/spanien/barcelona/forum/24801.aspx/spanien/barcelona/forum/24801.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-22 16:50
Mr Salgado

Bespara oss dina idiotiska kommentarer. Glömt bort att ni förlorade hemma mot ett Arsenal som inte gått att känna igen på hela säsongen?
Real Madrid Mr Salgado
2006-02-22 16:36
Se bara till att vinna matchen, det vore en skam för spansk fotboll om ni skulle förlora
Barcelona tarrak
2006-02-22 16:25
Riktigt fin gest av Chelseas skribent att skriva en så fin artikel om Barcelona. Jag hoppas att alla har det i åtanke innan man dundrar in på deras forum och börjar bråka.
Real Madrid Fedorova
2006-02-22 16:21
Luxemburgo är en tränare som har karaktär.
Han använde sig av sitt defensiva mittfält men han hatade väl inte precis yttrar.
Problemet var väl bara att anpassa materialet efter hans taktik.
Spanjorerna försvann i hans laguttagningar samtidigt som det gick lite trögt i ligan men en
förlust ( 0-3 ) i El Classico kan inte ges som förklaring till hans fall.

Kuppen mot Luxemburgo var enligt mig det största misstaget ledningen kunde göra.

Vad har vi nu?

Mer spanjorer i lagelvan!
Oj!
Det betyder bara sämre spelare!
En tränare utan karaktär!
Nej,Luxemburgo kommer alltid vara en Madridista i mitt hjärta oavsett om han inte prioriterade spanska ( sämre ) spelare på planen!

Skandal!
Villarreal Totti per me
2006-02-22 16:13
ciao a tutti.

Har hört att Chelski vattnat planen extra mycket så att trollkarlarna från les rambles ska få det svårt att köra sina shower. Skrattade rätt så mycket när jag läste det, så patetiskt.

Hur som helst:
Om en person(?) kan trixa en boll från stranden och ända hem, så ska han även kunna lira i en halvvåt/geggig plan.
Forza Barca ikväll.

Fedorova :

Jag tror att de flesta här inne är rätt så glada av att Madrid förlorade. Så ditt tjöt hjälper nog inte så mycket här. Prova i Reals forum.

Grazie!
Real Madrid Fedorova
2006-02-22 16:11
För övrigt....lycka till ikväll.

En härlig drabbning väntar.
Barcelona tarrak
2006-02-22 16:10
Usch så nervös jag är! Är redan nu helt skakig och lätt illamående, det här är för jobbigt. Har en väldigt dålig känsla inför den här matchen, men å andra sidan så trodde jag att Madrid skulle köra över Arsenal igår.

Btw så var det skönt att marängerna förlorade så vi kanske slipper en total stormning av Siemenströjor vid händelse av förlust.
Nu kör vi! Visca!
Barcelona el Flaco
2006-02-22 16:00
Jag hoppas verkligen att Motta startar ikväll. Även om han är ganska skadedrabbad så kan man inte överskatta hur mycket hans muskler och närkamper kan betydda i en sån här match. Motta har tidigare i sin karriär plockat ner stora artistnamn som Zidane, Riquelme och De la Peña och efter matchen ikväll så kommer han kunna lägga till Lampar till den listan.

Vamos Thiago!!!
Barcelona La Rambla
2006-02-22 15:56
el Flaco//

Klart jag är optimist. Jag vill att ju självklart att vi ska banka skiten ur dem och stänka dit minst 3 baljor. Men som de säger, bollen är rund och allt kan hända bla bla. :-(

Gabriel//

Claro. :-)

Visca el Barça!
Barcelona el Flaco
2006-02-22 15:42
La Rambla//

Bra sagt hermano! Jag håller med dig till 100%. Jag hoppas också att inga culés springer bort till chelsea-forumet efter matchen. Däremot så tycker jag bara det är positivt att de flesta culés är segervissa. Vi måste vara så optimistiska som möjligt rambla, det förstår du väll :)

PS 1: En ny dröm inatt: 3-1 till Barca ;)
PS 2: 5 timmar kvar...
Barcelona Ozkar
2006-02-22 15:42
Lycka till ikväll!
Igår dunkade vi dit Real och ikväll så ska förhoppningsvis ni göra detsamma mot Chelsea.
Mr X
2006-02-22 15:37
Ämne: Hm,
förstår inte hu....
Kunde inte sagt det bättre!
Tackar!
Men sen får man inte glömma att det finns en massa oseriösa småbarn som hänger runt på SF så vi ska inte lasta Barca sektionen för detta.
Dock hoppas jag att de "äkta" barca-fansen förstår att man måste veta att det blir ett tufft motstånd och inte underskatta Chelsea.

Jag kan inte tippa det är för svårt!
Lycka till!
Barcelona Gabriel
2006-02-22 15:34
La Rambla

Despierta el culé en tu corazon, vi vinner ;)
Barcelona Babinjovic
2006-02-22 15:17
Kom igen nu Barca, Lampard & Stamford Bridge emot oss, men vi e barca, BÄST I VÄRLDEN , vi kmr äga de från start till slut, o eto´o gör 0-1
Drogba 1-1 , sen avgör världens bästa fotbollspelare ronaldinho med 2-1 ! VINST !

FOOOOOOOOOOOOOOOOORZA BAAAARCEEEEELONAAAA
Barcelona La Rambla
2006-02-22 15:10
Hm,
förstår inte hur vissa av er kan vara så sergervissa. Det är inte Alavés eller Malaga vi möter (med all respekt för de lagen), utan ett hårt arbetande kollektiv som inte kommer att vika ner sig. Det kommer att bli stenhårt in till målsnöret över två tuffa matcher. Även om vi mot all förmodan skulle vinna, kan jag inte se att vi redan skulle vara färdiga för avancemang. Underskatta aldrig detta Chelsea, inte ens på Camp Nou. Bättre att vara ödmjuk och glädjas i efterhand istället.

Sen önskar jag verkligen att vi slipper omogna och provocerande inlägg från barcafans på Chelseas forum oavsett resultat. Visa respekt nu. :-)
Barcelona La Rambla
2006-02-22 15:00
Marcos

Hehe. Hon gillade ju den fotboll vi står för, och även Lyon. Real hade jag inte i tankarna ens. :-)
_Hulander_
2006-02-22 14:48
ojojoj.. Vilken match..

Tror att Barca leker sönder Chelsea totalt..
Det enda Chelsea lever på är sin defensiv, men den har inte en chans mot Barcas offensiv.Med Ronaldinho, Etoó å Messias på lekhumör har dom inte en chans! 0-3

Forza Barca!
Barcelona Marcos
2006-02-22 14:43
Tycker själv att jag var ganska diplomatisk. Hård men diplomatisk. Och hur får du ihop real madrid med trevlig fotboll ;)?
Barcelona La Rambla
2006-02-22 14:41
Marcos

Nu är du lite hård. Hon kanske inte är en sådan fanatisk supporter som du själv och bara uppskattar trevlig fotboll? Skulle det vara så fel? Vill du ha respekt, se till att respektera andra då. :-)~
Barcelona Kharles
2006-02-22 14:36

Genialiskt! Vilken strateg, Napoleon skulle vara avundsjuk.

Barcelona Kharles
2006-02-22 14:35

Mer införmatch förberedelser.

Barcelona ^ KUNG ^
2006-02-22 14:33
spelar vi bra defnsiv, kommer vi krossa dem me 3-0 :).. hoppas vi spelar BÄST ikväll... så komemr dem inte alls stoppa Ronaldinho !

hjärtat BARCA (L)
Spinbad
2006-02-22 14:30
Men det är ju så att Chelsea försöker göra allt för att få Barcelona ur balans. Som tur väl är laget med Rijkaard i spetsen medvetna om det och rycker på axlarna och skrattar. Det är bara att inse att alla olika slags psykningar är en del av spelet inför en så här viktig match, och där ingår att använda pressen på ett sätt som hjälper en själv. Det kanske inte är snyggt men det är så det fungerar.

Jag tror första målet blir viktigt idag. Om Chelsea tvingas gå framåt kan el magico tridente få ytor mot en backlinje som saknar ett skyddande mittfält. Dock tror jag Chelsea kommer vara ganska nöjda med 0-0 och inte trycka på särskilt. Läste någon artikel om Mourinho där hans syn var att inte släppa inte hemmamål var extremt viktigt generellt i CL. Så jag tror knappast Chelsea kommer köra stenhård press direkt. Men vem vet, Mourinho är lurig.

Även om jag börjar bli lite nervös nu så är det ändå matcher av den här digniteten som gör det så jävla kul att följa ett fotbollsslag. Kommer bli riktigt kul eller riktigt tungt ikväll...
Barcelona Marcos
2006-02-22 14:28
Figolina

Nej du tillhör verkligen inte en unik grupp. Det du tillhör är så kallade medgångare. När Real förlorar hejar du på FC Barcelona och vice verca.

Hur man kan gilla Real Madrid, Fc Barcelona och Lyon samtidigt är en gåta. Dags att bestämma sig?
Sedan ska du förbli trogen den klubben du bestämmer dig för i all evighet. Inte svårare än så om du vill sluta vara en medgångssuporter. Väl mött i Barcagänget.
Barcelona La Rambla
2006-02-22 14:22
Spelare som riskerar avstängning i returen på Camp Nou.

Chelsea: Frank Lampard, Arjen Robben, John Terry

Barcelona: Rafael Marquez, Mark van Bommel

Vad är oddsen för att Robben snackar till sig en varning? Pengarna tillbaka på sin höjd. :-)~

Vi kan nog räkna med att även Marquez får ett gult. Sällan han går ifrån en match utan varning.
Barcelona Alfa Alfa
2006-02-22 13:49
Mourinho verkar inte må bra om han inte får sjunga klagovisar i media för detta är inte första gången som han kommenterar andra.

Skärpning!!!
Barcelona Kharles
2006-02-22 13:46

Pinsamt är nog rätt ord.
Barcelona La Rambla
2006-02-22 13:41
Kharles

Exakt! Det som stör mig mest är att de som vanligt hävdar att Barcelona bara gnäller och de själv är vita som lamm. Pinsamt!
Barcelona Kharles
2006-02-22 13:30
Rambla

Det är skrattretande att de tror att det dom som är tysta och fokuserade den här gången också..

För fotbollens skull om inte annat, hoppas jag moaninho aldrig får en cl buckla med chavsen.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-22 13:23
Alla BARCA FANS MÅSTE titta på dett fotbolls klip.
Lyssna på kommentatorn, ååååååå vad jag skrattar.
vilken skön stämning han ger tittarna
Annons: