lite väl egoistisk vissa gånger. Men i det stora hela så är han just tvärt om, så jag tycker kritiken är så fruktansvärd överdriven och saknar proportion. Kan också lova att de flesta Mallorca-fans skulle hålla med.
Barcelona el Flaco
2006-05-04 20:46
Man måste också komma ihåg att Eto'o alltid sätter laget främst. Precis som La Rambla sa så blir Eto'o oftast lite divig först efter matchen redan är avgjord. Så var det likadant förra året när ligan redan var vunnen och man försöka servera fram till Eto'o så att han skulle kunna göra fler mål och på så sätt vinna skytteligan. Så jag kan hålla med om att han är lite divig men han sätter ändå laget främst och riskerar aldrig en seger bara för att han ska kunna göra ett mål. Eto'o är en smart man och spelare. Han vet så klart att en match är viktigare än ett mål.
Annons: