/spanien/barcelona/forum/24788.aspx/spanien/barcelona/forum/24788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBX85
2006-02-23 00:46
DeeJay
Du e fan inte frisk, Afrikas bästa spelare 3 år i rad talar sitt tydliga språk. Han har gjort mål på egen hand genom att driva me bollen från mittplan och gjort bort motståndarna..
Som sagt du e inte frisk.
Madridinho
2006-02-23 00:43
la rambla// aa det är väll det man kan klaga på hos adriano, att han bara kan skjuta med vänstern men han kan nog träna upp högern oxå.
Barcelona DeeJay
2006-02-23 00:42
Bah, jag blir så trött på Eto'o. Visst gör han ett snyggt mål (med huvudet!) men snälla, snälla..! Killen är en fruktansvärt dålig spelare ute på planen. Som anfallare är han jättebra, innanför och några meter utanför straffområdet. Men när han ska börja passa och dribbla och driva bollen så skulle en nyfödd elefant vara bättre. Ingen känsla i fötterna och han snubblar alltför ofta på bollen när han ska dribbla.

Det är tur att han kan göra mål, annars hade han aldrig varit mångmiljonär.
Barcelona Barçafan_Nr1
2006-02-23 00:41
edit: Dubbelpost
Barcelona Barçafan_Nr1
Gattis alla culés!!!

Får sammanfatta dagens prestation med några hemmagjorda betyg i skala 1-5:

Valdés - 3 Kunde varit högre om han inte fumlat vid målet.

Oleguer - 3 Gör det han ska.

Puyol - 5 Outstanding i försvaret. Vem är John Terry?

Marquez - 3 Slår bort onödiga bollar ibland. Jobbigt för resten av laget. Inga långbollar.

Gio - 2 Vad ska man säga. Ok

Motta - 3 Jag älskar Motta.

Edmilson - 4 Fan vad han har växt! Gör ett bra jobb idag!

Deco - 1,2,3,4,5 Jag vetifan vad jag ska denna kille i betyg. Ibland älskar jag honom, ibland svär jag åt honom. Deco är ett mysterium.

Ronnie - 3 Blev bortplockad i större delen av matchen men glänste sista 20.

Eto'o - 3 Syns inte mycket men gör det avgörande målet.

Messi - 5+ Fixar utvisning, spelar repektlöst. SÅ jävla gott att han skrev nytt kontrakt i början av säsongen.

Sylvinho - 4 Härligt inhopp!!!
Henke - 4 Härligt inhopp. Fixade frisparken till kvitteringen.
Iniesta - 3
Barcelona La Rambla
MadridKungen

Vill inget hellre än att vi köper en stabil mittback, och 2 snabba och tuffa ytterbackar. Vill Henry prompt komma så klagar inte jag, tycker bara inte vi behöver jaga honom. Byta mot Messi? Skulle inte tro det va, aldrig.

Madridinho

Fattar inte hur blind du kan vara. Adriano bäst i världen, jisses långt ifrån alltså. Sluta vara så upphetsad av hans vänsterkanon, allt han har i stort sett. Så överskattad är han.
Real Madrid MadridKungen
2006-02-23 00:40
Hååller med andersdinho angående Terry.
Det var längesen jag såg en så dominerande mittback. Han gjorde ju allt rätt - bara att han hade otur som fan vid målet :D (HAHA)
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:40
Aja, nu ska jag sova. Grattis till segern och hoppas att det räcker till avancemang.

Natti natt

Hala madrid
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-02-23 00:39
En mycket välförtjänt vinst...totala insatsen var bättre än Chelseas..men ni hade lite tur i och med utvisningen...men ni var bättre...
Något lag behöll den spanska hedern..:D
Något annat som är värt att tillägga är att när ni besegrar Chelsea på Camp Nou så kan inget lag stoppa er från att vinna CL...så Grattis än en Gång..!!!!!!!!!!!!!!!

Lycka Till!!
Real Madrid MadridKungen
2006-02-23 00:39
Just det om Real Madrid åker ur CL så håller jag på Barca i CL :D
andersdinho
2006-02-23 00:38
asså, jag hade hållt med om Del Horno skulle fått tt gult för dobbarna på Messi och sen ett gult för att han hoppad in i han, men aldrig rött direkt för att Del Horno hoppade in i han....Sen visar ju Terry att han är världens bästa mittback idag...visst han gör självmål men för övrigt är han ju hlt otrolig....räddade oss 2 ggr om och en massa andra bra brytningar och nickar....vilken spelare han är alltså...
Madridinho
2006-02-23 00:38
för mig är adriano världens bästa forward i sina bästa stunder men man måste ju ha lite medlidande med killen.
han spelar ju trots allt i inter..
Real Madrid MadridKungen
2006-02-23 00:34
OJ blev lite fel. ni jämnförde visst Henry med ADriano HAHA MY BAD
Real Madrid MadridKungen
2006-02-23 00:34
La Rambla vem bryr sig om Henry är bättre än Messi i nuläget? Jag hade aldrig köpt Henry i vilket fall som helst. Messi är bara 18 år och han platsar redan i många topplag. Och om man låter honom utvecklas i fred så vette fan vad som kan blir av denna yngling.
Gör ingen "perez" och köp Henry FFS! Köp en till stabil mittback så är laget komplett.
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:31
Henry är bättre än Adriano. Jag skulle ha valt Adriano före beroende på hans ålder och inget annat. Adriano är också en fantastisk spelare.
Barcelona ^ KUNG ^
så skönt seger ! garbbar oroa er inte . jag tror vi kan klara oss hur som helst vi har har dem hemma nästa match !nu kan jag sova gott :)..

yalla .

visca barca :D :D :D !

Barcelona La Rambla
#10 Robinho

Du skulle sett den fula stämplingen av del Horno mot Messi en stund innan utvisningen. Med utsträckt vrist och dobbarna före. Träffade Messis knä, trasade tom sönder hans cykelbyxor han hade under shortsen. Messi fick inte ens en frispark där.

Barça-fan

Fråga samma personer om Terrys 4-2 mål förra mötet var rättvist. Trots linjedomaren som stod och viftade för fullt med flaggan så blundade Collina och dömde mål. Fotbollen är inte alltid rättvis. Bara att inse.
Barcelona Barça-fan
2006-02-23 00:29
Jag får så många reaktioner från personer som tycker att utvisningen inte var någon sådan och att barca inte vinner rättvist. Jag är säker på att dessa reaktioner grundar sig i avundsjukan för att den offensiva fotbollen vinner. Hade Chelsea vunnit på samma villkor hade det istället skrivits om en taktisk triumf. Jag blir så trött.
Någon som känner på samma vis?
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:28
Madridinho

Ok, om du tycker det. Personligen och de flesta andra anser att Henry är klasser bättre. Visade han igår om inte annat. Henry före Adriano alla dagar i veckan. :-)
Real Madrid MadridKungen
2006-02-23 00:27
10 Robinho.
Visst jag kan hålla med dig om att de inte har en som kan fylla ut vänsterkanten. Eto är ingen naturlig vänster striker.
Men jag blir så irriterad när han kan plockas bort så lät.
Det bruka ser ut såhär.
Ronaldhino får en pass. DIREKT får han högerbacken i ryggen. Han får inte mkt tid att behandlar bollen. I mitten kan han gå både höger och vänster och fördelar bollarna bättre.
(kortfattat typ) nu ska jag sova
Barcelona Backstrom
2006-02-23 00:26
Ross e Nero

"Ni har en guldgosse i laget"
Vi har flertalet guldgossar, över 11 st. :-)
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:26
La Rambla, jag tycker att det är en solklar straff. Vadå, måste domaren ge rött efter att spelaren ha brutit sitt knä? Tycker att det var väldigt farligt spel som inte hör hemma på fotbolls planen och därför tycket jag att det var ätt av domaren att ge rött.
Madridinho
2006-02-23 00:24
la rambla// jag vill personligen inte ha honom, jag lägger min röst på adriano som är mkt bättre
Brummbrumm
Ämne: vad ska ni me henry ....
Föreställ dig:
Eto'o

Henry (kommer ofta från vänster) Messi

Ronaldinho

Kan det bli bättre?
Barcelona Jontteee
Del Hornos röda kort va solklart, tiden han var inne på plan så ville han bara skada messi istället för att ta bollen, går man in i en sitation för att skada nån o inte ta bollen förtjänar men rött kort...
Nån skrev att Del Hornon sparkade håll i luften så vare nu mer så att Messi hoppade för att inte bli skadad, tänk om han inte hade hoppas så skulle han kunnat råka illa till..

t.om sitationen innan spå gick Robben fult åt messi skulle han inte hoppat där heller så skulle det vart bye bye.. sluta klaga alla okunniga fotbolls "fans"

Sen vill jag oxå säga.. När en ärlig madrid fans grattar oss för en mkt fint seger, varför svara med retanade inlägg.. tack o ta emot istället..
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:23
Måste säga att Barca-forumet håller ett högre nivå än Real Madrid-forumet.

Är så jävla jobbigt med fjortisar som vill köpa och sälja spelare efter en förlust.
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:23
Madridinho

Det är enbart bara för att inte ni ska få honom. :-)~
Brummbrumm
2006-02-23 00:22
Jag känner att alla som "hånar" eller talar illa om chelsea borde ta sig en diskussion med Ghandi eller moder Teresa. Jag kände stor respekt för chelseafansen som trots ALLT stod bakom sitt lag och gav allt på läktaren - all heder till dem. Sen att de buar på våra spelare kan ingen säga är fel, kolla på "oss" - vi slänger in grishuvuden. Att stå bakom sitt lag på det sätt de gör ingjuter respekt.

Detta till trots, helt underbart att ha världens bästa offensiv. Det här var en vinst för fotbollen (efter förra EM där dödstråkiga Grekland vann). Anfall är bästa försvar!
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:21
Har just kollat på utvisningsituasionen. Vad f-n gnäller de om egentligen? Just innan de möts är del Horno uppe med vänsterskon och dobbarna mot Messis knä och drar undan den i sista stund. Messi försöker undvika tacklingen helt men hinner inte undan. Det är fan ingen horribel utvisningen iaf, hård visst, men som någon skrev. Shit happens. :-)~
Madridinho
2006-02-23 00:19
vad ska ni me henry till nu när messi visar framfötterna??
Annons: