/spanien/barcelona/forum/2479.aspx/spanien/barcelona/forum/2479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2015-05-18 23:45
@Canaletes:

Nej inget kommer att firas förrän båda finalerna har spelats!
Barcelona Canaletes
2015-05-18 22:56
Någon som vet om vi firar ligatiteln på Camp Nou innan vi spelar cupfinalen?
Barcelona LeoMessi
2015-05-18 22:46
Har sett cuadrado spela ett par gånger och jag är glad att vi inte köpte honom. Hade fan hellre lirat lord Douglas som hb.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2015-05-18 22:33
Gulu

För CL gäller att du kan hämta ut biljetten i Berlin.

Står i formuläret under "ticket Collection"
2015-05-18 22:28
Kommitten i "Futbol Draft" tar årligen ut tre elvor, guld, silver och brons, bestående av säsongens bästa unga spelare. I år föll valet så här; Kepa, Bellerín, Jonny, Duarte, Gayá, Óliver Torres, Saúl Ñíguez, Samu Castillejo, DENIS SUÁREZ, Santi Mina och Iñaki Williams. Rubén Blanco, Manquillo, Vallejo, Meré, Varela, SAMPER, Ceballos, DEULOFEU, Asensio, Moi Gómez och MUNIR. Pau López, Marín, Aritz Elustondo, Pablo Íñiguez, GRIMALDO, Camarasa, José Rodríguez, ADAMA, Unai López, David Concha och SANDRO BTW: Angående Grimaldos skada i lördags så stukade han ankeln rejält och är dessvärre borta resten av säsongen.
Barcelona gulu
2015-05-18 22:26
@the cameroonians:

Ah synd.
Själv fick jag biljett men har nog inte möjlighet att hämta ut den då det verkar som att man måste hämta den på Camp Nou redan nu i veckan.
Detsamma verkar ju gälla för CL-finalen så vette tusan hur detta ska gå.

Känner att det måste bli en till resa iaf och vad kan bli bättre än en final ;)
2015-05-18 22:17
Se och lär Cristiano! Så dribblar man av en motståndare :-)

#tjejerkanockså
2015-05-18 22:12
gulu

Trist att det inte funkar, hoppas det löser sig och lycka till!

Sökte biljetter till CdR-finalen men var inte bland de lyckligt lottade.
Får sitta på Plaza Catalunya och se matchen på skärm i stället.

Kommer inte söka till Berlin, har tyvärr inte cash nog för dubbla resor just nu, dessutom är jag uppbokad dagen innan.

Om någon mer ska ner till Barcelona 29-30 maj och vill ses så hojta via PM.
Barcelona koeman92
2015-05-18 22:04
kände*
Barcelona koeman92
2015-05-18 22:02
@Rambla~:

Du stal precis mina ord. Helt rätt, Real lär aldrig även ens tänka tanken om att sätta sig i förhandlingsbordet med oss, inte ens om vi ville värva en sopa som Illaramendi eller "supertalangen" Lucas Silva.
Enda sättet att värva Isco är att betala hans utköpesklausul, som såvitt jag vet ligger på minst 150 miljoner. Därmed är det bara att glömma honom. Vi hade chansen att få honom för knappt €25 miljoner innan han gick till Real, men Zubi hände hellre för att spela golf och dricka lemonad. Nu får vi hoppas på att någon av Halilovic eller D.Suárez blommar, eller att vår nästa ledning ser till att agera smart på marknaden.
Barcelona gulu
2015-05-18 21:56
@the cameroonians:

Exakt så jag gör, fyller i clau och pin men det funkar inte. Någon annan som tänkt söka biljett till CL-finalen eller redan gjort det?
Barcelona Rambla~
2015-05-18 21:32
ElRaval Inte förrän han gått till en annan klubb först. Om ens då för Perez klämmer säkert in en anti-barca klausul med den köpande klubben.
Barcelona Rambla~
2015-05-18 21:30
Haha, seriöst Cesc väx upp. Rött kort efter ha kastat bollen i huvudet på en spelare medan domaren ordnade upp ett tjafs så klart Diego hade startat. Cesc du var ju så lycklig i Chelsea. Detta i en match som inte gäller ett skit.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-05-18 21:30
Fabregas fick direkt rött kort för att ha skjutit bollen i huvudet på motståndaren. Varför blir alla spelare så grisiga när de har Mourinho som tränare? :)
Barcelona ElRaval
2015-05-18 21:29
Tror ni det hade varit omöjligt att värva Isco från Real? Beroende på vad som köps in av en desperat Perez så kan det hända att han bli utfrysen. Köper man in Reus eller någon annan så kommer James och Modric att spela på mittfältet tillsammans med Kroos eller ett annat ankare på mittfältet. Samtliga spelare är hyfsat unga. Drömtankar?
Barcelona Junta Dimision
2015-05-18 21:28
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Han som dömde första mötet av Barcelona Bayern var Nicola Rizzoli som är domaren jag håller högst i världen, men han är Italienare och får inte döma matchen iom att Juve är våra motståndare.
2015-05-18 21:27
[QUOTE=gulu]Någon som är medlem i klubben och kan hjälpa mig? Försöker skicka en fråga via ett formulär på hemsidan. För att det ska funka måste jag fylla i medlemsnummer och pin. Membership ID måste väl ändå vara samma nummer som man använder för att köpa biljetter t.ex. Står bara incorrect membership ID or pin när jag testar. Sjukt frustrerande detta.. [/QUOTE] membership är "clau", så dubbelkolla så att du inte skrivit in ditt soci-nummer av misstag. Och ja, pin är din fyrsiffriga kod.
Barcelona Liunil Masse
2015-05-18 21:26
Barcelona gulu
2015-05-18 21:05
Någon som är medlem i klubben och kan hjälpa mig? Försöker skicka en fråga via ett formulär på hemsidan. För att det ska funka måste jag fylla i medlemsnummer och pin. Membership ID måste väl ändå vara samma nummer som man använder för att köpa biljetter t.ex.

Står bara incorrect membership ID or pin när jag testar. Sjukt frustrerande detta..
Barcelona koeman92
2015-05-18 20:50
Cuneyt Cakir var huvuddomaren i vår senaste match mot Chelsea som slutade 2-2. Helt hyfsad domare om man utgår från hans prestationer den kvällen.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-05-18 20:49
Perez gör allt till för att vi inte ska vinna haha Turken följer Real på twitter och ändå lägger man han som domare i CL final när Barcelona spelar den hmmm

Ja du Perez du det kommer inte hjälpa Messi kommer vinna CL åt oss.
Barcelona Vampíro
2015-05-18 20:48
Rojo i Barça? Är det inte dags att börja gå efter bra försvarare för en gångs skull? Bara en tanke rent spontant.
Barcelona Erik Satie
2015-05-18 20:38
Den här jävla domaren följer real på Twitter. Han kan dra åt fanders.
2015-05-18 20:32
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Den här Turken Cakir har för mig när Özil spelade i Real så höll han på Real för att Özil är Turk.

Men men vi får väl se men gillar inte alls att han ska döma en sån stor viktig Final.

Hade hellre velat se clattenburg från England tycker han håller hög nivå.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-18 20:28
@enkos:

Är det bra eller dåligt..???

En domaren som imponerade på mig var den domaren som dömde mellan Barca-Bayen första matchen. Han var osynlig hela matchen och när han väl tog till pipan så var det ingen som klagade. Vilket land var han ifrån ??

Hur är det med den här turken??? Om det är samma domare som från R.Madrid -Man U undrar man vilka stora matcher har han dömt sista tiden??
2015-05-18 20:20
Enkos Var det inte han som dömde allt i Reals väg när dom mötte United i semifinal för förra året eller nåt har dålig känsla nä det gäller han !!!
Barcelona enkos
2015-05-18 20:09
Turken Cakir dömer finalen Juve - Barca. Eriksson blir fjärde domare
Barcelona påfågeln
2015-05-18 19:48
Det är nästan nio månader till Barca kan värva igen, så i rimlighetens namn är det bara att börja planera med nuvarande trupp till sommaren. Det verkar dumt att gå ut med att man till exempel värvat en högerback (om nu Alves lämnar) till januarifönstret, hur motiverad kommer Montoya vara om han vet att ett "stjärnnamn" kommer in och ska ha hans plats i januari. Bättre då att ge alla spelare chansen på sina positioner till januari, och se om laget håller. Bäst det är har en spelare från Barca B slagit sig in, och då vore det tråkigt att redan ha värvat två-tre spelare.

Givetvis bör man scouta och ha alternativen klara för sig, men nuvarande trupp bör få sin chans. La masía finns till för just sådana här situationer, och när januari närmar sig får (den förhoppningsvis nya) ledningen utvärdera situationen.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-05-18 19:27
@enkos:

Snart kommmer hatarna med bortförklaringar och konspirationer igen, vänta ska du bara se hur de ursäktar Barcas dominans! ;)
Barcelona Liatzo
2015-05-18 19:14
Befann sig Eto'o i omklädningsrummet, månntro? "MADRID, CABRÓN, SALUDA AL CAMPEÓN!" Och videon avslutas med att Masche nöjt konstaterar att Espanyol misslyckats med att kvalificera sig till Europa League på grund av förlusten mot Real.
Annons: