/spanien/barcelona/forum/24800.aspx/spanien/barcelona/forum/24800.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-02-20 00:52
Beautiful_ Barça

Hehe så länge som vi har ett muntligt avtal så är det bra ;)
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-02-20 00:46
Gabriel

Jag är med på det men jag skriver inte på nåt :p
2006-02-20 00:45
Läser op tribalfootball att Barcelona är intresserade av Chivu. Betyder ingenting, men alltid kul med lite rykten.
Hellre han än unge Ferdinand iaf. Fast båda hade inte varit fel heller.
Barcelona Gabriel
2006-02-20 00:28
Till alla som föreslår ignoration som medel när alla madridfans kommer in hit och provocerar så är det lättare sagt än gjort det vet alla. Det är inte enbart några fåtal gånger som de kommer in hit och skriver en massa crap utan det händer konstant. Detta gör att man tappar lusten helt för att överhuvudtaget komma in hit, vare sig det är för att skriva själv eller för att läsa vad andra har att säga. Därför tappar man tempramentet över sig själv ibland, mest synd av alla tycker jag om alla som sitter i redaktionen som alltid måste vara på sin vakt och stänga av en massa småbarn - det måste vara otroligt krävande.

Men okej ska vi säga så här, från och med nu så ignorerar vi totalt ALLA kommenterer som kommer ifrån madridistas? Jag skriver på, på samma sätt som jag skrev på för att ignorera VGA:arn.

Det är ju trots allt det bästa medlet även om det inte är det lättaste.
Real Madrid Daebes//Zizou
2006-02-19 23:52
Jag hatar oxå när någon kommer o snackar skit på andra forum. Man kan kolla vad folket säger om nästa möte men inte skriva typ "haha ni kommer losa"!
Själv är jag på Arsenal,chealse,real,liverpool,barca m.fl forum och bara tittar hur dem ser på matchen! inte skriver skit
Barcelona Kapten11
2006-02-19 23:49
Varför svarar ni på "realinläggen"? Blir ni ärligt talat provocerade? Huvuddelen av inläggen är skrivna av barn, vilket gör att det är oerhört barnsligt att ta åt sig av det.
Barcelona hammabarça
2006-02-19 23:42
När man ser skador som Totti fick idag blir man lite nervös eftersom att det kan hända Dinho också. Båda blir hårt tagna varje match och får då och då idiot tacklingar emot sig.
Barcelona Barca Barca
2006-02-19 23:20
Skrev inte Messi kontrakt med Adidas till 2012? Igår spelade han med Nike skor jue? Men jag läste här om dan att Nike o adidas hade haft lite gräl eller nåt... Någon som vet lite mer?

Visca Barca
Barcelona AlexC
2006-02-19 23:20
Varsågod redaktionen att stänga av geniet "i Hala Madrid !".

Lion0, din idiot ja sa inte att han va bättre nu

borde väl räcka som motivering.

Räkna även in "Hala Madrid para siempre! Real Madrid" i skaran som skall avstängda.

Haha en målvakt aa tycker värkligen det kanske Valdez med hans fina ut spark rakt till valencia anffalaren måste säga den var vacker !

är enbart skrivet för att provocera.

Givetvis kan ni ta bort detta inlägg.
2006-02-19 23:19
carvalio

Ja så bra som carvalio är på huvudet så gjorde han självmål idag. Hoppas på ett till på ons. ;)

StREeT_STYLE

Det dröjer nog innan man får se Dos Santos. Han togs nyss upp till B Laget. 16 år
2006-02-19 23:10
Förstår inte vad folk pratar om här inne. Marängerna altså.

Zidane = Ronaldinho?

:)
Zidane idag blir stoppad av en spelare som Oleguer som vi såg i mötet senast.
Dinho är redan större legend än vad Zizou nånsin varit trotts att jag diggar Zidane. Synd bara att han fortfarande spelar på hög nivå. Han hör inte där längre.

Sen är där en idiot som tycker Zidane är smartaste spelaren efter Riquelme och fortfarande tror att han ör bättre än Dinho.
Då hade vi väl tagit tillbaka honom?

Kommer bli skönt att se Barca pippa Chelsea borta på Ons. Jag är faktiskt mer nervös inför hemmamötet. Även om vi leder så klarar vi inte av att spela defensivt.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-19 22:45
Madridinho

Du tror ju alltid på Barcas motståndare eftersom du har en subjektiv syn.
Jag tror inte vi går mållös från SB.
Barcelona Ronigoo10
2006-02-19 22:38
NAJ JAG TROR VI VINNER MED 2-3 TILL ÅS
Madridinho
2006-02-19 22:16
tror på 1-0 till chelsea på hemmaplan men returen på camp nou vågar jag inte tippa.
Barcelona Ronigoo10
2006-02-19 22:00
Vi kan vinna matchen om grabbarna spelar bra så kan vi vinna matchen.om backarna spelar bra o mittfälltet och anfallet så e de vi som vinner.Vi ska inte ge dem mycke hörnor för de vinns terry och carvalio som e bra i huvet vi måste ta hand om robben och lampard inte heller frisparkar.Ska vi inte ge dem för lampard e bra friskarks skytt.
Barcelona Barca Lover
2006-02-19 21:54
fan grabbar det blir svårt mot Chealse, hoppas bara Puyol o com får med sig ett bra reslutat därifrån så tar vi dom i Barcelona tror på 2-1 till grabbarna
Barcelona La Rambla
2006-02-19 21:52
Wolfy

Ok. Vi kan konstatera följande. Du följer såpoperor. Kanske fanns det inga idag värda att se på, så då får du hålla tillgod med SF. Sen funderar jag på att spara ditt inlägg och plocka fram det om 4-5 år och försöka klura ut på vilket sätt du bidrog med att höja nivån med det. :-)
Barcelona Puyol
2006-02-19 21:48

Grabbar

bästa sättet o provocera madridfans som kommer in hit är att ignorera dem helt....fortsätt bara skriva o diskutera med varandra och svara aldrig på deras inlägg eller gå aldrig in i nån diskution som de öppnar hur "attraktivt" det än kan nu vara.......

Länge Leve BARCA
Mallorca Wolfy
2006-02-19 21:48
Vem behöver dåliga såpoperor när man kan gå in ett på ett forum ;-) Ni som skriver i forumet borde spara ner era rader och läsa dessa om fyra fem år :-)
Barcelona Barca Lover
2006-02-19 21:45
La Rambla:

Håller med dig helt totalt, kunde inte ha sagt det bättre själv.
Barcelona La Rambla
2006-02-19 21:44
StREeT_STYLE:

Det har jag inte läst om någonstans och det hade förvånat mig mycket. Tror att kampen om ligaguldet kan avgöras i de sista omgångarna så det är knappast troligt att Rijkaard plockar upp honom redan nu. Skulle det vara avgjort tidigare är det kanske en annan sak. Vi får väl avvakta och se.
Barcelona La Rambla
2006-02-19 21:43
Barca Lover:

Du och jag kan börja med att ignorera realfans från och med nu. Som det senaste som nyss skrevs. Strunta i vad de tror, det är inte vad de tror som avgör hur Barcelona kommer att spela mot Chelsea. Det gör spelarna på planen och inget annat.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-19 21:43
La Rambla och Sonde och alla andra Barca anhängare med goda nyheter om klubben.

Vet ni om vår talang Giovani Dos Santos kan komma att spela med A:laget denna säsong?
Under kanske dem sista matcherna.
Barcelona Barca Lover
2006-02-19 21:38
aa det är sant håller med La Rambla och Sonde jag kan iaf be om ursäkt för det jag har sagt
Real Madrid -Real Madrid 4 LajF-
2006-02-19 21:37
Hej...inget ont men tror Barcelona förlorar om dem inte fixar till försvaret..chelsea har högre klass på sina avslutare än vad Betis har..förr eller senare kommer det straffa dem. HALA MADRID
Barcelona La Rambla
2006-02-19 21:27
Jag förstår Sonde! Det är inte bara realfans som håller låg nivå, även vi själva. Det är tex onödigt att gå in på mostårndarfans, som tex på Chelseas, och sjunka till samma låga nivå som vi beskyller realfans hålla här.

Skulle forumet stängas ner, så är det vi själva som får skylla oss. Skit i realfansen i fortsättningen, gå inte in på Chelseas forum bara för att provocera och skriva inlägg som inte har där att göra.
Barcelona Nemo
2006-02-19 21:24
Sonde, istället för att stänga av hela forumet, vore det väl enklare att stänga av vissa Madridfans?
Barcelona Sonde
2006-02-19 21:22
Grabbar, nivån är katastrofal just nu. En stängning av forumet ligger inte långt borta.
Barcelona Barca Lover
2006-02-19 21:16
förstår inte ens varför jag diskuterar med dig? Real hade sin bästa Elva på planen men förlorar endå med 6-1 dom visar verkligen att dom kan vinna CL ;)
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-19 21:16
Till alla madridistas som alltid kommer in hit och snackar en massa skit säger jag detta, eller inte riktigt jag utan Eto´o.

dem skönaste orden som sagts.
Kommer upprepas många gånger om i Historien.

MADRID CABRON SALUDA AL CAMPEON!!!!!!!!!!!!!
Annons: