/spanien/barcelona/forum/24758.aspx/spanien/barcelona/forum/24758.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-02-26 17:26
Haha, marängerna är desperata och vill byta Gordo mot Henry. De verkar livrädda att Henry går till Barça efter sommaren. :-)~
Barcelona Ronaldinho10_
2006-02-26 17:22
Barcelona Fredecó
2006-02-26 16:54
Skönt med OS guld :)
Barcelona messsi
2006-02-26 16:47
precis. ett tappert försök men vad hjälpte det.

Visca el barca.
Barcelona Marcos
2006-02-26 16:46
Haha vad fula Chelsea är. De lägger in en ny gräsmatta 3 dagar efter clmatchen :D

Men men, vad spelar det för roll när vi vann med 2-1 på deras potatisåker...
Barcelona JohnnyK_
2006-02-26 16:39
Det vissa gör mot Eto'o är ju skamligt, sådana fans borde inte få tillträda arenan.
Roligt att Henke nätade, han betyder ganska mycket med sina avgörande mål.
Madridinho
2006-02-26 16:17
os-guld till sverige
Barcelona StREeT_STYLE
2006-02-26 16:07
Ja var helt säker på att detta skulle ske direkt efter Barca-matchen.

Chelsea lägger om planen på stamfordbridge.

Vad konstigt att det sker efter Barca-matchen( väldigt mycket ironi).

Jag visste att dem ville sabba det för barca, även om man kan tycka att även deras spel förstörs med en dålig plan, men Let´s face it Barcas spel är mycket mer beroende av en bra plan och mer boll touch.
Barcelona el Flaco
2006-02-26 16:01
La Rambla och även Kharles//

Ja verkligen, den tidningen har ingen som helst trovärdighet efter den idiotiska artikeln. Men det är bara att ignorera sånt. Så länge vi vet sanningen så spelar det ingen roll vad några playa haters skriver.

Förlåt att jag tar ännu en gång upp vad som hände igår men jag har fortfarande förbannad över de rasistiska skricken mot Eto'o. Nån ändring måste ske och nu genast! Det gör också ont i hjärtat när man vet att det förmodligen finns lika IQ-befriade människor på Camp Nou, även om Laporta och den nya ledningen lyckats bli av med de våldsammare och nazistiska grupperna när de tillträdde, precis som många andra culés här på forumet påpekat. Men vi måste fortsätta kampen tills alla rasister slängs ut från arenorna. Man vågar ju knappt gå på fotboll nu och i framtiden så kanske man inte heller komma våga ta med sina barn för att kolla på fotboll. Tänk att många fredliga supportrar väljer att stanna hemma och därmed missa chansen att se artister som Ronnie' och Eto'o pga rädslan för några huliganer.

NO MAS!
Barcelona La Rambla
2006-02-26 15:41
el Flaco

Så här i efterhand med lite distans till gårdagens händelser så håller jag med dig fullständigt. Det bästa hade varit om alla färgade spelare, även de i Zaragoza hade tagit varandra i hand och sagt "No mas" och gått av planen och inte kommit in igen. Snacka om att de hade blivit paffa på läktaren och det borde ha gett en tydlig signal åt förbundet att ta tag i detta nu.

För övrigt, del Horno vilken pajas att uttala sig så där. No respect!

News of the worlf, vilken skittidning. Ren lögn att sprida sådana där citatet. Aldrig att Messi har uttalat sig så, vi som känner till Messi vet att han inte skulle bete sig så i media.

"BARCELONA bad boy Lionel Messi.."
Vilket skämt!
Barcelona Señor Cúle
2006-02-26 15:16
TACK!
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-26 15:08
Señor Cúle, besök länken ovanstående. :-)
Barcelona Señor Cúle
2006-02-26 15:04
Algo mas?

Hur gör man det ? :)
Sevilla Algo mas?
2006-02-26 15:01
Ämne: Grabbar kan ni rädda....
Har du uppdaterat din Flash..?
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-02-26 14:51
Ämne: GRABBAR ni kommer DÖ....
Vill bara säga att det är en kille. Kommer inte ihåg hur gammal han är men typ 13-14 år.

Skön talang som spelare i Barça ungdomslag
Real Madrid Stjärnorna
2006-02-26 14:49
Lider med Eto'o, det är aldrig kul när sådan händer.. Hoppas Zaragoza får ett rejält straff nu ..
Barcelona el Flaco
2006-02-26 14:47
Nu i efterhand så tycker jag det hade varit bättre om Eto'o och de andra barcelona-spelarna hade gått av banan i protest, det hade varit en större seger och tvingat fram större förändringar. Jag skiter i om vi hade förlorat matchen pga det, kampen mot rasism är viktigare än en ny ligatitel.
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-26 14:46
Kharles

Om han fortsätter att utvecklas som han har gjort hittills kommer han utan tvekan bli en av dem största om ca: 8 år. Tror inte ens Ronaldinho vart så bra vid hans ålder.

Shit vilken kille.
Barcelona Señor Cúle
2006-02-26 14:36
Grabbar kan ni rädda mig?
När jag ska kolla på en film på www.youtube.com så kommer sidan o det upp, men sedan är det tomt där vart rutan med filmen ska komma upp i. Jag har kollat på flera filmklipp förrut, men nu går det inte. SNÄLLA kan någon hjälpa mig med det här, för jag är skit sugen på att se dem klippen som ni länkar!

Sedan, hur alvarligt skadad blev Ronaldinho?
Barcelona Kharles
2006-02-26 14:07
Det där är Cristian Ceballos från Kantabrien (Santanderområdet), en av de mest talangfulla ungdomarna i canteran. Han är född 93, fyller alltså 13 iår. Väldigt skicklig offensiv mittfältare/forward, vissa säger till och med att han kommer ersätta Ronaldinho.
Barcelona giovani
2006-02-26 13:54
Klippen kommer från La Clase Del Barça, där olika barcelona spelare från a-truppen har träningslektioner med spelare från ungdomslaget. Dom är från nån dvd film som barcelona har gjort vet inte exact vad den dvden heter. Han utmanar inte Ronaldinho utan ronaldinho vill att doms ka göra visa upp vad dom kan typ.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-26 13:49
Frasse

Ok men han ser ju ut som en liten flicka..hehe hade fel tydligen.
Barcelona -Frasse-
2006-02-26 13:43
Hittade klippet igen.
Barcelona -Frasse-
2006-02-26 13:42
Mot Nya Tider

Det är en liten pojke, ingen flicka.
Postade en längre version av samma klipp för ett tag sen. Då fick man även se han hemma samt hos doktorn. Det var till och med någon på forumet som visste var klippet kom ifrån.
Barcelona hammabarça
2006-02-26 13:25
5000kr har t o m jag råd med. Inte konstigt att de inte upphör.. ett hårt straff som t ex 10 matcher på neutralplan och utesluta klubben från europaspel och någon miljon euro i böter borde väl få dem och agera, men visst jag lever i en drömvärld eftersom i den riktiga finns skämtet Spanska fotbollsförbundet.
nilson
2006-02-26 13:20
Det som utspelade sig igår är inte acceptalbelt någonstans. Förra gången fick Zaragoza 5000 kr i böter. Fullständigt idiotiskt.

Jag kräver att Zaragoza spelar resten av säsongen utan publik på hemmaplan. För det här har verkligen gått för långt.
Det är otroligt att några efterblivna as som sitter på läktaren kan förstöra världens största idrott. Sen var det bra att Eto'o inte gick av planen för då hade packet vunnit.

Ger inte spanska fotbollsförbundet ut ett otroligt hårt straff nu så säger dom indirekt att dom inte har något emot sånt här beteende, framförallt då det inte är första gången det händer.

Bort med dom här jävla idioterna.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-26 13:18
HAHAH jag skrattar fortfarande åt klippet!

Man blir glad när man ser sånt...
Barcelona Mot Nya Tider
2006-02-26 13:16
GRABBAR ni kommer DÖ AV SKRATT NÄR NI SER DETTA KLIPP!

HAHAH...en liten pojke utmanar ronaldinho på att trixa med bollen...men det sjuka är att ni se komer se att det int är en liten pojke utan en liten FLICKA!

INTe ens JAG KAN GÖRA SÅNT!
Barcelona Tiago
2006-02-26 13:12
det e fan sorligt det som utpelade sig igår hoppas zaragosa får ett riktigt grovt straff. men det jag inte kan förstå e dom har ju för fan med färgade spelare i laget lr????? fan tror dom inte att dom tar åt sig lr:S helt sjukt detta hoppas att vi aldrig får se sån här skit på camp nou.
FORZA ETO`O
Barcelona Backstrom
2006-02-26 13:11
Tack för intressanta länktips allihopa - Kul med lite läsning innan hockeyn drar igång. :-)

Hursomhelst, tänkte bara fråga - Exakt vad heter Barcelonas B-lag? Och, har någon här inne koll på Larssons statistik angående spelade minuter/mål ? Känns som att han har ett rätt bra trackrecord.

Visca Barça !
Annons: