/spanien/barcelona/forum/24756.aspx/spanien/barcelona/forum/24756.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Marcos
2006-02-27 14:38
Riktigt härligt att de inte visar Madrid derbyt. Så som Real spelar är det igen underhållning längre, inte ens för oss som alltid önskar att de förlorar, då de nu för tiden nästan ändå alltid gör det :) Dessutom är det kul att läsa i Realforumet hur sura de är och hur de ska revolutionera den svenska tevevärlden genom sina banbrytande mail till tv4as tittarombudsman :)

Extra skönt att de istället visar toppmatchen, Fc Barcelona-Deportivo. Kommer bli en mycket intressant match, hoppas på lite rotationer inför returmatchen mot Chelsea.
Barcelona II Barça II
2006-02-27 14:16
Chivu skulle vara en drömvärvning det har jag påstod länge nu. Men det finns en nackdel, han är ofta skadad. En annan drömvärvning skulle vara om vi skulle kunna ta hem VÅRAN Cesc Fabregas. Kanske ett byte med V.Bommel?
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-02-27 14:14
Någon här inne som köpt biljetter till någon Barca match genom den här sidan.? eller genom länken här inne?
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-02-27 14:13
Ämne: Det vore skönt om ba....
Mm håller med där, men ja tror vi behöver en van nistelrroy eller insaghi anfallare, vi har ingen som kna nicka boll! förutom henke då, men han drar nästa säsong!
Barcelona Thiago
2006-02-27 14:04
Det vore skönt om barça skulle kunna köpa loss duon Chivo och Mancini från Roma. Tror att de skulle passa bra in i vårt spelsystem varjefall Mancini..
Barcelona AlexC
2006-02-27 13:53
Men Treshold då?

Hjälp!
Barcelona Kharles
2006-02-27 13:48
Varför skulle vi bry oss om när två fascistlag gör upp? Själv är jag nöjd sålänge de visar Barça.
Barcelona La Rambla
2006-02-27 13:47
AlexC

Inte vad jag vet, men jag hoppas att de ändrar sig. Vi spelar väl den tidiga matchen och derbyt är väl den sena?

Hm, vi spelar tydligen den sena såg jag nu.

Kharles

Erkänn att det kan vara trevligt att se marängerna få däng? :-)
Barcelona AlexC
2006-02-27 13:46
Rambla

Är det meningen att de skall visa två matcher på lördag för en gångs skull?
Barcelona La Rambla
2006-02-27 13:43
Jag hoppas verkligen TV4+ visar Madrid-derbyt på lördag, skandal annars. Kan bli en intressant match med tanke på vilken form Atléti verkar vara i nu. Att sen Ramos är avstängd gör ju knappast saken bättre för marängerna. :-)
Barcelona Kharles
2006-02-27 13:36
La Rambla

Ja, Del Horno stämplar inte bara Messi med dobbarna utan han river också honom (som vi fick se på värmebyxorna) vilket nu syns lite.. tydligare. Än en gång är Mourinho - The Incredible Sulk inte bara Europas men hela världens komiker. Del Horno ska vi inte ens snacka om, killen är urtypen av en baskisk village idiot(kanske han bara ville hålla kvar Goikotxeas fina tradition) som är järntvättad av Sulken grön av avund.
Real Madrid beckham_no1
2006-02-27 13:31
Zaragoza ska ha poängavdrag eller nåt ännu väre !!!

Dom ska skämmas!
Barcelona La Rambla
2006-02-27 13:27
Men enligt många så filmar ju Messi bara. :-)~

Såg ni inte när del Horno satte in den stämplingen, den där rörliga gif-bilden. Om man tittar noga så ser man ju hur del Hornos dobbar drar med sig Messis det ena benet på cykelbyxan på vägen ner. Inte så konstigt Messi satt kvar på planen och plockade bort trasor från cykelbyxan efteråt.
Barcelona Kharles
2006-02-27 13:23
Bättre bild.
Barcelona -Frasse-
2006-02-27 13:20
Deco måste ju ta mycket större defensivt ansvar när Xavi inte är med, så det är klart att hans offensiva spel blir lidande.
Iniesta och Bommel har inte defensiven som sina störtsta kvaliteér precis, så ansvaret vilar tungt på Deco.
Med Motta bredvid sig borde dock Deco kunna lägga mer energi på offensiven kan man tycka, men det tar nog lite tid innan det händer. Motta måste komma in i matchtempo och få igång sitt passningsspel ordentligt först.
Real Madrid henrinho
2006-02-27 13:19
Nemo!
kan inte du höger och vänster lr ser du inte på när barca spelar boll lr!
messi spelar på högerkanten och skär in så han får skjuta med den rätta foten,vänstern!
Barcelona Kharles
2006-02-27 13:11

Del Horno måste vara stolt. Av hans uttalanden i media att döma dvs..

Barcelona Klint
2006-02-27 13:01
Har också tänkt på det faktumet att Xavi inte är med , påverkar Decos prestationer. Xavi gör det mesta väldigt snabbt och skapar på så vis de ytor som Deco behöver. Men även om han inte får de ytor som han tidigare har fått så måste han sluta gnälla!
Barcelona II Barça II
2006-02-27 12:59
Jag hoppas att Eto'o får sätta dit några bollar mot Deportivo, han måste komma igång med målskyttet i ligan igen! Han är vårt Lejon!

Har läst att det är några som har disskuterat ersättare till Larsson. Varför inte bara ta hem våran älskade Saviola?
Barcelona La Rambla
2006-02-27 12:52
karwan10 aka robenho aka R.Dinho

Här har vi killen med 3 olika personligheter som gör 3st inlägg. Glömde du att byta namn mellan inläggen? Förresten Red., blev inte nissen avstängd?
Real Madrid karwan10
2006-02-27 11:39
Efter det där som hände etoó ville jag för första gången att barca skulle vinna och för första gången att etoo skulle göra mål.
Barcelona ED DA´ MAN
2006-02-27 11:00
Ämne: Är det inte dags att....
Håller med dig Klint!
Han bänkades någon match i höstas efter mindre bra insatser och kom igen bättre än någonsin. Möjligt att när Xavi kommer tillbaka så har en Deco som vi känner igen. Bara en teori!
Barcelona Klint
2006-02-27 10:45
Är det inte dags att låta Deco börja på bänken snart? Deco är en av mina personliga favoriter, men det spel som han har visat upp på senaste är inte direkt imponerande...För mkt gnäll och för svåra dribblingar/passningar som ställer till det för oss.
Låt Deco vila en match och se vad det får för utslag!

FORZA BARCA!
Real Madrid Figolina
2006-02-27 05:13
Ämne: Figolina

Hellre p....
Håller helt med dig, jag bara log igenkännande, resonerar likadant.Man vet aldrig, shit happens!
Barcelona Backstrom
2006-02-27 04:11
Figolina

Hellre pessimistisk och en glad överraskning, än optimistisk och stroke i slutet av säsongen!

Kharles

Tack så mycket, du reducerade precis min IQ nivå med 50! ;-) Hade för mig att dem hette något som började på c, men jag antar att jag blandat ihop det med ngt. smeknamn dem har.
Real Madrid Figolina
2006-02-27 03:18
Ämne: Zizou-Mano med flera....
Känner för att citera Oddball i Kellys Hjältar:
You and your negative waves! (eller nåt sånt)
Barcelona Kharles
2006-02-27 03:01
De heter Barcelona B.

bona nit
Barcelona Backstrom
2006-02-27 02:59
Zizou-Mano med flera~

Om man utgår ifrån att ligan redan är avgjord kan jag utlova hjärtinfarkt då (teoretiskt sett) Real plötsligt vinner 0-4 på Camp Nou, Puyol drar på sig avstängning i 3 matcher, Ronaldinho blir skadad och Barcelona faller ihop totalt för att släppa in Valencia och låter dem hamna på samma poäng som Barca (Dvs. fördel pga inbördesstatistik)

Nej du, ingen idé att ta ut ngt. i förväg, det lägger upp för hjärtekross!

Och, jag frågar igen då jag inte fick ngt. svar sist - Kan någon ge mig Barcas B-Lags exakta namn? - Tackar.

Atlético rawkus
2006-02-27 01:50
Harligt att ni vann, speciellt efter idioterna pa laktaren!!!

Nu e det upp till det spanska forbundet att ta i med hardhandskarna(dock tror jag de ar lika lama som vanligt...tyvarr)

Ha det gott!

Ps. Skont att ni spoa Chel$ki!! Ds.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-02-27 01:47
Peter Forsberg....Petr Forsburg..(NHL)...vilken fräckhet....det är inte klokt...sådär kunde Ulf Stärner göra på sin tid...Kenta gjorde det...och Kenta Nilsson...Han gör ett Kent Nilsson mål...Han drar Hert så att Hert är uppe på läktaren...och då lägger han den i tom bur....Salo ..o Salo...o SVERIGE VINNER..!!!!!

FEEDBACK...OS FINALEN 94...KOMMENTATORER...FORSBERGS STRAFFMÅL...:D
Annons: